JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/358234-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tuchów: Zimowe  utrzymanie  ulic, chodników  i  placów  na  terenie  Gminy  Tuchów - 2009/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 358234 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuchow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe  utrzymanie  ulic, chodników  i  placów  na  terenie  Gminy  Tuchów - 2009/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem wykonania jest zimowe utrzymanie ulic,chodników i placów na terenie gm.Tuchów w okresie zimowym 2009/2010  w  zakresie:

Ulice I kat. odśnieżania
								
Standard: jezdnia odśnieżana na całej szerokości, jezdnia  posypana na skrzyżowaniach dróg i odcinkach o  pochyleniu > 4 % utrzymana stała przejezdność ulicy ( przyjmując  średnio 4 m. szerokości ulicy i 50 % do posypania)
Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu
odpowiedzialnym za utrzymanie dróg.

Łączna długość I kat 11 680 mb  - 11,68 km + 12,6 km = 24,28 km

Rynek			400	mb -0,4 km
Kolejowa              	1600	mb - 1,6 km
Reymonta        		270	mb  -0,27 km
Jana Pawła II 		300	mb - 0,3 km
Kościuszki 		 80	mb - 0,08 km
Plac Kościuszki 		70	mb - 0,07 km
Szkolna 			130	mb - 0,13 km
Zielona 			500	mb - 0,5 km
Wołowa 			2 300 	mb - 2,3 km
Grochmala 		120	mb - -0,12 km
Polna 			950	mb - 0,95 km
Długa 			2 000 	mb - 2 ,0 km
Wróblewskiego 		2 000 	mb - 2,0 km
Żeromskiego 		180	mb - 0,18 km
Chopina 			150	mb - -0,15 km
Ogrodowa 		150	mb -  0,15 km
Szpitalna 		150	mb -  0,15 km
Oś.Centrum do kotłowni	180        mb -   0,18 km
Oś.Centrum do bloków         100       mb -   0,10 km
Wspólna                             50       mb -   0,05 km
Buchcice pod Kościół        2150        mb  -   2.15 km
Piotrkowice -Łowczów      5100        mb  - 5.1 km
Lubaszowa     - II -           700        mb - 0,70 km
Wołowa pod szkołę          1650        mb -1,65 km
Piotrkowice                    3000        mb   -3,0 km   
                             
Ulice odśnieżone i posypane po ustaniu opadów nie później niż do godz 6.00 a w ciągu dnia w miare potrzeb.

Materiał zabezpiecza wykonawca.
Cena odśnieżania 1 km ulicy wg standardu wynosi...........zł,-brutto
Cena posypania 1 km ulicy środkiem niechemicznym lub kruszywem naturalnym lub sztucznym o uziarnieniu do-4 mm  wynosi ..........zł,- brutto
Cena posypania 1 km ulicy środkiem chemicznym w postaci stałej chlorek sodu (sól drogowa) w proporcjach: sól  6%, kruszywo 94 % wynosi .............zł,- brutto

Ulice II kat. Odśnieżania
Standard: jezdnia odśnieżana na całej szerokości, jezdnia posypana na skrzyżowaniach dróg  co stanowi 30 % danej  ulicy i odcinkach o pochyleniu > 4 % utrzymana stała  przejezdność ulicy ( przyjmując średnio 4 m. szerokości ulicy)
Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu  odpowiedzialnym za utrzymanie dróg

Łączna długość ulic II kat 16 310 mb - 16,36 km
Łączna dł. 30 % ulic II kat. 4  900 mb -  4,9 km
Wysoka       			600	mb - 0,6 km
Kopernika    			400	mb - 0,4 km
Konopnickiej 			650	mb - 0,65 km
Dierżona				500	mb - 0,5 km
Kazimierza Wil.   			400	mb - 0,4 km
Widok           			300	mb - 0,3 km
Sikorskiego  			150	mb - 0,15 km
650-Lecia   			250	mb - 0,25 km
Bp. Wałegi 			1000	mb - 1 km
Św. Józefa  			850	mb - 0,85 km
Warzywna  + łącznik		600	mb- 0,6 km
Piotrowskiego   			150	mb - 0,15 km
Kąpielowa      			200	mb - 0,2km
Podwale				300	mb - 0,3 km
Krótka				100	mb - 0,1 km
Graniczna			1 200 	mb - 1,2km
Górna + przewiązka		2 500	mb - 2,55 km
Młyńca				450	mb -0,45 km
Drelicharza			250	mb -0,25 km
Stawarza				350	mb - 0,35 km
Szafera				150	mb - 0,15 km
Okólna				900	mb. - 0,9 km
Słoneczna + osiedle		700	mb - 0,7 km
Wyszyńskiego                                 200        mb -  0,2 km
Długa/boczne/                                500        mb -  0,5 km
Nowa                                            360        mb - 0,36 km
Brzozówki                                    1 600        mb -  1,6 km
Paderewskiego                                300        mb  -  0,3 km
Promienna I			200  	mb - 0,2 km
Promienna II                       	200     	mb    - 0,2   km

Materiał zabezpiecza wykonawca
Po ustaniu opadów ulice odśnieżone i posypane nie później niż po upływie 5 godzin.
Materiał zabezpiecza wykonawca.
Cena odśnieżania 1 km ulicy wg standardu wynosi...........zł,-brutto
Cena posypania 1 km ulicy środkiem niechemicznym lub kruszywem naturalnym lub sztucznym o uziarnieniu do-4 mm  wynosi ..........zł,- brutto
Cena posypania 1 km ulicy środkiem chemicznym w postaci stałej chlorek sodu (sól drogowa) w proporcjach: sól  6%, kruszywo 94 % wynosi .............zł,- brutto

Ulice III kat. Odśnieżania

Standard: Utrzymana przejezdność drogi, posypane skrzyżowania z drogami wyższego rzędu i odcinkami jezdni ze stromymi podjazdami, oraz odcinkami o pochyleniu > 4% co stanowi 30 % danej ulicy, średnia szerokość ulic 4 m

Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu  odpowiedzialnym za utrzymanie dróg

Łączna dł. III kat 9 300 mb - 9,3 km
łączna dł. 30 % ulic III kat.2 790 mb - 2,79 km

Łowiecka				1 150 	mb -  1,15 km
Ziołowa				450	mb - 0,45 km
Przedmieście Górne		             800	mb - 0,8 km
Strzelecka			2 350 	mb - 2,35 km
Działkowiczów			250	mb - 0,25 km
Szafera                                         900 	mb    - 0,90 km
Strzeleceka/Patyk/                        1 500 	mb  - 150 km
Stroma			     	50	mb - 0,05 km
Leśna boczna 			450     	mb   -   0,45 km
Polna boczna			200 	mb   - 0,20 km
Okólna 			             600 	mb  - 0,60 km
Brzozówki                                      300 	mb  -  0,30 km
Jasna                                            300 	mb  -  0,30 km

Materiał zabezpiecza wykonawca

Ulice odśnieżone i posypane w ciągu 24 godzin od ustania opadów



Materiał zabezpiecza wykonawca.
Cena odśnieżania 1 km ulicy wg standardu wynosi...........zł,-brutto
Cena posypania 1 km ulicy środkiem niechemicznym lub kruszywem naturalnym lub sztucznym o uziarnieniu do-4 mm  wynosi ..........zł,- brutto
Cena posypania 1 km ulicy środkiem chemicznym w postaci stałej chlorek sodu (sól drogowa) w proporcjach: sól  6%, kruszywo 94 % wynosi .............zł,- brutto


Standard:odśnieżone i posypane bezpośrednio po ustaniu opadów śniegu. 

Wykaz chodników do odśnieżania i posypywania

Rynek -przejścia		                         390 m2
Rynek chodniki		                         360 m2
Przystanek PKS		                        100  m2     
Plac targowy		                          80 m2
Jana Pawła II+schody k/Śliwy	           610  m2
Reymonta			           485  m2
Grochmala		                        180  m2
Przejście do oś.Centrum		            75  m2
Kolejowa	               		         1000  m2
Szkolna			                       245  m2
Daszyńskiego        		         1280  m2
Mickiewicza           		          3778 m2
Żeromskiego		                        230 m2
Kościuszki	 	                        100 m2
Chopina		   	                        100 m2
Jana III Sobieskiego    	                       450 m2
Wróblewskiego           	                       350 m2
Deptak do Sokoła	   	                       300 m2
Zielona		   	                       750 m2
Ryglicka                   		         1760 m2
Tarnowska                  	                      1450 m2
Kopernika		   	                       700 m2
Kazimierz Wielkiego	   	                       150 m2
Ogrodowa		      	            80 m2
Ciąg pieszy od ul.Wspólnej do os.Centrum       210 m2                            
Plac Zabaw                                               200 m2   
OGÓŁEM  17 891 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  wykonawcy, którzy:
- spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono poniżej, oraz  w punkcie  18  SIWZ  a  także:                                     

A. Posiadają niezbędne  uprawnienia  do wykonania zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 
Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym  i zbieżność   działalności    z przedmiotem zamówienia. 
Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie:
-  dokumentu wymienionego w pkt 19 ppkt  2 SIWZ  tj. aktualnego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego 
    nie wcześniej niż 6 m - cy  przed upływem terminu składania ofert
W  przypadku  występowania  pełnomocnika  należy  dołączyć  pełnomocnictwo  dla  osób podpisujących  ofertę  do  podejmowania  zobowiązań  w  imieniu  firmy  składającej  ofertę, o  ile  nie  wynikają  z  przepisów  prawa  lub  innych  dokumentów.

B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 

Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje swoja wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień. 

Ocena tego warunku  będzie dokonana w oparciu o:
a/  wykaz zrealizowanych zamówień publicznych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3-ch lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia /ogłoszenie w BZP/,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie popartych odpowiednimi dokumentami, iż przedstawione usługi zostały wykonane należycie. 

Wymaga sie aby wykonawca udokumentował co najmniej jedno zamówienie o zakresie i złożoności co przedmiot zamówienia poparte referencjami, protokołami odbioru,opiniami innych zamawiających. 

b/ posiada potencjał techniczny. 
Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje  posiadanie odpowiedniego sprzętu do wykonania zamówienia. 
Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o:
- wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia  urządzeń i sprzętu jakie posiada wykonawca zamówienia.  
Wymaga  się  aby  Wykonawca  ubiegający  się  o  zamówienie  publiczne  dysponował lub posiadał następujący rodzaj sprzętu: 
- samochód  pługopiaskarka - 1 szt.
- ciągnik  z  pługiem  przystosowanym  do  posypywania  nawierzchni  drogowych - 1 szt
- dodatkowy sprzęt ciężki np. spychacz lub koparko ładowarka

c/  dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,Zamawiający wymaga ,aby wykonanwca dysponował odpowiednią ilością osób /wykwalifikowanych pracowników/ zdolnych do wykonania zamówienia w ilości nie mniejszej niż 5 osób. 

Ocena tego warunku będzie dokonana   w oparciu o:
- sporządzony  wykaz  osób , które  będą  wykonywać  zamówienie  lub  będą  uczestniczyć   w wykonywaniu  zamówienia, wraz  z  informacjami  na  temat  ich  kwalifikacji  niezbędnych  do wykonania  zamówienia, a  także  wykonywanych  przez  nich  czynności .
W przypadku nie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i nie posiada potencjału technicznego należy przedstawić pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

C. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - jego spełnienie będzie stwierdzone na podstawie:
- dokumentu w zakresie wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga aby wykonawca  był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 150 000.zł.

Ocena tego warunku zostanie  dokonana w oparciu o:

- polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej.

D. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. Pzp - jego spełnienie będzie stwierdzone na podstawie:
- wykazu oświadczeń zawartych w załącznik nr 2 SIWZ  /oświadczenie/ złożonych w trybie art. 24 ustawy ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz  oświadczeń jakie  mają  dostarczyć  wykonawcy  w  celu  potwierdzenia  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu:

Każdy  Wykonawca  przystępujący do przetargu  winien złożyć oświadczenie, że:

a) posiada  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b) posiada  niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym  i  osobami zdolnymi do   wy­konania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

c) znajduję się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia;

d) nie podlega  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  na  podstawie  art. 24  ust. 1 i 2  uPzp.

e) w przypadku wyboru  oferty  podpisze  umowę, której projekt załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i czasie wskazanym przez Zamawiającego

f) realizując  zamówienie  publiczne  w  ciągu  ostatnich  3  lat  przed  wszczęciem  postępowania  nie  wyrządził szkody, nie  wykonując  zamówienia  lub  wykonując  je  z  nienależytą  starannością

g)usługi  zostaną  wykonane  zgodnie  z  należytą  starannością,  standardami,   i  postanowieniami umowy.

h) wszyscy  pracownicy  skierowani  do  realizacji  zamówienia  będą  posiadać  wymagane  kwalifikacje  techniczne i  aktualne  badania  lekarskie

i)  zapoznał sie z terenem na którym będą wykonywane usługi i nie wnosi żadnych uwag.

Po zapoznaniu się z wszystkimi warunkami zamówienia, projektem umowy i załącznikami  akceptują  je bez zastrzeżeń

Wykaz  dokumentów jakie  mają  dostarczyć  wykonawcy  w  celu  potwierdzenia  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu:

Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest,  w celu potwierdzenia spełnienia warunków,  o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów.   Dokumenty te, zgodnie   z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa  Rady  Ministrów     z dnia 19  maja 2006 r. /Dz. U. Nr 87 , poz. 605  z  2006 r./, winny  być  aktualne  w  terminie  składania  ofert    i   mogą być przedstawione w formie  oryginałów poświadczonych  kopii  za  zgodność  z  oryginałem.
Potwierdzenie zgodności należy potwierdzić na każdej stronie dokumentu.

W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty
1.Wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust 1 UZP i że nie    
- podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 UZP, zgodnie z treścią załącznika nr 2 SIWZ

2.aktualnego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego 
nie wcześniej niż 6 m - cy  przed upływem terminu składania ofert

3.W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  publicznego,należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy,że ich zobowiązania są solidne,a także oświadczenie i dokumenty  potwierdzenie spełnienia warunków o których mowa w pkt 17 i 18 SIWZ.
Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty tak jakby sam ubiegał się o  udzielenie zamówienia publicznego.
W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków wymaganego doświadczenia i potencjału ludzkiego oraz  zdolności finansowej zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów wszystkich wykonawców wspólnie  ubiegających się o zamówienie.
   
Ponadto w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do  
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu  umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku podpisywania oferty lub poświadczeniu za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie    wymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy,należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w art.23 uPzp zostanie wybrana Zamawiający przed podpisaniem umowy  zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie.

4 .dokumenty stwierdzających, że  osoby  które  wykonywać  będą  zamówienie  posiadają  wymagane uprawnienia, jeżeli   ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień - załączyć ksero posiadanych uprawnień obsługi sprzętu do odśnieżania                                                                                

5.dokumenty  potwierdzające, że usługi, związane  z  odśnieżaniem  i utrzymaniem  dróg  i ulic   w okresie zimowym zostały wykonane z należytą starannością np. protokoły odbioru, referencje,opinie innych zamawiających itp.

6.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, jakimi posiada  Wykonawca, rodzaj sprzętu,   parametry  techniczne, ilość  sztuk, stan  własności                       

7.polisę  lub  inny  dokument  ubezpieczenia  potwierdzającego, że  wykonawca  jest  ubezpieczony    od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł

Załączniki  do  formularza  ofertowego, będące  częścią  oferty, muszą  być  podpisane  bądź  przez  ww. osoby, bądź  przez  upoważnionego  Wykonawcę, w  tym  przypadku  upoważnienie  do  podpisania  dokumentów  musi  być  bezwzględnie  dołączone  do  oferty.

Brak  jakichkolwiek z  wyżej  wymienionych  dokumentów, lub  złożenie  dokumentu  w  niewłaściwej  formie  np.  nie  poświadczenie którejkolwiek  strony  dokumentu  przez  wykonawcę  za  zgodność  z  oryginałem,  odpisy  lub  kopie, stwierdzenia  braku  podpisów  bądź  upoważnienia  do  podpisywania  dokumentów, Wykonawca  zostanie  wykluczony  i  spowoduje  odrzucenie  oferty.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
3.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo nie uzyskał przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania  w całości wykonania decyzji właściwego organu-dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed składaniem ofert. 

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3 należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w  ust. 4 należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 

Ocena  spełnienia  warunków  wymaganych  od  wykonawców  zostanie  dokonana  wg.  formuły spełnia - nie spełnia	
 
Nie  spełnienie  chociażby  jednego  warunku  w  pkt.  17  i  18  będzie skutkować  odrzuceniem  oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia  publiczne+ogłoszenia/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170  Tuchów  ul. Rynek 1, pokój nr 1.
Cena materiałów jest bezpłatna..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170  Tuchów  ul. Rynek 1, pokój nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com